Jakość Obsługi

InPost

( 1.38 )

InPost jest największym, niezależnym operatorem logistycznym. Świadczy nowoczesne usługi dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. Obecnie InPost skupia się na działalności e-commerce, w szczególności obsłudze logistycznej paczkomatów i usługach kurierskich dla klientów sklepów internetowych.

Opinie (1786)

Obsługa przez kuriera obniża loty

Firma do pewnego czasu działa ale to tylko moje doświadczanie przyzwoicie bo i dostawa do domu i do paczkomatów była przyzwoita a często dobra. Chodzi o rejon Katowic. Ostatnio jednak pojawił się brak informacji o np. braku możliwości zapłaty karta, nie każdy ma czas iśc do bankmatu w chwlię ka kurier sobie tego życzy.... czy dość aroganckie podejście kuriera. Czas pandemii i moc pracy , ale przecież człowiek zamawia paczkę i może liczyć na jakąś informację. Może czas na udogodnienia w systemie powiadomień klientów o zamówieniach? Organizacja pracy coraz słabsza, ktoś kurierów przecież wysyła w różne rejony ale tez podwykonawstwo i zwykła, słaba postawa kurierów która nie wynika przecież ze ,,zmęczenia"...dostawa do paczkomatów w mojej opinii trzyma jakiś poziom. Przecież po to dostarcza się do niego po to by móc odebrać paczkę w dogodnym terminie a nie jak czasem kurier chce....szanujmy się nawzajem bo przez takie opinie i gorsze wizerunkowo Inpost traci nie tylko wizerunkowo czy branżowo.. tylko czy jeden z liderów branży robi coś sobie z tym ... pytam retorycznie? Poczta Polska bywa dokładniejsza.....ten pól oceny podnosi bliskość paczkomatu w mojej dzielnicy.

Okradaja Paczki i nie uwzgledniaja reklamacji

Mnie okradziono czesc paczki i nie uwzgledniaja reklamacji. Wypieraja sie wszyatkiego. Zenada bo czasem trzeba sie przyznac ze zatrudnia sie czarna owce w firmie i wziac za nia odpowiwdzialnosc

ŻENUJĄCY POZIOM OBSŁUGI!!!

ŻENUJĄCY POZIOM OBSŁUGI!!! OD 4 DNI PACZKA NIE WYSZŁA Z MAGAZYNU - OCZYWIŚCIE OSOBIŚCIE NIE MOGĘ JEJ ODEBRAĆ BO JEST DO PACZKOMATU !!!

Tragedia!

InPost o. Kielce. Po raz kolejny interweniuję w sprawie przesyłki, która z nieznanych przyczyn drugi dzień leży w oddziale i nie jest dostarczona do paczkomatu. /tymczasem dostarczono do paczkomatu inne przesyłki, które dziś były przyjęte - np nr: 65229146002515500475.... Kilkakrotne rozmowy z pracownikiem biura InPost w Kielcach nie poprawiają sytuacji. Poniżej sms z inpost Kielce: "Witam, Kurier bedzie sie wracal na magazyn Po kolejna czesc paczek,poniewaz ze wzgledu n.a. ilosc Nie byl w stanie zabrac wszystkiego na raz." Jeśli to brak możliwości prawidłowej organizacji pracy, to może trzeba interwencji z Centrali? Nie omieszkam również wystawić InPost odpowiedniej rezenzji w mediach społecznościowych. M.

Nie można się dogadać

Nie było mnie w domu podczas próby dostarczenia przesyłki, co jest moją winą, jednak podczas rozmowy z Panem kurierem po pytaniu jak teraz mogę odebrać paczkę Pan krzyczał na mnie , zamiast udzielić odpowiedzi, a następnie rozłączył się po słowach "ja Pani tej paczki na pewno nie dostarcze ".

Tragedia

Tragedia z nimi, paczki podejmuja dobę poźniej albo i dłużej a dostway też opóźnione po 2/3 dni

InPost ma nieuczciwe praktyki!

InPost ma nieuczciwe praktyki! Gubią paczki i nie dostaniesz ani grosza.. ani za przedmiot ani za niewykonaną przesyłkę. Przedsiębiorców naciągają na niby dodatkowe gabaryty i wystawiają faktury na wyższe kwoty. Tak się nie robi! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Tragedia

Na paczkę czekam już 5 dzień a rzekomo przychodzi w "1-2 dni"! Nie polecam

Obsługa InPost to porażka

Przesyłka trafiła do paczkomatu, karta telefonu uszkodzona więc brak dostępu do kodu aby odebrać przesyłkę. Na e-mail już nie przychodzą kody. Była to alternatywa. Zgodnie z informacja na infolinii InPost nadawca przesyłki skierował do InPost prośbę o wysłanie kodu na alternatywny numer telefonu. Po blisko trzech dniach kod nie dotarł i przesyłka wraca do nadawcy. W sumie przesyłka w paczkomacie spędziła ponad 5 dni. Osoby pracujące na infolinii są totalnie niekompetentne. Rozmowa jak z automatem. To po co ich zatrudniają. Na pytanie aby Pracownik poprosił przełożonego to się okazuje że nie ma takiej możliwości. Pytałem czy jak zasłabnie to czy ktoś zareaguje skoro nikogo nie ma. Brak odpowiedzi. Mam nadzieję że pracownicy Infolinii będą mieć niskie wynagrodzenia bo i tak są zbędni. A ten co wymyślił aby nie wysyłać informacji na e-mail nie trafił z pomysłem. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Bezczelni kurierzy

Kobieta w ciąży musi sama sobie karmę wnosić z pod klatki na 2 piętro, bo kurier nie chce pomóż, tragedia (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Brak uprzejmości ze strony kuriera

Kurier każe wychodzić pod wskazany przez siebie adres, agresywny w sytuacji sprzeciwienia się. Nie polecam.

Nie polecam

Nie polecam. Paczki notorycznie są przekierowywane do paczkomatów innych niż ten wskazany. Nie ma blokady wiec przyjmują towaru ile wlezie i obecują dostarczyć we wskazane miejsce. Potem wrzucają losowo, akurat tam gdzie im wygodnie. A ty kliencie, zaplaciłeś i zamówiłeś pod dom? Masz pecha bo akurat kurier arbitralnie wywalil paczke 3km od miejsca docelowego i dylaj sobie baranie teraz w pandemi we własnym zakresie. Na infolinii powiedzą ci, że nie dostarczyli gdzie mieli i trudno, po 48 godzinach kurier spróbuje przenieść paczkę tam gdzie miał ją dostarczyć orginalnie, może mu się uda, może nie. Pogratulować rzetelności.

Szybko, tanio i do celu :)

Bardzo lubię korzystać z usług Inpostu, jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Paczki są zawsze dostarczane na następny dzień, obsługa panelu jest banalna, a usługi są w przystępnych cenach.

Kompletnie nie polecam.

W tej firmie nie pracuje nikt, kto byłby w stanie pomoc. Grzecznie tłumacze Pani zaistniała sytuacje z powodu wysyłki poprzez paczkomat. Pytam czy jest możliwość rozwiazania w jakiś sposób tej sytuacji, oczywiście Pani odpowiada ze nie i czego nie umiem zrozumieć. Arogancja jest tutaj naprawdę na wysokim poziomie, brak szacunku i nieumiejętność pomocy klientowi. Nie polecam.

Skandal !!

Skandal. Kurier Inpostu przywozi paczkę, bardzo nerwowy, agresywny, w trakcie rozmowy odbiera prywatne telefony, przemądrzały cały czas czyli około 20 minut mówi i mówi i mówi w ogóle nie do rzeczy... Nie daj Boże o cokolwiek pytać bo zaraz wyśmiewa się ze mnie, w momencie gdy dochodzi do płatności kartą zaczyna uciekać z paczką po schodach. Doganiam go gdy siedzi w samochodzie i chcę odebrać swoją paczkę przycina mi rękę szybą ! NIc absolutnie nie dociera do człowieka, nie słucha, patrzy tyko na swoją panią w samochodzie która z nim tam siedziała. zaczyna mi grozić !!! Dramat! Niestety na drugi dzień stchórzył, nie ma odwagi przywieźć paczki , pomimo że jestem w domu cały dzień, napisał że nie zastał nikogo i odsyła paczkę do nadawcy. Słabe . Konsekwencje będą wyciągnięte... Takich kurierów ma Inpost.

Porażka

Do niedawna mój ulubiony przewoźnik Niestety bardzo jakość usług się popsuła Bylejakość i olewactwo. Zgodnie z informacją allegro paczka miała być 12.10. w piątek dzwoniłam do biura obsługi, było im przykro że nic nie mogą zrobić. Towar przyszedł 19.10. Niestety dla mnie bezwartościowy i bezużyteczny, potrzebowałam tego na piątek, teraz nigdy nie wykorzystam, zabrakło dobrej woli obsłudze Jak najdalej od inpost

Odwiedzałeś ostatnio InPost?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • przesyłki kurierskie
  • paczki
  • kurier
  • paczkomaty

Podobne firmy w okolicy

Pocztex

(0.59 )

DHL

(1.82 )

DPD Polska

(0.83 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem