H&M

( 3.32 )

Opinie (2368)

Okropne

Pracownicy chodzą obrażeni, z wyrzutem odpowiadają na wszelkie pytania dotyczące produków. Zdziwieniem jest dla nich fakt, że klient może poprosić o pomoc w znalezieniu konkretnej rzeczy. Nie polecam!

Tak było

H&M który najbardziej lubię odwiedzać ! Zawsze czysto, pracownicy mili, pomocni, uśmiechnięci dlatego zawsze tam wracam. Nigdy nie wychodzę stamtąd z pustymi rękoma, duża ilość ubrań w każdym rozmiarze.

Sklep jak sklep

W porządku.Kilka razy kupowałem tutaj jakieś rzeczy i nigdy nie miałem żadnego problemu. Spory wybór towaru i czasami nawet można trafić na fajne wyprzedaże w tym sklepie. Personel grzeczny, kolejek nie ma, ceny nie gryzą. Chociaż tak jak to jest w każdym sklepie tej sieci.

Jest źle

Chciałam kupić sukienkę, ale nie mogłam znaleźć mojego rozmiaru. Poszłam po pomoc do Pań obsługujących, odesłały mnie do kasy przy której nikt nie miał skanera żeby sprawdzić czy w sklepie jest inny rozmiar. Najlepsze rozwiązanie według kasjerow było takie, żebym poszła piętro wyżej, bo może tam będą mieli skaner i mi sprawdzą. Czy klient powinien sam biegać po sklepie i piętrach w poszukiwaniu obsługi, która raczy sprawdzic lub chociaż pomóc w szukaniu odpowiedniego rozmiaru...?

Pełny profesjonalizm

Sprzedawca bardzo mocno zaangażowany, przy czym uśmiechnięty co pozytywnie wpływa na relację klient-sprzedawca, sprzedawca-klient. Potrafi doradzić dobierając odpowiedni fason i kolor sukienki.

Czas dostawy i zwrotu

Sklep z renomą ale czas dostawy ok. 5 dni roboczych. Brak informacji mailowej o wysłanej paczce. Natomiast zwrot brak słów. Informacja na maila przychodzi, ze towar dostarczono do H&M natomiast pieniądze na konto przychodzą po telefonicznym upomnieniu( Po 30 dniach kalendarzowych )

Rozczarowany sklepem H&M

Jestem strasznie rozczarowany brakiem wystarczającej ilości przymierzalni w sklepie H&M. Przed remontem na poziomie 1 było ok. 8 przymierzalni, a po remoncie są tylko 2, przy której jest ogromna kolejka! Kiedy udaję się do sklepu stacjonarnego, to chciałbym przymierzyć ubrania, a obecnie jest to strasznie utrudnione.

W sklepie dostępny był bardzo wąski wybór

W sklepie dostępny był bardzo wąski wybór szali męskich. Wokół ekspozycji z szalami panował porządek, w przymierzalni również nie było rzeczy pozostawionych przez poprzednich klientów. Personel na cały dział męski i dziecięcy stanowiła jedna Pani, która obsługiwała klientów przy kasie. Podczas obsługi kasowej zostałem zapytani o aplikację H&M, kupiony szal został ładnie zapakowany do reklamówki, do której Pani dołączyła paragon

Obsługa sklepu odzieżowego H&M nie

Obsługa sklepu odzieżowego H&M nie potrafi udzielić pomocnej informacji dotyczącej produktów oferowanych przez sklep. Pracownicy nie są zorientowani jeśli chodzi o asortyment. Posiadają niskie kompetencje. Ponadto nie poświęcają czasu klientowi, traktują go w sposób lekceważący. H&M w galerii handlowej przy ulicy Matyi 2 jest bardzo dobrze wyposażony. Minusem są duże kolejki, spowodowane niskim poziomem kompetencji pracowników oraz faktem, że przy długiej kolejce otwarta jest tylko jedna kasa na kilka możliwych.

Po wejściu do sklepu i przeszukaniu

Po wejściu do sklepu i przeszukaniu regałów w celu znalezienia jednej konkretnej rzecy udałam się poszukać kogoś z personelu kto mi pomoże. Każdy odpowiadał, że nie teraz , że nie jest z tego działu i jak znalazłam coś przez internet mam sobie to tam kupić. W sklepie chaos, wszystcy zajęci czymś ale nie obsługą. nie polecam

Odwiedziłam powyższy H&M w celu nabycia bielizny

Odwiedziłam powyższy H&M w celu nabycia bielizny. Było to godzinach popołudniowych, nie było za dużo ruchu w sklepie; może parę osób. Sklep był przestronny, dobrze zorganizowany i oświetlony oraz czysty. Udałam się wprost do działu z bielizna w poszukiwaniu mojego rozmiaru, lecz, niestety, na wszystkich wieszakach był prawie tylko jeden rozmiar (należy dodać , że wszystkie wieszaki były zapełnione po brzegi). Po spędzeniu tam ok 10-15 min na bezsilnym poszukiwaniu odpowiedniego rozmiaru udałam się do kasy z inna częścią garderoby, gdzie byłam szybko i zgrabnie obsłużona bez czekania. Kiedy już po zapłaceniu napomknęłam o braku rozmiarów, pan bardzo się przejął i pobiegł zobaczyć na wspomniany dział. Po powrocie przeprosił za brak inwentarza i wskazał na półki zaraz przy kasie, gdzie okazało się, że tam było dokładnie to, czego szukałam. Zapłaciłam ponownie i wyszłam zegnana przez pana kasjer, który był wysokim młodym mężczyzną z ciemnymi włosami zaczesanymi do tylu. Był modnie ubrany i dobrze reprezentował firmę.

Zostałem poproszony przez znajomą o oddanie jednego

Zostałem poproszony przez znajomą o oddanie jednego artykułu ( zły rozmiar ) do sieci H&M.Towar został zakupiony za pomocą karty debetowej i normalną rzeczą jest ze jest ona również potrzebna przy zwrocie i oczywiście paragon.Posiadałem jedno i drugie…Po 15 minutach w kolejce przyszła moja kolej i usłyszałem pytanie „czy jestem właścicielem tej karty” .- NieTo zwrotu nie można dokonać ! Po czym kasjerka zawołała kolejną osobę z kolejki- Proszę pani nie pierwszy raz oddaj coś nie swojego w tej sieci czy innej i nigdy nie było z tym problemu.Taki mamy regulamin !- to proszę mi pokazać taki zapisBardzo oburzona kasjerka kazała mi czekać bo ma kolejkę -Proszę pani ja w tej kolejce czekałem 15min nie po to aby czekać dalej , teraz jest moja kolej przecież.Kasjerka pełna wściekłości wyjęła wielki regulamin , wzdychając i prychając zaczęła energicznie wertować strony regulaminu co zajęło jej kolejne 7 min.Finalnie taki zapis nie został oczywiście odnaleziony i mogłem dokonać tego zwrotu.

Poszukując krótkich spodenek na lato udałem się do H&Mu

Poszukując krótkich spodenek na lato udałem się do H&Mu. Gdy już znalazłem spodenki w moim stylu okazało się ze nie ma mojego rozmiaru na półce. Zdecydowałem się kupić inne. Kiedy już zapłaciłem i szedłem w kierunku wyjścia, zobaczyłem że na wieszaku gdzie znajdują się koszulki są spodenki które chciałem jako pierwsze w moim rozmiarze. Liczę na poprawę układania ciuchów przez pracowników!

Ten H&M jest moim ulubionym H&M w Krakowie

Ten H&M jest moim ulubionym H&M w Krakowie. Nie ma tam tłumów ludzi, szczególnie w ciągu tygodnia. Sklep jest czysty a obsługa bardzo miła i uprzejma. Jedynym wyjątkiem jest czas początkowych przecen kiedy niektóre rzeczy leżą na ziemi. Przymierzalnie są na bieżąco sprzątane. Duży asortymnt do wyboru. Często rozmiary już nieosiągalne w innych sklepach. Sklep ma przejrzyste rozmieszczenie więc nie ma problemu z znalezieniem konkretnej rzeczy. Czasami zbyt dłyugie kolejki do kasy.

W H&M w Marino na Paprotnej są dwa piętra

W H&M w Marino na Paprotnej są dwa piętra - na górze jest dział męski i dziecięcy, do którego często zaglądam, jednak, trochę irytujące jest to, że na piętrze prawie nigdy nie ma pracownika na kasie, więc żeby o coś zapytać, czy zapłacić, trzeba się udać na parter. Spaceruje tam tylko ochrona.

Robiłam dzisiaj zakupy w H&M

Robiłam dzisiaj zakupy w H&M. Pan, który mnie obsługiwał był pracownikiem jakiego ja jako pracodawca bardzo chciałabym mieć. Był miły,uprzejmy i uśmiechnięty mimo późnej pory robienia zakupów. Taki pracownik powoduje, że ma się ochotę wrócić ponownie na zakupy.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.07 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking aptek z najlepszą jakością obsługi!

Branża farmaceutyczna jest jednym z najszybciej rozwijających się sektorów. Sprawdź, które apteki zostały najlepiej ocenione na portalu Jakości Obsługi. Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

Ranking najlepiej ocenianych gabinetów stomatologicznych

Dawno nie byłeś u dentysty? Zanim wybierzez gabinet, sprawdź  jakie opinie ma na portalu Jakości Obsługi! Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej ocenionych gabinetów w Polsce!   

Najlepiej oceniane sklepy internetowe

Sprawdź, które sklepy interentowe otrzymały najwyższe oceny wśród użytkowników portalu Jakości Obsługi.Pod uwagę były brane tylko te portale, które zebrały min. 30 opinii. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem