Jakość Obsługi

DPD Polska

( 3.47 )

DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz z firmą spedycyjną ACP Global Forwarding. DPD Polska dysponuje siecią ponad 2200 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne. DPDgroup doręcza codziennie 5,2 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Dysponuje zespołem 75 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, Seur i BRT oraz siecią 42 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2018 r. zanotowała przychody w wysokości 7,3 mld euro.

Opinie (2017)

Zabrze

Dno totalne. Nie dostarczają paczek próbują wyłudzić pieniądze za usługę pomimo tego, że usługa jest opłacona

dno

Beznadzieja .Na stronie możesz ustawić godziny doręczenia ale kurier i tak przyjeżdza o której chce .dwie próby dostarczenia o 14 a potem odbiór w siedzibie 30 km od miejsca doręczenia opłata za kuriera 20zł coś im się pomyliło to oni są dla nas a nie my dlanich (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klamcy, brak kultury i syf

Najgorsza firma kurierska. Nie dostarczaja przessylek. Klamia w kontakcie z klientem. Z daleka od nich. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

żałosny poziom

kurier nie pojawia się pod wskazanym adresem, pomimo oczekiwać na niego, zaznacza sobie w systemie że nie zastał klienta. BOK jest tak komicznie niekompetentny, nie potrafi ustalić gdzie jest paczka. Przekierowanie paczki Z WINY KURIERA KTÓRY NIE RACZYŁ ZADZWONIĆ DO DRZWI trwa ponad 24. Czekam na paczkę od 27.12, a jest 07.01 i nadal nie wiem kiedy ją dostanę. Absolutne dno i smród, odpowiedzi na reklamację też nie widać Nie polecam. Już lepiej pocztą, oni przynajmniej dostarczą.

Pełna olewka

Przebieg zdarzeń: 1. o 11:15 sms z informacją, że dostawa w godzinach 14:00 - 15:00 2. dostawa o 21:50 (od sms-a zero jakiegokolwiek kontaktu) - kulturalny żal klienta spławiony totalnie bezemocjonalnym tekstem "Ja jestem tylko pomocnikiem" wniosek: motto kuriera: Zero smutków, zero złości, wywalone po całości.

Nie polecam!!!

Nie polecam tej firmy kurierskiej. Przesyłka dotarła z tygodniowym opóźnieniem. Częsta zmiana statusu doręczenia bez konkretnego powodu. Sugestia ze strony firmy kurierskiej żeby przyjechać samemu do magazynu 50km odebrać osobiście

Nie polecam

Brak terminowości; przekierowanie przesyłki nie funkcjonuje; przesyłka zagubiona na magazynie mimo ustalonego wcześniej odbioru osobistego

-5 gwiazdek

Gdyby była możliwość dałabym -5 gwiazdek. Kurier nawet nie próbował dostarczyć przesyłki do domu, chociaż byłam w nim cały dzień. Paczka została dostarczona od razu do punktu, który kurier sam sobie wybrał czyli na drugim końcu osiedla. Przesyłka którą zamówiłam była ciężka i nieporęczna w dodatku szklana. Chyba po to zamawia się kuriera żeby dostarczył coś do domu, a nie przewiózł tylko coś bliżej podanego adresu.

Beznadzieja

DPD to najgorszy kurier z jakim miałem do czynienia. Mają skuteczność 0% - na ostatnie 5 paczek za każdym razem kurier twierdził, że nikogo nie zastał w mieszkaniu... problem polega na tym, że pracuje w mieszkaniu (zdalnie) więc zawsze w nim byłem. Skończyło się reklamacjami w sklepie (i ponowną wysyłką na koszt sklepu... - serio moi drodzy sprzedawcy - nie polecam wdrażać usługi tej firmy - są tak tanie nie bez powodu - po prostu cena odpowiada jakości skuteczności... ;) ) Nie uznał za stosowne nawet zadzwonić... Więc osobiście dostawa nie DPD właśnie stała się dla mnie wyznacznikiem przy zamawianiu online. Jeśli sklep online ma tylko DPD kupuje gdzieś indziej. :) Rejon centrum/stare miasto Poznań.

Najgorsza firma transportowa

Ta firma kurierska to jakaś kpina. Gdybym wiedziała jaką ma ocenę, nigdy nie skorzystała bym z ich usług. Sytuacja jak z wielu. Jestem w domu, czekam cały dzień, przesyłki brak. W systemie odnajduję informacje, że kurier jedna w tym dniu był. Sytuacja się powtarza. W finale napisali w systemie, że paczka czeka na mnie w ich siedzibie, gdzieś 15 km za szczecin. Nie mam transportu więc Zadzwoniłam wyjaśniłam sprawę, że to nie moja wina, że ktoś pisze kłamstwa w systemie. Kobieta z którą rozmawiałam, powiedziała że się dowie czy mogą mi tę paczkę jednak dostarczyć. Dzwonie po raz drugi. Aby potwierdzić, że jestem odbiorcą każą podać adres odbiorcy. Ona mówi, że adres się nie zgadza, a jedyną osobą, która może mi pomóc jest sprzedawca. Po pierwszym moim telefonie wyświetla się tajemnicza notatka "ustalono inny termin doręczenia" I długo żadnej nowej informacji nie widziałam. Gdy zadzwonilam po raz trzeci, odebral ktoś inny. Tym razem adres odbiorcy się zgadzał! Ustaliłam z panem nowy adres odbioru paczki. Miała być w następny dzień między 8-14. Paczka nie dotarły. Ta kobieta, z którą rozmawiałam na początku, która kłamała też, że adres odbiorcy się nie zgadza, sama zdecydowała za mnie o odesłaniu paczki do sprzedawcy. Sprzedawca na allegro nie miał innej opcji do wyboru tylko te nieszczęsme DPD. W Systemie informacja o odesłaniu paczki pojawiła się w dniu, kiedy powinnam ją odebrać. Bardzo sprytnie. Zakup miał być dla mojej mamy na Święta. Dobrze, że nie wie o tym zdarzeniu, bo było by jej podwójnie przykro. Powtórzę, ta firma to kpina. Zero gwiadek to zbyt wiele, jak bym mogła dała bym "- 5"

Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia

Nawet jedna gwiazdka to za dużo, lekceważenie i niedotrzymywanie terminów, wprowadzanie w błąd na infolinii, czekam na przesyłkę ponad tydzień a jedyne co usłyszałam to, że mogę sobie sama odebrać jeśli mi zależy na czasie. Kpina w żywe oczy ....

Tragedia.

Pierwszego dnia kurier jakimś cudem nie zastał nikogo w domu, mimo że cały dzień ktoś był. Postanowiłem więc przekierować paczkę do punktu pickup, co zajęło cały dzień i zanulowało próbę dostarczenia w kolejnym dniu. Zadzwoniłem więc na infolinię dowiedzieć sie kiedy paczka zostanie dostarczona. Konsultant zapewnił mnie że dostarczą ją w sobotę. Oczywiście się to nie stało, a weekendy infolinia jest nieczynna. W poniedziałek natomiast kurierowi NIE UDAŁO SIĘ ZOSTAWIĆ PACZKI W PUNKCIE PICKUP. Jedyne więc co mi zostało by uzyskać ją na czas to jechać po nią do ZĄBEK. Takiego partactwa nie doświadczyłem jeszcze nigdy w życiu, o zupełnym braku kontaktu sms/telefon od strony kuriera/centrali nie wspomnę.

Odwiedzałeś ostatnio DPD Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DHL

(3.80 )

GLS

(3.60 )

FedEx

(2.88 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem