H&M

( 2.51 )

Opinie (2465)

Zamówienia online- beznadziejnie !

Trzy razy stałam w kolejce do kasy, ponieważ posiadając numer zamówienia w smsie, kod odbioru i zdjęcie dowodu osoby zamawiającej to za mało, żeby odebrać produkt. Firma wymaga upoważnienia od osoby zamawiającej z numerem dowodu, co jest nielogiczne, ponieważ nikt z zespołu nie posiada takich danych i upoważnienie może być fikcyjne. Trzymanie się tych procedur i wymaganie tego typu "dokumentów" mija się z celem i utrudnia kontakt z klientem. Nie polecam. Nie zamówię nic wiecej online z tej firmy. W innych miejscach wystarczy numer zamówienia/kod odbioru....

Bardzo sprawna i miła obsługa kasowa

Bardzo sprawna i miła obsługa kasowa, personel w sklepie równiez pomocny, chętnie pokazują ubrania, pomagają w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru. jedyny minus to pani w przymierzalni, zainteresowana bardziej rozmową z koleżanką niż odbieraniem towaru od klientów.

8 12 2008 wizyta w sklepie H&M w Centrum Handlowym Warszawa

8/12/2008 wizyta w sklepie H&M w Centrum Handlowym Warszawa Reduta. Po wejściu do sklepu, spory chaos panujący na sklepie, żaden z pracowników nie powitał mnie, ani nie zapytał, czy w czymś może mi pomóc. Towar ułożony na półkach schludnie, lecz jakość obsługi znacząco wyróżniająca się na tle różnych sklepów. Nie doszło do finalizacji sprzedaży po 15 minutach oglądania towaru

W sklepie H&M panuje lekki nie porządek

W sklepie H&M panuje lekki nie porządek. Towar który znajduje się na półkach leży nie poskładany, na niektórych półkach ubrania leżą jak w sklepach z odzieżą używaną. Ciuch na wieszakach są ładnie powieszone. Obsługa jest tylko widoczna za kasą, nie widać jej nigdzie na sklepie, więc w razie wątpliwości trzeba podchodzić do lady z kasą. Nie wszystkie rozmiary ubrań są dostępne w sklepie, gdyż część znajduje się w przymirzalni, a obsługa nie od razy odwiesza dany ciuch na swoje miejsce.

W ubiegły weekend odwiedziłam sklep H&M znajdujący się w

W ubiegły weekend odwiedziłam sklep H&M znajdujący się w Centrum Handlowym Galaxy w Szczecinie. Zaraz po wejsciu do środka sprzedająca zapytał mnie czy mogłaby w czymś pomóc.Początkowo odmówiłam i przeglądałam sama jeden wieszak za drugim ale wciąż nie mogłam wybrać nic konkretnego z całej masy przeróżnych wzorów i modeli ubrań. Sprzedająca nie dała za wygraną i kiedy zauważyła moje zdezorientowanie ponownie podeszła i znów zapytała z uśmiechem czy może chciałabym coś przymierzyć? Wykazała się niezwykłą umiejetnością doboru odzieży i zaangażowaniem,tak abym dobrze wybrała i kupiła rzeczywiście to czego szukałam i potrzebowałam. Cierpliwie przynosiła mi do przymierzalni kolejne pary różnorakich spodni i płaszczy aż w końcu doszło do sfinalizowania transakcji. Przy kasie wręczyła mi upominkowy gadżet od firmy (oczywiście gratis) i z uśmiechem na twarzy zapraszała na kolejne zakupy. Z całą pewnoscią i przekonaniem stwierdziłam, że juz od dawna w tak miły sposób nie zostałam obsłużona i mało tego nie pamiętam juz dokładnie kiedy byłam aż tak zadowolona z towaru który zakupiłam. Moge polecać tak miłą i fachową obsługę swoim znajomym i tym którzy kiedykolwiek zwątpili w trafne zakupy w potężnych molochach odzieżowych.

Będac w sklepie na zakupach bardzo mi się podobało

Będac w sklepie na zakupach bardzo mi się podobało zachowanie sprzedawcy, która po zapytaniu czy mogę wymienić kurtkę, która kupiłam przedwczoraj dla męża na rozmiar większy tylko, że ta kurtka nie posiada tej etykietki z napisem promocja dzisiaj. Pani poprosiła o chwilkę (zapytawszy kierownika), grzecznie powiedziała, że nie ma problemu, tylko należy przynieść tamtą kurtkę z paragonem zakupu.

w trakcie robienia zakupów w sklepie h&m

w trakcie robienia zakupów w sklepie h&m, potknęłam się o odklejony kawałek linoleum. ponieważ miałam skręconą kostkę upadek był dość bolesny. postanowiłam zwrócić uwagę kogoś z obsługi na to zdarzenie. Po 10 minutach pojawił się pan z obsługi z taśmą klejącą i " zajął się problemem". Spodziewałam się jakiejkolwiek reakcji ze strony obsługi, choćby przeprosin i zapytania czy nic mi się nie stało, natomiast pan po prostu przykleił wystający kawałek i odszedł. oceniłam tę obserwacje na -4 a nie -5, ponieważ ktoś się chociaż pojawił. Niemniej jednak zachowanie obsługi było co najmniej niewłaściwe.

niedawno miałam okazję zrobienia zakupów w sklepie h&m

niedawno miałam okazję zrobienia zakupów w sklepie h&m. poszukiwałam paska do płaszcza. przy regale spędziłam dobrych 20 minut, podczas których nikt nie zainteresował się moją osoba ani innymi osobami obok mnie. kiedy w końcu sama zdecydowałam się na produkt, przy kasie wyraźnie przeszkodziłam panu w rozmowie ze znajomym. nie powiedział " dzień dobry", nie odpowiedział nawet na moje powitanie, nie zapytał o formę płatności, a na koniec nie poinformował o możliwości dokonania zwrotu, wymiany bądź reklamacji.

Segregacja ubrań ułatwia klientom poszukiwania

Segregacja ubrań ułatwia klientom poszukiwania, przy każdej rzeczy ceny, sporo miejsca w sklepie zapewnia dobre samopoczucie. Jedynie mała liczba ekspedientek powoduje,że trudno o coś zapytać-trzeba szukać obsługi sklepu dłuższą chwilę /to denerwujące/.

W sklepie panował ład i porządek

W sklepie panował ład i porządek. Przy wejściu były wystawione - ładnie poukładane promocyjne ubrania. Obsługa pilnowała aby wszystkie ubrania były odpowiednio poukładane do swoich miejsc. Ponadto obsługa była miła, zachowywała się kulturalnie i była dobrze ubrana. Pomimo dużego ruchu w sklepie było czysto. Wraz z paragonem za zakupiony towar otrzymałem podziękowania i życzenia miłego dnia.

Treść obserwacji usunięta na podstawie art

Treść obserwacji usunięta na podstawie art. 14 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

Sklep jest dobrze zaopatrzony

Sklep jest dobrze zaopatrzony. Ekspedientki miłe i uczynne. W sklepie panuje porządek i ład. Towar jest posegregowany i poukładany. Czysto i schludnie.

rozpoczelam zakupy wieczorową porą ze wzglegu na maly ruch

rozpoczelam zakupy wieczorową porą ze wzglegu na maly ruch w sklepach z nadzieja ze zostane obsluzona doskonale. Mój test na zainteresowanie moją osobą przez personel okazał sie negatywny, nie podszedł nikt do mnie, musialam szuakć personel,a gdy zapytał sie o daną bluzkę która widziałą na manekinie nie była pani w stanie pokazć mi na których wieszakach wisi musiala poprosić koleżanke. Natomiast gdy podeszłam do kasy po nie całej minucie podeszła do mnie ekspednientka, szybko skasowała, zapakowała rzeczy w sitkę oraz miło sie pożegnała

Oglądając na stojakach biżuterię zauważyłam

Oglądając na stojakach biżuterię zauważyłam , że lustra na stojakach są barwione na kolor złoty. Zapytałam ekspedientkę, która w pobliżu rozpakowywała nową biżuterię czy gdzieś na sali znajdę lustra niebarwione gdyż chciałabym przymierzyć biżuterię w kolorze srebra. Ekspedientka z wyraźnym sarkazmem w głosie odparła, że to nie są lustra przecież i że mam się udać do przymierzalni. Zdziwiłam się opryskliwością ekspedientki gdyż "to coś" na stojakach ewidentnie wyglądało jak lustro i spełniało taką funkcję. Wyszło na to, że nie wiem czym jest lustro i jak ono wygląda.

Pracownicy sklepu są nie widoczni na sali sprzedaży

Pracownicy sklepu są nie widoczni na sali sprzedaży, towar nie poukładany, ten sam model ubrań porozwieszany w rożnych miejscach, na półkach kurz, rozlany napój. Sklep dobrze oświetlony, kasjer miły przywitał klienta.

Odwiedziłam stoisko z odzieżą dla kobiet w ciąży

Odwiedziłam stoisko z odzieżą dla kobiet w ciąży. Spędziłam tam około 2 godzin, gdyż chciałam zakupić kilka rzeczy w związku z moją niedługo widoczną ciążą. Kilkakrotnie zwracałam się o pomoc (dodam tylko, że było zaledwie kilku kupujących) i za każdym razem byłam zbywana półsłówkami. Nie otrzymałam żadnej pomocy w znalezieniu rozmiaru, sprawdzenia dostępności. Kupiłam jedną parę spodni ciążowych i kilka rzeczy z innych działów.

Bardzo miła

Bardzo miła, pomocna i kompetentna obsługa. Dbają o klienta. Pani pomogła mi w wyszukaniu odpowiedniego koloru kurtki i doradziła mi w wyborze koloru.

Weszłam do sklepu odzieżowego aby kupić sobie jakiś

Weszłam do sklepu odzieżowego aby kupić sobie jakiś drobiazg. Po znalezieniu odpowiedniej rzeczy podeszłam do kasy. Przy kasie nie było ekspedientki. Po chwili podeszła i powiedziała "dzień dobry" (od niechcenia, myślę, że tylko dlatego bo musiała a nie chciała). Zero uśmiechu na twarzy i jakiegokolwiek zainteresowania. Po zapłaceniu ekspedientka nie pożegnała mnie. Wyszłam ze sklepu niezadowolona z obsługi stąd moja ocena jest taka a nie inna.

Weszłam z chłopakiem do sklepu H&M w Galerii Łódzkiej

Weszłam z chłopakiem do sklepu H&M w Galerii Łódzkiej, ponieważ chciał, żebym przymierzyła komplet bielizny (chciał mi go kupić na urodziny). Weszliśmy do sklepu i podeszliśmy do działu z bielizną. Wybraliśmy komplecik i wzięliśmy go do przymierzalni. Okazało się, że stanika nie dało się przymierzyć, ponieważ klips (ochronny przed kradzieżą) był przypięty w obwodzie. Postanowiliśmy pójść do dziewczyny przy kasie. Sympatyczna i uśmiechnięta przepięła klips w inne miejsce. Bardzo nam pomogła. Mój chłopak już wiedział co mi kupić. Bardzo dobrze wspominam wizytę w tym sklepie i dziewczynę, która tam pracuje.

Podczas ostatniej wizyty w Centrum Handlowym Auchan w

Podczas ostatniej wizyty w Centrum Handlowym Auchan w Piasecznie, postanowiłam odwiedzić sklep firmy H&M. Sklep jest duży, podzielony na kilka działów: damski, męski, z odzieżą ciążową, dziecięcy, młodzieżowy, w rozm XXL oraz dodatki do ubrań. Ja w tym sklepie poszukiwałam dla siebie spodni i apaszki. Niestety podczas całej mojej wizyty nie spotkałam się z zainteresowaniem moją osobą pań pracujących w tej placówce. Oprócz mnie było jeszcze kilkoro innych klientów i w stosunku do nich ekspedientki były równie obojętne. Jedynym ważnym zajęciem dla pracowników tego sklepu było wykładanie towaru na półki. Nie jest to dla mnie zaskoczeniem, ponieważ robię zakupy w tym sklepie dość często i zachowanie sprzedawców zawsze jest takie samo, spotkałam się nawet ze zniecierpliwieniem ze strony jednej pani stojącej na stanowisku kasowym, że przez kupujących klientów nie ma czasu czegoś zrobić. Samodzielnie udało mi się dobrać rozmiar spodni pasujący na mnie, dokonałam zakupu i opuściłam sklep. Jeżeli chodzi o zakup wizyta była udana, jeżeli zaś mam dokonać oceny obsługi to niestety muszę ocenić ją na -1.

Weszłam do sklepu H&M chcąc zakupić parasolkę

Weszłam do sklepu H&M chcąc zakupić parasolkę. Po krótkim rozejrzeniu się po sklepie nie mogłam ich znaleźć-niestety nikt nie podszedł i nie spytał w czym może pomóc, mimo iż jest to dość duży sklep. Spędzając tam 15 min i oglądając ubrania, znalazłam parasolki. Otworzyłam ją i stwierdziłam, że kiedy wyjdę na deszcz oraz wiatr, niestety może się złamać. Postanowiłam zapytać kogoś z obsługi czy będzie to podlegać reklamacji. Kolejne 5 min szukałam kogoś z obsługi, po czym wypatrzyłam 3 dziewczyny tam pracujące(domyśliłam się po stroju). Rozmawiały z jakimś znajomym. Gdy podeszłam do nich, niechętnie przerwały rozmowę, co było widać po nietęgiej minie. Odpowiedziała na moje pytanie, że niestety taka wada nie podlega reklamacji. Ponadto dziwnie na mnie popatrzyła,że o to pytam. Następnie zdecydowałam, że obsługa jest niemiła i nie kupiłam parasolki.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.14 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem