Yes

( 3.99 )

Opinie (377)

Dramatyczna obsługa

W tym sklepie jubilerskim pracuje Pani która bardzo efektownie zraża klientów swoją postawa. Gdy przyszłam zapytać o obrączki i o zmianę rozmiaru, powiedziała mi że przecież po ciąży przytyje to ręka mi się zmieni i że muszę brać prosta bo innej np z kamieniami mi nie powiększa. Gdy powiedziałam że firma konkurencyjna oferuje zmianę rozmiaru bez problemu nawet w pierscionkach z kamieniem, Pani zaczęła opowiadać jak to konkurencja kłamie, jak to ukrywają ważne informacje i że na pewno przepłacę. Nie polecam zakupow w tym punkcie ze względu na obsługę.

polecam

jestem zadowolony z ich usług

Przemiła obsługa

Indywidualne podejście do klienta, traktowanie z szacunkiem i szczerą pomocą

Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna, kulturalna obsługa klienta. Mimo tego, że pracownik salonu jubilerskiego był sam w czasie mojej wizyty, zajął się wszystkimi klientami, którzy weszli do salonu . Pomoc polegała na udzieleniu informacji, doradzeniu w wyborze, pomocy podczas przymierzania. Kulturalnie przekazana informacja do osoby, która lekko niecierpliwiła się w oczekiwaniu na swoją kolej. Polecam takiego pracownika.

Dnia 15

Dnia 15.03.2018 odwiedzilem sklep jubilerski yes, w ktorym bardzo profesjonalnie zostalem obsluzony przez pana . Nienaganna postawa oraz elegancki styl ubioru . Obsluga w pelnym zakresie . Ceny oraz asortyment wyeksponowany bardzo profesjonalnie.

Przemiła i kompetentna pani

Przemiła i kompetentna pani. Błyskawicznie rozpoczęła prezentację dostępnego towaru.Wytłumaczyła mi jakie są różnice pomiędzy zwykłym srebrem a srebrem rodowanym i cierpliwie prezentowała kolejne bransoletki. Zakupy w miłej atmosferze zakończone sukcesem. Polecam ten sklep.

W trakcie poszukiwań prezentu

W trakcie poszukiwań prezentu.Pani obsługująca była bardzo miła i pomocna. Dysponowała dużą wiedzą na temat sprzedawanego towaru. Bez problemu pokazywała kolejne bransoletki, doradzała, prezentował jak bransoletka wygląda na ręce. I choć wizyta nie zakończyła się zakupem - ale to z mojej winy ;-) to mogę śmiało sklep polecić.

Dnia 20

Dnia 20.11.2017 r. kupowałam biżuterie w salonie Yes. Niestety nie wyszłam zadowolona z obsługi. Gdybym nie wiedziała czego konkretnie chce z katalogu online prawdopodobnie nie ujrzałabym owego egzemplarza na oczy. Dodatkowo obsługa niezbyt miła,a w takich miejscach jednak szczególnie powinno zabiegać o klienta. Proces pakowania biżuterii niezbyt staranny. Musiałam upominać się o kartę stałego klienta, bo biżuteria była już nabita, a Pani przy kasie najwyraźniej mi nie dowierzała, musiała sprawdzić, kolejno nabić produkt i dokonaliśmy pełnej usługi transakcji. Wydaje mi się, że takie rzeczy jak karta klienta powinny leżeć po stronie sprzedawców i oni powinni przypominać nam klientom o ich istnieniu. Gdyby zmienić podejście obsługi i udoskonalić kompetencje, prawdopodobnie wyszłabym zadowolona z salonu.

W dniu 07

W dniu 07.11.2017r. udałam się do salonu Yes w centrum handlowym Aleja Bielany. Od razu przy wejściu zostałam przywitana.W salonie pracowaly dwie przemiłe Panie. Ich wiedza na temat swoich oferowanych produktów była bardzo duża. Wiedziały co doradzić i miały dobre podejście do klienta. Panie były bardzo pomocne w wyborze prezentu dla bliskiej osoby, W salonie panował czystość i porządek. Z pewnością zrobię tam ponownie zakupy.

Pracownik sklepu był bardzo zaangażowany w wykonywanie

Pracownik sklepu był bardzo zaangażowany w wykonywanie swoich obowiązków. Nie tylko, w sposób rzeczowy i wyczerpujący, odpowiadał na zadawane przeze mnie pytania ale także próbował jak najlepiej zareklamować sprzedawany towar, żeby zachęcić do jego zakupu. Sprawiał wrażenie osoby dobrze przygotowanej i kompetentnej. Był bardzo kulturalny,uprzejmy i uśmiechnięty. Wygląd pracownika również sprawiał pozytywne wrażenie. Był schludny i elegancki. Uważam, że pracownik salonu potrafi nawiązać bardzo dobry kontakt z potencjalnym klientem. Jest również bardzo dobrze przygotowany merytorycznie do wykonywania swoich obowiązków, dzięki czemu potrafi przekształcić obiekcje klienta związane z zakupem w korzyści.

Salon w centrum handlowym

Salon w centrum handlowym. Kompetentna i zaangażowana obsługa. Duży wybór wyborów jubilerskich, ale nieduża możliwość personalizacji produktów.

Odwiedzałeś ostatnio Yes?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(2.20 )

Swarovski

(5.00 )

W. Kruk

(3.30 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem