Jakość Obsługi

DPD Polska

( 3.37 )

DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 6 tys. kurierów. Grupa kapitałowa DPD Polska obejmuje firmę kurierską DPD wraz z firmą spedycyjną ACP Global Forwarding. DPD Polska dysponuje siecią ponad 2200 punktów nadań i odbiorów Pickup, której oferta przeznaczona jest dla klientów indywidualnych i mniejszych przedsiębiorstw. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne. DPDgroup doręcza codziennie 5,2 mln przesyłek na całym świecie w sposób neutralny dla środowiska. Dysponuje zespołem 75 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, Seur i BRT oraz siecią 42 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. GeoPost w 2018 r. zanotowała przychody w wysokości 7,3 mld euro.

Opinie (2040)

Złe potraktowanie przez kuriera DPD

Już drugi raz ten Pan jest dla mnie bardzo niemiły. Krzyczy na mnie przez telefon rozkazuje zejść po 2 minutach ( muszę się jeszcze ubrać) dzwoni ponownie po upłynięciu tego czasu,krzyczy,że zostawia moją paczkę na dworze. Proszę aby tylko poczekał i zobaczył,że ją podnoszę po czym słyszę,że miałam na to 2 minuty i że takie są ustalenia z góry? Poważnie taki brak szacunku?! Zamawiałam również od innych przewoźników i aby zachować bezpieczeństwo moje jak i kuriera nie trzeba porzucać paczek pod blokiem. Jestem rozczarowana! Będę zmuszona poinformować Zalando ponieważ na dzień dzisiejszy nie chcę tego Pana widzieć a ten kurier właśnie dostarcza do mnie paczki z zalando.

Kurier i infolinia- dramat

Kolejny raz dramatycznie zła jakość obsługi klienta. Kurier jest niegrzeczny, arogancki. Przyjeżdża poza godzinami wskazanymi w SMS lub mailu. Wrzuca przesyłki na płac przed domem- często także w deszczowe dni, pod samochód, pomimo ze w domu jest odbiorca. Przy dostarczeniu 1 przesyłki domaga się odbioru drugiej, a następnie odjeżdża widząc jak odbiorca podchodzi do auta. Kurier Kłamie nt. Przekazywania przesyłek, podaje nieprawidłowe daty. W przypadku przesyłek do opłacenia odsyła je do nadawcy, pomimo ze przywiózł paczkę w innych godzinach i mimo innych ustalen z pracownikiem infolinii. Kurier jest niegrzeczny wobec starszej osoby, która czasem odbiera paczki. Twierdzi, ze nie boi się skarg i reklamacji. Podobnie niegrzeczne i opryskliwe, rzadko używające zwrotów grzecznościowych takich jak „dziękuję”, „proszę”, „przepraszam” są Panie na infolinii. Nie wykazujà najmniejszych przejawów dobrej woli, chęci pomocy. Zdarzyło mi się już, że kurier -p.Kamil kazał mi podjechać w określone miejsce jeśli chcę otrzymać Swoją paczkę w wyznaczonym przez Dpd terminie. Jestem kolejny raz bardzo rozczarowana tak złym podejściem do klienta i jakością obsługi. Mam nadzieję, ze w końcu ktoś z władz firmy zareaguje na tak złe opinie klientów, które widoczne są na wielu profilach.

Info dla DPD to: siódme przykazanie "nie kradnij"

Dotyczy: zgłoszenia o numerze: 09445001308459 numer szkody: OP/19/247931\01 DPD nie poczuwa się do odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki. Kurier zaznaczył w systemie śledzenia, że dostarczył przesyłkę a DPD nie uznało mojej reklamacji. Straciłem sporo kasy.

Porażka

Zamówiłam produkty z apteki ( po raz pierwszy i ostatni przez internet) i niestety dostawcą był DPD. Nie podjęto nawet 1 próby doręczenia mi przesyłki, tylko po 3 dniach odesłano ją do nadawcy !!! mimo moich telefonów, skargi, reklamacji itd, Na infolinii rozmawiałam z osobami które w żaden sposób mi nie pomogły-wiedząc, że czekam na przesyłkę odesłali ją do nadawcy, na moje pytanie, dlaczego przesyłkę odesłano, Pani rozłączyła się!!! Zwracam się do wszystkich przedsiębiorców, nie korzystajcie z usług tej firmy, Wszyscy chcemy pomóc w czasach koronawirusa żeby przy zamkniętych sklepach kupować te niezbędne rzeczy przez internet żebyście nie zbankrutowali ale to nie będzie możliwe jeśli będziecie Państwo doręczali towar przez DPD!!!!!

Syf i kibel

Dramat. Na stronie informacja ze pracują normalnie, a nie mają kierowców i personelu. na matuszewskiej w warszawie- brak mozliwości odbioru osobistego - pracownikowi nie chce sie szukać paczek.  Powinni sie zamknąć na patyk- zbierają paczki na magazynach, a nie dostarczają bo nie mają kim.

nieuczciwy kurier

Potwierdziłem w trakcie składania reklamacji, że kurier ma obowiązek - wnoszenia pod drzwi (a nie gdzieś pod budynek) - podania dokładnej kwoty (a nie zawyżonej) - noszenia stroju służbowego Z wszystkich tych punktów kurier się nie wywiązał. Zgłoszę sprawę na policję, jeśli DPD nie zwróci mi reszty z zawyżonej kwoty. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

W skali od 1 do 10 zasluzenie 0

Totalne dno w osobie Pani z ktora rozmawialam. Wrecz krzyczala na mnie gdy zadalam jej pytanie: dlaczego zwrocono paczke bez poinformowania mnie i tym jezeli w DPD maja obowiazek zatrzymac ja trzy dni robocze . (Nie minal jeden...).Po czym normalnie sie rozlaczyla gduz stwierdzila ze to wszystko z jej strony

super że takiej obługi nie ma wszedzie xD

odradzam wyboru tej firmy z tego względu że kontakt z obsługą klienta kuleje, sami kurierzy olewawczo podchodzą do klientów jak dziś usłyszałam od kuriera z Gocławia "mogę nie informować pani o przesyłce i przekazać od razu do picupa bo ja mam 200 paczek do rozwiezienia na dzień", "nie mam obowiązku pisać kiedy paczka będzie, gdzie jest zostawiana, bo to dodatkowo płatna usługa". ja rozumiem że ambicja tych ludzi jest sporo poniżej zera, jednak z szacunku do pracy i ludzi którzy korzystają z ich usług (dzięki nim mają hajs na życie, heloł) może warto chociaż te przysyłki rozwozić do klientów.

DPD - NIGDY WIĘCEJ!!!

DPD - kompletne dno!!! Trzymajcie się od nich jak najdalej!!!Nadawcy-nie skazujcie nas na tak nierzetelne firmy, bo odechciewa się zamawiać przez Internet.... Informację o przybliżonym czasie dostarczenia przesyłki otrzymałam na 3 godziny przed (fizycznie żadnej możliwości, żeby dotrzeć na miejsce); kurier nie odbiera tel., sms: "pracuje do 13" (jakbym brała kasę za nic nierobienie też pracowałabym do 13). Paczka skierowana do punktu odbioru. Konsultant obojętnym głosem informuje mnie, że wszystkie procedury zostały spełnione, kurier nie podejmie drugiej próby doręczenia-chociaż informuję, że wzięłam kilka godzin urlopu z pracy, żeby nazajutrz być wcześniej w domu, a samochodu nie posiadam(w paczce szafka). Reasumując, ponawiam apel-LUDZIE, NIE NADAWAJCIE SWOICH TOWARÓW U DPD, BO SKAZUJECIE NAS-ODBIORCÓW NA GEHENNĘ!!!

Czas na pozew

Kurier nie dostarcza paczki pod wskazany adres ale informacje otrzymuję, że paczka dostarczona i podpisana moim nazwiskiem. Może czas złożyć pozew za składanie fałszywego podpisu?

Brak komunikacji między DPD a klientem

Jestem bardzo oburzona tym jak potraktowano mnie i moją przesyłkę. Od 24.02 do wczoraj czyli 02.03.2020 czekałam grzecznie na informację o przesyłce (dpd pickup). DPD posiada mój numer telefonu , ale zamiast zadzwonić i poinformować mnie o tym że punkt do którego miał dostarczyć przesyłkę jest zamknięty, zwraca przesyłkę do punktu w Zielonej Górze. Kiedy już znalazłam swoją przesyłkę, poinformowano mnie ,że mam sobie po nią przyjechać do Z.Góry........no kpina po prostu. Wystarczyłby telefon z informacją o zamkniętym punkcie......Gdybym chciała jechać i mogła jechać do Z.Góry to zamówiłabym towar na sklep w Fokusie.........czy ja mam znać powód zamknięcia Punktu z którym umowę ma właśnie DPD...........Nie chce mi się już pisać ............

Nieprofesjonalni pracownicy na każdym szczeblu !

Chciałabym podzielić się swoją opinią na temat braku profesjonalizmu jaka wykazuje się firma DPD. Kurier ( chyba przestraszony ciężarem paczki ) postanowił nawet nie podjąć próby dostarczenia mi jej pod drzwi. Byłam cały dzień w domu a mimo to w statusie przesyłki wieczorem zobaczyłam „nieudana próba doręczenia”. Natychmiast postanowiłam wyjaśnić sprawę mailowo i wystosowałam odpowiednie pismo w tej sprawie. Z racji tego, że była już pozna godzina wieczorna nie oczekiwań odpowiedzi szybko ale ku mojemu zdziwieniu już o godzinie 7:36 rano odpisała mi na maila Pani Weronika Pacek z obsługi klienta formułą „kopiuj” „wklej” (Informujemy, iż kontakt z odbiorcą jest indywidualną decyzją kuriera. Nie ma możliwości ustalenia doręczenia pod adres. Możliwy odbiór własny lub zwrot do nadawcy). Zaznaczę, że Pani Weronika nie sprawdziła nawet co się stało z paczką, że nie została dostarczona tylko napisała maila spławiającego. Droga firmo DPD, sugeruje przeszkolić swoich pracowników na każdym szczeblu obsługi klienta. Po tych doświadczeniach niestety będę unikać korzystania z Waszych usług. Dodam jeszcze, ze kilku moich znajomych miała podobne historie wiec nie jest do jednorazowy problem. Pozdrawiam Pana Kuriera oraz Panią Weronikę aby w końcu znaleźli pracę, która nie będzie ich frustrować :)

DPD - najgorsi kurierzy w Warszawie

Dno totalne! Kłamią, że doręczyli przesyłkę, podczas gdy nic takiego nie nastąpiło. Po interwencji w Centrum DPD nie mogą odnaleźć paczki. Mówią, że zadzwonią, jak wyjaśnią sprawę, a potem nie dzwonią w ogóle. Banda nieudaczników (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

TOTALNE DNO

Paczka niedostarczona, pomimo info na stronie śledzenia że niby była dostarczona, po telefonie do kuriera poinformował mnie że wrzucił do paczke do ogrodu, co też nie było prawdą. Na kolejny monit stwierdził, że wyjął ją z ogrodu (czyjego????) i w związku z tym ze go niby wyzwałam, to zawiezie paczkę do sortowni i tam sama sobie będę ją odbierała (około 40 km od miejsca gdzie miała być dostarczona). Telefony do BOKU nic nie dają. Oni wrzucają monit o dostawie kojejnego dnia, a paczka oczywiście nie jest dostarczana. Czekam do jutra i sprawa trafia do prawnika, bo albo Pan kurier poświadczył w dokumentach nieprawdę i sfałszował moje dane (rzekomy odbiór) albo wtargnął na mój teren (skoro paczka była niby wrzucona do ogrodu, to jakim cudem znajduje się teraz w sortowni?). Paczki oczywiście nadal nie ma, a pół gwiazdki tylko dlatego, że mniej nie można zaznaczyć.

Żenada!

Kurier w grudniu nie dostarczył przesyłki bo stwierdził ze co ja sobie myślę, on ma 9metrowy samochód i nie ma gdzie zaparkować i jak po przesyłkę sama sobie nie wyjde to daje ze odbiorca nieobecny. Powiedziałam że w takim razie skladam reklamacje - se Pani skladaj! Usłyszałam też, że jak mi się nie podoba to mam zamawiać inna firma kurierska paczki. Na jego nieszczęście dzisiaj znowu ta sama paczka.. łudziłam się, ze tym razem dotrze. A w/w Pan kurier dal status, ze jestem nieobcecna, mało tego zablokował mój numer i mimo tysiaca telefonow na infolinie dpd, która rzekomo kontaktowala sie z koordynatorem Pana, przesyłki jak nie bylo od grudnia tak nie ma. I pyk kolejna reklamacja. Do sanatorium jak sie robic nie chce!!! Pół gwiazdki dla tej firmy bo inaczej nie chcą dodać opinii.. Jak chcecie spokojnie żyć korzystajcie z innej firmy przewozowej

DPD

to chyba najgorsza firma kurierska, daję dwie gwiazdki bo chyba tylko cena jest dobra. Ale to akurat może jest przyczyna jakości usług.

Dewastatorzy!!!!!!!

Dostarczyli zniszczoną przesyłe, migając się od spisania protokołu, Brak słó.w !!!!zdewastowali moją własnośći nie chcą się przyznać. Jestem zniesmaczony i zdegustowany, Jak można Brać pieniądze za takie traktowanie klienta. Śmierdzi Postępowaniem rodem ze zwiazku radzieckiego. Zacofane !!!! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nie polecam!!!

Kurier mimo wcześniejszych ustaleń i tak robi jak mu pasuje i zwraca paczki z nieprawdziwym powodem zwrotu. Jeszcze mi się nie zdarzyło odebrać paczki bez jakiś problemów. Jak możecie to korzystajcie z innych firm kurierskich. NIE POLECAM!!!

Odwiedzałeś ostatnio DPD Polska?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

DHL

(3.78 )

GLS

(3.54 )

FedEx

(2.83 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem