Jakość Obsługi

DPD Polska

( 3.59 )

Sieć DPD obsługuje około 3 miliony paczek dziennie, zatrudnia 46000 pracowników i współpracowników i posiada 830 oddziałów w ponad 40 krajach. W Polsce, firma DPD działa od 1991 r. i jest wiodącą firmą kurierską na polskim rynku, zatrudniającą 5 tys. kurierów, którzy dostarczają usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. DPD Polska stale pracuje na tym by być pracodawcą pierwszego wyboru na polskim rynku pracy, co potwierdzają liczne nagrody np. Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi 2017, czy też Certyfikat HR Najwyższej Jakości - przyznawany przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami.

Opinie (1449)

najbezczelniejsi kurierzy pracują w tej Firmie

to niesamowite, że ta firma utrzymuje sie na rynku pracy. Kurierzy są nierzetelni, opryskliwi, bezczelni. Firma przed dostarczeniem paczki wysyła na nr telefonu odbiorcy info, że paczkę dostarczy kurier w dniu... oraz, że u kuriera można płacić kartą w terminalu. Po czym kurier dobrze jeśli w ogóle przyjedzie, ale tu następuje konsternacja, bo albo nie ma terminala przy sobie, albo nie chce czekać aż odbiorca poprosi sąsiada o pożyczkę gotówki, bo przygotowany czekał z kartą bankomatową. Zaczynają się niestosowne dogadywania ze strony kurierów typu" "COŚ PAN NIENORMALNY? ZAMAWIASZ I NIE MASZ FORSY?", lub inne mniej lun=b bardziej niestosowne. To jeszcze nic, często na stronie e-monitoringu tej firmy pojawiają się wpisy nie mające nic wspólnego z rzeczywistością, typu"odmowa przyjęcia"," błędny adres", "adresat nieobecny". Skąd to wiem? otóż często z racji swojej pracy przyjmuję takie zgłoszenia i skargi na kurierów tej firmy. Ostatnim hitem był numer, kiedy kurier staruszce 90 letniej zaproponował, że rozmieni jej pieniądze (200zł) i wróci szybko się przy tym uwinie. Paczkę zostawił, jak rzekł po to by Pani miała pewność, ze on wróci. Biedna zaufała, czekała do wieczora. Kurier nie pojawił się , a jej paczka kosztowała tylko niecałe 90zł. Dziś sama zostałam przez tę firmę wystawiona do wiatru, kiedy odczytałam na stronie DPD, że odmówiłam odbioru paczki.Paczki na którą czekałam!. Czas wiec ostrzec innych przed procederami pracujących tam osób( oczywiście nie wszystkich, bo pewnie pracują tam ludzie, którym zależy i na pracy, i na uczciwości, i na empatii)..

Super

Od ponad roku, większość paczek, które zamawiam, a także te wysyłane z mojej firmy, są właśnie przez firmę DPD. Paczki zawsze docierają na czas, zawsze na drugi dzień u mnie. Jestem bardzo zadowolona z tej firmy. Duży wpływ ma oczywiście sam kurier, który dostarcza przesyłki. Odpowiedni kontakt, powiadomienie telefoniczne lub e-mailowo przed dostarczeniem przesyłki. Polecam.

Żenujący poziom obsługi

Kurier raz dzwoni raz nie dzwoni z informacją o której paczkę dostarczy. Poziom obsługi klienta jest na żenująco niskim poziomie. Kurier odmawia wniesienia przesyłki pod drzwi, mimo że ma taki obowiązek, rzuca słuchawką lub nie odbiera telefonu. Na infolinii wcale nie lepiej. Zero standardu. Konsultanci pozwalają sobie na uszczypliwości i potrafią rozłączyć połączenie w trakcie rozmowy. Mają konkurencyjną cenę, ale przy takiej jakości świadczonych usług, lepiej zapłacić 5 zł więcej i się nie denerwować. Szkoda czasu i nerwów na DPD. A to kurier nie zadzwoni i przesyłki nie odbierze, innym razem nie dostarczy. Porażka.

Dno i wodorosty!!!!

Po raz kolejny złożyłem zlecenie przez pośrednika, wybrałem DPD ze względu na najniższą cenę przesyłki. Zaznaczam, że opisywana sytuacja nie zdarzyła się po raz pierwszy... Zlecenie złożyłem w poniedziałek wieczorem, opłaciłem, wydrukowałem list przewozowy i następnego dnia czekałem na kuriera, by odebrał moją przesyłkę, nie doczekałem się. W środę po trzech monitach, dowiedziałem się, że kurier przyjedzie poźnym wieczorem, więc prawdopodobnie paczka wyjdzie w czwartek ( powinna we wtorek). Brak poszanowania klienta, brak kontroli nad kurierem, jednym słowem DNO!!! Ostatnia moja przygoda z tą wątpliwą firemką ( a wydawałoby się, że niemieckie, to dobre....). Pół gwiazdki za to, że w ogóle raczyli odebrać ode mnie paczkę.

Bardzo kiepsko

DPD mają bałagan sami nie widzą co dzieje się z paczkami wysłanymi za ich pośrednictwem. Nie wysyłajcie i nie zamawiajcie nic przez DPD bo może was spotkać los taki jak mnie spotkał. Jak widać z komentarzy nie tylko mnie. Kupiłem podnośnik na allegro za 480zł 1 stycznia 2019 roku. Podnośnik był wysłany firmą kurierską DPD 2 Stycznia 2019 i 3 stycznia o 6:20 trafił do oddziału w Krakowie gdzie mieszkam. Dziś mamy 8 stycznia i nikt nie wie co się dzieje z paczką. Dzwoniłem do DPD kazali mi zadzwonić później to dzwoniłem ale niestety nikt nie umiał mi powiedzieć dlaczego paczka leży tyle dni w oddziale. Poradzili mi żebym zadzwonił do nadawcy paczki to zadzwoniłem żeby on też się upomniał o paczkę. Dzwonił i dalej nic. Jakaś masakra.

Zepsuło się

W moim przypadku, w Bydgoszczy, opóźnienie ''zaplanowanych'' odbiorów wszystkich 10 zleceń od marca 2018 wyniosło łącznie prawie 60 godzin ; Najmniejsze 41 minut, największe 20 i pół godziny. Uporczywe utrzymywanie w ofercie usługi, która permanentnie nie jest wykonywana, to wprowadzanie drugiej strony w błąd przy zawieraniu umowy. OK, jest zastrzeżenie ''w miarę możliwości'', a co z dwoma zleceniami, kiedy kurier nie pojawił się wcale ? I zero powiadomień, kurier nie odbiera telefonu i ma przepełnioną skrzynkę ... W zasadzie można zgłaszać na policję. To zarówno brak poszanowania w stosunku do strony - osoby umowy, jak i nieuczciwa gra rynkowa, coś dla UOKiK. Oczywiście listę zleceń, jak i całą beznadziejną korespondencję kolekcjonuję.

Nieterminowość niekompetentny kurier i konsultanci

NIE POLECAM DPD! Oto jak dziś zostałem potraktowany: Zmieniłem adres dostawy swojej przesyłki. Dokonałem tego na stronie DPD Moja Paczka, poinformowałem o tym kuriera SMS, oraz rozmawiałem w celu potwierdzenia z konsultantem na czacie. Godzina 15, kurier próbuje dostarczyć moją przesyłkę. Skąd o tym wiem? Pokazuje mi to strona Śledzenie przesyłki. Kurier oczywiście nie raczył do mnie nawet zadzwonić, czy odpisać na SMS. Kontaktuję się ponownie z konsultantem na czacie. Okazuje się, że nie ma widocznej zmiany adresu dostawy, pomimo tego, że ja na stronie widzę nowy adres. Każą mi wysyłać jeszcze raz maila, ze zmianą dostawy. Jeszcze specjalnie przesłałem im maile ze screenem zmienionego adresu. Tak więc potwierdzenie było, tylko go nie odnotowali. Całe szczęście, że śledziłem tą przesyłkę, ponieważ nie jestem ufny w takich sprawach. I miałem do tego nosa. Tak przesyłka by została zostawiona "sobie". DPD ma kurierów co nie umieją obsługiwać telefonów: nie wiedzą jak się dzwoni do Klienta w celu wydania wysyłki, ani jak odpowiadać na jego wiadomości. Konsultanci informują o potwierdzeniach zmian, których nie dokonują, a później ich nie widzą. Ręce opadają. Skarga na przewóz przesyłki i kuriera złożona. Choć wątpię, że coś to da. Przesyłka umówiona przez stronę i mailowo na odbiór 24 grudnia, w poniedziałek. Mamy już poniedziałek, a paczka nie opuściła nawet Krakowa.

Tak firma powinna dawno paść

Odradzam. Raz firma twierdzi, że mnie nie ma w domu, raz że odmawiam przyjęcia przesyłki - pomimo, że cały dzień siedzę w domu. Trzeci raz... żłożyłam reklamację, której nikt nawet nie wziął pod uwagę. Tak firma to jednak wielka pomyłka. Odradzam w 500% m

Zapowiadało się tak profesjonalnie

Miałem otrzymać dostawę paczki na 17 grudnia 2018 a tu nagle niespodzianka smsowa że Kurier dziś przyjedzie czyli 15 grudnia między godziną 8:30 a 9:30 SMS został wysłany o godzinie 9:40 W tej sytuacji wchodzę na czat firmy DPD i rozmawiam z Panią Joanną kiedy będzie Kurier ponieważ nie odbiera przez godzinę telefonu na to dostaje odpowiedz że przesyłka została wydana kurierowi. Ja na to że wiem ale inne pytanie zadałem. Dziś będzie doręczona otrzymałem odpowiedź. Poprosiłem o interwencję żeby szanowna pani zadzwoniła do Kuriera może od niej odbierze telefon lecz odpowiedziała że nie może. Nie zamierzamy cały czas siedzieć w domu odpisałem. Na to odpowiedź Czy mogę w czymś jeszcze pomóc? Pogratulować firmie jakości obsługi i profesjonalizmu. Czas stracony a przesyłki nie ma.

Świetnie.

Świetnie. pełna kultura obsłygi

Odwiedzałeś ostatnio DPD Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DHL

(3.69 )

GLS

(3.84 )

FedEx

(3.28 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem