H&M

( 2.86 )

Opinie (2418)

KOSZMAR, POMYLONE ZAMÓWIENIE

Parę dni temu zamówiłam piżamkę dla dziecka. Zamiast mojego zakupu otrzymałam produkty o wartości 240 EURO, które złożyła jakąś kobieta w Niemczech prawdopodobnie przez aplikację skierowaną do klienta w Niemczech! Skontaktowałam się z biurem obsługi klienta i dowiedziałam się, że mam zamówić kuriera który odbierze paczkę lub iść z tą paczka do punktu DHL. Chciałam oddać paczkę w sklepie H&M, gdyż byłam akurat w pobliżu, a jutro wyjeżdżam za granicę na parę miesięcy i nie mam czasu na poprawianie błędu po innych, ale niestety nie było takiej możliwości. Nikt nie powiedział mi tego wprost, ale wydedukowałam, że jeśli nie zwrócę tego zamówienia na czas to osoba, której rzeczy otrzymałam nie dostanie zwrotu pieniędzy! I to samo ja jeśli nie zwróci ona zamówionej przeze mnie rzeczy... Osoby z biura obsługi klienta mało pomocne. Nie usłyszałam nawet słowa przepraszam, a jestem ich stalym klientem. Upłynie bardzo dużo czasu zanim coś tam kupię!

Czarna rozpacz w biały dzień

zamówienie złożone w sklepie internetowym 25.11.2019 , była próba doręczenia zamówienia niestety nie mogłem być na miejscu ponieważ pracowałem, szybki telefon do kuriera z zapytaniem jak możemy sprawę rozwiązać . Kurier grzecznie odpowiedział iż mogę paczkę przekierować na jakiś sklep żabki gdzieś blisko mnie i sobie odebrać w dogodnym dla siebie terminie, stwierdziłem fajna obcja i w nocy po 14 h pracy bez problemu przekierowałem sobie paczkę za pomocą strony internetowej DHL,dziś mamy 3.12.2019 troszkę już czekam więc zadzwoniłem do firmy H&M PODAJĘ NUMER PRZESYŁKI 19132997495 PANU PO DRUGIEJ STRONIE SŁUCHAWKI, Pan grzecznie mnie informuje ż paczka jest w punkcie odbioru który wskazałem przy przekierowaniu i zdiwionym tonem pyta czy wiadomość o odbiorze nie przyszła drogą meilową i nie leży przypadkiem w spamie - odpowiadam że nie ,sprawdziłem dokładnie , urwalem się z pracy i idę do punktu , podaję miłej Pani imię i nazwisko , ta przetrzepała wszystko łącznie z zapleczem i wraca mówiąc mi że nie ma . Dzwonie ponownie do H&M ODBIERA Pan , ja tłumaczę co i jak podaję numer przesyłki a Pan twierdzi że to dziwne że DHL pozwolił na przekierowanie paczki skoro była za pobraniem i stwierdził że to wina kuriera i że może mi podać numer telefonu do DHL . Powiedzialem Panu że nie dziękuj ale już szkoda mi na to czasu (TYPOWA SPYCHOLOGIA TO NIE MY JESTEŚMY WINNI TYLKO ONI , AŻEBY KLIENTA MIEĆ ZGLLOWY PODAJE SIĘ JEMU NUMER TELEFONU DO FIRMY KURIERSKIEJ I NIECH SOBIE RADZI A CO TAM , STWIERDZENIE Z UST TEGO PANA cytuję to dobrze że Pan za to nie zapłacił rozbawiło mnie do łez . Strata czasu mojęgo plus strata czasu osoby którą poprosiłem aby wskoczyła za mnie na parę godzin do pracy przechadzka w deszczu i zawracanie gitary Pani ekspedjentce z żabi na Dywizjonów gdzie miała jerszcze klientów do obsłużenia . NIE STANOWCZE NIE I ZAMAWIAJCIE WSZĘDZIE ALE NIE TU

Tragedia, zero szacunku do klienta!

Kupiłam produkty w sklepie internetowym. Skorzystałam z promocji -20%. Gdy dostałam swoje zamówienie to okazało się, ze nie ma w nim jednego produktu bo „jest niedostępny”. Nikt nie poinformował mnie o tym tylko po prostu przysłali mi jeden produkt mniej. Mogła. Teraz mogę kupić ten produkt w sklepie stacjonarnym ale już w cenie regularnej, bez żadnej zniżki.

Niekompetentna obsługa. Beznadziejna polityka zwrotów.

Polityka zwrotów jest beznadziejnie zaplanowana. Nie przyjęli mi formularza zwrotu wydrukowanego ze strony internetowej. Kazali drukować potwierdzenie, chociaż przedstawiłam je w formie elektronicznej. W innych sklepach zwroty są o wiele lepiej zorganizowane i ekologiczne. Nie trzeba nosić w ogóle żadnych papierów. Dodatkowo obsługa bardzo niekompetentna.

Nie polecam ! 30 dni na zwrot to ściema !

Przy próbie zwrotu towaru (przebarwienia) w terminie do 30 dni usłyszałem że nie mogę oddać. Chciałem złożyć roszczenia jako rękojmię , usłyszałem od pani kierownik sklepu że nie ma w H&M takiego czegoś jak rękojmia. Można tylko gwarancyjnie. Zasłania się wewnętrznym regulaminem ... który jest schowany głęboko w szufladzie . SZOK. Nie polecam

Skandaliczne podejscie do klienta

Zarowno sklep online jak i system informatyczny H&M jest naszpikowany bledami, awarie zdarzaja sie zdecydowanie zbyt czesto. Obsluga klienta w obliczu awarii nie reaguje, nie poczuwa sie do zadnej odpowiedzialnosci przed klientem, zachowuje sie bezczelnie i... rozlacza sie w trakcie rozmowy gdy jest nia znudzona. To chyba jedyny (na szczescie) sklep z tak beznadziejna obsluga klienta.

Zakupy w tym sklepie to prawdziwa przyjemność

Zakupy w tym sklepie to prawdziwa przyjemność. Ceny przestępne, Towar świetnej jakości, zapakowany bardzo dobrze. Jedyny minus to mało osób do obsługi jak na taki duży sklep.

Pseudo kierowniczka Pani x

Witam, nie polecam obsługuje tym sklepie. PANI pseudo kierowniczka, jest osoba nieprzyjemna, negatywnie nastawiona do klienta, opryskliwa względem załogi. Nie polecam robić zakupów w tym sklepie, atmosfera jest okropna na sklepie zwłaszcza jak jest ta Pani. NIEPOZDRAWIAM. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Beznadziejna postawa w stosunku do klienta

Ostatnio byłem z żoną, żeby kupić swojemu dziecku czerwone spodnie z okazji Święta Niepodległości (w przedszkolu z okazji tego Święta dzieci miały być ubrane w barwy narodowe). Owszem znaleźliśmy w H&M spodnie czerwone, ale nie było rozmiaru na półce tylko manekin był ubrany w szukany przez nas rozmiar. Zapytałem sprzedawczyni czy nie można zamienić rozmiar spodni z tymi na półce. Pani sprzedawczyni oznajmiła, że musi zapytać dekoratora. Dekorator odmówił sprzedania tych spodni twierdząc, że będzie zmieniał dekorację dopiero w połowie listopada. Bardzo nas to zdziwiło, gdyż te spodnie i tak były na sprzedaż, więc zamienić spodnie nie powinno być problemem. Dla mnie beznadziejna postawa dla klienta

Miła obsługa

Bardzo miła obsługa. Pani szybko pomogła mi odnaleźć rzecz, której szukałam. Pytała czy może jeszcze w czymś pomóc.

Wiele do poprawy

H&M w Tczewie niestety nie jest najlepszym w okolicy. Niestety, powierzchnia sklepu jest niewielka co nie pozwala na umieszczenie większej ilości towaru. Podczas wyprzedaży są ubrania, które nie po hqdza z poprzedniej kolekcji, tylko te które gdzies zawadzają na magazynie. Obsługa sklepu również pozostawia wiele do życzenia, często te osoby są niemiłe i z grymasem na twarzy. W sklepie panuje raczej porządek.

Obsługa do poprawy

Wczoraj byłam w H&m w poszukiwaniu ubrań dla dzieci ale wszędzie brak rozm. I pani w Katowicach bardzo miła podała, że jest w plazie dostępna rozmiarówka więc pojechałam. A tam pani która była na sklepie, bardzo nie zadowolona z życia bez uśmiechu z głową do góry, olewajaca klienta, żyjąca gumę i zarzucająca włosami jak by była Panią tego miejsca. Pytając ja o rozmiar czy posiada na magazynie może, to robiła głupie miny i z podniesionym tonem powiedziała a gdzie to pani mam sprawdzić? Mhmm jeśli tak będzie podchodzić do pracy to dziękuję, ale już nigdy więcej nie zrobię tam zakupów, bo nie chce być potraktowana jak bym była nie wiadomo kim. Kiedyś pracowały tam super dziewczyny, zawsze uśmiechnięte i pomocne,a ta pani nie wiem czy była za karę czy co. Masakra

Obsługa do poprawy, produkt spełnił moje oczekiwania

Brak powitania klienta- niewątpliwie pierwsze wrażenie jest bardzo wazne, pracownik nie utrzymał nawet kontaktu wzrokowego. Został znaleziony poszukiwany przeze mnie towar w oczekiwanym rozmiarze. Na sali sprzedaży znalazłam wszystko co było mi potrzebne, jednak żaden z kasjerów nie zaoferował mi swojej pomocy. Przymierzalnia- brak obsługi, w większości przymierzalni ciuchy pozostawione przez klientów. Nie został zauważony żaden sprzedawca w strefie przymierzalni, brak jakiejkolwiek obsługi lub powitania. Obsługa na kasie- brak sprzedaży komplementarnej, obsługa miła, która powitała i pożegnała mnie podczas zakupu. Wygląd sklepu- zadowalający, panował porzadek, towar dobrze wyeksponowany.

Zakupy udane!!!

Zakupy udane! Młoda obsługa, ale bardzo pomocna!

Dobra jakość obsługi.

Dziś byłem w sklepie H&M w galerii Navigator w Mielcu. Jakość obsługi była na bardzo wysokim poziomie. Po wejściu do sklepu osoby, które były na zmianie sprawiały wrażenie zadowolonych oraz były uśmiechnięte i z chęcią pomogły mi znaleźć odpowiedni rozmiar koszulki. Szatnie były zadbane i czyste, nie było w nich zalegających ciuchów. Przy kasie Pani zapytała o aplikację H&M oraz poinformowała o korzyściach wynikających z jej posiadania. POLECAM!

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(3.83 )

Poradnik jakości obsługi

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem