H&M

( 3.48 )

Opinie (2358)

W sklepie dostępny był bardzo wąski wybór

W sklepie dostępny był bardzo wąski wybór szali męskich. Wokół ekspozycji z szalami panował porządek, w przymierzalni również nie było rzeczy pozostawionych przez poprzednich klientów. Personel na cały dział męski i dziecięcy stanowiła jedna Pani, która obsługiwała klientów przy kasie. Podczas obsługi kasowej zostałem zapytani o aplikację H&M, kupiony szal został ładnie zapakowany do reklamówki, do której Pani dołączyła paragon

Obsługa sklepu odzieżowego H&M nie

Obsługa sklepu odzieżowego H&M nie potrafi udzielić pomocnej informacji dotyczącej produktów oferowanych przez sklep. Pracownicy nie są zorientowani jeśli chodzi o asortyment. Posiadają niskie kompetencje. Ponadto nie poświęcają czasu klientowi, traktują go w sposób lekceważący. H&M w galerii handlowej przy ulicy Matyi 2 jest bardzo dobrze wyposażony. Minusem są duże kolejki, spowodowane niskim poziomem kompetencji pracowników oraz faktem, że przy długiej kolejce otwarta jest tylko jedna kasa na kilka możliwych.

Po wejściu do sklepu i przeszukaniu

Po wejściu do sklepu i przeszukaniu regałów w celu znalezienia jednej konkretnej rzecy udałam się poszukać kogoś z personelu kto mi pomoże. Każdy odpowiadał, że nie teraz , że nie jest z tego działu i jak znalazłam coś przez internet mam sobie to tam kupić. W sklepie chaos, wszystcy zajęci czymś ale nie obsługą. nie polecam

Odwiedziłam powyższy H&M w celu nabycia bielizny

Odwiedziłam powyższy H&M w celu nabycia bielizny. Było to godzinach popołudniowych, nie było za dużo ruchu w sklepie; może parę osób. Sklep był przestronny, dobrze zorganizowany i oświetlony oraz czysty. Udałam się wprost do działu z bielizna w poszukiwaniu mojego rozmiaru, lecz, niestety, na wszystkich wieszakach był prawie tylko jeden rozmiar (należy dodać , że wszystkie wieszaki były zapełnione po brzegi). Po spędzeniu tam ok 10-15 min na bezsilnym poszukiwaniu odpowiedniego rozmiaru udałam się do kasy z inna częścią garderoby, gdzie byłam szybko i zgrabnie obsłużona bez czekania. Kiedy już po zapłaceniu napomknęłam o braku rozmiarów, pan bardzo się przejął i pobiegł zobaczyć na wspomniany dział. Po powrocie przeprosił za brak inwentarza i wskazał na półki zaraz przy kasie, gdzie okazało się, że tam było dokładnie to, czego szukałam. Zapłaciłam ponownie i wyszłam zegnana przez pana kasjer, który był wysokim młodym mężczyzną z ciemnymi włosami zaczesanymi do tylu. Był modnie ubrany i dobrze reprezentował firmę.

Zostałem poproszony przez znajomą o oddanie jednego

Zostałem poproszony przez znajomą o oddanie jednego artykułu ( zły rozmiar ) do sieci H&M.Towar został zakupiony za pomocą karty debetowej i normalną rzeczą jest ze jest ona również potrzebna przy zwrocie i oczywiście paragon.Posiadałem jedno i drugie…Po 15 minutach w kolejce przyszła moja kolej i usłyszałem pytanie „czy jestem właścicielem tej karty” .- NieTo zwrotu nie można dokonać ! Po czym kasjerka zawołała kolejną osobę z kolejki- Proszę pani nie pierwszy raz oddaj coś nie swojego w tej sieci czy innej i nigdy nie było z tym problemu.Taki mamy regulamin !- to proszę mi pokazać taki zapisBardzo oburzona kasjerka kazała mi czekać bo ma kolejkę -Proszę pani ja w tej kolejce czekałem 15min nie po to aby czekać dalej , teraz jest moja kolej przecież.Kasjerka pełna wściekłości wyjęła wielki regulamin , wzdychając i prychając zaczęła energicznie wertować strony regulaminu co zajęło jej kolejne 7 min.Finalnie taki zapis nie został oczywiście odnaleziony i mogłem dokonać tego zwrotu.

Poszukując krótkich spodenek na lato udałem się do H&Mu

Poszukując krótkich spodenek na lato udałem się do H&Mu. Gdy już znalazłem spodenki w moim stylu okazało się ze nie ma mojego rozmiaru na półce. Zdecydowałem się kupić inne. Kiedy już zapłaciłem i szedłem w kierunku wyjścia, zobaczyłem że na wieszaku gdzie znajdują się koszulki są spodenki które chciałem jako pierwsze w moim rozmiarze. Liczę na poprawę układania ciuchów przez pracowników!

Ten H&M jest moim ulubionym H&M w Krakowie

Ten H&M jest moim ulubionym H&M w Krakowie. Nie ma tam tłumów ludzi, szczególnie w ciągu tygodnia. Sklep jest czysty a obsługa bardzo miła i uprzejma. Jedynym wyjątkiem jest czas początkowych przecen kiedy niektóre rzeczy leżą na ziemi. Przymierzalnie są na bieżąco sprzątane. Duży asortymnt do wyboru. Często rozmiary już nieosiągalne w innych sklepach. Sklep ma przejrzyste rozmieszczenie więc nie ma problemu z znalezieniem konkretnej rzeczy. Czasami zbyt dłyugie kolejki do kasy.

W H&M w Marino na Paprotnej są dwa piętra

W H&M w Marino na Paprotnej są dwa piętra - na górze jest dział męski i dziecięcy, do którego często zaglądam, jednak, trochę irytujące jest to, że na piętrze prawie nigdy nie ma pracownika na kasie, więc żeby o coś zapytać, czy zapłacić, trzeba się udać na parter. Spaceruje tam tylko ochrona.

Robiłam dzisiaj zakupy w H&M

Robiłam dzisiaj zakupy w H&M. Pan, który mnie obsługiwał był pracownikiem jakiego ja jako pracodawca bardzo chciałabym mieć. Był miły,uprzejmy i uśmiechnięty mimo późnej pory robienia zakupów. Taki pracownik powoduje, że ma się ochotę wrócić ponownie na zakupy.

Sklep wyposażony w szeroką gamę produktów

Sklep wyposażony w szeroką gamę produktów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa sklepu miła i pomocna, otwarta na jakiekolwiek pytania. Sieć sklepów posiada często promocje. W sklepie panuje ład i porządek. Asortyment ułożony tematycznie.

Podczas zakupu ubranek dziecięcy przeznaczonych na prezent

Podczas zakupu ubranek dziecięcy przeznaczonych na prezent urodzinowy, poprosiłam o doradztwo ze strony jednej z Pań z personelu. Wytłumaczyłam co by mogło mnie interesować i jaka kolorystyka byłaby odpowiednia. Jednak obsługującą mnie Pani nie zastosowała się w pełni do moich wskazówek i uwag. Wg mnie największym jej błędem było skierowanie mnie na dział z ubrankami dla dzieci w wieku od dwóch lat, gdzie wcześniej zaznaczyłam, iż interesują mnie ubranka dla niemowląt. Według mojej opinii błąd ten mógł być wynikiem krótkiego stażu pracy przez Panią z personelu, powodem czego była kiepska znajomość asortymetu sklepu.

Sklep ma bardzo duży i bogaty asortyment

Sklep ma bardzo duży i bogaty asortyment. Jest wiele przymierzalni, a obsługa jest bardzo miła i chętnie się z nią rozmawia.

Mimo niedzieli handlowej i sporego ruchu

Mimo niedzieli handlowej i sporego ruchu, znalazłam wolnego pracownika by pomógł mi znaleźć bieliznę którą wcześniej znalazłam na stronie internetowej. Pani bardzo szybko mnie obsłużyła oraz znalazła rozmiar który potrzebowałam. Ogólnie w sklepie tym panował porządek, na ziemi nie leżały ubrania, wszystkie ubrania wisiały na wieszakach. Minusem była kolejka do kasy, lecz uważam że nie było to zależne od osób tam obsługujących, ponieważ w danym momencie obsługiwały dwie osoby.

Mimo niedzielnego popołudnia i dużego tłoku myślę

Mimo niedzielnego popołudnia i dużego tłoku myślę, że personel pracował dobrze.Na wieszakach ubrania wisiały schudnie, na podłogach nic nie leżało, a nie raz już widziałam takie sytuacje w sklepach. Rozmiarów nie brakowałoW przymierzalni personel i ochrona wszystko sprawnie nadzorowała, szybko składała i odwieszała przymierzone i oddane ubrania. Jedynym minusem była kolejka do kasy, ale to nie było zależne od obsługi, która pracowała na wszystkich kasach i starała się pracować szybko, a przy tym bez pomyłek.

Sklep wizualnie bardzo czysty

Sklep wizualnie bardzo czysty, schludny. Ciuchy rozwieszone na swoich miejscach ( nie ma sytuacji, że bluzkę w innym rozmiarze znajdzie się na innym dziale), co mnie zaskoczyło dużo rzeczy posegregowanych dodatkowo rozmiarami. Dostępność obsługi na sklepie rewelacyjna, ekspedientki sympatyczne. Chcąc uzyskać informację co do zwrotów, innych rozmiarów otrzymałam ją bardzo rzetelnie. W szatni było bardzo czysto, obsługa utrzymywała porządek również na stanowisku do składania rzeczy. Wszystkie Panie chodziły z identyfikatorami, więc nie było najmniejszego kłopotu rozróżnić pracownika od klienta.Przy kasie Pani sprzedająca była sympatyczna lecz delikatnie rozkojarzona, co mogło być spowodowane tym, że układała coś na półkach a gdy zobaczyła klienta podbiegała do kasy.

Wybrałam sie po zakup czapki dla 4 miesięcznej córki

Wybrałam sie po zakup czapki dla 4 miesięcznej córki. Przez dłuższą chwilę krecilam sie po dziale dziecięcym w poszukiwaniu czapki. Jako, ze nie znalazlam i nikt z pracowników nie wyrazil chęci pomocy udałam sie do innego sklepu. Po zakupach wróciłam ponownie do sklepu h&m żeby kupic córce buciki. Wybrałam rozmiar i udalam sie do kasy. W kasie na dziale dzieciecym byla w kolejce jeszcze jedna klientka. Czekałam juz kilka minut zanim kasjerka obsłuży kliebtke, ktora kupowała 3/sztuki odzieży dziecięcej, ponieważ ściąganie klipsow zajmowalo sporo czasu. Kiedy doszło do płatności Pani kasjerka prosila o najdrobniejsze pieniądze. Jako,ze cała ta sytuacja trwala dłużej niż 8 minut zdecydowałam się przejść do innej kasy. W kasie na dziale kobiecym ekspedientka skasowala moje zakupy błyskawiczne, przy okazji chwalac urode mojej córki.

Odwiedzałeś ostatnio H&M?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

4YOU

(4.45 )

Bugatti

(5.00 )

BYTOM

(4.03 )

Poradnik jakości obsługi

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem