Yes

( 4.10 )

Yes to polska marka produkująca biżuterię. Firma rozwija się nieustannie od lat osiemdziesiątych XX wieku. Cechuje ją staranne wykonanie, wysoka jakość i ciekawe projekty biżuterii. Współpracuje z polskimi projektantami. W całym kraju działa ponad sto sklepów firmowych YES. Biżuterię tej marki można znaleźć także w innych sklepach jubilerskich w Polsce i za granicą.

Opinie (410)

YES to niewielki sklep jubilerski

YES to niewielki sklep jubilerski, który znajduje się w Galerii Białej. W sklepie bylo czysto i przejrzyście. Oświetlenie było dobrze stonowane. W gablotach, które były na wysokości wzroku światło było ciemniejsze, a nad wysepką, która nzajduje się na środku sklepu było jaśniejsze. Po wejściu do sklepu odrazu podeszła do mnie ekspedientka i przywitała się ze mną a także zapytała czy może mi w czymś pomóc. Powiedziałam, że szukam czegoś na prezent dla mojej mamy. Asystentka pokazała mi wiele ciekawych produktów, niektóre specjalnie wyjmowała z gabloty żebym mogła zobaczyć z bliska a nawet pomogła mi przymierzać. Była bardzo zaangażowana w swoją pracę i była komunikatywna. Pokazała mi co najlepiej się sprzedaje a także jakie zestawy można skompletować. Sprzedawczyni była ubrana schludnie i miała delikatny makijaż co sprawiało, że wyglądała na osobę kompetentną. Niestety jestem wybredna i nie znalazłam nic co by mną zachwyciło dlatego powiedziałam, że wstrzymam się z zakupem. Asystentka wyraźnie poczuła się zawiedziona i tylko uśmiechnęła się do mnię nie żegnając się ze mną i nie zapraszając ponownie.

Odwiedziłem ostatnio salon ...

Odwiedziłem ostatnio salon jubilerski w poszukiwaniu prezentu dla małżonki. Pani obsługująca w tym punkcie pokazała mi kilka ciekawych zestawów, które mogłyby zainteresować starszą panią :-) Proponowała różne ciekawe rozwiązania, była bardzo uprzejma i poważnie podeszła do sprawy. Bardzo dobrze oceniam jej postawę. Zszokowała mnie jednak ceną - wchodząc do salonu wspomniałem że mam w zanadrzu ok. 600 zł na prezent. Biżuteria cenówki nie miała, myśląc jednak że Pani wie, jakie produkty mi pokazuje, zmieścimy się w budżecie. Przy kasie usłyszałem cenę 1400 zł! Wyszedłem niestety z pustymi rękoma...

Od ponad 2 ...

Od ponad 2 miesięcy nie ma żadnej informacji nikt nic nie wie reklamowałam łańcuszek który po 2 tygodniach zrobił się czarny!!!!!NIE POLECAM!

Salon w Pruszkowie ...

Salon w Pruszkowie jak i cała firma Yes dramat czekam na rospatrzenie reklamacji 2 miesiące. Nikt nic nie wie I nie może. Biżuteria bardzo słabej jakości.

Asortyment bardzo fajny ...

Asortyment bardzo fajny , ceny okey , czystość na plus , bardzo przyjemna obsługa

Wymieniamy pierścionek zaręczynowy ...

Wymieniamy pierścionek zaręczynowy na inny rozmiar. Zostaliśmy poinformowani że proces wymiany potrwa do 2 tygodni. Wiedząc że za 3 tygodnie wyjeżdżamy w podróż po europie i wracamy w Grudniu, podjechaliśmy do salonu w Krakowie oddać go na wymianę. Mija trzeci tydzień, pierścionka brak. Brak komunikacji ze sklepem. Przyszedł jeden mail tydzień temu że pierścionek jest w trakcie wymiany, od tego czasu cisza. Zadzwoniłem dziś rano oburzony sytuacją, bo dziewczyna nie będzie mogła cieszyć się pierścionkiem do GRUDNIA, jeśli do tego czasu ten święty salon w końcu go wyśle. KARYGODNE zachowanie ze strony firmy. Zostałem przez panią poinformowany że NASTĘPNYM RAZEM przy zamówieniu internetowym można zamówić kuriera i ponoć jest szybciej. Brak informacji na stronie, brak informacji w zamówieniu, brak komunikacji z klientem, niesłowność i tak dalej. Jestem bardzo niezadowolony z obsługi i stanowczo NIE POLECAM, chyba że ktoś lubi czekać na pierścionek ponad 3 tygodnie. Jeśli w ogóle przyjdzie. Znajomy zamawiał w Apart, zrobili mu wymianę w 4 dni.

NĘKAJĄ KLIENTA PRZEZ BŁĘDY PRACOWNIKÓW

Ta firma to jakiś żart, przez blad popełniony przez ich pracownika nękają klienta mailami i wezwaniami do zapłaty o śmieszna kwotę 100zl. UWAZAC NA NICH. Zero profesjonalizmu.

Porażka

Zakupiłam pierscienek dn. 02.02.2021 dzisiaj jest 27. 02. I nikt nie potrafi udzielić mi informacji kiedy pierscienek zostanie wysłany. Ciągle słyszę że jest sprowadzany ale żadnych konkretów. Powiem szczerze że tracę cierpliwośc. To są jakieś żarty z tą wysyłka. Zamiast cieszyć się z zakupu mam same nerwy. Gdybym wiedziała że tak to będzie nigdy bym nie kupia w tym sklepie nic. Nie polecam i odradzam zakupy w Yes!!!!!

Fatalna obsługa

Obsługa okropna, zero poszanowania klienta. Aroganckie zachowanie oraz zlekceważenie.

Brak zwrotów, nietrafiony prezent

Dostałam na święta prezent kupiony stacjonarny w yes. Okropny. Niestety nie ma zwrotów w salonach stacjonarnych.

NIE POLECAM!

Nieprofesjonalna obsługa oraz utrudniony kontakt. Składałam reklamacje pierścionka, ponad 1,5 miesiąca czekałam na odpowiedź w sprawie reklamacji, nikt nie potrafił odpowiedzieć co się dzieje z reklamowanym produktem - kontakt telefoniczny oraz mailowy. Po odebraniu reklamacji, która zakończyła się naprawa - po jednym niecałym dniu użytkowania ta sama wada, pierścionek poraz kolejny raz złożony na reklamacje. Po kolejnym czasie oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji dostałam odpowiedź - wymiana produktu na nowy. Oczywiście kolejny czas oczekiwania ponieważ brak produktu, trzeba ściągać z innych sklepów... I tak już mija ponad 2 miesiąc. NIE POLECAM ZAKUPÓW W SKLEPIE YES!

Takiego podejścia do klienta nie spotkałem jeszcze nigdzie

Zamówiłem pierścionek dnia 12 listopada 2020, z czasem wysyłki na stronie 8 dni.Przez całe 8 dni ze strony sklepu było 0 kontaktu, nie wiedziałem co się dzieje, po 4 sam upomniałem się, jednak reakcja nastąpiła 8. dnia. Dostałem informację, że ze względu na brak biżuterii w magazynie, realizacja zamówienia opóźni się. Na stronie w tym dniu wciąż widniała informacja o 8-dniowej dostawie. Następnego dnia uległa ona zmianie na 14 dni, jednak tylko na 2 dni, gdy to informacja o 8-dniowej wysyłce pojawiła się i wisi do teraz! Po wielokrotnym kontakcie ze sklepem, dostałem tyle sprzecznych informacji na temat mojego zamówienia, że nawet nie wiem od czego zacząć... Zależnie od konsultanta miałem odpowiedź, że produkt, owszem, jest, ale sprowadzenie do magazynu centralnego opóźnia się z niewiadomych przyczyn, inny powiedział, że nie ma tego pierścionka na stanie, jeszcze inny, że muszą go sprowadzić ze stacjonarnego sklepu i ich zamknięcie jest powodem opóźnień, a następny, że nie jest to prawda, gdyż sklep a magazyn przy nim to dwie różne rzeczy i te drugie ciągle pracują. Na zwrot pieniędzy musiałbym czekać do 2 tygodni, więc wciąż jestem skazany na brak konkretnych terminów. Po dzisiejszym kontakcie z infolinią, dostałem informację, że właściwie to nikt nie jest mi w stanie udzielić jakiejkolwiek informacji na temat mojego zamówienia, tak jakby cały sklep był jedną wielką czarną skrzynką i nie było możliwości kontaktu z osobą odpowiedzialną za wysyłkę lub sklepem. Szczerze mówiąc, mam wrażenie że każdego dnia konsultanci losują "tekst na dziś" i następnie powtarzają go klientowi, ale niedorzecznym jest dla mnie fakt braku informacji skąd będzie wysłany mój produkt, tak jakby realizacja zamówienia nawet się jeszcze nie zaczęła. Sprawdzając na stronie internetowej dowiedziałem się, że w kilku sklepach w okolicy pierścionek jest dostępny, mam nadzieję że sklep pozwoli odebrać mi go osobiście, gdyż "zabawa " w wysyłanie nie ma tutaj raczej większego sensu.

Brak zaangażowania ekspedientki

Podczas reklamacji wcześniej zakupionego złotego łańcuszka w sklepie "Yes" poprosiłam sprzedawcę o pokazanie kilku par kolczyków. Już przy pierwszym kontakcie z ekspedientką poczułam się dość niekomfortowo widząc brak uśmiechu i dość lekceważący stosunek. Mimo wszystko postanowiłam dać drugą szansę Pani, która mnie obsługiwała. Podczas próby przymierzenia kolczyków miałam problem z ich zapięciem na uchu, ekspedientka kompletnie nie zaoferowała pomocy, będąc obojętną. Opisując mniej więcej jakimi modelami jestem zainteresowana licząc na jakiekolwiek propozycje, Pani stwierdziła , że wszystko jest wystawione.... Widząc brak zainteresowania ekspedientki moją osobą, czując iż moja osoba i pytania są uciążliwe, postanowiłam wyjść i już tego sklepu nie odwiedzać. Uważam, iż dla potencjalnego klienta najważniejsze na początku jest pierwsze wrażenie , postawa i nastawienie sprzedawcy, który powinien zaprezentować najwyższy standard obsługi w celu pomyślnej sprzedaży usługi czy produktu. Ekspedientka już na samym początku nie zrobiła dobrego wrażenia, po czym nie wykazała się również żadnymi kompetencjami ani zaangażowaniem.

Brak obslugi klienta

W poniedziałek,12 tego października, wybrałam się razem z mamą do Galerii Bałtyckiej w Gdańsku Wrzeszczu. Miało to być miłe przedpołudnie-trochę zakupów, trochę relaksu. Przy okazji wzięłam kolczyki firmy Yes, które miałam zareklamować, bo przy pierwszej próbie sztyft się odłamał. To był prezent od przyjaciółki. Weszłyśmy do salonu Yes i przeżyłam wielkie rozczarowanie. Żałuję, że nie nagrałam całej wizyty. Mógłby to być fantastyczny materiał szkoleniowy: "Jak obrazić klienta." Pani obsługiwała dwie klientki, kiedy weszłam do sklepu. Pani w ogóle nie zareagowała, ani "dzień dobry", ani "proszę zaczekać", "zaraz podejdę". Nic. Jesteśmy niewidzialne. Pozostawione same sobie pobawiłyśmy się, leżącą na ladzie, brudną szczoteczką do odkurzania. Pani po obsłużeniu klientów podeszła z klasycznym otwarciem: "Tak?" Jeszcze raz zdziwiłam się, że nie zasługujemy na pełne zdanie ani powitanie. Pokazałam kolczyki firmy Yes, które otrzymałam w prezencie i nigdy ich nie założyłam bo sztyft złamał się przy pierwszej próbie. Pani generalnie nie chciała przyjąć wadliwego towaru. "Ten towar nie jest z naszego sklepu." "Nie ma Pani paragonu". "Kiedy go Pani kupiła". "Nie ma takiej opcji". "W ogóle nie ma o tym mowy". W między czasie widziałam, jak szybko odnalazła produkt w systemie komputerowym. Pani stwierdziła "a skąd ja mam wiedzieć, że to jest nasz towar?" Na moje twarde stwierdzenie, że jest to reklamacja, a nie zwrot, Pani Patrycja niechętnie podała mi formularz reklamacji. "Warunkowo", o czym burkliwie mnie poinformowała. Dołączyła do niej druga ekspedientka i obie rozpoczęły rozważania, czy w ogóle reklamacja powinna być przez nie przyjęta. Rozmowa toczyła się, jakbyśmy były nieobecne. W tym samym czasie przyszły następne klientki, również z reklamacją, gdyż wypadł kamień z pierścionka. Nie byłam zaskoczona, gdy Pani \ponownie zareagowała burkliwie. Klientka starała się być miła, na próżno. Pani była nieubłagana. Nie ma paragonu, nie ma reklamacji, ani naprawy. Jestem zaskoczona standardem obsługi klienta. Macie piękne salony, doskonały produkt, ale zabrakło dobrego szkolenia. Obsługa w pięknym salonie jubilerskim powinna być nienaganna. Reklamacje powinny być przyjmowane dyskretnie (w końcu tu idzie o jakość produktu). Każdy potencjalny klient byłby zniechęcony i jakością produktu (dwie reklamacje) i obsługą klienta. Nawet wygląd pani pozostawiał wiele do życzenia... Sprany i zniszczony zestaw dwóch sweterków nie sprawiał wrażenia luksusu, tak ważnego w sklepie z biżuterią. Natychmiast rodzi się wrażenie taniej i bazarowej obsługi. Mam nadzieję, że Pani będzie ponownie przeszkolona wraz ze swoją koleżanką. Obsługa klienta zapewni firmie większe dochody, a obu paniom da satysfakcję i poczucie profesjonalizmu. Jako regularny klient mam poważne wątpliwości czy kiedykolwiek wrócę do salonu firmy Yes w Galerii Bałtyckiej. Ciągle będę Waszą klientką, ale chyba tylko on-line. Oczekuję odpowiedzi na piśmie. Z poważaniem Marlena Hoyland (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO)

Tragiczna jakość, nie polecam

ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPU PRODUKTÓW W SKLEPACH YES! We wrześniu 2018r. kupiłem pierścionek zaręczynowy. Flagowy produkt Metropolitan z białego złota z brylantem za kwotę 3955zł. Po około 9-10 miesiącach pierścionek wykonany z białego złota zaczął żółknąć. Niestety musiałem go oddać na reklamację bo we wrześniu 2019 roku czyli po roku noszenia pierścionek był żółty. W odpowiedzi na reklamacje otrzymałem informację, że to normalne i pierścionek został odświeżony. To był wrzesień 2019. Po tej sytuacji myśleliśmy, że może, źle go narzeczona użytkowała. Tak więc pierścionek zaczęła nosić tylko przy wyjściu z domu, a kontakt z wodą miał ewentualnie przy myciu rąk mydłem. W marcu 2020 w związku z epidemia koronawirusa narzeczona w związku z zakazem noszenia biżuterii w pracy przestała go nosić. Nie był używany przez prawie 4 miesiące. Pod koniec czerwca pierścionek zaczęła ponownie nosić, ale ponownie stracił on swój blask! Pierścionek zżółkł nawet na koronce, w miejscu gdzie ciężko by mógł się zetrzeć! Pod koniec sierpnia ponownie postanowiłem zareklamować wadliwy produkt. W międzyczasie byliśmy w kilku salonach YES i zaczerpnęliśmy opinii sprzedawców czy to normalne, że po w sumie 8 miesiącach noszenia i uważaniu na niego może wyglądać tak fatalnie. Odpowiedź każdego sprzedawcy w salonie była jednoznaczna. W skrócie pracownicy opowiedzieli, że klientki, które przychodzą po 5, a nawet 10 latach nie mają tak dramatycznie wyglądającego pierścionka!!! I takie coś absolutnie nie powinno się dziać tym bardziej po 8 miesiącach i flagowym produkcie! W reklamacji zaznaczyłem opcję wymiany na nowy produkt i opisałem, że to kolejny raz, gdy pierścionek zżółkł. W odpowiedzi, krótka notatka, że to normalny proces i mogą go jedynie znów odnowić. Odwołałem się od tej decyzji i aktualnie reklamuję pierścionek czwarty raz pod rząd. Na nic moje argumenty, że narzeczona posiada tylko pierścionki z białego złota i żaden z nich nawet noszony na tej samej dłoni nie zżółkł mimo, że mają zdecydowanie więcej niż dwa lata! Tego salon YES nie potrafi wyjaśnić i nie widzi. Dodam, że inne jej pierścionki z białego złotą z salonu YES jak i w rodzinie porównaliśmy to nie mają takiej wady i nic się z nimi nie dzieje!!! Mało tego nawet Pandora ze spora liczbą charmsów, użytkowana o wiele częściej mam wrażenie, że jest wykonana z lepszego materiału niż pierścionek za prawie 4000zł bo z nią też się nic nie dzieje!!! Podejście działu reklamacji do klienta jak do osła, zero merytoryki na opisany problem i porównanie tylko bronienie się, że taka jest charakterystyka białego złota! Owszem ja to wiem tylko dlaczego z inną biżuterią nie ma tego problemu! Nawet sprzedawcy byli w szoku i są w szoku, że reklamacja jest odrzucana! Cytuję: "Przy produkcie za 300-400zł za 2 lub 3 reklamacją by na pewno by wymienili, ale za 4000 to już mają problem i dlatego nie chcą się przyznać" to jedna z opinii jaką usłyszałem wprost w jednym z salonów. Pierścionek pokazałem w kilku salonach w Polsce przy okazji jedyne co mogę pochwalić na plus to obsługę klienta ze podejście i szczerość. Niestety firmę poznaję się po tym jak potrafi rozwiązać problem i przyznać się do błędu. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!

Profesjonalna obsługa

Otrzymaliśmy bardzo profesjonalną informacje. Tak jak na kontakt z uznaną matka jubilerska przystało.

Obsługa na 5 z +

Mały punkt sprzedaży w centrum handlowym Vivo Krosno. Sklep utrzymany w porządku i czystości. Pracownicy obsługują w przyłbicach. Ekspedientka pozwoliła mi rozejrzeć się po sklepie i podeszła oferując swoją pomoc. Po wysłuchaniu tego co mam do powiedzenia ( czego szukam) zaoferowała mi kilka produktów pasujących do opisu. Zebrała szczegółowy wywiad odnośnie szukanego łańcuszka, zadając pytania (np: kształt zawieszki, dla kogo jest ten łańcuszek, materiał z którego ma być wykonany itd.). Pokazując przedmiot delikatnie położyła go na specjalnej poduszce do tego przeznaczonej. Pozwoliła przymierzyć. Po dokonaniu zakupu schludnie zapakowała produkt, poinformowała o możliwości reklamacji/gwarancji itd. Obsługa była kompetentna i szybko reagowała na pojawiających się klientów.

ODRADZAM

STANOWCZO ODRADZAM ten sklep, dziadostwo, kasę biorą i to niemała, ale o towar trzeba się upominać samemu, nierzetelny, nieterminowe dostawy - całkowita żenada. Omijać z daleka - bardzo długie terminu dostaw, miało być do 10 dni - mija 14 i zamówienia nie ma, po kilku próbach kontaktu łaskawie zostałem poinformowany, że dopiero jutro będzie wysłany i dojdzie kurierem w środę (za dwa dni) TEN SKLEP TO POMYŁKA - OMIJAĆ Z DALEKA

Koszmar

Dotyczy: sklepu w DH w Warszawie Gocław. Byłam w sklepie w dniu 18.08.2020 roku, w godzinach popołudniowych -16 - 17 . Pani, która tam była wcale nie jest zainteresowana sprzedażą towarów. "Pani sobie zobaczy, wszystko wystawione" . Ja rozumiem, że wszystko jest wystawione, ale pani tam pracuje i jest bardziej zorientowana. Ja jestem tylko klientem - można zachęcić do zakupu. Nie polecam tego sklepu.

Odwiedzałeś ostatnio Yes?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(3.87 )

Swarovski

(4.54 )

W.Kruk

(3.84 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem