H&M

( 3.40 )

Opinie (2377)

Bardzo dobrze posprzątany sklep!

Idealnie posprzątany sklep! Bardzo miła muzyka która pomaga w chodzeniu po sklepie

relizacja zamówienia

Chciałabym podzielić się moją opinią na temat zamówień w sklepie internetowym. Przez prawie 2 tyg status mojego zamówienia to "w realizacji". 4 dni temu skontaktowałam się z działem obsługi klienta z prośbą o informację, kiedy moja paczka zostanie nadana. Otrzymałam informację, że jest już skompletowane i czeka na wysyłkę. Po 3 dniach nadal żadnej informacji na ten temat. Skontaktowałam się z BOK telefonicznie, otrzymałam informację, że paczka czeka na wysyłkę. Po czym w kolejnym dniu paczka nadal nie została nadana. Teraz mam wrażenie, że to już jest robione umyślnie. Nie polecam zakupów przez internet. Zdecydowanie poważniej traktują klienta w LPP.

Udane zakupy

Jest to miejsce gdzie często robię zakupy. Obsługa pomocna i bardzo kompetentna. Dzięki aplikacji mobilnej można też skorzystać z atrakcyjnych rabatów tylko dla klubowiczów. W sklepie gra zawsze przyjemna muzyka. Ostatnio zakupiłam bluzkę, która po przymiarce w domu okazała się za duża. Bez problemu dokonałam wymiany na podstawie paragonu. Bardzo polecam ten sklep.

Ogólnie ok

Bardzo miła obsługa. Czysty sklep. Prosimy o więcej promocji.

Miła obsługa

Bardzo sympatyczna i miła pani która obsługuje kasy na dole. Uśmiech od powitania aż przyjemnie będzie wrócić

Dobry kontakt, zawsze wracam i stacjonarnie i online

Szybka wysyłka dla klubowiczów zniżki, dla klubowiczów online wysyłka i zwrot darmowy, zwrot możliwy w ciągu 14 dni, polecam

nie polecam

Obsługa sklepu odzieżowego H&M nie potrafi udzielić pomocnej informacji dotyczącej produktów oferowanych przez sklep. Pracownicy nie są zorientowani jeśli chodzi o asortyment. Posiadają niskie kompetencje. Ponadto nie poświęcają czasu klientowi, traktują go w sposób lekceważący. H&M w galerii handlowej przy ulicy Matyi 2 jest bardzo dobrze wyposażony. Minusem są duże kolejki, spowodowane niskim poziomem kompetencji pracowników oraz faktem, że przy długiej kolejce otwarta jest tylko jedna kasa na kilka możliwych.

nie polecam

Obsługa sklepu odzieżowego H&M nie potrafi udzielić pomocnej informacji dotyczącej produktów oferowanych przez sklep. Pracownicy nie są zorientowani jeśli chodzi o asortyment. Posiadają niskie kompetencje. Ponadto nie poświęcają czasu klientowi, traktują go w sposób lekceważący. H&M w galerii handlowej przy ulicy Matyi 2 jest bardzo dobrze wyposażony. Minusem są duże kolejki, spowodowane niskim poziomem kompetencji pracowników oraz faktem, że przy długiej kolejce otwarta jest tylko jedna kasa na kilka możliwych.

Wiele do życzenia

W moim odczuciu obsługa pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze: - panie ekspedientki nie są zainteresowane kupującymi, bo nie wychodzą z inicjatywą pomocy w znalezieniu np, odpowiedniego rozmiaru, -mam wrażenie, że ich pomoc ogranicza się do obsługi kasy i spakowania odzieży do torebki. Nie pamiętam, aby choć raz doradzono mi odpowiedni krój. Według mnie, osoby pracujące w branży odzieżowej, powinny znać podstawowe zasady doboru fasonu ubrania do kształtu sylwetki. Na plus zasługuje wygląd sklepu, ubrania są ładnie poukładane i wyeksponowane.

Super!!

Sklep jest super! Obsługa bardzo miła, czyściutko i bardzo duży wybór. Jestem zachwycona.

Super!!

Sklep jest super! Obsługa bardzo miła, czyściutko i bardzo duży wybór. Jestem zachwycona.

Bardzo dobrze!

Podczas wizyty w sklepie panowała miła atmosfera. Mimo dużego ruchu łatwo można było odnaleźć sprzedawcę, który chętnie służył pomocą. Ubrania zarówno na wieszakach jak i w strefie były poukładane co zdecydowanie ułatwiło przeprowadzenie badania. Jedynym minusem jaki pojawił się podczas wizyty w sklepie były kabiny w przymierzalni, w których znajdowały się ubrania i wieszaki pozostawione przez klientów. Osoba obsługująca przy kasie była uprzejma i sympatyczna. Przywitała mnie uśmiechem, szybko i sprawnie przeprowadziła transakcję.

Okropne

Pracownicy chodzą obrażeni, z wyrzutem odpowiadają na wszelkie pytania dotyczące produków. Zdziwieniem jest dla nich fakt, że klient może poprosić o pomoc w znalezieniu konkretnej rzeczy. Nie polecam!

Tak było

H&M który najbardziej lubię odwiedzać ! Zawsze czysto, pracownicy mili, pomocni, uśmiechnięci dlatego zawsze tam wracam. Nigdy nie wychodzę stamtąd z pustymi rękoma, duża ilość ubrań w każdym rozmiarze.

Sklep jak sklep

W porządku.Kilka razy kupowałem tutaj jakieś rzeczy i nigdy nie miałem żadnego problemu. Spory wybór towaru i czasami nawet można trafić na fajne wyprzedaże w tym sklepie. Personel grzeczny, kolejek nie ma, ceny nie gryzą. Chociaż tak jak to jest w każdym sklepie tej sieci.

Jest źle

Chciałam kupić sukienkę, ale nie mogłam znaleźć mojego rozmiaru. Poszłam po pomoc do Pań obsługujących, odesłały mnie do kasy przy której nikt nie miał skanera żeby sprawdzić czy w sklepie jest inny rozmiar. Najlepsze rozwiązanie według kasjerow było takie, żebym poszła piętro wyżej, bo może tam będą mieli skaner i mi sprawdzą. Czy klient powinien sam biegać po sklepie i piętrach w poszukiwaniu obsługi, która raczy sprawdzic lub chociaż pomóc w szukaniu odpowiedniego rozmiaru...?

Pełny profesjonalizm

Sprzedawca bardzo mocno zaangażowany, przy czym uśmiechnięty co pozytywnie wpływa na relację klient-sprzedawca, sprzedawca-klient. Potrafi doradzić dobierając odpowiedni fason i kolor sukienki.

Czas dostawy i zwrotu

Sklep z renomą ale czas dostawy ok. 5 dni roboczych. Brak informacji mailowej o wysłanej paczce. Natomiast zwrot brak słów. Informacja na maila przychodzi, ze towar dostarczono do H&M natomiast pieniądze na konto przychodzą po telefonicznym upomnieniu( Po 30 dniach kalendarzowych )

Rozczarowany sklepem H&M

Jestem strasznie rozczarowany brakiem wystarczającej ilości przymierzalni w sklepie H&M. Przed remontem na poziomie 1 było ok. 8 przymierzalni, a po remoncie są tylko 2, przy której jest ogromna kolejka! Kiedy udaję się do sklepu stacjonarnego, to chciałbym przymierzyć ubrania, a obecnie jest to strasznie utrudnione.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.07 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING Najlepiej oceniane szkoły językowe

Sprawdź ranking najlepiej ocenianych szkół językowych na portalu Jakości Obsługi. Poniższe szkoły otrzymały najlepsze opine i najwyższe oceny od użytkowników portalu. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te szkoły, które miały więcej niż 10 opinii.

RANKING Najlepsze salony i serwisy motoryzacyjne

Sprawdź ranking najlepszych salonów i serwisów motoryzacyjnych. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii. 

RANKING Najlepiej oceniane cukiernie i piekarnie

Sprawdź ranking najlepszych cukierni. Poniższe firmy otrzymały najlepsze opine na portalu Jakości Obsługi.Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały więcej niż 10 opinii.

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem