H&M

( 3.80 )

Opinie (2503)

Bard I przejrzysta ...

Bard I przejrzysta strona, wygodne sortowanie produktów, bezproblemowy bok ( infolinia działa bez zarzutu, wszystko sprawnie można załatwić)

Sklep przestronny

Sklep przestronny, dużo towaru, miła obsługa. Jednakże panuje bałagan - ubrania są pomieszane, często leżą na podłodze, są pogniecione. Generalnie ocena średnia. Pracownicy są uprzejmi, ale niezbyt zorientowani, co sprzedają. Jeżeli zada się pytanie "czy jest ta bluzka o rozmiar większa" - pani odpowiada (bardzo uprzejmie), że trzeba poszukać, bo ona nie wie (nie pomoże klientowi). Jest to chyba związane ze zbyt małą ilością pracowników w stosunku do wielkości sklepu. Zapytać o towar można kasjerkę, która zazwyczaj jest zajęta, więc nie za bardzo może pomóc klientowi.

Robiłam zakupy w H&M w Krakowie

Robiłam zakupy w H&M w Krakowie. Spodobała mi się jedna sukienka, ale nie byłam przekonana do rozmiaru i trochę czasu zeszło mi w poczekalni, zanim się zdecydowałam na odpowiedni rozmiar. Miałam bardzo mało czasu i jak zobaczyłam, jaka jest kolejka przy kasie, byłam trochę rozczarowana. Były otwarte dwie kasy z 4. Do każdej otwartej kasy czekało po ok 6-8 osób, mając w ręku po kilka sztuk ubrań. Wtedy podeszłam do jednej z kasjerek z pytaniem, czy jest możliwość otwarcia kasy, bo jest duża kolejka a ja wyjątkowo się spieszę. Jednak nie otrzymałam odpowiedzi. Ponowiłam pytanie a sprzedawczyni odpowiedziała, żebym zaczekała. Mówiłam dosyć głośno, czym zwróciłam uwagę osób, które stały w kolejce. Sprzedawczyni zwróciła się do koleżanki przy kasie, czy może kogoś poprosić do kasy, bo mi się spieszy a dziewczyny w przymierzalni są wolne. Na to, jak się okazało, pani kierownik stwierdziła, że nie widzi takiej potrzeby. Mimo, że słyszałam odpowiedź sprzedawczyni mi ją przekazała, na co ja odpowiedziałam, że nie ma możliwości, aby ktoś podszedł do kasy, usłyszałam, że muszę ustawić się w kolejce. Ja w tym momencie byłam obserwowana przez wszystkich stojących w kolejce i aby nie tracić twarzy, byłam zmuszona zrezygnować z zakupu. Poczułam się urażona a wręcz poniżona przez sprzedawczynię. Był to jej zwykły kaprys, bo kolejka była duża, kasy stały puste a trzy pracownice w przymierzalni układały ubrania.

W zdecydowanej większości odzież jest wyeksponowana na

W zdecydowanej większości odzież jest wyeksponowana na powierzchni ekspozycyjnej. Asortyment jest podzielony na działy, co ułatwia klientowi orientację i szybkie znalezienie poszukiwanej odzieży. Sklep jest czysty i uporządkowany, na podłodze nie zauważyłam leżących ubrań (co zdarza się w innych sklepach). Miła i profesjonalna obsługa. Personel nie stał bezczynnie, cały czas poprawiał asortyment, a także służył pomocą.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.96 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem