Jakość Obsługi

DPD Polska

( 3.47 )

DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz z firmą spedycyjną ACP Global Forwarding. DPD Polska dysponuje siecią ponad 2200 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne. DPDgroup doręcza codziennie 5,2 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Dysponuje zespołem 75 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, Seur i BRT oraz siecią 42 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2018 r. zanotowała przychody w wysokości 7,3 mld euro.

Opinie (1458)

Tak dalej,

Trzeci raz dpd i to samo łajno,są inne firmy.trzeba kożystać. Choroszcz koło białegostoku.kurier z magazynu ma 10 min jazdy samochodem ,trzykrotna sytuacja 11 godzina max bo później mnie nie ma na choroszczy ,ale jutro mogę dostarczyć najlepiej 9-11 . bo potem nie jeżdże, to po H.. komu taki kurier.brać urlop żeby przesyłkę odebrać.odradzam są inne firmy

NIE polecam

Ta firma i kurierzy, których zatrudnia to totalna porażka! Ustaliłam telefonicznie z kurierem godzinę doręczenia przesyłki, na którą się zgodził, mimo to przyjechał prawie 3 godziny przed ustalonym czasem i zaznaczył, że nie zastał odbiorcy w domu. Następnego dnia także ustaliłam z kierowcą godzinę i mimo tego postąpił dokładnie tak samo jak dnia poprzedniego ( domniemam, iż nawet nie pofatygował się, żeby podjechać pod wskazany adres). Z kurierami innych firm nigdy nie miałam problemu. NIGDY WIĘCEJ DPD!!!!!!!!!!!!!!!!

Miernota

Dpd to firma nierzetelna. Ktòra nie dba o klienta. Firma kurierską kontaktuje się z klientem SMS - em, podając numer telefonu do kuriera. Jednak połączenie z kurierem jest nie mozliwe odzywa się poczta głosowa. Dwukrotnie kurier nie zadzwonił do mnie żeby się umòwić co do czasu doręczenia przesyłki. Przesyłki też nie dostarczył.

Miernota

Dpd to firma nierzetelna. Ktòra nie dba o klienta. Firma kurierską kontaktuje się z klientem SMS - em, podając numer telefonu do kuriera. Jednak połączenie z kurierem jest nie mozliwe odzywa się poczta głosowa. Dwukrotnie kurier nie zadzwonił do mnie żeby się umòwić co do czasu doręczenia przesyłki. Przesyłki też nie dostarczył.

Miernota

Dpd to firma nierzetelna. Ktòra nie dba o klienta. Firma kurierską kontaktuje się z klientem SMS - em, podając numer telefonu do kuriera. Jednak połączenie z kurierem jest nie mozliwe odzywa się poczta głosowa. Dwukrotnie kurier nie zadzwonił do mnie żeby się umòwić co do czasu doręczenia przesyłki. Przesyłki też nie dostarczył.

Katastrofalna obsługa, brak przesyłki przez kikanaście dni.

Katastrofalna obsługa. W dniu 07.05.209 kurier odebrał przesyłkę od nadawcy od którego co dziennie odbiera przesyłki i do dnia 10.05.2019 r. pomimo prośby o telefon przed doręczeniem nikt nie zadzwonił a w dniu 10.05. o godz. 10.37 w zakładce zlokalizuj przesyłkę napisali ,, odbiór własny" . W dniu 11.05. zadzwoniłem na infolinię i otrzymałem informację że muszę sobie przesyłkę sam odebrać pomimo tego że kurier od nadawcy odebrał przesyłkę bez jakichkolwiek uwag. Przekazałem żeby odesłali przesyłkę do nadawcy a on będzie się z Wami dochodził swoich praw. Nie polecał DPD pocieszające jest to że konkurencja z pewnością to wykorzysta.

Całkowity brak profesjonalizmu!

Paczka od ponad tygodnia znajduje się w oddziale i czeka na odbiór osobisty, który został ustalony przez kuriera bez jakiegokolwiek kontaktu ze mną czy nawet poinformowania mnie o tym fakcie. Dzwoniąc na infolinie przekierowałam paczkę na inny adres i również przy tej okazji nie poinformowano mnie że miałam ją samodzielnie odebrać 3 dni temu. Brak możliwości kontaktu z kurierem czy oddziałem, statusy przesyłki nic nie wskazujące na zaistniałą sytuacje a jedynie utwierdzające w przekonaniu, że paczka w końcu zostanie dostarczona.

francuski "porządek"

Przeczytałem wiele opinii o DPD i moje doświadczenia teraz mnie nie dziwią. 25 i 26.04 DPD w swojej opinii podjęło próbę dostarczenie przesyłki. W uwagach do zlecenia prosiłem o wcześniejszy kontakt, ale na podany nr nie dostałem nawet sms. Potem gdy zadzwoniłem do DPD okazało się że kolejne "próby" mogą być dokonane na zlecenie nadawcy i za dodatkową opłatą (chciwość). Ale to nie dziwi bo właścicielami są francuzi. Chciwość bogatych we Francji doprowadziła do protestu żółtych kamizelek. I co teraz mają zwykli Francuzi : "scheisse elysees" i "Notre dump", a bogaci i tak się wyżywią jak mawiał pewien "kłapouchy".

Kurier z powołania

Mogę z całego serca polecić usługi DPD. Korzystam z nich w domu regularnie - jak nie zdążę nadać paczki w wyznaczonym terminie to wystarczy zadzwonić, a niezawodny kurier przyjedzie i z uśmiechem odbierze przesyłkę. Co ważne jak zmienił rejon to i tak zajmował się moimi przesyłkami dopóki nie nauczył nowych osób jakie wypracowaliśmy sobie zasady. Uwielbiam taką współpracę!

PORAŻKA

Porażka systemu że ktoś działa na rynku polskim

odradzam!

Tylko dla cierpliwych ale i tak bez efektów! Niepomocni, nie potrafią udzielić konkretnych informacji na temat przesyłki bo na infolinii pracują niedecyzyjne osoby, więc nie można załatwić swojej sprawy.. nie polecam!

najbezczelniejsi kurierzy pracują w tej Firmie

to niesamowite, że ta firma utrzymuje sie na rynku pracy. Kurierzy są nierzetelni, opryskliwi, bezczelni. Firma przed dostarczeniem paczki wysyła na nr telefonu odbiorcy info, że paczkę dostarczy kurier w dniu... oraz, że u kuriera można płacić kartą w terminalu. Po czym kurier dobrze jeśli w ogóle przyjedzie, ale tu następuje konsternacja, bo albo nie ma terminala przy sobie, albo nie chce czekać aż odbiorca poprosi sąsiada o pożyczkę gotówki, bo przygotowany czekał z kartą bankomatową. Zaczynają się niestosowne dogadywania ze strony kurierów typu" "COŚ PAN NIENORMALNY? ZAMAWIASZ I NIE MASZ FORSY?", lub inne mniej lun=b bardziej niestosowne. To jeszcze nic, często na stronie e-monitoringu tej firmy pojawiają się wpisy nie mające nic wspólnego z rzeczywistością, typu"odmowa przyjęcia"," błędny adres", "adresat nieobecny". Skąd to wiem? otóż często z racji swojej pracy przyjmuję takie zgłoszenia i skargi na kurierów tej firmy. Ostatnim hitem był numer, kiedy kurier staruszce 90 letniej zaproponował, że rozmieni jej pieniądze (200zł) i wróci szybko się przy tym uwinie. Paczkę zostawił, jak rzekł po to by Pani miała pewność, ze on wróci. Biedna zaufała, czekała do wieczora. Kurier nie pojawił się , a jej paczka kosztowała tylko niecałe 90zł. Dziś sama zostałam przez tę firmę wystawiona do wiatru, kiedy odczytałam na stronie DPD, że odmówiłam odbioru paczki.Paczki na którą czekałam!. Czas wiec ostrzec innych przed procederami pracujących tam osób( oczywiście nie wszystkich, bo pewnie pracują tam ludzie, którym zależy i na pracy, i na uczciwości, i na empatii)..

Super

Od ponad roku, większość paczek, które zamawiam, a także te wysyłane z mojej firmy, są właśnie przez firmę DPD. Paczki zawsze docierają na czas, zawsze na drugi dzień u mnie. Jestem bardzo zadowolona z tej firmy. Duży wpływ ma oczywiście sam kurier, który dostarcza przesyłki. Odpowiedni kontakt, powiadomienie telefoniczne lub e-mailowo przed dostarczeniem przesyłki. Polecam.

Żenujący poziom obsługi

Kurier raz dzwoni raz nie dzwoni z informacją o której paczkę dostarczy. Poziom obsługi klienta jest na żenująco niskim poziomie. Kurier odmawia wniesienia przesyłki pod drzwi, mimo że ma taki obowiązek, rzuca słuchawką lub nie odbiera telefonu. Na infolinii wcale nie lepiej. Zero standardu. Konsultanci pozwalają sobie na uszczypliwości i potrafią rozłączyć połączenie w trakcie rozmowy. Mają konkurencyjną cenę, ale przy takiej jakości świadczonych usług, lepiej zapłacić 5 zł więcej i się nie denerwować. Szkoda czasu i nerwów na DPD. A to kurier nie zadzwoni i przesyłki nie odbierze, innym razem nie dostarczy. Porażka.

Dno i wodorosty!!!!

Po raz kolejny złożyłem zlecenie przez pośrednika, wybrałem DPD ze względu na najniższą cenę przesyłki. Zaznaczam, że opisywana sytuacja nie zdarzyła się po raz pierwszy... Zlecenie złożyłem w poniedziałek wieczorem, opłaciłem, wydrukowałem list przewozowy i następnego dnia czekałem na kuriera, by odebrał moją przesyłkę, nie doczekałem się. W środę po trzech monitach, dowiedziałem się, że kurier przyjedzie poźnym wieczorem, więc prawdopodobnie paczka wyjdzie w czwartek ( powinna we wtorek). Brak poszanowania klienta, brak kontroli nad kurierem, jednym słowem DNO!!! Ostatnia moja przygoda z tą wątpliwą firemką ( a wydawałoby się, że niemieckie, to dobre....). Pół gwiazdki za to, że w ogóle raczyli odebrać ode mnie paczkę.

Bardzo kiepsko

DPD mają bałagan sami nie widzą co dzieje się z paczkami wysłanymi za ich pośrednictwem. Nie wysyłajcie i nie zamawiajcie nic przez DPD bo może was spotkać los taki jak mnie spotkał. Jak widać z komentarzy nie tylko mnie. Kupiłem podnośnik na allegro za 480zł 1 stycznia 2019 roku. Podnośnik był wysłany firmą kurierską DPD 2 Stycznia 2019 i 3 stycznia o 6:20 trafił do oddziału w Krakowie gdzie mieszkam. Dziś mamy 8 stycznia i nikt nie wie co się dzieje z paczką. Dzwoniłem do DPD kazali mi zadzwonić później to dzwoniłem ale niestety nikt nie umiał mi powiedzieć dlaczego paczka leży tyle dni w oddziale. Poradzili mi żebym zadzwonił do nadawcy paczki to zadzwoniłem żeby on też się upomniał o paczkę. Dzwonił i dalej nic. Jakaś masakra.

Zepsuło się

W moim przypadku, w Bydgoszczy, opóźnienie ''zaplanowanych'' odbiorów wszystkich 10 zleceń od marca 2018 wyniosło łącznie prawie 60 godzin ; Najmniejsze 41 minut, największe 20 i pół godziny. Uporczywe utrzymywanie w ofercie usługi, która permanentnie nie jest wykonywana, to wprowadzanie drugiej strony w błąd przy zawieraniu umowy. OK, jest zastrzeżenie ''w miarę możliwości'', a co z dwoma zleceniami, kiedy kurier nie pojawił się wcale ? I zero powiadomień, kurier nie odbiera telefonu i ma przepełnioną skrzynkę ... W zasadzie można zgłaszać na policję. To zarówno brak poszanowania w stosunku do strony - osoby umowy, jak i nieuczciwa gra rynkowa, coś dla UOKiK. Oczywiście listę zleceń, jak i całą beznadziejną korespondencję kolekcjonuję.

Nieterminowość niekompetentny kurier i konsultanci

NIE POLECAM DPD! Oto jak dziś zostałem potraktowany: Zmieniłem adres dostawy swojej przesyłki. Dokonałem tego na stronie DPD Moja Paczka, poinformowałem o tym kuriera SMS, oraz rozmawiałem w celu potwierdzenia z konsultantem na czacie. Godzina 15, kurier próbuje dostarczyć moją przesyłkę. Skąd o tym wiem? Pokazuje mi to strona Śledzenie przesyłki. Kurier oczywiście nie raczył do mnie nawet zadzwonić, czy odpisać na SMS. Kontaktuję się ponownie z konsultantem na czacie. Okazuje się, że nie ma widocznej zmiany adresu dostawy, pomimo tego, że ja na stronie widzę nowy adres. Każą mi wysyłać jeszcze raz maila, ze zmianą dostawy. Jeszcze specjalnie przesłałem im maile ze screenem zmienionego adresu. Tak więc potwierdzenie było, tylko go nie odnotowali. Całe szczęście, że śledziłem tą przesyłkę, ponieważ nie jestem ufny w takich sprawach. I miałem do tego nosa. Tak przesyłka by została zostawiona "sobie". DPD ma kurierów co nie umieją obsługiwać telefonów: nie wiedzą jak się dzwoni do Klienta w celu wydania wysyłki, ani jak odpowiadać na jego wiadomości. Konsultanci informują o potwierdzeniach zmian, których nie dokonują, a później ich nie widzą. Ręce opadają. Skarga na przewóz przesyłki i kuriera złożona. Choć wątpię, że coś to da. Przesyłka umówiona przez stronę i mailowo na odbiór 24 grudnia, w poniedziałek. Mamy już poniedziałek, a paczka nie opuściła nawet Krakowa.

Odwiedzałeś ostatnio DPD Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DHL

(3.68 )

GLS

(3.88 )

FedEx

(3.14 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem