H&M

( 2.62 )

Opinie (2459)

Pomocna dłoń w rozwiązywaniu problemu

Dzięki przemiłej obsłudze udało mi się rozwiązać problem pojawiający się w aplikacji. Stacjonarna pomoc jest lepsza w porównaniu do pomocy zdalnej - typu infolinia. Pani sprzedawczyni pokazała mi w jaki sposób postępować by dany problem nie pojawiał się ponownie. Poświęciła mi swój czas i w uprzejmy sposób rozwiązała mój problem. W pamięć zapadł mi wizerunek przyjaznego oddziału tej sieci sklepów jak i całej marki H&M.

Beznadziejna

Niestety obsługa niemiła. Trafił mi się bardzo nieprzyjemny incydent, kasjerka odwróciła się przy kasie, zerwała metkę z towaru, zarzuciła mi zgubienie metki u łaskawie sprzedała towar po cenie wyższej niż była na metce.

Bardzo ZŁE PODEJŚCIE DO KLIENTA!!!!!

Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta. Obsługa pracująca tam wykonuje swoje obowiązki za karę tak to wygląda. Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się , że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar. Jeden wielki bałagan nie polecam.

Fatalnie, nieprzyjemnie, opryskliwie

Fatalna obsługa - przy zwrocie produktu - z paragonem, ta sama karta płatnicza, pełna weryfikacja, prawie "nakaz" podpisania karty. W momencie kiedy stwierdziłam, ponieważ się spieszyłam że podpiszę i poprosiłam o zdezynfekowany długopis, dostałam mokry, wówczas Pani stwierdziła , że nie muszę odpisywać, ale mam jeszcze okazać dowód. Dodam że sama nie miała nawet plakietki z imieniem...bardzo opryskliwa, nieprzyjemna, wzywała kierowniczkę....

Porażka

25 maja zakupiłam sukienkę, była przeceniona z 59 zł na 21zl. Niestety okazała się za mała, więc po 4 dniach postanowiłam ją wymienić na większą. Okazało się że kosztuje już 45 zł z 59zl. A aby wymienić muszę dopłacić. Chora polityka tej "firmy".. Nigdy już nic tam nie kupię.

Serdecznie polecam

Odkąd pamiętam często bywam w sklepie stacjonarnym h&m. Ostatnio odkryłam jednak łatwość zakupów online. Przesyłka i zwroty są szybkie i darmowe. Bardzo polecam

Polecam

Moim zdaniem jeden z lepszym H&M w całym Wrocławiu. Jest tam duży wybór rozmiarów, ubrania są nieprzebrane, ładnie poukładane, nie ma bałaganu jak w innych punktach, do tego sklep jest przestrzenny. Obsługa przy kasie sprawna i szybka.

Przyjemne zakupy dzięki widocznej obsłudze.

Lubię odwiedzać ten punkt ze względu na widoczną obsługę, ponieważ nie zawsze potrafię odnaleźć interesujący mnie produkt. Zawsze mogę liczyć na zrozumiałe wskazanie lokalizacji produktu a nawet zaprowadzenie do niego. Doceniam taką postawę.

Fajne miejsce na zakupy.

Produkty są dobrej jakości, asortyment jest różnorodny. Myślę, że każdy powinien bez problemu znaleźć coś dla siebie. Bardzo atrakcyjne ceny w czasie wyprzedaży. Obsługę klienta oraz szybkość obsługi oceniam na poziomie dobrym.

Świetna obsługa

Bardzo duży sklep, wiele produktów do wyboru. Ubrania są wysokiej jakości w niezłych cenach. Pracownicy są uprzejmi. Lubię robić zakupy w tym sklepie.

Zdecydowanie polecam zakupy.

Zdecydowanie polecam zakupy w tym sklepie. Panie doradczynie są zawsze bardzo miłe i pomocne, a ubrania dobrej jakości.

Sklep internetowy

Nie lubiłam robić zakupów online w tej sieci sklepów ze względu na brak możliwości odbioru i zwrotu produktów stacjonarnie. Często zdarza się niestety, że produkt muszę oddać i problematyczne było zamawianie kuriera. Od jakiegoś czas sieć wprowadziła możliwość zwrotów i odbiorów stacjonarnie co jest dużym ułatwieniem.

Bardzo lubię ten sklep

Naprawdę nie mam zastrzeżeń jeżeli chodzi o zakupy w tym sklepie. Ubrania są bardzo dobrej jakości, a spodnie jeansowe dla mnie są najlepsze i zawsze trafię na parę, która będzie dobrze pasować.

Przejrzyście i z uśmiechem.

Na szczególnie docenienie w tym punkcie zasługuje czystość i przejrzystość w asortymencie. Nie spotkałam się z takim poziomem w żadnym innym punkcie sklepów sieciowych. Obsługa w odpowiedniej ilości pod względem liczby Pracowników, nie trzeba udawać się na inny poziom, aby uzyskać pomoc. Przymierzalnie wszechstronne i dobrze oświetlone. Polecam ten sklep.

Nie jestem zadowolona z obsługi

Ceny nowych kolekcji w tych sklepach to jakieś nieporozumienie, za ubrania z Chin uszyte z najgorszych sztucznych materiałów. Jedynie jak wchodzą promocje to warto w tym sklepie cokolwiek kupić. Może i wzory są ciekawe, ale jakość ubrań fatalna.

Tak !

Uwielbiam bieliznę tej marki ! Mają piękne i nie drogie produkty ! Zaletą tej marki jest różnorodność ubrań ! Może się tu ubrać młoda dziewczyna, dojrzała, a także starsza osoba. Rozmiary są różne. Mają również kolekcję dzieciecą.

Tragiczna Obsługa na dziale Dziecięcym

W dniu dzisiejszym, udałem się wspólnie z żoną i dzieckiem na zakupy do Galerii Serenada, w celu zakupu pantofli potrzebnych dla naszego 4 letniego syna do przedszkola. Z racji problemów z znalezieniem odpowiadających mu, moja żona udała się na dział dziecięcy sklepu H&M, gdzie co prawda nie znalazła poszukiwanego produktu, ale mój syn znalazł dla siebie piłkę do zabawy z motywem Psiego Patrolu. Z racji już obecności w sklepie postanowiliśmy przejrzeć ofertę odzieży. Znaleźliśmy kilka ciekawych ubrań, jednakże to na co najbardziej zwróciłem uwagę było to, że niestety na terenie działu panował całkowity chaos, i niestety trudno było odnaleźć poszukiwane rozmiary. Jednakże w pierwszym etapie jakoś radziliśmy sobie z żoną znajdując rozmiarówki. Jednak w pewnym momencie mój syn zainteresował się kilkoma rzeczami, gdzie nie udawało nam się znaleźć rozmiarów syna, były to dokładnie trzy rzeczy. Zacząłem rozglądać się po dziale żeby uzyskać pomoc od jakiegoś pracownika, jednakże na całym dziale nie było nikogo, oprócz dwóch dziewczyn na kasie. Udałem się do kasy i pomiędzy klientami zapytałem czy może Pani mi sprawdzić czy posiadają poszukiwany rozmiar( wygląda to tak że skanuje przez urządzenie kod kreskowy produktu i wyskakuje jej stan magazynowy wraz z rozmiarówkami jakie posiadają). Pani z niezbyt dużym zapałem i entuzjazmem zeskanowała pierwszy produkt i stwierdziła że posiadają poszukiwany rozmiar, na co poprosiłem o pomoc w odnalezieniu. Udała się w kierunku regału, gdzie po chwili przeglądania go jednak stwierdziła że nie ma, podałem jej drugi produkt, odrazu odpowiedź negatywna i tak samo postąpiła z trzecim. Następnie bez słowa wróciła za kasę i pozostawiała mnie samego na dziale. Z racji konstrukcji sklepu i braku chęci kasowania wybranych produktów w tej kasie udaliśmy się piętro niżej, na dział dla kobiet, gdzie jakbym zobaczył inny standard sklepu, samych pracowników biegających między regałami naliczyłem z trzy osoby plus dwie osoby na kasie. Zapytałem jedną z Pań na dole czemu dział dziecięcy nie ma żadnego pracownika, który pomaga klientom, usłyszałem odpowiedz, iż taka jest polityka sklepu. Z rzeczami z działu dziecięcego udałem się do kasy w dziale dla kobiet i to co najbardziej już mnie rozłościło, była sytuacja kiedy to jedna z klientek stojąca w kasie przede mną pytała o rozmiar jakiejś bluzki dla siebie a pani grzecznie sprawdziła w systemie, odpowiedziała że nie posiadają tutaj w sklepie, ale sprawdzi w którym, że sklepów w Krakowie, taki rozmiar się znajduję. Jednocześnie grzecznie poinformowała, że nie daje 100% gwarancji, gdyż stany magazynowe nie są na bieżąco aktualizowane. Uświadomiło mi to, że Pani na dziale dziecięcym potraktowała mnie bardzo nie fajnie na zasadzie „czego Ty kliencie ode mnie chcesz”. Reasumując sklep H&M w galerii Serenada dział dziecięcy bardzo nie polecam, obsługa poniżej jakichkololwiek zasad. Co do całokształtu uważam, że informacja jaką uzyskałem, iż ignorowanie działu dziecięcego z postawieniem tam dodatkowego tak zwanego lotnego pracownika bardzo źle świadczy. To na dział taki często przychodzą matki czy ojcowie z dziećmi, i to oni powinni być w centrum zainteresowania, gdyż pomoc pracownika zapewne ułatwiła by im zakupy a z drugiej strony też chętniej by robili zakupy w miejscu gdzie ktoś okazuje im zainteresowanie.

Częsty bałagan

W sklepie panuje często bałagan, brakuje niektórych rozmiarów na sali, chociaż można je znaleść odwieszone w przebieralni.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.17 )

Poradnik jakości obsługi

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem