H&M

( 2.62 )

Opinie (2459)

Pomocna dłoń w rozwiązywaniu problemu

Dzięki przemiłej obsłudze udało mi się rozwiązać problem pojawiający się w aplikacji. Stacjonarna pomoc jest lepsza w porównaniu do pomocy zdalnej - typu infolinia. Pani sprzedawczyni pokazała mi w jaki sposób postępować by dany problem nie pojawiał się ponownie. Poświęciła mi swój czas i w uprzejmy sposób rozwiązała mój problem. W pamięć zapadł mi wizerunek przyjaznego oddziału tej sieci sklepów jak i całej marki H&M.

Beznadziejna

Niestety obsługa niemiła. Trafił mi się bardzo nieprzyjemny incydent, kasjerka odwróciła się przy kasie, zerwała metkę z towaru, zarzuciła mi zgubienie metki u łaskawie sprzedała towar po cenie wyższej niż była na metce.

Bardzo ZŁE PODEJŚCIE DO KLIENTA!!!!!

Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta. Obsługa pracująca tam wykonuje swoje obowiązki za karę tak to wygląda. Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się , że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar. Jeden wielki bałagan nie polecam.

Fatalnie, nieprzyjemnie, opryskliwie

Fatalna obsługa - przy zwrocie produktu - z paragonem, ta sama karta płatnicza, pełna weryfikacja, prawie "nakaz" podpisania karty. W momencie kiedy stwierdziłam, ponieważ się spieszyłam że podpiszę i poprosiłam o zdezynfekowany długopis, dostałam mokry, wówczas Pani stwierdziła , że nie muszę odpisywać, ale mam jeszcze okazać dowód. Dodam że sama nie miała nawet plakietki z imieniem...bardzo opryskliwa, nieprzyjemna, wzywała kierowniczkę....

Porażka

25 maja zakupiłam sukienkę, była przeceniona z 59 zł na 21zl. Niestety okazała się za mała, więc po 4 dniach postanowiłam ją wymienić na większą. Okazało się że kosztuje już 45 zł z 59zl. A aby wymienić muszę dopłacić. Chora polityka tej "firmy".. Nigdy już nic tam nie kupię.

Serdecznie polecam

Odkąd pamiętam często bywam w sklepie stacjonarnym h&m. Ostatnio odkryłam jednak łatwość zakupów online. Przesyłka i zwroty są szybkie i darmowe. Bardzo polecam

Polecam

Moim zdaniem jeden z lepszym H&M w całym Wrocławiu. Jest tam duży wybór rozmiarów, ubrania są nieprzebrane, ładnie poukładane, nie ma bałaganu jak w innych punktach, do tego sklep jest przestrzenny. Obsługa przy kasie sprawna i szybka.

Przyjemne zakupy dzięki widocznej obsłudze.

Lubię odwiedzać ten punkt ze względu na widoczną obsługę, ponieważ nie zawsze potrafię odnaleźć interesujący mnie produkt. Zawsze mogę liczyć na zrozumiałe wskazanie lokalizacji produktu a nawet zaprowadzenie do niego. Doceniam taką postawę.

Fajne miejsce na zakupy.

Produkty są dobrej jakości, asortyment jest różnorodny. Myślę, że każdy powinien bez problemu znaleźć coś dla siebie. Bardzo atrakcyjne ceny w czasie wyprzedaży. Obsługę klienta oraz szybkość obsługi oceniam na poziomie dobrym.

Świetna obsługa

Bardzo duży sklep, wiele produktów do wyboru. Ubrania są wysokiej jakości w niezłych cenach. Pracownicy są uprzejmi. Lubię robić zakupy w tym sklepie.

Zdecydowanie polecam zakupy.

Zdecydowanie polecam zakupy w tym sklepie. Panie doradczynie są zawsze bardzo miłe i pomocne, a ubrania dobrej jakości.

Sklep internetowy

Nie lubiłam robić zakupów online w tej sieci sklepów ze względu na brak możliwości odbioru i zwrotu produktów stacjonarnie. Często zdarza się niestety, że produkt muszę oddać i problematyczne było zamawianie kuriera. Od jakiegoś czas sieć wprowadziła możliwość zwrotów i odbiorów stacjonarnie co jest dużym ułatwieniem.

Bardzo lubię ten sklep

Naprawdę nie mam zastrzeżeń jeżeli chodzi o zakupy w tym sklepie. Ubrania są bardzo dobrej jakości, a spodnie jeansowe dla mnie są najlepsze i zawsze trafię na parę, która będzie dobrze pasować.

Przejrzyście i z uśmiechem.

Na szczególnie docenienie w tym punkcie zasługuje czystość i przejrzystość w asortymencie. Nie spotkałam się z takim poziomem w żadnym innym punkcie sklepów sieciowych. Obsługa w odpowiedniej ilości pod względem liczby Pracowników, nie trzeba udawać się na inny poziom, aby uzyskać pomoc. Przymierzalnie wszechstronne i dobrze oświetlone. Polecam ten sklep.

Nie jestem zadowolona z obsługi

Ceny nowych kolekcji w tych sklepach to jakieś nieporozumienie, za ubrania z Chin uszyte z najgorszych sztucznych materiałów. Jedynie jak wchodzą promocje to warto w tym sklepie cokolwiek kupić. Może i wzory są ciekawe, ale jakość ubrań fatalna.

Tak !

Uwielbiam bieliznę tej marki ! Mają piękne i nie drogie produkty ! Zaletą tej marki jest różnorodność ubrań ! Może się tu ubrać młoda dziewczyna, dojrzała, a także starsza osoba. Rozmiary są różne. Mają również kolekcję dzieciecą.

Tragiczna Obsługa na dziale Dziecięcym

W dniu dzisiejszym, udałem się wspólnie z żoną i dzieckiem na zakupy do Galerii Serenada, w celu zakupu pantofli potrzebnych dla naszego 4 letniego syna do przedszkola. Z racji problemów z znalezieniem odpowiadających mu, moja żona udała się na dział dziecięcy sklepu H&M, gdzie co prawda nie znalazła poszukiwanego produktu, ale mój syn znalazł dla siebie piłkę do zabawy z motywem Psiego Patrolu. Z racji już obecności w sklepie postanowiliśmy przejrzeć ofertę odzieży. Znaleźliśmy kilka ciekawych ubrań, jednakże to na co najbardziej zwróciłem uwagę było to, że niestety na terenie działu panował całkowity chaos, i niestety trudno było odnaleźć poszukiwane rozmiary. Jednakże w pierwszym etapie jakoś radziliśmy sobie z żoną znajdując rozmiarówki. Jednak w pewnym momencie mój syn zainteresował się kilkoma rzeczami, gdzie nie udawało nam się znaleźć rozmiarów syna, były to dokładnie trzy rzeczy. Zacząłem rozglądać się po dziale żeby uzyskać pomoc od jakiegoś pracownika, jednakże na całym dziale nie było nikogo, oprócz dwóch dziewczyn na kasie. Udałem się do kasy i pomiędzy klientami zapytałem czy może Pani mi sprawdzić czy posiadają poszukiwany rozmiar( wygląda to tak że skanuje przez urządzenie kod kreskowy produktu i wyskakuje jej stan magazynowy wraz z rozmiarówkami jakie posiadają). Pani z niezbyt dużym zapałem i entuzjazmem zeskanowała pierwszy produkt i stwierdziła że posiadają poszukiwany rozmiar, na co poprosiłem o pomoc w odnalezieniu. Udała się w kierunku regału, gdzie po chwili przeglądania go jednak stwierdziła że nie ma, podałem jej drugi produkt, odrazu odpowiedź negatywna i tak samo postąpiła z trzecim. Następnie bez słowa wróciła za kasę i pozostawiała mnie samego na dziale. Z racji konstrukcji sklepu i braku chęci kasowania wybranych produktów w tej kasie udaliśmy się piętro niżej, na dział dla kobiet, gdzie jakbym zobaczył inny standard sklepu, samych pracowników biegających między regałami naliczyłem z trzy osoby plus dwie osoby na kasie. Zapytałem jedną z Pań na dole czemu dział dziecięcy nie ma żadnego pracownika, który pomaga klientom, usłyszałem odpowiedz, iż taka jest polityka sklepu. Z rzeczami z działu dziecięcego udałem się do kasy w dziale dla kobiet i to co najbardziej już mnie rozłościło, była sytuacja kiedy to jedna z klientek stojąca w kasie przede mną pytała o rozmiar jakiejś bluzki dla siebie a pani grzecznie sprawdziła w systemie, odpowiedziała że nie posiadają tutaj w sklepie, ale sprawdzi w którym, że sklepów w Krakowie, taki rozmiar się znajduję. Jednocześnie grzecznie poinformowała, że nie daje 100% gwarancji, gdyż stany magazynowe nie są na bieżąco aktualizowane. Uświadomiło mi to, że Pani na dziale dziecięcym potraktowała mnie bardzo nie fajnie na zasadzie „czego Ty kliencie ode mnie chcesz”. Reasumując sklep H&M w galerii Serenada dział dziecięcy bardzo nie polecam, obsługa poniżej jakichkololwiek zasad. Co do całokształtu uważam, że informacja jaką uzyskałem, iż ignorowanie działu dziecięcego z postawieniem tam dodatkowego tak zwanego lotnego pracownika bardzo źle świadczy. To na dział taki często przychodzą matki czy ojcowie z dziećmi, i to oni powinni być w centrum zainteresowania, gdyż pomoc pracownika zapewne ułatwiła by im zakupy a z drugiej strony też chętniej by robili zakupy w miejscu gdzie ktoś okazuje im zainteresowanie.

Częsty bałagan

W sklepie panuje często bałagan, brakuje niektórych rozmiarów na sali, chociaż można je znaleść odwieszone w przebieralni.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.17 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Szukasz najlepszego fryzjera w mieście? Sprawdź nasz RANKING!

Jak łatwo znaleźć fryzjera, który spełni wszystkie nasze (i naszych włosów) wymagania? Korzystając z porad innych klientów! Sprawdź, który salon ma najlepszych specjalistów, używa dobrej jakości kosmetyków i dba o komfort klientów? Przedstawiamy rankig 5 najlepiej ocenianych salonów fryzjerskich na portalu jakoscobslugi.pl.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem