Vectra

( 3.27 )

Opinie (984)

Kompetentne wsparcie przez fanpage Facebooka

W sobotę wieczorem decoder przestał współpracować z telewizorem. W niedzielę rano usiłowałam "złapać" kontakt z serwisem Vectry i szukając w internecie trafiłam na fanpage Vectry na Facebooku gdzie wtajemniczyłam dyżurujące tam osoby w problem związany z telewizją dostarczaną przez tego operatora. Przez pewien czas wspólnie usiłowaliśmy naprawić zdalnie usterkę. Niestety nie udało się, więc problem przez fangage został przekazany do serwisu a wizyta umówiona na poniedziałek. Miły serwisant w ciągu krótkiego czasu stwierdził uszkodzenie dekodera i dokonał jego wymianę na nowy. Poprzedni działał niezawodnie przez cały okres dotychczasowej. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i z faktu iż usterkę mogłam zgłosić online ... a naprawa nastąpiła szybko, sprawnie i sympatycznie. Bardzo dziękuję :D ...

Klient_mxjz

22.07.2019
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

22.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Jakość

Od dwóch dni z telefonu stacjonarnego Vectry nie można wybrać żadnego numeru stacjonarnego ani komórkowego. Po wybraniu nr operator informuje ,ze " Abonent czasowo nie dostępny". Kłania się jakość.!

Klient_TioB

21.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy zgłaszane nieprawidłowości z usługą telefonu.

Super konsultantka

Bardzo dziękuję Pani konsultantce za uprzejmość cierpliwość a przede wszystkim za kompetencję w przeprowadzeniu usługi od godz.18.55 w dniu 19.07.2019r. Dzięki takiej pracownicy Vectra zyskała w mojej opinii Pozdrawiam. A.K.

Klient_OPgT

19.07.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Zachęcamy jednoczenie do przesłania szczegółowych informacji dotyczących obsługi przez naszą konsultantkę na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl. Pozdrawiamy!

dobra

Już od kilku dobrych lat jestem odbiorcą tv,telefonu i internetu od Vectra w sumie jestem zadowolony,przed laty Vectra dawała dwa razy w roku dodatkowe programy za darmo na miesiąc czasu a teraz nie ma nic,można oczywiście wykupić dodatkowy program.Co do jakości TV i szybkości internetu jestem zadowolony jedyne co mnie trapi to to,że jak przedtem zapłata za usługi była na koniec miesiąca tak teraz chcą aby zapłacić za usługę już w połowie miesiąca ( otrzymuje fakturę) tak to może być,pozdrawiam,Marek

Marek_653

19.07.2019
Vectra Kontakt online
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy. Obecnie również w ramach promocji aktywowane są dodatkowe programy. W lipcu są to Polsat Cafe, BBC Brit, Active Family, Comedy Central oraz Paramount Channel. Zachęcamy do śledzenia naszej strony, aby być na bieżąco z promocjami.

Przeciętna obsługa

Punkt Vectra w Ostródzie posiada przeciętną obsługę klienta. Pan pracujący na stanowisku obsługi jest niezbyt pomocny przy wyborze pakietu i podsuwa tylko gotowe oferty z ulotki nie próbując zachęcić do kupna ofert. Wydaje się nawet znudzony daną pracą. Co do usług świadczonych przez samego operatora uważam, iż są na zadowalającym poziomie choć braki w dostawie usług mogłyby zdarzać się znacznie rzadziej.

Klient_vZcw

17.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy jednocześnie przepraszamy, że jakość obsługi w Lokalnej Placówce nie spełniła Twoich oczekiwań. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby stale podnosić standardy obsługi. Zależy nam na zweryfikowaniu opisywanych przez Ciebie braków w dostępie do usługi i ostatecznego ich wyeliminowania. W tym celu prosimy o przesłanie danych abonenckich wraz ze szczegółowym opisem zauważonych nieprawidłowości na adres mailowy jakoscpomoc@vectra.pl.

DETOk

W dniu 16 lipca o godz. 17:15 poprosiłem telefonicznie o pomoc Pana z serwisu technicznego Oddział w Gdyni, w sprawie aktywacji utraconego sygnału internetowego. Nie spodziewałem się, że Pracownik poświęci mi tyle czasu (prawię 50 minut) na pomoc w diagnozowaniu urządzeń i udzielania wszelkich fachowych informacji w tej kwestii. Wcześniej przyjechał do mnie umówiony na 16-ta technik z firmy VECTRA i po sprawdzeniu modemu stwierdził że sygnał internetowy jest dosyłany. Chciałem sprawdzić czy działa internet w odbiorniku TV ale niestety odpowiedział, że to go nie interesuje bo swoją pracę już wykonał. Niestety nadal sygnału internetowego nie miałem i z tego powodu telefonicznie zgłosiłem problem w B.O.K Vektra. Miałem dużo szczęścia bo trafiłem na miłego i niezwykle cierpliwego konsultanta za co jestem mu wdzięczny. Takich pracowników należy cenić i należycie premiować bo firma na tym bardzo zyskuje, a trudno dzisiaj o lojalnych i dobrze przygotowanych do swoich zadań pracowników. Pozdrawiam Jerzy Konior Wrocław (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Klient_ZxWx

16.07.2019
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat pracownika naszej infolinii. Jednoczesnie przepraszamy, że poczułeś się źle obsłużony przez technika. Twoja opiniia jest dla nas cennym źródłem informacji i pozwoli nam zachować jakość obsługi na najwyższym poziomie.

niby ok ale jest jakieś ale ...

teoretycznie nie ma się do czego przyczepić, ceny udało się wynegocjować ok, oferta też niczego sobie ale... no właśnie ale - często nie ma internetu - ot tak bez żadnych prac modernizacyjnych, informacji,że coś się wydarzy - ot tak 10 - 15 minut bez internetu. Zdarza się, że po przeprowadzonych aktualizacjach następnego dnia - nie ma ani TV ani internetu - trzeba resetować ustawienia dekodera, żeby się załączyły. Dekoder - strasznie wolno reaguje. czyli niby jest dobrze ale czegoś brakuje.

Anna_6041

16.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy, cieszymy się, że nasza oferta spotkała się z Twoim zadowoleniem. Dodatkowo w celu weryfikacji zgłaszanych nieprawidłowości, prosimy o przesłanie danych abonenckich takich jak imię i nazwisko, adres świadczenia usługi oraz numer Klienta na adres jakoscpomoc@vectra.pl.

Naciągacze systemowi

Po raz szósty te same bezczelne sztuczki przy odwieszaniu usług: - odwieszanie z 2-dniową zwłoką; - obciążanie za "dostarczanie" usług, które są właśnie zawieszone; - notoryczne uchylanie się od płacenia ustawowych karnych odsetek od zagarnianych kwot; - bezczelne notoryczne "usprawiedliwianie się" błędem systemowym. Ten błąd systemowy to celowa ich próba wprowadzania w błąd klientów, którzy nie zwracają uwagi na treść faktury bądź rezygnują z reklamacji mając wcześniejsze doświadczenie walki z wiatrakami. I od lat VECTRA "nie może" tego błędu systemowego usunąć. Tak działają systemowi naciągacze. I taka firma ma czelność posługiwać się laurem Jakości Obsługi !?! (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

7

14.07.2019
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy zgłaszane nieprawidłowości.

Vectra

Dla wyjaśnienia, bo chyba nie potraficie czytać ze zrozumieniem !!! Kompletnie nie jestem zadowolona z obsługi, którą zafundowala mi Państwa firma. Jedyną osobą , która odpowiednio podeszła do tematu jest jedna konsultantka i za to je dziękuję. Natomiast cała reszta wykazała się kompletnym brakiem wiedzy i kompetencji !!! (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Iwona Kar

11.07.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby obsługa klienta była na najwyższym poziomie. Zweryfikujemy zgłoszone kwestie.

TYLKO !!! (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Chciałabym serdecznie podziękować pracownicy (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)za pozytywne załatwienie mojej sprawy. Po prawie trzech tygodniach "szarpania się " z firmą Vectra S.A. ta Pani jako jedyna potrafiła rozwiązać mój problem. Wszyscy konsultanci z którymi rozmawiałam przekazywali mi sprzeczne informacje, moje prośby odnośnie godzin wizyty techników tez pozostawały bez odzewu. W końcu doprowadziło to do mojej rezygnacji z usług Firmy Vectra. Uważam, że osoby pracujące w tej firmie są bez kompetencji i bez większego przeszkolenia z zakresu obsługi klienta a także, że tej firmie po prostu nie zależy na klientach. Poza jednym wyjątkiem jakim jest właśnie konsultantka. Jeszcze raz dziękuję i życzę znalezienia pracy w znacznie lepszej firmie . (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

Iwona Kar

11.07.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Przykro nam, że w niektórych aspektach nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dziękujemy również za przesłaną pochwałę dotyczącą pracy naszego Konsultanta.

obsługa wykonała po interwencji i reklamacji zadanie

Pomimo braku dostępności do pakietu w wyniku interwencji uznano reklamację.

Klient_2pfw

09.07.2019
Vectra Oddział
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy zgłaszane nieprawidłowości.

Fatalnie.

Fatalnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

05.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy zgłaszane nieprawidłowości.

Super

Bardzo dziękuję Pani konsultantce za uprzejmość cierpliwość a przede wszystkim za kompetencję w przeprowadzeniu usługi w dniu 05.07 2019. Dzięki takim osobom człowiek nie traci wiary w ludzi. Vectro masz doskonałego pracownika!. Pozdrawiam. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Klient_WZtS

05.07.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Cieszymy się, że udało nam się spełnić Twoje oczekiwania. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl w celu weryfikacji opinii.

naciągacze

vectra to zwykli naciągacze,wciskają jakieś bonusy które niby są darmowe a potem kary umowne naliczają albo każą płacić kosmiczne abonamenty za usługi które podstępnie wcisnęli i z których się w ogóle nie korzysta.w biurze obsługi klienta która ma pomagać ludziom w załatwieniu spraw nie potrafi załatwić podstawowych spraw i w dodatku odzywają się ordynarnie oraz nieuprzejmie jakby byli na podwórku.odradzam każdemu kto chce sobie nerwów oszczędzić.O awariach i problemach technicznych już lepiej nie wspominać bo aż głowa boli. Pozdrawiam (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Klient_zhe1

04.07.2019
Vectra Infolinia
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy zgłaszane nieprawidłowości.

Rewelacyjnie.

Rewelacyjnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

25.06.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Faktycznie, Super obsługa.

No, tym razem to już mam serdecznie dość. Od 18.06. żadnej reakcji ani potwierdzenia otrzymania maila. Vectra kompletnie ignoruje klienta. Jak chodzi o nowe zobowiązania klienta, to "od ręki", lecz wobec klienta- to nie obowiązuje Was nawet Wasz regulamin Przesłałam do Kontakt vectra w dn. 23.06. /razem z załącznikiem/: kopię wysłanego w dn. 18.06. Formularza odstąpienia od umowy do „odstapienia@vectra.pl”. Nie otrzymałam żadnego potwierdzenia do dzisiaj, choć w „Ogólnych Warunkach Umowy” UMO1CV 1.4, przesłanych wraz z nową umową, w p. 6.4 cytuję: ”Dostawca Usług niezwłocznie przesyła Abonentowi na Trwałym Nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, złożonego w formie elektronicznej, na wskazany w tym celu adres poczty elektronicznej………” 19 i 21 06.2019 były dniami roboczymi, więc uważam, że powyższe potwierdzenie powinno nadejść, jak w regulaminie, „niezwłocznie”. Wobec powyższego, uważam to za karygodne , a umowę za wygasłą na dzień 18.06.2019. Proszę o natychmiastową reakcję. Czy u Was zawsze obowiązuje zbywanie lub przeciąganie w czasie klienta, w przypadku dla Was niewygodnych rozwiązań? Już 2 lata temu taki przeciągany problem z Wami miałam. Nie będę tym razem zwlekała z zaskarżeniami. Barbara

Klient_gnzx

25.06.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Prosimy o przesłanie danych abonenckich na jakoscpomoc@vectra.pl zweryfikujemy zgłaszane nieprawidłowości.

dotyczy ogólnie Vectry

niestey, jakoscpomoc@vectra.pl. serwer odrzucił, dziwne. Wklejam więc tutaj: Kto Wam dał certyfikat jakości obsługi? Gdyby była na ten temat ankieta, zauważyłabym. Jestem od lat Waszą klientką i nie pierwszy raz mnie spotykają lekceważenia i odciąganie w czasie, poza czas odstąpienia od umowy, konkretnej odpowiedzi. Przesyłam całą korespondencję z vectra kontakt. Proszę mi nie wmawiać, że w umowie jest wszystko. Dla zwykłego klienta, umowa zawiera sporo „kruczków” i za dużo danych /plątanina/, wygodnych dla Was a mało czytelnych dla klienta. 21.07. kończy mi się14 dni na odstąpienie od umowy. Nie wystarczy mi informacja telefoniczna z BOK, nawet nagrywana. Chcę mieć wyliczenie płatności, choćby na e-mailu. Wyliczenie kwoty do zapłaty powinno być w umowie, indywidualnie, a nie zbiorcze tabele, które służą tylko Waszej wygodzie. Tymczasem ciągle mi się odpowiada, że oczekiwanie na odpowiedź to 2 dni robocze. Ja mam 14 dni kalendarzowych. 20.06. jest święto. A to dzisiejsza odpowiedź. Macie w nosie klienta po podpisaniu umowy. Proszę mi teraz udowodnić, że tak nie jest. Jakiej analizy potrzebujecie? Nie wiecie , ile proponujecie w umowie? Ta propozycja umowy została już, przed zaproponowaniem klientowi, poddana szczegółowej analizie. W ciemno mi nie daliście takiej propozycji. Skoro w BOK potrafili obliczyć „od ręki”, to po co mnie zwodzicie? Nie będę cierpliwa, bo te dane powinnam znać jeszcze przed podpisaniem umowy, a nie teraz ulegać wykrętnej odpowiedzi, z prośbą o cierpliwość. To są kpiny!!!! Oczekuję natychmiastowej odpowiedzi. Będę wnioskowała zażalenie, zarówno na Panią za tą odpowiedź, jak i na konsultantkę, która zawarła ze mną umowę /tel. 6.07./ i była powiadomiona 14.06. przez p. konsultanta, że ma do mnie oddzwonić, czego nie zrobiła. From: VECTRA KONTAKT [mailto:kontakt@vectra.pl] Sent: Monday, June 17, 2019 12:31 PM Subject: RE: Płatności PILNE!!! Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że do udzielenia kompletnej odpowiedzi niezbędne jest przeprowadzenie dodatkowej analizy. Zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 41766/2019. Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź. Z poważaniem, Konsultant Działu Obsługi Klienta Vectra S.A. 801 080 180 58 742 65 00 Miło nam poinformować, że dzięki Państwa opiniom zostaliśmy odznaczeni Godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2018 r. Pozostajemy z nadzieją, że uzyskanie ww. odznaczenia w korzystny sposób wpłynie na zaufanie, jakim jesteśmy obdarzani i pozwoli na umacnianie pozytywnych relacji między firmą a Klientami. Niniejsza korespondencja jest przeznaczona wyłącznie do użytku adresata. Informujemy, że zabronione jest korzystanie z informacji w niej zawartych, ich ujawnianie, rozpowszechnianie lub kopiowanie bez zgody adresata. Jeżeli Państwo otrzymali omyłkowo niniejszą wiadomość prosimy o powiadomienie nadawcy i usunięcie jej z Państwa nośników informacji. Dziękujemy. Zanim wydrukujesz tę wiadomość, upewnij się, czy to konieczne. Pomyśl o środowisku. ________________________________________ Original Message: Sent: 2019-06-15 To: 'VECTRA KONTAKT' <kontakt@vectra.pl> Subject: RE: Płatności PILNE!!! Dot. Aneksu do umowy, zawartej 7.06.2019 Oczekuję w poniedziałek najpóźniej /upływający termin odstąpienia od umowy/ odpowiedzi na poniższe pytania: Jakie kwotowo z wyszczególnieniem na: TV z HD /pakiet złoty/ Internet 150 Mb Telefonia komórkowa /5GB Będę płaciła przez 2 lata Promocji i po 2 latach upływu Promocji /utrzymanie stanu płatności?/, jeżeli utrzymam e-fakturę i zgody marketingowe. Miałam dzisiaj wysłać zawiadomienie o Odstąpieniu Od Umowy ale wstrzymam się po rozmowie telefonicznej z p. konsultantką, która mi podała szczegółowy cennik, dotyczący powyższego Aneksu. Wasza zawartość papierowej wersji umowy jest mało przejrzysta, wystarczyło zawrzeć w niej takie wyliczenie zbiorcze dla klienta / z warunkami jw./. Krótka informacja zbiorcza dla danej umowy!!!!!!!!!!!! Informacja telefoniczna od pani mi nie wystarcza, chcę mieć potwierdzenie, choćby e-mailem, chociaż takie wyszczególnienie powinno być od razu w umowie i na mojej Strefie Klienta. Jeżeli p. konsultantka mogła to zrobić „od ręki” , to termin poniedziałkowy jest bardzo przystępny. From: VECTRA KONTAKT [mailto:kontakt@vectra.pl] Sent: Friday, June 14, 2019 4:00 PM Subject: Re: Płatności Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, że do udzielenia kompletnej odpowiedzi niezbędne jest przeprowadzenie dodatkowej analizy. Zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem 41325/2019. Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź. Z poważaniem, Konsultant Działu Obsługi Klienta Vectra S.A. 801 080 180 58 742 65 00 Miło nam poinformować, że dzięki Państwa opiniom zostaliśmy odznaczeni Godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2018 r. Pozostajemy z nadzieją, że uzyskanie ww. odznaczenia w korzystny sposób wpłynie na zaufanie, jakim jesteśmy obdarzani i pozwoli na umacnianie pozytywnych relacji między firmą a Klientami. Niniejsza korespondencja jest przeznaczona wyłącznie do użytku adresata. Informujemy, że zabronione jest korzystanie z informacji w niej zawartych, ich ujawnianie, rozpowszechnianie lub kopiowanie bez zgody adresata. Jeżeli Państwo otrzymali omyłkowo niniejszą wiadomość prosimy o powiadomienie nadawcy i usunięcie jej z Państwa nośników informacji. Dziękujemy. Zanim wydrukujesz tę wiadomość, upewnij się, czy to konieczne. Pomyśl o środowisku. ________________________________________ Original Message: Sent: 2019-06-14 To: kontakt@vectra.pl Subject: Płatności (SK) Numer zgłoszenia: Data wpływu: 14-06-2019 13:50:06 Okres, którego dotyczy zgłoszenie: Od 01-06-2019 Do 14-06-2019 Treść: Faktura VAT W związku z zawarciem 7.06. powinien być naliczony rachunek z poprawkami, nie rozumiem tej płatności. Nie rozumiem też , dlaczego nie mogę wpisać daty końca rachunku, tj. 30.06.2019 Oświadczenie: Dane zawarte w formularzu będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie. Potwierdzam, że zapoznałem się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych przez Vectra S.A. dostępnymi na stronie: https://www.vectra.pl/ochrona-danych. (dane osobowe oraz treści wrażliwe zostały usunięte przez administratora z uwagi na RODO)

Klient_gnzx

18.06.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać

dotyczy ogólnie Vectry

Mieszkam w Kielcach / nie ma to znaczenia/ .dotyczy obsługi nowej umowy i po podpisaniu umowy, no to już jest samo dno. Umowy nie zawierają wykazu płatności dla danego klienta. Mają zbyt wiele opcji, mylą. Po podpisaniu nie dowiesz się jaka będzie płatność aż do zakończenia okresu 14 dni na odstąpienie od umowy. Ciągłe zbywanie , niby trzeba analizy?, Proponują coś, co nie było zanalizowane przed zaproponowaniem pakietu? Całkowita ignorancja i bezczelność wobec klienta. Chcę złożyć zażalenie ale nie mam do kogo. Wątpię, czy z Biura Obsługi dojdzie to do ich dyrekcji. Wbrew ich zapewnieniom regulamin, dostarczony z umową jest niejasny dla klienta. Slogany dbamy o jakość obsługi!!!!!!!!!!!!!

Klient_gnzx

18.06.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Nadmienaimy, że informacja o opłatach związanych z zawartą umową zawarta jest w tabeli "warunki umowy". Dodatkowo informujemy, że konsultanci naszej infolinii są w stanie poinformować Cię o opłacie abonamentowej już w momencie wprowadzenia zamówienia. W przypadku pytań związanych z zawartą umową prosimy o kontakt mailowy na jakoscpomoc@vectra.pl. Odpowiemy na Twoje pytania.

Świetnie.

Świetnie.

niezalogowany-uzytkownik

niezalogowany-uzytkownik

11.06.2019
Odpowiedź firmy Vectra

Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Odwiedzałeś ostatnio Vectra?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Dialog

(4.14 )

Netia

(3.33 )

Niezależny Operator Międzystrefowy

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepiej oceniane miejsca rozrywki

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych miejsc rozrywki na portalu Jakości Obsługi. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opinie i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te centra rozrywki, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem