Opinie użytkownika (19)

Chciałabym opisać swoją...
Chciałabym opisać swoją obserwację dotyczącą firmy Tchibo.Zamówiłam poprzez stronę internetową- nie po raz pierwszy zresztą- kapsułki z kawą i czekałam na dostawę kuriera.Za przesyłkę miałam zapłacić w chwili odebrania paczki.Ponieważ zawsze paczka przychodzi bardzo dobrze zabezpieczona , oklejona firmowymi taśmami nie sprawdzam co jest w paczce tylko czy nie jest uszkodzona.Tym razem jak zawsze paczka była nie tknięta , zapłaciłam 278zł kurierowi i niestety to był błąd.Po otwarciu paczki , trzymając w ręku fakturę od Tchibo przeliczyłam paczki i zamiast 4 , były tylko 3.Natomiast faktura i zamówienie było wystawione na 4 sztuki.Coś niesamowitego , jak można wypisać na dokumencie że pakuje się do kartonu 4 sztuki a wkłada 3.Zadzwoniłam na infolinię Tchibo i dowiedziałam się że Pani która obsługuję infolinię nie zajmuje się pakowaniem i logistyką , wiec nie ma na to wpływu , że inni klienci również zgłaszali brakujące paczki i nie jestem jedyna.Wydawać by się mogło że taka firma jak Tchibo raczej dba o klienta i jego komfort , a jednak jak widać nie zawsze.W dalszej mojej rozmowie z Panią z infolinii wynikło tylko tyle że nikt nie poczuwa się do winy za sytuację w której ja płacę za coś czego nie dostaje , na moją sugestię że nie wystawia się faktury na towar którego się nie wysyła , Pani odpowiedziała że przecież jak tylko kurier przekaże pieniążki które ja zapłaciłam za paczkę Tchibo zwróci mi je na moje konto na stronie Tchibo.Tylko że ja żeby zamówić znowu tą kawę poniosę kolejne koszty dostawy.Osoba z infolinii powiedziała że mogliby mi przesłać tą kawę której nie otrzymałam ale nie ma jej na stanie , więc nic nie mogą zrobić.Myślałam że w ramach przeprosin można dać darmową dostawę , czy w jakiś inny sposób zetrzeć złe wrażenie za pobieranie bezprawnie pieniędzy od klienta , ale nic z tego.Z mojego punktu widzenia radzę albo zastanowić się nad innym dostawcą kawy albo otwierać jednak wszystkie paczki i sprawdzać ilości co do sztuki.Co do kontaktu mailowego z firmą Tchibo również nie jest rewelacyjnie , po zgłoszeniu problemu otrzymuj e się tylko info że nasza sprawa jest kierowana do odpowiedniej komórki i trzeba czekać na odpowiedź.Nie polecam

Wioleta_2

27.06.2012

tchibo.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pierwszy raz byłam...
Pierwszy raz byłam w kawiarni" Resto 29" z powodu kupionej oferty Grupon . Po zarezerwowaniu stolika z ciekawością poszłam zobaczyć(z osoba towarzyszącą) co oferują i jak to wygląda przy zakupach grupowych.Byłam mile zaskoczona.Bardzo miła obsługa , która na nas czekała zaprosiła nas do stolika.Dostaliśmy bardzo smaczną zupę , wino w karafce i ciekawe dania kuchni włoskiej do wyboru.Sam lokal miły , przytulny i pomimo że dosyć ukryty w bramie chętnie odwiedzany.Cicha muzyka , świece , dyskretna obsługa -same plusy.Nie mogę nie wspomnieć o przepysznym deserze malinowym , który mnie po prostu zauroczył.Zimne lody , bita śmietana ,polane sosem malinowym i przyozdobione świeżą miętą.Wyszłam zachwycona z postanowieniem że niedługo tu wrócę.Niestety kolejny raz w kawiarni nie był już taki pozytywny.Po pierwsze zmieniła się obsługa i naprawdę długo czekałam na podejście kelnerki do stolika.Karty z menu zabrano mi od razu , bo inni goście czekali.Na samo zamówienie - a była to tylko kawa i deser malinowy czekałam 40min.Naprawdę byłam rozczarowana.Kelnerka zupełnie nie wiedziała co posiadają w ofercie i nie potrafiła doradzić co można jeszcze spróbować.Tak więc na chwilę obecną niestety nie polecam.

Wioleta_2

17.05.2012

Resto & cafe 29

Placówka

Częstochowa, AL. NMP 29

Nie zgadzam się (1)
Często robię zakupy...
Często robię zakupy przez internet , również kawy.Bardzo podoba mi się strona Tchibo , gdzie bez problemu mogę zamówić różne produkty , nie tylko kawę. Dostawa jest bardzo szybka , kawa przychodzi prosto z Niemiec ,zazwyczaj jest bardzo dobrze zapakowana , przysyłana kurierem i bardzo często otrzymuje się gratisy lub rabaty.Można bez problemu w ciągu miesiąca zwrócić towar jeśli nie jest się zadowolonym. Była by ode mnie najwyższa ocena , gdyby nie mały problem z ostatnim moim zamówienie , które przyszło jak zwykle szybko , ale niestety bardzo nie ładnie zapakowane.Zazwyczaj pudełeczka z kawą są popakowane w kartoniki , zabezpieczone przed przesuwaniem się , a tym razem wszystkie były luzem wrzucone do dużego pudełka i niestety część się pogniotła.Ale mam nadzieję że to pojedynczy przypadek.Jeśli chodzi o resztę to wszystko naprawdę ok , a kawa jest naprawdę aromatyczna.

Wioleta_2

15.05.2012

tchibo.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Robiłam zakupy w...
Robiłam zakupy w Galerii Jurajskiej z moim synkiem. Po jakimś czasie stwierdziliśmy ,że warto oby coś zjeść , tym bardziej że mój maluch lubi fast foody.Idąc alejką zauważyłam , że pracownik Mc Donalda rozdaje ulotki reklamowe ze zniżkami do restauracji.Chcieliśmy dostać taką ulotkę i powoli ( ponieważ szłam z małym dzieckiem ) szliśmy w stronę chłopaka rozdającego ulotki.Z całą pewnością nas widział , tym bardziej że stanęliśmy koło niego , ale on zauważył swojego kolegę z dziewczyną , zaczął się z nim witać i wręczył mu wszystkie ulotki jakie miał w ręce mówiąc " masz , a co tam , przyda ci się". No i my zostaliśmy z niczym ...Chłopak odwrócił się i sobie poszedł , a ja stwierdziłam , że w takim przypadku wolimy zjeść u konkurencji , gdzie synek dostał zestaw taniej , fajną zabawkę i koronę . Niestety przez takie zachowanie personelu traci się klienta.

Wioleta_2

15.05.2012

McDonald's

Placówka

Częstochowa, Al. Wojska Polskiego 207

Nie zgadzam się (0)
Ponieważ nie mam...
Ponieważ nie mam czasu na chodzenie po sklepach, postanowiłam zamówić kosmetyki poprzez stronę internetową Yves Rocher. Samo złożenie zamówienia i strona jest czytelna , łatwa w obsłudze i bezproblemowa.Do zamówienia ponieważ przekraczało pewną kwotę , miałam otrzymać kilka gratisów , w tym kosmetyczkę. Zamówienie dotarło dosyć późno , ale składam to na karb przedświątecznego czasu , ale niestety niekompletne.Co do kosmetyków mogę mieć zastrzeżenie jedynie do olejku , który otrzymałam lekko zamrożony ( nie był dobrze zabezpieczony) ale nie otrzymałam kosmetyczki. W związku z tym próbowałam dodzwonić się na infolinię Yves Rocher , niestety w pierwszy dzień w ogóle nie można było się dodzwonić , spróbowałam na następny dzień i wreszcie dało radę. Pani obsługująca infolinię gdy przedstawiłam jej problem powiedziała iż przekaże sprawę dalej i ktoś się do mnie odezwie , po czym szybko zakończyła rozmowę , nawet nie dając mi dojść do słowa w sprawie źle zabezpieczonego, zmrożonego olejku. Mimo iż minęło już trochę czasu , do tej pory nie otrzymałam żadnej informacji , telefonu , maila z wyjaśnieniem. Próbowałam złożyć reklamacje przez ich stronę ale tam też nie ma takiej możliwości , nawet wchodząc na swoje konto nie ma możliwości sprawdzenia statusu zamówienia , a zrealizowane zamówienia nie są wyświetlane .Niestety nie podoba mi się potraktowanie klienta w taki sposób , chciałabym być profesjonalnie obsłużona na każdym etapie zakupów , również w sprawie reklamacji.

Wioleta_2

15.12.2011

Yves Rocher

Placówka

Nie zgadzam się (0)
We wrześniu kończyła...
We wrześniu kończyła się umowa naszej firmy z operatorem Plus , ponieważ przedstawiciel sam z nami się skontaktował a nie zamierzaliśmy zmieniać operatora postanowiłam załatwić sprawę telefonicznie. Obsługująca nas Pani była rzeczowa , miła i kompetentna- tak się przynajmniej wydawało.Przesłała nam ofertę, która była na tyle atrakcyjna , że zdecydowaliśmy się na jeszcze jeden dodatkowy numer.Bardzo szybko i sprawnie przesłano nam kurierem nowe telefony i faktury i zaczęły się schody... Okazało się, że pomimo zapewnień Przedstawiciela - telefony nie mają włączonej usługi darmowe rozmowy w ramach konta pomimo wniesionej opłaty. Po moim telefonie konsultant infolinii zapewnił mnie że za dwa dni z nowym okresem rozliczeniowym usługa będzie włączona.Po dwóch dniach w celu sprawdzenia czy usługa działa znowu zadzwoniłam do konsultanta , który tym razem powiedział że usługa nie może być włączona bo mamy na koncie jakiś stary rabat dla firm a to uniemożliwia włączenie nowej usługi. Po mojej interwencji Pani zapewniła że wyłączyła stary rabat a kolejnego dnia zadziała nowa usługa.Dla pewności kolejnego dnia zadzwoniłam znowu do konsultanta , który po raz kolejny się zdziwił i powiedział że nic takiego nie miało miejsca , że nie będzie wyrażał się o kompetencjach poprzedniego konsultanta , ponieważ nie włączył nowej usługi a żaden stary rabat nie ma na nic wpływu.Podsumowując straciłam mnóstwo czasu , każdy z konsultantów mówił co innego a na dodatek za każde połączenie z konsultantem zostałam obciążona opłatą. Ale to nie koniec problemów, ponieważ gdy chciałam aktywować nowy numer który dokupiliśmy , okazało się że na fakturze mam wpisany inny numer telefonu niż na koncie firmowym.Pomimo iż zdążyłam zadzwonić już z numeru który miałam podany na fakturze , wpisać go do firmy , nie był to numer który widniał w centrali Plusa w Warszawie.Konsultant infolinii , który tym razem mnie obsługiwał powiedział iż jeszcze nigdy się z czymś takim nie spotkał.Podał mi prawidłowy numer jaki powinnam mieć na nowy telefon i poradził złożyć reklamację i żądać zadośćuczynienia od Przedstawiciela który podpisywał z nami umowę.Niestety nie mam na to czasu ani chęci.Po kolejnym telefonie do przedstawiciela , z którym podpisaliśmy umowę (z innego miasta) sam właściciel przywiózł nam prawidłową umowę z dobrym numerem , przeprosił i powiedział ,że przyśle nam jako gratis ładowarki samochodowe do telefonów , ale jak do tej pory cisza. Jedynie co mogę wszystkim polecić to dokładnie wszystko samemu sprawdzać , żeby nie narazić się na duże koszty i problemy.

Wioleta_2

05.10.2010

PLUS

Placówka

Nie zgadzam się (7)
Bardzo lubię pizzę...
Bardzo lubię pizzę w Pizza Hut ,niestety , po wizycie w Galerii na pewno na pewien czas nie wrócę do tego lokalu.Po pierwsze zaraz przy wejściu trzeba dosyć długo oczekiwać na kelnera , który prowadzi do stolika.W moim przypadku po 5min. czekania mimo iż nie było wielu klientów podeszła osoba obsługująca , kompletnie nie zorientowana w ilości wolnych stolików na sali.Zobaczywszy nas , zmieszana zapytała ile osób i rozglądała się po sali mówiąc że nie ma stolika.Powiedziałam , że jest wolny po lewej stronie , bo widziałam przez szybę.Pani powiedziała ,aha to proszę iść.Po otrzymaniu kart , wybrałyśmy pizzę , dodatki i czekałyśmy na zamówienie.Po 10 min.przyniesiono nam talerze , sztućce i napoje.Niestety , sztućce były brudne z kawałkami zeschniętej pizzy , nie było serwetek na stoliku.Dopiero po mojej interwencji zmieniono nam sztućce ale nikt nawet nie przeprosił.Ogólnie ze strony kelnerów nie było dużego zainteresowania klientami , sprawiali wrażenie niezaangażowanych.Po przyniesieniu pizzy , okazało się że jest ona niedopieczona z zakalcem.Bardzo źle wspominam wizytę w Pizza Hut i żałuję że zabrałam tam dzieci.Przy płaceniu rachunku -kartą okazało się że kelner boi się czytnika i musiałam z drugą kelnerką iść na koniec sali żeby zapłacić , pomimo iż inni obsługiwani byli przy stoliku.Nie polecam

Wioleta_2

01.03.2010

Pizza Hut

Placówka

Częstochowa, Al. Wojska Polskiego 207

Nie zgadzam się (31)
W poszukiwaniu okularów...
W poszukiwaniu okularów dla córki odwiedziłam salon Vision Express , zachęcona folderami o obnizce o połowe cen oprawek.W salonie nie było klientów , pani obsługująca z checia i uśmiechem zajęła się mną i moją córką.Bardzo chętnie pokazywała nam oprawki , mimo iż córce wiele oprawek nie odpowiadało , nie zrażało jej to i z uśmiechem pomogła nam wybrac najlepsze . Pomogła nam również przy wyborze szkieł , przedstawiając różne wersje i nie upierając się przy wyborze najdroższej , uczciwie przedstawiała oferty.Okazało sie równiez że znizka dotyczy też okularów dziecięcych.Zarówno córka jak i ja wyszłyśmy zadowolone , z poczuciem że zostałyśmy bardzo dobrze obsłużone.Mogę polecic ten salon z czystym sumieniem.

Wioleta_2

07.12.2009

Vision Express

Placówka

Poczesna, Katowicka

Nie zgadzam się (20)
Często kupuję ubranka...
Często kupuję ubranka dla dzieci w 5-10-15 bo mają ciekawy asortyment i promocje.Przy poprzedniej mojej wizycie panie obsługujące zachowywały się dosyć swobodnie przy klientach-prowadziły prywatne rozmowy na tematy osobiste , wogóle nie były zainteresowane obecnością kogoś sklepie.Tym razem Pani obsługująca była miła , zachęcała do zakupu , pomogła wybrać sweterek dla syna i nie przeszkadzało jej ,że do sklepu weszłam z dziecięcym wózkiem.Wielki plus.

Wioleta_2

29.10.2009

5.10.15.

Placówka

Poczesna, Krakowska, CH Auchan 10

Nie zgadzam się (18)
Niezbyt często robię...
Niezbyt często robię zakupy w Tesco ze względu na małą liczbę kas otwartych a w związku z tym gigantyczne kolejki , w których trzeba stać.Jednak ostatnie zakupy pokazały , że jest lepiej - panie obsługujące są milsze , można zapytać o szukaną rzecz i zaprowadzą na miejsce , jak rownież przy kasach mniej ludzi .Ogólnie uważam ,że obsługa w Tesco robi postęp w dobrym kierunku.

Wioleta_2

29.10.2009

Tesco

Placówka

Częstochowa, Drogowców 43

Nie zgadzam się (24)
Założyłam konto przez...
Założyłam konto przez internet z opcją podpisania dokumentów w mkiosku.Nie mam zastrzeżeń co do przepływu informacji między mną a bankiem jeśli chodzi o internet-wszystko odbyło się sprawnie i szybko.Mam uwagę co do obsługi w punkcie mBanku.Pani obsługująca i podpisująca ze mną umowę pomimo iż sama stwierdziła iż pracownik banku nie mógł się do mnie dodzwonić bo coś jest nie tak z numerem telefonu , który podałam, nie sprawdziła go dokładnie -mimo że ją o to prosiłam -w związku z czym miałam mnóstwo problemów z aktywowaniem konta i karty.Mimo iż mBank posiada infolinię nic nie mogłam zrobić i zmuszona byłam jeszcze raz jechać do mkiosku i wyjaśniać sprawę numeru telefonu.Wniosek mój jest jeden - bardziej rzetelnie sprawdzać wszystkie dokumenty i numery.

Wioleta_2

29.10.2009

mFinanse

Placówka

Nie zgadzam się (23)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Witam. Dziękuję Pani za zgłoszoną opinię dotycząca obsługi w placówce mKiosku w Częstochowie, jednocześnie pragnę przeprosić, za dodatkowe utrudnienia z aktywacją rachunku i karty jakie Panią napotkały. Zapewniamy Panią, że bardzo nam zależy na zadowoleniu naszych Klientów z jakości oferowanych przez nas usług i dokładamy wszelkich starań, aby nasi pracownicy byli kompetentni oraz należycie wyszkoleni. Z każdej zaistniałej sytuacji staramy się wyciągać wnioski, a wszelkie zgłaszane uwagi są dla nas bardzo cenne , ponieważ staramy się poprzez analizowanie takich sytuacji sprawić, aby te nie zdarzały się w przyszłości. Mamy również nadzieję, że powyższa sytuacja nie zaważy na przyszłych Pani relacjach z naszym bankiem. Pozdrawiamy Zespół mBanku
Jestem stała klientką...
Jestem stała klientką sklepów Yves Rocher.Ponieważ nie zawsze mam czas chodzić po sklepie ,( który jest według mnie bardzo przyjazny dla klienta) zamawiam kosmetyki przez internet i tu niestety przykra niespodzianka . Właściwie za każdym razem oferta przesyłana do mnie w formie listu na mój adres domowy nie jest dostępna w internecie pomimo informacji że moge drogą elektroniczną zamawiać z katalogu.Nie wiem dlaczego , bo korzystając z infolinii wszystko jest ok , dostaje to co zamawiam i nie ma problemu . Szkoda bo lubie tą markę i nawet zdarzyła sie taka sytuacja że pomylono cenę perfum w druku ulotki na korzyść klienta i nie żądano wyższej ceny czy w sklepie nie wydano mi gratisu i po ponownym przyjściiu do slepu otrzymałam zapomniany prezent.Ogólnie duży plus ,tylko poprawić aktualność strony internetowej.

Wioleta_2

06.10.2009

Yves Rocher

Placówka

Nie zgadzam się (20)
Brak zainteresowania klientem,...
Brak zainteresowania klientem, niechętnie pomagają .Moją prośbę o katalog ponieważ chciałam zamówic nagrodę za punkty, potraktowano jako zło konieczne.Wydaje mi się że obsługujący uważali że marnuje ich czas. Zamówiłam nagrodę na innej stacji.

Wioleta_2

04.10.2009

Shell

Placówka

Częstochowa, Wojska Polskiego 110

Nie zgadzam się (23)
Byłam jedyneym klientem...
Byłam jedyneym klientem w sklepie , weszłam z dwójką dzieciaków ,które przeszukiwały same półki i wybierały ubranka, co zupełnie nie przeszkadzało pani obsługującej.Ekspedientka rzeczowo pomagała w wyborze z uśmiechem obsługiwała naszą trójkę gdy jej nie potrzebowałam odeszła do swoich zajęć.Miło robiło się zakupy nawet z dziećmi.

Wioleta_2

06.02.2009

5.10.15.

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (24)
Wybrałam się do...
Wybrałam się do tego sklepu aby kupic jakiś drobiazg typu krawat , jako upominek. Niestety po wejściu do sklepu obsługa nie była zainteresowana moją osobą, pomimo iż było dwoje obsługujących bardziej byli zjęci rozmową między sobą niż mną. Nie przeszkadzało im zupełnie ze sama chodzę po sklepie usiłując dobrac krawat , że przymierzam różne krawaty do garniturów- po prostu zero reakcji. Natomiast ja mimo woli musiałam słuchac o ich problemach z kasa , paragonami i urlopami, ponieważ dalej rozmawali między soba . Gdy w końcu zapytałam o krawat , pan obsługujący (niestety mam wrażenie że to był kierownik) stwierdził , że nie warto się mną zajmowac bo szukam tylko krawatu i stwierdził ,że on nie ma takich jak ja bym chciała a jeśli są to tylko drogie jedwabne. Powiem szczerze , że byłam zaskoczona beszczelnością owego sprzedawcy, stac mnie na dużo więcej niz pewnie owego pana , ale nawet nie oto chodzi tylko o podejście do klienta. Z całą pewnościa nie wrócę tam na zkupy i zapewniam że odradzę każdemu znajomemu ten sklep.

Wioleta_2

20.01.2009

BYTOM

Placówka

Częstochowa, Kisielewskiego 8

Nie zgadzam się (27)
W poszukiwaniu nowego...
W poszukiwaniu nowego auta udałam się do salonu skody w Krakowie na ul.Kocmyrzowskiej. Byłam mile zaskoczona , profesjonalna obsluga , od razu po wejściu sprzedawca zainteresował sie moją osobą. Bardzo miły , kompetentny odpowiedział na każde moje pytanie , pomimo dośc długiej wizyty nie okazywał zniecierpliwienia , pomógł skontaktowac sie z komisem aby sprtzedac stare auto.Poinformował mnie o ratach , o możliwych obinizkach. Powiem tylko iz w salonie w Częstochowie gdzie mieszkam cena którą mi zaproponowano była o 9 000 wyższa niż w Krakowie.Wyszłam bardzo zadowolona i prawdopodobnie kupie tam samochód.

Wioleta_2

12.12.2008

Skoda

Placówka

Kraków, kocmyrzowska

Nie zgadzam się (22)
Przyszłam do salonu...
Przyszłam do salonu Apart w celu kupienia prezentu dla córki na Mikoaja.Ponieważ nie byłam zdecydowana czy zakupic kolczyki czy pierścionek , stanęłam chwilę oglądając biżuterię. Pomimo iż byłam jedyną klientka w salonie nikt do mnie nie podszedł nie zapytał czego szukam i czy pomóc. Obsługujących było dwie , ale niestety zajęte były rozmową między sobą. Przykro ponieważ lubię ten salon i gdy mam okazje kupuje jakiś drobiazg. Mam nadzieję że to pojedynczy incydent ale ocena negatywna nie tego się spodziewałam po tym salonie. Kolczyki kupiłam u Kruka.

Wioleta_2

12.12.2008

Apart

Placówka

Częstochowa, Kisielewskiego 8

Nie zgadzam się (19)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie miałam okazje kilkakrotnie dzwonic do Orange , ponieważ byłam odpowiedzialna za przedłużenie umowy na kilka telefonów , a byliśmy w Orange od 6lat.Chciałam wynegocjowac odpowiednie warunki nowej umowy ale spotkałam sie z niekompetencja osób obsługująch infolinie , do tego stopnia , że gdy rozmawiałam z jedną konultantką ustalając szczegóły umowy , po ponownym skontaktowaniu się z tym samym konsultantem w celu przesłania dokumentów Pani unieważniała terśc naszej rozmowy zmieniała warunki umowy na gorsze i nie była w stanie sensownie wyjaśnic dlaczego je zmienia.Po rozmowach które przeprowadziłam również osobiście w salonie firmowym Orange dowiedziałam sie tylko że w Orange inne są warunki umowy zawieranej przez infolinie inne przez punkt a jeszcze inne przez internet i żadne nie pokrywały się ze sobą. Uważam że orange nie dba o stałych klientów , nie proponuje lepszych rozwiązań , nie mówiąc o tym że nikt nie zechciał sie skontaktowac ze mną w sprawie przedłużenia umów, wobec czego zmieniliśmy operatora.

Wioleta_2

20.09.2008

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (24)
W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie miałam okazje kilkakrotnie dzwonić do Orange, ponieważ byłam odpowiedzialna za przedłużenie umowy na kilka telefonów, a byliśmy w Orange od 6 lat. Chciałam wynegocjować odpowiednie warunki nowej umowy, ale spotkałam się z niekompetencją osób obsługujących infolinię: gdy rozmawiałam z jedną konsultantką, ustalając szczegóły umowy, po ponownym skontaktowaniu się w celu przesłania dokumentów, pani unieważniała treść naszej rozmowy, zmieniała warunki umowy na gorsze i nie była w stanie sensownie wyjaśnić, dlaczego je zmienia. Po rozmowach, które przeprowadziłam osobiście w salonie firmowym Orange dowiedziałam się tylko, że w Orange inne są warunki umowy zawieranej przez infolinie a inne przez punkt, jeszcze inne przez internet i żadne nie pokrywały się ze sobą. Uważam, że Orange nie dba o stałych klientów, nie proponuje lepszych rozwiązań, nie mówiąc o tym, że nikt nie zechciał się skontaktować ze mną w sprawie przedłużenia umów, wobec czego zmieniliśmy operatora.

Wioleta_2

20.09.2008

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi