H&M

( 2.69 )

Opinie (2439)

Zamówienia online- beznadziejnie !

Trzy razy stałam w kolejce do kasy, ponieważ posiadając numer zamówienia w smsie, kod odbioru i zdjęcie dowodu osoby zamawiającej to za mało, żeby odebrać produkt. Firma wymaga upoważnienia od osoby zamawiającej z numerem dowodu, co jest nielogiczne, ponieważ nikt z zespołu nie posiada takich danych i upoważnienie może być fikcyjne. Trzymanie się tych procedur i wymaganie tego typu "dokumentów" mija się z celem i utrudnia kontakt z klientem. Nie polecam. Nie zamówię nic wiecej online z tej firmy. W innych miejscach wystarczy numer zamówienia/kod odbioru....

Jak tylko weszłam do tego sklepu

Jak tylko weszłam do tego sklepu, udałam się na dział odzieży damskiej. Wybrałam bezrękawnik i podeszłam do kasy, aby zapłacić za niego. Pani, która stała za ladą, niezbyt zadowolona, po jakiś 3 minutach, z łaski, zaczęła mnie obsługiwać. Nie potrafiła się nawet zmusić do powiedzenia "do widzenia".

Chciałam kupić kamizelkę jeansową

Chciałam kupić kamizelkę jeansową, którą wcześniej kupiła w opisywanym sklepie moja koleżanka. Pojechałam do sklepu, powiedziałam pani o co mi chodzi i czego szukam. Sprzedawczyni była bardziej zainteresowana odwieszaniem ubrań, pewnie przymierzanych przez klientki poprzedniego dnia, niż potrzebą służenia mi pomocą i sprzedania. Po rozmowie, że bardzo mi zależy, sprzedawczyni zaczęła latać po sklepie i szukać bo sama nie wiedziała, w którym miejscu wiszą owe kamizelki. Po 5 minutach latania po dziale damskim znalazła kamizelki, 2 szt. Nie było interesującego rozmiaru więc zapytałam czy będzie jeszcze jakaś dostawa. Pani stwierdziła, ze nie wie i w pośpiechu odeszła dalej rozwieszać ubrania. Zasmuciło mnie to, sprzedawczyni nie miała ochoty mi zaproponować, żebym sprawdziła w innym salonie, że jeśli mi zależy to może przedzwonić i zapytać. Poza tym wyczuwałam pośpiech sprzedawczyni i brak chęci pomocy, zero uśmiechu i życzliwości.

Po długotrwałym poszukiwaniu upragnionego rozmiaru sweterka

Po długotrwałym poszukiwaniu upragnionego rozmiaru sweterka postanowiłam udać się do obsługi sklepu. Niestety, jak się okazało, odnalezienie osoby obsługującej ten sklep było wprost nie do przeskoczenia. Bystrym wzrokiem udało mi się dostrzec postać, przypominającą obsługę więc nie czekając postanowiłam przystąpić do ataku. Pytałam o rozmiary i kolory. O dziwo pani, miła lecz zdecydowanie zmęczona ciągłym zawracaniem głowy, w poszukiwaniu odpowiedniego rozmiaru odesłała mnie do przymierzalni, gdzie na stole znajdowała się cała sterta poplątanych, brudnych, podartych ciuchów. Podziękowałam i bez sweterka opuściłam sklep rozczarowana.

Nie zamierzałam zrobić zakupów w tym sklepie jednakże

Nie zamierzałam zrobić zakupów w tym sklepie jednakże uważam, iż to w jaki sposób obsługuje się klienta ma istotny wpływ na to, czy klient zdecyduje się kupić dany produkt, jeśli nie dziś to jutro. Jeśli zostanę mile obsłużona na pewno zdecyduję się zrobić zakupy w tym sklepie. Jeśli nie teraz to na pewno w przyszłości. Tak też zostałam potraktowana w tym sklepie. Miła, fachowa obsługa, pomocna, ale nie narzucająca się.

Szukałam swetra

Szukałam swetra. Sklep dobrze zaopatrzony. Każde z mierzonych przeze mnie ubrań było dostępne zarówno w rozmiarze S, jak i XS (z tym często jest problem). Mimo, że sklep był pełen klientów, do przymierzalni i kas nie było dużych kolejek. Przy płaceniu miałam problem z kartą kredytową (nie była to wina terminalu). Kasjerka była dla mnie bardzo miła, nie okazywała zniecierpliwienia. Spytałam ją czy może odłożyć moje zakupy, bo zaraz wrócę z inną kartą. Nie było żadnego problemu. Gdy wróciłam po około 15 minutach, kasjerka uśmiechnęła się do mnie i prowadziła sympatyczną rozmowę w czasie kasowania.

W związku z tym

W związku z tym, że jest to bardzo duży sklep od razu zdecydowałam się poprosić o pomoc kogoś z obsługi. Niestety, będąc na pierwszym piętrze nie znalazłam ani jednej osoby, która mogłaby mi pomóc. Zeszłam zatem na parter, gdzie otrzymałam informację na temat poszukiwanej rzeczy i znów musiałam wejść na piętro. Nie wybrałam nic odpowiedniego dla siebie i w związku z tym opuściłam sklep.

Wybrałam się na zakupy

Wybrałam się na zakupy, szukałam konkretnej bluzki, widziałam ją na stronach tej firmy więc myślałam, że powinnam ją znaleźć w tym sklepie. Niestety, w sklepie panował nieład, na wieszakach było za dużo ubrań, nic nie można było obejrzeć, ubrania były pomieszane. Postanowiłam spytać kogoś z obsługi, niestety nikogo nie znalazłam, na salonie tylko były dwie osoby obsługujące kasę, gdzie była kolejka. Zakupy mi się nie powiodły.

Przyszedłem do sklepu H&M w celu konkretnego zakupu

Przyszedłem do sklepu H&M w celu konkretnego zakupu, związanego z zauważona wcześniej reklamą. Przed wejściem do sklepu zauważyłem porządną rzecz na manekinie witrynowym. Nie bardzo miałem ochotę na mierzenie innych rzeczy, chciałem konkretnej jednej, jak jest to biorę, jak nie to nie będę szukał czegoś innego. Byłem w sklepie o 17-tej, ruch nie był spory, na dziale męskim kręciło się 2 ekspedientów. Podszedłem do dziewczyny i zapytałem o dostępność wybranej rzeczy, usłyszałem, że ona jest tutaj dopiero 2 tyg. i nie wie więc żebym podszedł do jej kolegi. Po podejściu do kolegi usłyszałem odpowiedź, że on nie bardzo wie o co chodzi, i żebym się rozejrzał to powinienem znaleźć. Dłuższą chwilę spacerowałem po sklepie w poszukiwaniu ale niestety nic nie znalazłem. Ekspedienci widząc, że się szamotam nie raczyli mi dalej pomóc. Wyszedłem bez niczego po 20 min.

Przy wejściu do sklepu stał ochroniarz

Przy wejściu do sklepu stał ochroniarz. Wybrałam się, aby obejrzeć nową kolekcję. W sklepie było dużo ludzi i panował duży bałagan wśród ubrań. Sporo rzeczy było pozrzucanych z wieszaków i poroznoszonych po całym sklepie. Przymierzałam kilka rzeczy w przymierzalni na górze. Nikt nie sprawdzał z iloma rzeczami wchodzę do środka. Była jedna osoba, która obsługiwała przymierzalnię - większość czasu chodziła i rozkładała ubrania. Wizyta nie zakończyła się żadnym zakupem.

Byłam w sklepie z mamą w celu zakupu bluzki z okazji jej

Byłam w sklepie z mamą w celu zakupu bluzki z okazji jej urodzin. Mama wybrała te z aktualnej kolekcji, ale na półce nie było jej rozmiaru (były tylko S i XS). Zapytałam panią z obsługi (która układała grafik pracy przy kasie,) czy w innym miejscu sklepu są większe rozmiary. Otrzymałam odpowiedź, że nie i popołudniu będzie dostawa - wtedy mogę przyjść, bo na pewno będą. Jednak postanowiłyśmy zobaczyć inne i okazało się, że przy ścianie na wieszaku wisiały te bluzki, którymi mama była zainteresowana w odpowiednich rozmiarach (M i L).

W sklepie H&M podczas moich zakupów zwróciłam uwagę na

W sklepie H&M podczas moich zakupów zwróciłam uwagę na bałagan, który panował w dziale z promocjami. W czasie mojej wizyty nie było zbyt wielu klientów, więc któryś ze sprzedawców mógł zrobić porządek w tym dziale. Wybrałam sobie bieliznę, która była w promocji -50%. Gdy podeszłam do kasy sprzedawczyni rozmawiała przez telefon a żadna inna kasa nie była otwarta, więc musiałam czekać. Pani skasowała moją bieliznę w cenie regularnej, nie uwzględniając promocji. Gdy zwróciłam jej na to uwagę, sprawdziła to w swoich dokumentach, przyznała mi rację i nabiła towar w promocyjnej cenie.

W sklepie byłam wieczorem

W sklepie byłam wieczorem, więc nie spotkałam specjalnych tłumów. Mój główny zarzut dotyczy natomiast wyglądu przymierzalni. W kabinach było sporo pustych wieszaków, pourywanych zabezpieczeń elektronicznych (a niechby ktoś oskarżył później mnie, że je urwałam !), metki, rachunki, koty kurzu. Brak stojaka na ubrania do zwrotu - na szczęście stała tam pani, zajmująca się składaniem takich rzeczy. Na pewno nie ułatwiłam jej pracy kładąc na stole, na którym pracowała, więcej ubrań. Stojaki z odzieżą przy wejściu były ustawione tak ciasno, że mając już w rękach jakieś rzeczy, nie sposób było tamtędy przejść - nie mówiąc już o wyminięciu się z inną klientką.

Ocena neutralna

Ocena neutralna, tak samo jak neutralne podejście do klienta. Sprzedawcy zajmują się swoją pracą, nie ma obsługi bezpośredniej. Aż czasem chciałoby się podkreślić swoją obecność jako klienta. Kasjerka zdecydowanie unika zwrotów grzeczonściowych, co tworzy bardzo dziwną atmosferę. Ocena nie negatywna, jednak nie pozytywna.

Pracownicy byli uprzejmi służący pomocą

Pracownicy byli uprzejmi służący pomocą. Jedynymi mankamentami w obsłudze były ogromne kolejki przy kasie i bałagan w przymierzalniach. Leżały tam stosy ubrań pozostawione przez poprzednich przymierzających.

Będą na zakupach w H&M

Będą na zakupach w H&M, gdzie były właśnie sezonowe obniżki cen, zainteresowałam się płaszczem, który przed obniżką kosztował 217 zł. Na metce cena ta była przekreślona i dopisane długopisem "50" oraz znaki "przecinek i myślnik", co wyglądało właśnie jak cena 50 zł. Podeszłam z płaszczem do kasy, żeby go kupić. Sprzedawczyni skasowała i poprosiła o 108,50 zł. Pokazałam jej, że na metce jest 50 zł. Usłyszałam, że jej na kasie wybiło 108,50 zł i taka jest cena. Poprosiłam kierownika. Przyszła pani kierownik i powiedziała mi to samo, powiedziała też, że to na metce napisane długopisem, to nie jest cena 50 zł tylko rabat 50%. Pani przy tym była bardzo niemiła, tłumaczyła, że nie może sprawdzać tego, co wypisują na metce jej pracownicy i ona nie sprzeda tego płaszcza za 50 zł. Odeszłam z płaszczem od kasy i przyniosłam pani kierownik jeszcze kilka rzeczy, które miały identyczną pomyłkę na metce i powiedziałam, że zapłacę za nie tyle ile ona chce i poinformuję o wszystkim właścicieli sieci H&M oraz rzecznika praw konsumenta. Na ten argument pani kierownik sprzedała mi płaszcz za 50 zł.

Do sklepu weszłam aby sie rozejrzeć

Do sklepu weszłam aby sie rozejrzeć, czy coś ciekawego by się znalazło. Wybrałam parę rzeczy i ruszyłam do przymierzalni. W przymierzalni nie było dużej kolejki - czas oczekiwania ok. 1 min. Wybrałam rzeczy, które mi pasowały i ruszyłam do kasy. Przy kasie nie było duzej kolejki - 1 osoba przede mną, czas oczekiwania ok 0,5min. Kasjerka (Pani Ewa) była miła i uśmiechnięta. Chciałam zapłacić karta kredytową, ale okazało sie ze terminal nie działa i mogę zapłacic tylko gotówką. Gotówki nie miałam, poprosilam o odłozenie rzeczy. Wyszłam ze sklepu i zaczęłam szukac bankomatu. Wróciłam z gotówka, zapłaciłam za rzeczy i wyszłam ze sklepu.

Sklep przestronny

Sklep przestronny, dużo towaru, miła obsługa. Jednakże panuje bałagan - ubrania są pomieszane, często leżą na podłodze, są pogniecione. Generalnie ocena średnia. Pracownicy są uprzejmi, ale niezbyt zorientowani, co sprzedają. Jeżeli zada się pytanie "czy jest ta bluzka o rozmiar większa" - pani odpowiada (bardzo uprzejmie), że trzeba poszukać, bo ona nie wie (nie pomoże klientowi). Jest to chyba związane ze zbyt małą ilością pracowników w stosunku do wielkości sklepu. Zapytać o towar można kasjerkę, która zazwyczaj jest zajęta, więc nie za bardzo może pomóc klientowi.

Robiłam zakupy w H&M w Krakowie

Robiłam zakupy w H&M w Krakowie. Spodobała mi się jedna sukienka, ale nie byłam przekonana do rozmiaru i trochę czasu zeszło mi w poczekalni, zanim się zdecydowałam na odpowiedni rozmiar. Miałam bardzo mało czasu i jak zobaczyłam, jaka jest kolejka przy kasie, byłam trochę rozczarowana. Były otwarte dwie kasy z 4. Do każdej otwartej kasy czekało po ok 6-8 osób, mając w ręku po kilka sztuk ubrań. Wtedy podeszłam do jednej z kasjerek z pytaniem, czy jest możliwość otwarcia kasy, bo jest duża kolejka a ja wyjątkowo się spieszę. Jednak nie otrzymałam odpowiedzi. Ponowiłam pytanie a sprzedawczyni odpowiedziała, żebym zaczekała. Mówiłam dosyć głośno, czym zwróciłam uwagę osób, które stały w kolejce. Sprzedawczyni zwróciła się do koleżanki przy kasie, czy może kogoś poprosić do kasy, bo mi się spieszy a dziewczyny w przymierzalni są wolne. Na to, jak się okazało, pani kierownik stwierdziła, że nie widzi takiej potrzeby. Mimo, że słyszałam odpowiedź sprzedawczyni mi ją przekazała, na co ja odpowiedziałam, że nie ma możliwości, aby ktoś podszedł do kasy, usłyszałam, że muszę ustawić się w kolejce. Ja w tym momencie byłam obserwowana przez wszystkich stojących w kolejce i aby nie tracić twarzy, byłam zmuszona zrezygnować z zakupu. Poczułam się urażona a wręcz poniżona przez sprzedawczynię. Był to jej zwykły kaprys, bo kolejka była duża, kasy stały puste a trzy pracownice w przymierzalni układały ubrania.

W zdecydowanej większości odzież jest wyeksponowana na

W zdecydowanej większości odzież jest wyeksponowana na powierzchni ekspozycyjnej. Asortyment jest podzielony na działy, co ułatwia klientowi orientację i szybkie znalezienie poszukiwanej odzieży. Sklep jest czysty i uporządkowany, na podłodze nie zauważyłam leżących ubrań (co zdarza się w innych sklepach). Miła i profesjonalna obsługa. Personel nie stał bezczynnie, cały czas poprawiał asortyment, a także służył pomocą.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(3.83 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem