H&M

( 3.80 )

Opinie (2500)

Bard I przejrzysta ...

Bard I przejrzysta strona, wygodne sortowanie produktów, bezproblemowy bok ( infolinia działa bez zarzutu, wszystko sprawnie można załatwić)

Obsługa bardzo miłą ...

Obsługa bardzo miłą szukałam rozmiaru spodni Pani pomogła poszukać, i pomogła założyć kartę członkowską

Sklep H&M ma ...

Sklep H&M ma ogromny wybór dla wszystkich ma również akcesoria. Ubrania są super jakościowo cena jest w porządku.

Wczorajsza wizyta w ...

Wczorajsza wizyta w sklepie nie zachęciła mnie do kolejnych zakupów. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ubrania leżące na podłodze. Obsługa była jakby nieobecna. Dosłownie. Długo musiałam czekać aż ktoś pojawi się na horyzoncie. Poprosiłam o pomoc w znalezieniu rozmiaru. Młoda Pani, sympatycznie nastawiona do klienta ale zero kompetencji. Próbowała gdzieś dzwonić ale bez rezultatu. Strona www sklepu nie działała, aplikacja również. W przymierzalni zastałam kłęby kurzu na podłodze, pozostawione przez innych klientów sterty odzieży i pustych wieszaków. Wyszłam bez zakupów.

bardzo niesympatycznie!

Niemiłe ekspedientki, z zasobem słów godnym polskiej patologii 500+. Gratuluje dobru personelu, który zamiast skupić się na klientach, woli prywatne rozmowy telefonicznie, i bezczelne obsługiwanie z łaską - bo przerwano "PANI" ekspedientce rozmowę - nie polecam szczególnie wysokiej blondynki - prostactwo w czystej postaci

Dobre podejście do klienta

Nie znoszę kiedy sprzedawca jest nachalny. Wyczucie Pań sprzedających; idealne. Potrzebowałam pomocy i w tym momencie się zjawiły. Żadnego naskakiwania; pełen profesjonalizm. Niestety nie znalazłam nic dla siebie finalnie, bo cóż mam niestandardowe wymiary. Ale obsługa perfekt :)

Super, świetna obsługa

obsługa jest naprawdę w porządku, jedyny problem jaki można zauważyć to brak cen na towarach przecenionych.

Miła obsługa klienta

Będąc w sklepie pierwsze co rzuciło mi się w oczy to ubrania leżące na podłodze lub luźno rozrzucone na półce. Obsługę i kontakt oceniam bardzo dobrze. Młoda kadra, sympatycznie nastawiona do klienta. Niestety w przymierzalni zastałam nieporządek, kłęby kurzu gromadziły się na podłodze i przyczepiały się do przymierzanych ubrań. Przy kasie, podczas zakupu produktu Pani poleciła mi zarejestrowanie się w aplikacji sklepu i poinformowała o promocjach i zniżkach. Zostałam bardzo miło pożegnana.

Jestem bardzo zadowolona z obsługi!

Jestem bardzo zadowolona z zakupów w tym sklepie . Nigdy nie miałam żadnych problemów z zamówieniem, czy ze zwrotem. Polecam ;-)

Uwielbiam

Sklep super zaopatrzony, Obsluga sklepu jakby niewidoczna ale jak potrzeba to zawsze jest ktoś w okolicy. Panie są miłe. Sklep zadbany, czysty i ptrzejzysty! Uwielbiam robić w nim zakupy

Zawsze miła obsługa i świetne promocje

Każdy znajdzie coś dla siebie. Ceny nie są wygórowane a jakość jest dobra. Panie obsługujące zawsze pomogą

Ulubiony sklep!

Gorąco polecam. Obsługa zawsze uśmiechnięta, w razie jakichkolwiek pytań zawsze chętnie pomogą. Przy kasie, jeszcze nigdy nie zdażyło mi się, aby Pracownik nie zapytał o aplikację. Ubrania wykonane z porządnych materiałów oraz bardzo duży wybór ciuszków!

Porządek na pozór, a w przymierzalniach tona kurzu.

Po wejściu do sklepu zauważyłam ogólny ład, ubrania posegregowane, poukładane na odpowiednich miejscach, wizualnie bardzo schludnie mogłoby się wydawać. Po wejściu do przymierzalni natomiast widać już niedociągnięcia. Na podłodze walają się wieszaki, metki, a w kątach widać kurz, który się nawarstwia. Jeśli chodzi o obsługę jest wszystko w porządku. Osoby tam pracujące są kompetentne i udzielają zadowalających odpowiedzi na zadane pytania. Z uśmiechem na twarzy witają klienta, co jest bardzo pozytywną cechą. Jednym z minusów, o którym warto wspomnieć to słabe zaopatrzenie sklepu. Nie znajdziemy w nim niektórych działów, co sprawia, że jeśli chcemy kupić coś z sekcji H&M Home musimy udać się do innego sklepu.

Obsługa bardzo dobra, jestem zadowolona

Zawitałam do sklepu firmowego H&M w Galerii Młociny. Salon sklepu i przymierzalnie są czyste, pracownicy sklepu cały czas dostępne przy potrzebie pomocy/pytań. Miła obsługa przy kasie: kasjer się przywitał i był uśmiechnięty, zproponował torebkę, zapytał czy posiadam kartę klubowicza i jaka będzie płatność. Na koniec zakupu otrzymałam paragon oraz podtwierdzenie. Zostałam również zaproszona do kolejnej wizyty.

Obsługa nie wychowana

Bardzo zła obsługa klientów stojąc kolejce doznałem w jaki sposób obraża się klientów.Sprzedawczyni obsługiwała z nerwami miała chyba imię na literę K tak mi się kojarzy jak ją później wołali

brak przelewu środków

Infolinia udziela sprzecznych informacji co do zwrotu zakupionych stacjonarnie rzeczy wraz z tymi online na zwrot środków zakupionych online czekałąm ponad 18 dni, produkt zwrócony razem z tym zamowieniem online został odesłany do mnie, wciaż czekam. Konsultanci są bardzo uprzejmi, infolinia działa w godzinach dogodnych dla konsumenta. Środki zostały zwrócone, odczucia pozytywne dzięki postawie pracowników, pomimo tego, że strawa trwała dugo.

Brak realizacji zamówienia

Przesyłka opóźniona, brak informacji przy składaniu zamówienia, że został wydłużony czas realizacji i dostawy.

Pozytywnie

Fajne rzeczy sportowe, getry swietne,dobry materiał, szybka dostawa.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.96 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem