Jakość Obsługi

DPD Polska

( 3.32 )

DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz z firmą spedycyjną ACP Global Forwarding. DPD Polska dysponuje siecią ponad 2200 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne. DPDgroup doręcza codziennie 5,2 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Dysponuje zespołem 75 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, Seur i BRT oraz siecią 42 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2018 r. zanotowała przychody w wysokości 7,3 mld euro.

Opinie (1504)

To jest jakis żart!!

Zamawiam odbior paczki na 19 wrzesnia, place odrazu, czekam caly dzien od 8 do 18 na odbior paczki, nikt sie nie zjawia, nastepnego dnia 20 wrzesnia rowniez nikogo nie ma........ a 21 wrzesnia jestem juz w UK wiec chocby kurier chcial to juz nikogo nie zastanie w domu.... Gdybym wiedziala wybieram inna firme.... Wystawili mnie ładnie.......

Kurierzy

Od niedawna wprowadził się na nasza ulice kurier DPD. Codziennie rozładowuje wieczorem kilka samochodów dostawczych z przesyłek do prywatnego garażu. Czy to jest normal w DPD?

Tragedia!

Zamawiam wiele paczek i nigdy z nikim nie mam tyle problemów co z DPD!

Kurier kłamczuch

W piatek po godz 15.00 dzwonił do mnie Państwa kurier - prawdopodobnie z tego telefonu - 57343048. Nie było mnie pod adresem przesyłki i poprosiłam o umówienie się na poniedziałek z podaniem przedziału czasowego. Kurier oznajmił mi, że powinnam być pod adresem i czekać na paczkę - taki mój obowiązek. Poinformował również, "że ma to gdzieś, że mnie nie ma". Nie poinformował mnie, że zamierza zwrócić paczkę. Pierwszy raz spotykam się z takim brakiem kompetencji komunikacyjnych u Panstwa pracownika, a korzystam od lat. Widzę, że kurier napisał, że odmówiłam odebrania przesyłki, co nie jest prawdą. Proszę o kontakt i informację, czy Państwa pracownik naruszył regulamin, bo kultura osobista jest poniżej jakiejkolwiek normy u osoby delegowanej do pracy z klientami.

Słabo

Informację o możliwości przekierowania paczki otrzymałem 2 września. Skorzystałam z możliwości i przekierowałem paczkę na 3 września między 16:00 a 18:00. Planowanego dnia nie było nawet próby doręczenia paczki, ale system już wysłał mi sms, że paczka zostanie doręczona w następnym dniu roboczym. System zarejestrował dostarczenie paczki, co w rzeczywistości nie miało miejsca. 4 września otrzymałam telefon od kuriera o 13:10, że zamierza mi dostarczyć w ciągu kilku minut przesyłkę. Nie wiem, skąd próba dostarczenia paczki w tej godzinie. Natomiast kurier zobowiązał się, ze paczkę przekieruje na drugi dzień (5 września) między 16 a 18. Tymczasem również tego dnia nie było próby dostarczenia. Biuro obsługi klienta poinformowało nas, że w ogóle nie mają opcji przekierowania paczek ze wskazaniem na godzinę, stwierdził, że jesteśmy śmieszni. Kolejno poinformowano nas, ze możemy sami odebrać paczkę, a jak nie to zostanie dostarczona jutro jak kurierowi będzie pasować.

bardzo słabo

Kontaktowałam się z firmą DPD poprzez Chat dostępny na stronie. Zaangażowanie pracownika oraz chęć pomocy na bardzo niskim poziomie. Czułam się, jakbym pisała z botem.

Brak szacunku do klienta

Jestem bardzo nie zadowolona z kuriera. Wręcz jestem oburzona . Paczka zostala zamówiona do babci od koleżanki , która nie posiada telefonu. Więc był podany mój numer. Kurier zadzwonił do mnie i ze złością powiedział ,że ktoś jest w domu i nie chce otworzyć . Poinformowałam go ,że mieszka tam strasza Pani więc może się obawiać otworzyć ,że się skontaktuje i poprosiłam ,żeby Pan przyjechał następnego dnia( wiadomo nie chciałam marnować czasu ) . Nie stety kurier zaczął po mnie krzyczeć ,że nie ma opcji i ani jutro ani pojutrze i nie ma zamiaru tu wracać. Totalny brak profesjonalizmu. Jak można krzyczeć do klienta ?! Po czym powiedział mi do widzenia i bezczelnie się rozłączył. Oczywiście oddzwoniłam do pana i otrzymał stosowne upomnienie. Oddzwoniłam po chwili i między czasie starsza pani otworzyła drzwi po czym kurier rzucił tekstem ile można czekać...DPD bez przesady ..... Rozumiem ,że macie dużo paczek ,ale nie życzę sobie aby kurier po mnie krzyczał . Totalny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta .

Nigdy więcej z dpd

Przesyłka leży drugi dzień w magazynie i niema komu jej dostarczyć i nikt nie może udzielić informacji kiedy będzie dostarczona To są kpiny i lekceważenie klientów i takie sytuacje się zdążają często

ŻENADA!!!

W poniedziałek odebrano przesyłkę, we wtorek powinna być u klienta, dzisiaj klient zadzwonił, że nadal jej nie ma, po sprawdzeniu statusu: wydano do doręczenia - odmowa odbioru (nie pierwszy raz kurier zaznacza sobie co chce). Na infolinii 3ch konsultantów i inne informacje. Dostałam informację, że oddział powinien się ze mną skontaktować, bo tak naprawdę to paczki nigdy nie wydano do dostarczenia, BO PONOĆ JEST USZKODZONA (nikt się ze mną nie skontaktował pomimo interwencji), Zdjęcia mam po zapakowaniu i kurier przy odbiorze też żadnego uszkodzenia nie zgłaszał. NAJLEPSZE! Dostałam informację, że Oni to przepakują w oddziale i dostarczą, zapakowane pięknie, do klienta BEZ MOŻLIWOŚCI SPRAWDZENIA STANU PRZY KURIERZE. Podsumowując paczka może im spaść, roztrzaskać się, napiszą, że była uszkodzona, przepakują i dostarczą piękną i nową! Przecież jak opakowanie nie będzie uszkodzone to odbierasz już i koniec, nic nie zrobisz. NO KUTWA GENIUSZ !

Dno, żenada i krętactwo

Umówiłem się poprzez formularz zmiany opcji dostawy na okno 16.00-18.00. Rano w dniu dostawy dostałem potwierdzenie mailem od DPD, że kurier będzie dostarczał przesyłkę PO 15.45. Godzina 13.00 kurier dzwoni, że zaraz będzie. Po przypomnieniu, że nie takie ustalenia były, komentarz "mnie to nie obchodzi". Czat z konsultantami (4 osoby w trakcie jednego czatu), wniosek ->jak się nie podoba to składaj skargę, bo godziny to nie są gwarantowane. Na pytanie po co w takim razie mamią klientów opcjami wyboru okien dostawy czat został rozłączony. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

tydzień czasu !!!

tragedia, ponad tydzień czasu czekam za przesyłką . brak słów na was . żenada. nigdy więcej - jak najdalej od nich.

Najgorsza firma kurierska

Kurier arogancki. Pretensjonalnie informuje, że nie będzie dźwigać. Po ustaleniu innego dnia dostawy już po załatwieniu przeze mnie osoby do pomocy,nie przyjeżdża. Dzwoniłam żeby zapytać o której przyjedzie odpowiedział, że on dzisiaj nie pracuje i żebym sama sobie pojechała do magazynu po odbiór. Bez mojej wiedzy zaznaczył status klient nieobecny, a następnie odbiór osobisty. Po zgłoszeniu na infolinii interwencji zostałam poinformowana, że przesyłka zostanie dostarczona w dniu następnym. Ta sama sytuacja, nikt nie przyjeżdża. Zglosiłam reklamację i dostałam odpowiedź, że przesyłka jest za ciężka i źle zapakowana. Dziwne, bo jakoś za pierwszym razem nie było z nią problemu i została załadowana na samochód... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść– RODO)

Bardzo źle

Czekam na kuriera cały dzień nie ruszam się z domu na krok a tu informacja że kurier nikogo nie zastał. Kurierowi nawet nie chciało się podjechać pod dom . Przykre że tam pracują tacy ludzie !!!!!!

Pracownik punktu niekompetentny!

Pracownik punktu przyjęć paczek dpd wprowadza w błąd, nie udziela niezbędnych informacji.

Duże problemy z kurierem

17 lipca 2019 r. złożyłam zamówienie na odbiór paczki. Kurier miał się zgłosić 22 lipca (poniedziałek). Nie skontaktował się sam, z własnej inicjatywy przez ponad tydzień oraz nie odebrał paczki. Codziennie dostawałam maile z informacją, że w danym dniu kurier odbierze przesyłkę. Nic takiego nie nastąpiło. Gdy w trzecim dniu odebrał telefon, twierdził, że nie może odebrać przesyłki, ponieważ ma zepsuty samochód. Pod koniec tygodnia zgłosiłam dwa razy interwencje za pomocą czatu DPD. Bezskutecznie. Nie otrzymałam również informacji o skutkach interwencji. Na początku kolejnego tygodnia zgłosiłam problem na infolinii. Konsultant mnie rozłączył w połowie załatwiania sprawy. Dopiero kolejny wysłuchał i przekazał, że sprawa zostanie poruszona z kurierem. Kurier zadzwonił i oznajmił, że nie ma szans, by on odebrał paczkę po 15, mimo, że DPD pracuje do 17. Zaproponował, by paczkę zostawić u jakiegoś sąsiada. Sprawa przekazana do firmy, do której miała być wysłana paczka. Firma skontaktowała się z opiekunem w DPD. Sprawa jest w toku, paczkę ma podjąc inny kurier,

Brak słów

To już jest normą, że kurierzy paczki nie dostarczają. Żeby było mało, nie zostawiają również awiza. Wygląda to tak, że zamiast do klienta, paczka od razu jest zawożona do jakiegoś punktu odbioru. Tylko poprzez własne zaangażowanie można się dowiedzieć gdzie....

Odwiedzałeś ostatnio DPD Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DHL

(3.67 )

GLS

(3.68 )

FedEx

(2.47 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem