H&M

( 3.12 )

Opinie (2393)

wieszaki z akcesoriami do wymiany

nie da się ta nic znaleźć....wieszaki i półki z akcesoriami są tak zawalone, a produkty pomieszane, że jak tylko to widzę to od razu sobie odpuszczam. Do tego jest tak bardzo mało miejsca i jak stoją dwie osoby to się robi dosłowni tłok, że nie można się nawet obrócić...

Cudowna obsługa

Obsługa bardzo miła i kompetentna. Sklep utrzymany w czystości i ładzie, mimo jego wielkości. Osoby tam pracujące bardzo chętnie pomagają klientom w odszukaniu pożądanej rzeczy i jej rozmiaru. Bardzo polecam.

ŻENADA

Może i ubrania mają spoko.. ale zamówienie czegoś online to tragedia, rozmiarówka jest okropna, ciężko trafić, żeby cokolwiek pasowało, jak pasuje góra, to nie pasuje dół i na odwrót.. Ja, ze względu na to, że mam okropne godziny pracy robię zakupy online. Zawsze, ale to zawsze jest pomyłka w zamówieniu, ciągle dostaje nie to, co zamawiałam. Zamiast sukienki rozm. 38 - spódnicę w rozm. XXL, zamiast szlafroka jakiś ogromny sweter.. ciągle muszę się użerać ze zwrotami. Dlaczego nie można wysłać od razu odpowiedniego produktu ?

zwrot należności

Szybki zwrot należności za zwrócony produkt zamówiony online

H&M online

Tydzień oczekiwałam na przesyłkę; otrzymałam niewłaściwy produkt, buty espadryle zapakowane jedynie w worek; h&m online nie wymienia produktów na właściwe; aktualnie oczekuję rozparzenia zwrotu.

Dobre zaopatrzenie sklepu, słabsza obsługa

W sklepie jest bardzo dobry wybór rozmiarów oraz można dostać większośc ubrań podanych na stronie internetowej, jednak obsługa często nie wykazuje chęci aby pomóc znaleźć określony towar. Klient często jest pozostawiony sam sobie. Jednak zdarzają się również sumienni pracownicy, których aż miło poprosić o pomoc.

Szybka i sprawna obsługa.

Podczas wizyty w sklepie odzieżowym H&M pracownicy zawsze próbują rozpoznać moje potrzeby i chętnie doradzają . Przeważnie wychodzę z więcej niż jedną rzeczą. Lubię tam wracać bo wiem, że zostanę dobrze obsłużona. W porównaniu z innymi sklepami z ubraniami mogę śmiało wystawić ocenę bardzo dobrą.

Wyrozumiała obsługa

Polecam sklep nie tylko ze względu na ofertę, ale i obsługę. Długo wybierałam, były problemy z rozmiarem i krojem, a pani i tak pomogła odpowiednio dobrać rzeczy na mój prezent, który okazał sie bardzo trafiony.

Poniżej krytyki

Czekam na paczkę już prawie dwa tygodnie paczka podzielona na 2 osobne 1 część dotarła natomiast druga ciągle w statusie oczekujących. Kontakt z obsługą sklepu internetowego ciągle beznadziejny w dniu dzisiejszym pomimo że nikogo nie obraziłem po zakończonej rozmowie nie odlozyem sluchawki i posluchalem sobie ciekawych komentarzy na mój temat A mianowicie je jakoś psychol że mam na pewno żółte papiery. Coz żenada brak kultury osobistej i elementarnego szacunku. Na pewno już u nich dwa razy się zastanowię przed zakupami czy kupować czy też nie. I wszystkim czytający radzę to samo to że ktoś po drugiej stronie w trakcie rozmowy jest miły dla kupującego oczekujacego konkretnej odpowiedzi to nie znaczy się że po zakończonej rozmowie nie zostanie tak samo skomentowany.

Poniżej krytyki

Czekam na paczkę już prawie dwa tygodnie paczka podzielona na 2 osobne 1 część dotarła natomiast druga ciągle w statusie oczekujących. Kontakt z obsługą sklepu internetowego ciągle beznadziejny w dniu dzisiejszym pomimo że nikogo nie obraziłem po zakończonej rozmowie nie odlozyem sluchawki i posluchalem sobie ciekawych komentarzy na mój temat A mianowicie je jakoś psychol że mam na pewno żółte papiery. Coz żenada brak kultury osobistej i elementarnego szacunku. Na pewno już u nich dwa razy się zastanowię przed zakupami czy kupować czy też nie. I wszystkim czytający radzę to samo to że ktoś po drugiej stronie w trakcie rozmowy jest miły dla kupującego oczekujacego konkretnej odpowiedzi to nie znaczy się że po zakończonej rozmowie nie zostanie tak samo skomentowany.

Manekin ważniejszy niż klient

Obsluga nie przestrzega zasady "klient nasz pan". Po zwróceniu się o pomoc do obsługi okazało się że manekin jest ważniejszy od klienta.

Ład i porządek

W sklepie panuje ogólny porządek, rzeczy są odwieszone na wieszaki, nic nie leży na ziemi. Ceny na produktach są jasne i czytelne, choć na wieszaku z napisem od 10.99 nie znalazłam nic w tej cenie, a rzeczy zaczynały się od 30 zł. Pracownicy bardzo sympatyczni, pomocni i rzetelni. Pani w kasie bardzo sprawnie prowadzi obsługę więc kolejek nie ma.

bardzo dobrze

Dzisiaj był wyjątkowo duży ruch w sklepie. Jednak wszystkie kasy były czynne i kasjerki bardzo szybko obsługiwały klientów. Nie stało się dłużej do kasy jak 3 minuty. Chcę zwrócić uwagę na przymierzalnie. Nie we wszystkich stanowiskach, ale w większości, w przymierzalniach było dużo nieodwieszonych produktów. Stwarzało to pewną niedogodność w czasie wizyty w przymierzalni.

Świetnie!

Po rozpakowaniu zakupów, które przywiózł kurier przez nie uwagę wyrzuciłam etykietę zwrotną. Kontakt z konsultantką w tej sprawie był czystą przyjemnością. Kobieta powiedziała że brakującą etykietę doślą mailem oraz poinstruowała mnie jak dokonać zwrotu. Cała rozmowa była bardzo miła a informacje które otrzymałam konkretne i na temat.

Zakupy Internetowe

Nie polecam! Chyba, że dla osób z mocnymi nerwami ;) Sklep Internetowy H&M nie wywiązuje się z regulaminowego terminu realizacji zamówień, nie informują o opóźnieniach. Sytuacja wygląda tak, że opłaceniu zamówienia jego status jest 'do realizacji' ...., i to może trwać niewiadomo ile. Na zapytanie odnośnie przesyłki, której termin realizacji już minął - biuro obsługi klienta wstawia regułkę z regulaminu, że w momencie wysyłki powiadomią mailowo. (wiadomość jest przecież automatyczna!) A przecież zadawane pytanie do biura obsługi jest inne....:) Kiedy? Niestety nie można uzyskać na to pytanie odpowiedzi, więc jesli ktoś zamawia konretną rzecz z nadzieją, że trafi na czas, lub też z nadzieją, że może otrzyma przybliżony czas realizacji zamówienia - to powodzenia ;) Bez szans! Bardzo mi przykro, że H&M właśnie w ten sposób traktuje swoich klientów, ale cóż , do klienta należy decyzja gdzie w przyszłości zrealizauje kolejne swoje zakupy... PS. z niecierpliwością czekam na swoją paczkę;) może letnie rzeczy dotrą na zimę;)

Bardzo przyjemne robi się tam zakuoy

Bardzo profesjonalna obsługa, uśmiechnięta, służąca pomocą, doskonale są zorientowana jaki produkt posiadają, potrafią doradzić nie wciskają nic na siłę. Godny polecenia sklep

Bezproblemowa i profesjonalna obsluga

Personel byl bardzo pomocny w doborze odpowiedniego rozmiaru i pomogl w wyborze sukienki na moja obrone. Do tego w sklepie jest naprawde duzy wybor odziezy na kazda okazje w przystepnych cenach. Polecam w 100%

Bardzo dobrze posprzątany sklep!

Idealnie posprzątany sklep! Bardzo miła muzyka która pomaga w chodzeniu po sklepie

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.05 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem