H&M

( 3.80 )

Opinie (2503)

Bard I przejrzysta ...

Bard I przejrzysta strona, wygodne sortowanie produktów, bezproblemowy bok ( infolinia działa bez zarzutu, wszystko sprawnie można załatwić)

Beznadziejny sklep

Najgorszy sklep w ktorym robilam zalupy online. 1.Nie mogłam założyć konta. 2.Nie moglam wybrać swojego adeesu domowego, cały czas pokazywali proponowane adresy. 3.Nie mozna odebrać w swoim mieście w którym jest h and m. 4.nie mozna tego anulować lub przekierować jak jest juz przetwarzanie zamówienia. NIE POLECAM!

Zamówienia online- beznadziejnie !

Otrzymałam informacje, że sklep znajduje się w Wola Parku na poziomie 0. Okazuje się jednak, że na 1.pietrze, a ten chaos informacyjny znacznie wpłynął na jakość obsługi i odbiór produktu, ponieważ posiadałam niewiele czasu między jedną pracą a drugą. Nie polecam :(

Zamówienia online- beznadziejnie !

Trzy razy stałam w kolejce do kasy, ponieważ posiadając numer zamówienia w smsie, kod odbioru i zdjęcie dowodu osoby zamawiającej to za mało, żeby odebrać produkt. Firma wymaga upoważnienia od osoby zamawiającej z numerem dowodu, co jest nielogiczne, ponieważ nikt z zespołu nie posiada takich danych i upoważnienie może być fikcyjne. Trzymanie się tych procedur i wymaganie tego typu "dokumentów" mija się z celem i utrudnia kontakt z klientem. Nie polecam. Nie zamówię nic wiecej online z tej firmy. W innych miejscach wystarczy numer zamówienia/kod odbioru....

Niesympatycznie

Nie pomocna i niesympatyczna obsługa w sklepie H&M w Szczecin Ch Galaxy. Zadzwoniłam z prośbą o przedłużenie możliwości odłożenia paczki zamówionej ze sklepu internetowgo na 2 dni dłużej do odbioru w sklepie. Nikt nic nie wie, przełączano tel kilka razy żeby Pani kierownik w końcu powiedziała, że nie odłoży i mam sobie zamówić jeszcze raz. A ja zamówilam specjalnie do sklepu stacjonarnego ponieważ nie mogłam odebrać w domu. Na stronie internetowej nie ma informacji,że trzeba odebrać paczkę w ciagu 7 dni co jest bardzo krótkim terminem... słabo.

Super sklep

Bardzo dobra obsługa klienta, personel zawsze jest w pobliżu, doradzi czy też pomoże odszukać odpowiedni rozmiar. W sklepie jest zawsze czysto. Obsługa jest zawsze uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do klienta. Stali klienci mają też fajne rabaty.

KOSZMAR, POMYLONE ZAMÓWIENIE

Parę dni temu zamówiłam piżamkę dla dziecka. Zamiast mojego zakupu otrzymałam produkty o wartości 240 EURO, które złożyła jakąś kobieta w Niemczech prawdopodobnie przez aplikację skierowaną do klienta w Niemczech! Skontaktowałam się z biurem obsługi klienta i dowiedziałam się, że mam zamówić kuriera który odbierze paczkę lub iść z tą paczka do punktu DHL. Chciałam oddać paczkę w sklepie H&M, gdyż byłam akurat w pobliżu, a jutro wyjeżdżam za granicę na parę miesięcy i nie mam czasu na poprawianie błędu po innych, ale niestety nie było takiej możliwości. Nikt nie powiedział mi tego wprost, ale wydedukowałam, że jeśli nie zwrócę tego zamówienia na czas to osoba, której rzeczy otrzymałam nie dostanie zwrotu pieniędzy! I to samo ja jeśli nie zwróci ona zamówionej przeze mnie rzeczy... Osoby z biura obsługi klienta mało pomocne. Nie usłyszałam nawet słowa przepraszam, a jestem ich stalym klientem. Upłynie bardzo dużo czasu zanim coś tam kupię!

Czarna rozpacz w biały dzień

zamówienie złożone w sklepie internetowym 25.11.2019 , była próba doręczenia zamówienia niestety nie mogłem być na miejscu ponieważ pracowałem, szybki telefon do kuriera z zapytaniem jak możemy sprawę rozwiązać . Kurier grzecznie odpowiedział iż mogę paczkę przekierować na jakiś sklep żabki gdzieś blisko mnie i sobie odebrać w dogodnym dla siebie terminie, stwierdziłem fajna obcja i w nocy po 14 h pracy bez problemu przekierowałem sobie paczkę za pomocą strony internetowej DHL,dziś mamy 3.12.2019 troszkę już czekam więc zadzwoniłem do firmy H&M PODAJĘ NUMER PRZESYŁKI 19132997495 PANU PO DRUGIEJ STRONIE SŁUCHAWKI, Pan grzecznie mnie informuje ż paczka jest w punkcie odbioru który wskazałem przy przekierowaniu i zdiwionym tonem pyta czy wiadomość o odbiorze nie przyszła drogą meilową i nie leży przypadkiem w spamie - odpowiadam że nie ,sprawdziłem dokładnie , urwalem się z pracy i idę do punktu , podaję miłej Pani imię i nazwisko , ta przetrzepała wszystko łącznie z zapleczem i wraca mówiąc mi że nie ma . Dzwonie ponownie do H&M ODBIERA Pan , ja tłumaczę co i jak podaję numer przesyłki a Pan twierdzi że to dziwne że DHL pozwolił na przekierowanie paczki skoro była za pobraniem i stwierdził że to wina kuriera i że może mi podać numer telefonu do DHL . Powiedzialem Panu że nie dziękuj ale już szkoda mi na to czasu (TYPOWA SPYCHOLOGIA TO NIE MY JESTEŚMY WINNI TYLKO ONI , AŻEBY KLIENTA MIEĆ ZGLLOWY PODAJE SIĘ JEMU NUMER TELEFONU DO FIRMY KURIERSKIEJ I NIECH SOBIE RADZI A CO TAM , STWIERDZENIE Z UST TEGO PANA cytuję to dobrze że Pan za to nie zapłacił rozbawiło mnie do łez . Strata czasu mojęgo plus strata czasu osoby którą poprosiłem aby wskoczyła za mnie na parę godzin do pracy przechadzka w deszczu i zawracanie gitary Pani ekspedjentce z żabi na Dywizjonów gdzie miała jerszcze klientów do obsłużenia . NIE STANOWCZE NIE I ZAMAWIAJCIE WSZĘDZIE ALE NIE TU

Tragedia, zero szacunku do klienta!

Kupiłam produkty w sklepie internetowym. Skorzystałam z promocji -20%. Gdy dostałam swoje zamówienie to okazało się, ze nie ma w nim jednego produktu bo „jest niedostępny”. Nikt nie poinformował mnie o tym tylko po prostu przysłali mi jeden produkt mniej. Mogła. Teraz mogę kupić ten produkt w sklepie stacjonarnym ale już w cenie regularnej, bez żadnej zniżki.

Niekompetentna obsługa. Beznadziejna polityka zwrotów.

Polityka zwrotów jest beznadziejnie zaplanowana. Nie przyjęli mi formularza zwrotu wydrukowanego ze strony internetowej. Kazali drukować potwierdzenie, chociaż przedstawiłam je w formie elektronicznej. W innych sklepach zwroty są o wiele lepiej zorganizowane i ekologiczne. Nie trzeba nosić w ogóle żadnych papierów. Dodatkowo obsługa bardzo niekompetentna.

Nie polecam ! 30 dni na zwrot to ściema !

Przy próbie zwrotu towaru (przebarwienia) w terminie do 30 dni usłyszałem że nie mogę oddać. Chciałem złożyć roszczenia jako rękojmię , usłyszałem od pani kierownik sklepu że nie ma w H&M takiego czegoś jak rękojmia. Można tylko gwarancyjnie. Zasłania się wewnętrznym regulaminem ... który jest schowany głęboko w szufladzie . SZOK. Nie polecam

Skandaliczne podejscie do klienta

Zarowno sklep online jak i system informatyczny H&M jest naszpikowany bledami, awarie zdarzaja sie zdecydowanie zbyt czesto. Obsluga klienta w obliczu awarii nie reaguje, nie poczuwa sie do zadnej odpowiedzialnosci przed klientem, zachowuje sie bezczelnie i... rozlacza sie w trakcie rozmowy gdy jest nia znudzona. To chyba jedyny (na szczescie) sklep z tak beznadziejna obsluga klienta.

Zakupy w tym sklepie to prawdziwa przyjemność

Zakupy w tym sklepie to prawdziwa przyjemność. Ceny przestępne, Towar świetnej jakości, zapakowany bardzo dobrze. Jedyny minus to mało osób do obsługi jak na taki duży sklep.

Pseudo kierowniczka Pani x

Witam, nie polecam obsługuje tym sklepie. PANI pseudo kierowniczka, jest osoba nieprzyjemna, negatywnie nastawiona do klienta, opryskliwa względem załogi. Nie polecam robić zakupów w tym sklepie, atmosfera jest okropna na sklepie zwłaszcza jak jest ta Pani. NIEPOZDRAWIAM. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Beznadziejna postawa w stosunku do klienta

Ostatnio byłem z żoną, żeby kupić swojemu dziecku czerwone spodnie z okazji Święta Niepodległości (w przedszkolu z okazji tego Święta dzieci miały być ubrane w barwy narodowe). Owszem znaleźliśmy w H&M spodnie czerwone, ale nie było rozmiaru na półce tylko manekin był ubrany w szukany przez nas rozmiar. Zapytałem sprzedawczyni czy nie można zamienić rozmiar spodni z tymi na półce. Pani sprzedawczyni oznajmiła, że musi zapytać dekoratora. Dekorator odmówił sprzedania tych spodni twierdząc, że będzie zmieniał dekorację dopiero w połowie listopada. Bardzo nas to zdziwiło, gdyż te spodnie i tak były na sprzedaż, więc zamienić spodnie nie powinno być problemem. Dla mnie beznadziejna postawa dla klienta

Miła obsługa

Bardzo miła obsługa. Pani szybko pomogła mi odnaleźć rzecz, której szukałam. Pytała czy może jeszcze w czymś pomóc.

Wiele do poprawy

H&M w Tczewie niestety nie jest najlepszym w okolicy. Niestety, powierzchnia sklepu jest niewielka co nie pozwala na umieszczenie większej ilości towaru. Podczas wyprzedaży są ubrania, które nie po hqdza z poprzedniej kolekcji, tylko te które gdzies zawadzają na magazynie. Obsługa sklepu również pozostawia wiele do życzenia, często te osoby są niemiłe i z grymasem na twarzy. W sklepie panuje raczej porządek.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(3.00 )

Bugatti

(4.33 )

BYTOM

(3.96 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem