Yes

( 3.69 )

Opinie (398)

Obsługa na 5 z +

Mały punkt sprzedaży w centrum handlowym Vivo Krosno. Sklep utrzymany w porządku i czystości. Pracownicy obsługują w przyłbicach. Ekspedientka pozwoliła mi rozejrzeć się po sklepie i podeszła oferując swoją pomoc. Po wysłuchaniu tego co mam do powiedzenia ( czego szukam) zaoferowała mi kilka produktów pasujących do opisu. Zebrała szczegółowy wywiad odnośnie szukanego łańcuszka, zadając pytania (np: kształt zawieszki, dla kogo jest ten łańcuszek, materiał z którego ma być wykonany itd.). Pokazując przedmiot delikatnie położyła go na specjalnej poduszce do tego przeznaczonej. Pozwoliła przymierzyć. Po dokonaniu zakupu schludnie zapakowała produkt, poinformowała o możliwości reklamacji/gwarancji itd. Obsługa była kompetentna i szybko reagowała na pojawiających się klientów.

Brak obslugi klienta

W poniedziałek,12 tego października, wybrałam się razem z mamą do Galerii Bałtyckiej w Gdańsku Wrzeszczu. Miało to być miłe przedpołudnie-trochę zakupów, trochę relaksu. Przy okazji wzięłam kolczyki firmy Yes, które miałam zareklamować, bo przy pierwszej próbie sztyft się odłamał. To był prezent od przyjaciółki. Weszłyśmy do salonu Yes i przeżyłam wielkie rozczarowanie. Żałuję, że nie nagrałam całej wizyty. Mógłby to być fantastyczny materiał szkoleniowy: "Jak obrazić klienta." Pani obsługiwała dwie klientki, kiedy weszłam do sklepu. Pani w ogóle nie zareagowała, ani "dzień dobry", ani "proszę zaczekać", "zaraz podejdę". Nic. Jesteśmy niewidzialne. Pozostawione same sobie pobawiłyśmy się, leżącą na ladzie, brudną szczoteczką do odkurzania. Pani po obsłużeniu klientów podeszła z klasycznym otwarciem: "Tak?" Jeszcze raz zdziwiłam się, że nie zasługujemy na pełne zdanie ani powitanie. Pokazałam kolczyki firmy Yes, które otrzymałam w prezencie i nigdy ich nie założyłam bo sztyft złamał się przy pierwszej próbie. Pani generalnie nie chciała przyjąć wadliwego towaru. "Ten towar nie jest z naszego sklepu." "Nie ma Pani paragonu". "Kiedy go Pani kupiła". "Nie ma takiej opcji". "W ogóle nie ma o tym mowy". W między czasie widziałam, jak szybko odnalazła produkt w systemie komputerowym. Pani stwierdziła "a skąd ja mam wiedzieć, że to jest nasz towar?" Na moje twarde stwierdzenie, że jest to reklamacja, a nie zwrot, Pani Patrycja niechętnie podała mi formularz reklamacji. "Warunkowo", o czym burkliwie mnie poinformowała. Dołączyła do niej druga ekspedientka i obie rozpoczęły rozważania, czy w ogóle reklamacja powinna być przez nie przyjęta. Rozmowa toczyła się, jakbyśmy były nieobecne. W tym samym czasie przyszły następne klientki, również z reklamacją, gdyż wypadł kamień z pierścionka. Nie byłam zaskoczona, gdy Pani \ponownie zareagowała burkliwie. Klientka starała się być miła, na próżno. Pani była nieubłagana. Nie ma paragonu, nie ma reklamacji, ani naprawy. Jestem zaskoczona standardem obsługi klienta. Macie piękne salony, doskonały produkt, ale zabrakło dobrego szkolenia. Obsługa w pięknym salonie jubilerskim powinna być nienaganna. Reklamacje powinny być przyjmowane dyskretnie (w końcu tu idzie o jakość produktu). Każdy potencjalny klient byłby zniechęcony i jakością produktu (dwie reklamacje) i obsługą klienta. Nawet wygląd pani pozostawiał wiele do życzenia... Sprany i zniszczony zestaw dwóch sweterków nie sprawiał wrażenia luksusu, tak ważnego w sklepie z biżuterią. Natychmiast rodzi się wrażenie taniej i bazarowej obsługi. Mam nadzieję, że Pani będzie ponownie przeszkolona wraz ze swoją koleżanką. Obsługa klienta zapewni firmie większe dochody, a obu paniom da satysfakcję i poczucie profesjonalizmu. Jako regularny klient mam poważne wątpliwości czy kiedykolwiek wrócę do salonu firmy Yes w Galerii Bałtyckiej. Ciągle będę Waszą klientką, ale chyba tylko on-line. Oczekuję odpowiedzi na piśmie. Z poważaniem Marlena Hoyland (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO)

Tragiczna jakość, nie polecam

ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPU PRODUKTÓW W SKLEPACH YES! We wrześniu 2018r. kupiłem pierścionek zaręczynowy. Flagowy produkt Metropolitan z białego złota z brylantem za kwotę 3955zł. Po około 9-10 miesiącach pierścionek wykonany z białego złota zaczął żółknąć. Niestety musiałem go oddać na reklamację bo we wrześniu 2019 roku czyli po roku noszenia pierścionek był żółty. W odpowiedzi na reklamacje otrzymałem informację, że to normalne i pierścionek został odświeżony. To był wrzesień 2019. Po tej sytuacji myśleliśmy, że może, źle go narzeczona użytkowała. Tak więc pierścionek zaczęła nosić tylko przy wyjściu z domu, a kontakt z wodą miał ewentualnie przy myciu rąk mydłem. W marcu 2020 w związku z epidemia koronawirusa narzeczona w związku z zakazem noszenia biżuterii w pracy przestała go nosić. Nie był używany przez prawie 4 miesiące. Pod koniec czerwca pierścionek zaczęła ponownie nosić, ale ponownie stracił on swój blask! Pierścionek zżółkł nawet na koronce, w miejscu gdzie ciężko by mógł się zetrzeć! Pod koniec sierpnia ponownie postanowiłem zareklamować wadliwy produkt. W międzyczasie byliśmy w kilku salonach YES i zaczerpnęliśmy opinii sprzedawców czy to normalne, że po w sumie 8 miesiącach noszenia i uważaniu na niego może wyglądać tak fatalnie. Odpowiedź każdego sprzedawcy w salonie była jednoznaczna. W skrócie pracownicy opowiedzieli, że klientki, które przychodzą po 5, a nawet 10 latach nie mają tak dramatycznie wyglądającego pierścionka!!! I takie coś absolutnie nie powinno się dziać tym bardziej po 8 miesiącach i flagowym produkcie! W reklamacji zaznaczyłem opcję wymiany na nowy produkt i opisałem, że to kolejny raz, gdy pierścionek zżółkł. W odpowiedzi, krótka notatka, że to normalny proces i mogą go jedynie znów odnowić. Odwołałem się od tej decyzji i aktualnie reklamuję pierścionek czwarty raz pod rząd. Na nic moje argumenty, że narzeczona posiada tylko pierścionki z białego złota i żaden z nich nawet noszony na tej samej dłoni nie zżółkł mimo, że mają zdecydowanie więcej niż dwa lata! Tego salon YES nie potrafi wyjaśnić i nie widzi. Dodam, że inne jej pierścionki z białego złotą z salonu YES jak i w rodzinie porównaliśmy to nie mają takiej wady i nic się z nimi nie dzieje!!! Mało tego nawet Pandora ze spora liczbą charmsów, użytkowana o wiele częściej mam wrażenie, że jest wykonana z lepszego materiału niż pierścionek za prawie 4000zł bo z nią też się nic nie dzieje!!! Podejście działu reklamacji do klienta jak do osła, zero merytoryki na opisany problem i porównanie tylko bronienie się, że taka jest charakterystyka białego złota! Owszem ja to wiem tylko dlaczego z inną biżuterią nie ma tego problemu! Nawet sprzedawcy byli w szoku i są w szoku, że reklamacja jest odrzucana! Cytuję: "Przy produkcie za 300-400zł za 2 lub 3 reklamacją by na pewno by wymienili, ale za 4000 to już mają problem i dlatego nie chcą się przyznać" to jedna z opinii jaką usłyszałem wprost w jednym z salonów. Pierścionek pokazałem w kilku salonach w Polsce przy okazji jedyne co mogę pochwalić na plus to obsługę klienta ze podejście i szczerość. Niestety firmę poznaję się po tym jak potrafi rozwiązać problem i przyznać się do błędu. ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!

Profesjonalna obsługa

Otrzymaliśmy bardzo profesjonalną informacje. Tak jak na kontakt z uznaną matka jubilerska przystało.

ODRADZAM

STANOWCZO ODRADZAM ten sklep, dziadostwo, kasę biorą i to niemała, ale o towar trzeba się upominać samemu, nierzetelny, nieterminowe dostawy - całkowita żenada. Omijać z daleka - bardzo długie terminu dostaw, miało być do 10 dni - mija 14 i zamówienia nie ma, po kilku próbach kontaktu łaskawie zostałem poinformowany, że dopiero jutro będzie wysłany i dojdzie kurierem w środę (za dwa dni) TEN SKLEP TO POMYŁKA - OMIJAĆ Z DALEKA

Koszmar

Dotyczy: sklepu w DH w Warszawie Gocław. Byłam w sklepie w dniu 18.08.2020 roku, w godzinach popołudniowych -16 - 17 . Pani, która tam była wcale nie jest zainteresowana sprzedażą towarów. "Pani sobie zobaczy, wszystko wystawione" . Ja rozumiem, że wszystko jest wystawione, ale pani tam pracuje i jest bardziej zorientowana. Ja jestem tylko klientem - można zachęcić do zakupu. Nie polecam tego sklepu.

Najważniejsze sprzedać reszta się nie liczy.

Zakupiłam złoty pierścionek w sklepie stacjonarnym YES Port Łódź, niestety złoto fatalnej próby , pierścionek zaczął czernieć podczas noszenia , odłożony do pudełeczka szczerniał jeszcze bardziej, wygląda jak z tombaku za tę cenę można było mieć takich tombakowych mnóstwo.Myślałam ,że w kupując złoto w tym sklepie mam pewność jakości , czerwona lampka powinna się była zapalić już przy zakupie srebrnej bransoletki w której zepsuło się zapięcie zaledwie po miesiącu.Dobrze że to nie pierścionek zaręczynowy.O tym ,że pierścionek może ulec czernieniu powinny klienta poinformować ekspedientki.

Super obsługa klienta, pożadek

Kompetencja personelu na bardzo dobrym poziomie ,naturalna chęć pomocy i sprostowanie oczekiwanią klienta . Sklep czysty i asortyment ułożony jak należy .Wizyta przebiegła sprawnie i pomyślnie.

Polecam

Super obsługa. Pracownicy są bardzo mili i chętnie doradzają. Zdecydowanie wizyta była udana.

Miła obsługa polecam

Wybierałem biżuterię na prezent . Doradca zajął się mną od wejścia do sklepu. Miła i przede wszystkim szybka obsługa polecam

przemiła obsługa

Obsługująca mnie ekspedientka była bardzo miła, pomocna i doradzała w wyborze biżuterii.

Super obsługa

Doradczyni wita od razu po wejściu. Podchodzi w odpowiednim czasie. Z zaangażowaniem bada potrzeby klienta zadając pytania otwarte np dla kogo ma być biżuteria, na jaką okazję, z jakiego kruszcu itp. Na podstawie otrzymanych informacji odpowiednio doradzi. Doradczyni wspomina i zachęca do korzystania z promocji. Nawet po informacji, iż nie dokona się zakupu z uśmiechem żegna i zaprasza ponownie.

Świetna obsługa, znakomite doradztwo

Salon jubilerski z doskonałym podejściem do klienta. Starannie ułożona ekspozycja, ekspedientki miłe, pomocne i zainteresowane klientem.

Super obsługa

Salon jest mały ale estetycznie i elegancko urządzony. Pracownik salonu przywitał mnie tuż po wejściu mówiąc "dzień dobry " i uśmiechając się. Dał mi chwilę na rozejrzenie się po asortymencie i zapytał w czym może pomóc. Opisałem kolczyki których poszukuję. Doradca dopytał czy mają to być kolczyki długie czy krótkie oraz z jakiego kruszcu. Pokazał mi kilka modeli z witryny. Wybrałam konkretny model i doradca od razu zaproponował obejrzenie i przymiarkę dwóch modeli. Pracownik w żaden sposób nie sugerował decyzji podkreślając, że to mi powinny się podobać kolczyki. Dodał, tylko iż jedne z nich są bardziej wyraziste. Miał sympatyczny głos oraz nienaganną prezencję. Pięknie pachniał co również ma wpływ podczas obsługi :) polecam! Ceny były porównywalne do biżuterii w innych salonach. Obsługę ze strony pracownika oceniam na duży plus! Profesjonalizm oraz elegancja w jednym.

Obsługa na najwyższym poziomie!

Bardzo lubię robić zakupy w tym salonie. Obsługa zawsze wie, kiedy może powiedzieć coś więcej i doradzić. Klient nie odczuwa żadnej natarczywości ze strony sprzedawcy, a wręcz przeciwnie - sprzedawca staje się prawdziwym doradcą w całym procesie wyboru produktu. Pracownicy mają bardzo dużą wiedzę na temat produktu, który sprzedają, co przekłada się na zaciekawienie klienta. Naprawdę szczerze mogę polecić! Nigdy nie było problemu z zakupem!

Profesjonalna obsługa

Salon niewielkich rozmiarów, natomiast obsługa pełen profesjonalizm. Pracownicy posiadają bardzo dużą wiedzę na temat produktu, który sprzedają,. Nie narzucają się klientowi. Proponują kilka opcji do wyboru. Obsługa swoją postawą zachęca klienta do zakupów. Szczerze mogę polecić ten salon!

Stylowa biżuteria

Od wejścia rzucał się w oczy plakat z informacją o obniżce cen nawet do 50%. Weszłam zaintrygowana. Pracownica rozmawiała z dwoma klientami. Niestety rozmowa nie była miła. Klienci byli specyficzni i wyprowadzili pracownicę z równowagi przez co wyrażała się podniesionym głosem i w dodatku opryskliwie. Mimo wszystko w takiej sytuacji powinna zachować kulturę osobistą niezależnie od tego jakiego klienta przyjdzie jej obsłużyć. Niepotrzebnie wdawała się w dyskusję z mężczyzną. Dla mnie z kolei była bardzo miła. Poleciła kilka rodzajów kolczyków bo o nie pytałam. Potrafiła celnie podać zalety biżuterii wskazując na unikatowość wybranych przeze mnie kolczyków. Cały czas się uśmiechała. Doradzała które z produktów będą się lepiej prezentować. Ogólnie na plus choć niesmak po obsłudze dwóch poprzednich klientów pozostał...

Bardzo pomocna obsługa

Miałam do wymiany kolczyki, które dostałam na prezent, ale okazały się nieodpowiednie dla mnie. Obsługa bez najmniejszego problemu doradziła mi wybór kolczyków na zamianę, formalności były bezproblemowe, szybkie wypełnienie formularza i bardzo pozytywne nastawienie do mnie. Czasami w takich sytuacjach klienta firmy traktują jak nieproszonego gościa, ale tutaj było całkowicie odwrotnie.

Odwiedzałeś ostatnio Yes?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Apart

(2.10 )

Swarovski

(4.50 )

W. Kruk

(1.48 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Przyjrzyjmy się opiniom użytkowników i zobaczmy, co cenią sobie w sklepach z elektroniką, a na co narzekają.Sklep Morele działa od 2000 roku i oferuje bardzo szeroką gamę produktów, przez co stał się jednym z głównych sklepów z elektroniką w Polsce. Klienci chwalą sobie przede wszystkim jakość i szybkość obsługi oraz ich kompetencje, to że potrafią odpowiadać na pytania zadane przez klientów:„Szybka, sprawna, kompetentna i rzetelna obsługa. Jakość usług bez zarzutu”O jakości obsługi często piszą też klienci sklepu OleOle, jednak w tym przypadku niektórzy z nich zostali rozczarowani przez brak profesjonalizmu personelu. Skargi dotyczą przede wszystkim wiedzy i zachowania obsługi. Na plus oceniano ceny oraz asortyment sklepu, idealnie te problemy obrazuje opinia użytkownika Marcin_2321:„Dobrze. Na plus: Oferta, cena, asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi”W przypadku marketów MediaMarkt, niektórzy klienci zwracają uwagę na ich zdaniem wysokie ceny. Niektórzy, zwracają również uwagę na wyposażenie i czystość sklepu. Przeważająca część komentarzy dotyczy jednak bardzo profesjonalnej i pomocnej obsługi, która przekonała ich do zakupu. Taką opinią podzieliła się między innymi pani Renata:„Podeszłam do działu z elektrycznymi szczoteczkami do zębów. Dosłownie 2 minuty potem podszedł do mnie pracownik. Grzecznie zapytał w czym może pomóc. Powiedziałam, że szukam szczoteczki na prezent. Zaprezentował mi szybko i bardzo sprawnie produkty z przedziału cenowego jaki podałam. Przedstawił plusy i minusy każdego z nich (w grę wchodziły 4 produkty). Nie naciskał, nie czułam się manipulowana. Ostateczną decyzję zakupową pozostawił już mi. Wyposażona w informację jakich mi udzielił, mogłam podjąć decyzję. Byłam bardzo zadowolona z jego pomocy”Użytkownicy portalu zwracają szczególną uwagę na wiedzę i zaangażowanie pracowników sklepów, w których kupują sprzęty RTV i AGD. Innymi istotnymi czynnikami są cena oraz szerokość asortymentu, bez których klienci nie chcą aż tak chętnie dokonywać zakupów.  A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z elektroniką? Opisz swoje doświadczenie i podziel się opinią!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

RANKING najlepszych aptek

Większość z nas przyzwyczaiła się już, że jesień to sezon przeziębień. Co roku dopada nas katar, ból gardła i ogólne osłabienie. Zwłaszcza teraz, dbanie o odporność to podstawa. Aby móc to zrobić w odpowiedniej atmosferze zakupów, należy wybrać właściwą aptekę - szeroki asortyment, przystępne ceny, miła i profesjonalna obsługa, dogodna lokalizacja. Na te elementy najbardziej zwracamy uwagę. Gdy już nam się uda wybrać odpowiednie miejsce, będziemy zadowoleni jak klienci z Wrocławia i Poznania:    „Lubię tę aptekę, ponieważ jest tam miła obsługa i zawsze są tam dostępne leki, które chcę kupić. Do tego system kolejki na „numerki” jest bardzo wygodny”   „Najchętniej odwiedzana przeze mnie apteka. Farmaceuci są życzliwi i chętni do pomocy. Zawsze uzyskuję tam wyczerpujące informacje na temat zakupywanych leków oraz suplementów jak i ich działania. Gdy nie mają czegoś na stanie starają się jak najszybciej sprowadzić dany lek na zamówienie” Pracownicy wszystkich sklepów, nie tylko spożywczych, ale zwłaszcza tych specjalistycznych - jak apteki – powinni dbać o komfort klienta i dzielić się z nim swoją wiedzą. To bardzo ważne aby farmaceuta wykazał się cierpliwością i zaangażowaniem w problem klienta. Niestety zdarzają się jeszcze niemiłe wizyty. Doświadczyła jej na przykład pani Daria:    „Niestety nie jestem zadowolona z tej apteki. Jest tam bardzo mało towaru, a jak już coś jest to jest makabrycznie drogie. [..] No i ta obsługa, która wiecznie zrzędzi i jęczy i marudzi… i to wzdychanie! Aż niemiło tam jeździć” Podczas trwającego sezonu przeziębieniowego sprawdź, w której aptece najlepiej dokonać zakupów, aby nie narazić się na niekompetentną obsługę lub wysokie ceny. Poniżej przedstawiamy firmy, które otrzymały najlepsze opinie na portalu Jakości Obsługi. Do rankingu zakwalifikowały się tylko te firmy, które miały co najmniej 100 opinii. 

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem