H&M

( 2.69 )

Opinie (2439)

Zamówienia online- beznadziejnie !

Otrzymałam informacje, że sklep znajduje się w Wola Parku na poziomie 0. Okazuje się jednak, że na 1.pietrze, a ten chaos informacyjny znacznie wpłynął na jakość obsługi i odbiór produktu, ponieważ posiadałam niewiele czasu między jedną pracą a drugą. Nie polecam :(

Szybka i sprawna obsługa klienta.

Zakupy w tym sklepie to prawdziwa przyjemność. Jestem zawsze dobrzetraktowany (niezależnie od tego czy robię zakupy bezpośrednio w sklepie, czy jedynie odbieram zamówienie z zakupów on-line). Obsługa zawsze miła i uśmiechnięta. Pracownicy choć zabiegani pomagają w doborze i poświęcają 100% uwagi żeby tylko klient był zadowolony. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony tak samo wspaniałą obsługą przy odbiorze zamówienia zrobionego przez internet. Uśmiechnięte dziewczyny zawsze coś jeszcze polecą, pokażą i poprawią humor.

Sklep on - line

Kupując jako "gość" nie można zapłacić przelewem on -line, tylko karta. Konta "gość" nie można zmienić na "stałe". Link aktywacyjny idzie w nieskończoność. Oczywiście wtedy koszyk jest już pusty.... Bardzo H&M zależy na tym, żeby nie sprzedać nic - naprawdę jestem pod wrażeniem jak bardzo......

Wasz sklep on - line to jakiś żart

Jeśli ktoś chce zrobić szybkie zakupy w Waszym sklepie on - line.....to musi iść gdzieś indziej, bo u was nie ma szans.

Fatalna obsługa

Byłam dzisiaj w Arkadii (11.02.2020) około godziny 16.30 i muszę powiedzieć, że nigdy nie spotkałam się z bardziej nieprofesjonalną obslugą w sklepie H&M (chodzi konkretnie o pana z plakietką (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) i dwie panie towarzyszące mu w odbieraniu przymierzonych ubrań od klientów). Osoby te, (pomijając brak jakiegokolwiek „dzień dobry”) były nieprzyjemne i drwiące. Odbierając towar, parskaly śmiechem i zamiast zająć się klientem, szeptaly między sobą komentując innych klientów. Niechętnie odpowiadaly na pytania. To przykre, bo nigdy wcześniej nic podobnego mnie nie spotkało w H&Mie.

Mega okazje

Sklep jest bogaty w rożnego rodzaje rabaty i zniżki. Personel zawsze jest chętny do pomocy. Służy dobra radą, która wynika z ich wiedzy na temat oferowanego towaru jak i doboru garderoby do oczekiwań klienta. Towar w sklepie jest przejrzyście ułożony według płci i wieku. Ubrania na wieszaku nie są ściśnięte.

Standardy obsługi jak filmów Barei.

Odradzam . Obsługa tego sklepu skandaliczna. Brak kultury i umiejętności pracy z klientem . Pani kierownik działu męskiego chyba nie lubi swojej pracy i klientów. Takiego braku szacunku do klienta nie doświadczyłam w żadnym innym sklepie. Sieć powinna zainwestować w szkolenia w zakresie obsługi klienta.

Sklep internetowy = porażka

Sklep online to jakaś masakra. Na realizację zamówienia można czekać i czekać. Nie dajcie się omamić - 2-3 dni robocze o których chwalebnie piszą na swojej stronie to jedynie czas wysyłki zamówienia, zaś na samo przygotowanie paczki czeka się 2 tygodnie. Kiedy paczka już dojdzie okazuje się, że zamówienie totalnie się nie zgadza. "Uprzejmi" pracownicy nie potrafią rozwiązać żadnego problemu. REASUMUJĄC: MASAKRA!

Najlepszy sklep odzieżowy w Kielcach

Obsługa na najwyższym poziomie. Pracownicy zawsze chętnie pomogą, doradzą, odpowiedzą na każde pytanie. Do klienta podchodzą profesjonalnie, z uśmiechem na twarzy. Asortyment z dbałością poukładany według rozmiarów. W sklepie jest bardzo czysto. Wszystko dopasowane pod klienta.

Najgorszy skleo online

Witam,postaram się opisać moją sytuację w dużym skrucie,otóż przed Świętami Bożego Narodzenia dokładnie 11.12.2019r.złożyłam zamówienie w sklepie online h&m .po czym dnia 13.12.-w realizacji- to miał być wymażony prezent dla córki. Do dziś go nie ma w biurze obsługi klienta-Warszawa -robią sobie z ludzi kpiny że przesyłka wysłana niby. ja jej nieodebrałam,żekomo dnia 15 .12.2019 Niedziela i nagle moje zamowienie zostało sprzedane niewiedzą komu-tłumaczy pani z obsługi kienta h&mnajgorsza firma naswiecie,porażka-do nagłosnienia w mediach jak traktują ludzi!!!

Nie polecam

W trakcie procedury reklamacji H&M oznajmiła że t nie ten pragon. Kupwałem jedyną rzecz i taki paragon zstał mi wystawiony. Obsługa również wprwadzała w błąd. Zasłaniają sie regulaminem, który mają schowany w szufladzie. Nigdy więcej nic u nich nie kupię !!!

Uprzejma obsługa pomimo przedświątecznego zmęczenia

Robiłam zakupy w godzinach mocno popołudniowych, dodatkowo w okresie przedświątecznym. Na sprzedawcach obsługujących przy kasie widać było zmęczenie, jednak pomimo to chętnie odpowiadali na pytania klientów, uśmiechali się i byli bardzo uprzejmi.

Beznadziejny sklep

Najgorszy sklep w ktorym robilam zalupy online. 1.Nie mogłam założyć konta. 2.Nie moglam wybrać swojego adeesu domowego, cały czas pokazywali proponowane adresy. 3.Nie mozna odebrać w swoim mieście w którym jest h and m. 4.nie mozna tego anulować lub przekierować jak jest juz przetwarzanie zamówienia. NIE POLECAM!

Zamówienia online- beznadziejnie !

Trzy razy stałam w kolejce do kasy, ponieważ posiadając numer zamówienia w smsie, kod odbioru i zdjęcie dowodu osoby zamawiającej to za mało, żeby odebrać produkt. Firma wymaga upoważnienia od osoby zamawiającej z numerem dowodu, co jest nielogiczne, ponieważ nikt z zespołu nie posiada takich danych i upoważnienie może być fikcyjne. Trzymanie się tych procedur i wymaganie tego typu "dokumentów" mija się z celem i utrudnia kontakt z klientem. Nie polecam. Nie zamówię nic wiecej online z tej firmy. W innych miejscach wystarczy numer zamówienia/kod odbioru....

Niesympatycznie

Nie pomocna i niesympatyczna obsługa w sklepie H&M w Szczecin Ch Galaxy. Zadzwoniłam z prośbą o przedłużenie możliwości odłożenia paczki zamówionej ze sklepu internetowgo na 2 dni dłużej do odbioru w sklepie. Nikt nic nie wie, przełączano tel kilka razy żeby Pani kierownik w końcu powiedziała, że nie odłoży i mam sobie zamówić jeszcze raz. A ja zamówilam specjalnie do sklepu stacjonarnego ponieważ nie mogłam odebrać w domu. Na stronie internetowej nie ma informacji,że trzeba odebrać paczkę w ciagu 7 dni co jest bardzo krótkim terminem... słabo.

Super sklep

Bardzo dobra obsługa klienta, personel zawsze jest w pobliżu, doradzi czy też pomoże odszukać odpowiedni rozmiar. W sklepie jest zawsze czysto. Obsługa jest zawsze uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona do klienta. Stali klienci mają też fajne rabaty.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(3.83 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem