Opinie użytkownika (2)

po fatalnych doświadczeniach...
po fatalnych doświadczeniach z dostawcą "kablówki", jestem w szoku. Dzięki obsłudze klienta w PLAY odzyskałem wiarę, że są jednak firmy, które rozumieją co oznacza "jakość obsługi" i starają się klienta traktować jak klienta, a nie petenta... Złożyłem zapytanie przez stronę PLAY24 o możliwość zmiany oferty. Po ok godz. otrzymałem telefon z infolinii od miłej pani, która udzieliła wyczerpujących informacji w interesującym mnie temacie. I nawet nie jest istotne czy sama oferta spełnia oczekiwania, ale forma, podejście - zdecydowanie na "5"

BP_1

28.04.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
10.05.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Panie, bardzo miło nam czytać o Pana pozytywnych doświadczeniach z naszą firmą. Codziennie dokładamy starań, aby nasi Klienci zawsze mieli do czynienia z najwyższym profesjonalizmem i otwartością ze strony personelu. Dzięki Pana opinii i głosom wszystkich naszych obecnych i przyszłych Klientów możemy doskonalić naszę ofertę i obsługę, które mają możliwie najlepiej spełniać Państwa oczekiwania. Wyrażamy nadzieję, że Pana kolejne kontakty z naszą firmą będę równie pozytywnym doświadczeniem. Zachęcamy do odwiedzenia nas na : http://www.facebook.com/Play http://www.facebook.com/Play4You http://blogplay.pl
Niestety moje doświadczenia...
Niestety moje doświadczenia z tą firmą to pasmo nerwów i reklamacji. Coś takiego jak poziom i jakość obsługi nie istnieje, a właściwie istnieje ale wg standardów rodem z PRL. Poczynając od BOK we Wrocławiu na infolinii kończąc. Klientem jestem od kliku lat i przez ten czas wielokrotnie miałem okazje doświadczyć „profesjonalizmu” w obsłudze klienta (nawet dołączenie nowej usługi wymagało interwencji, aby usługa była włączona zgodnie z zamówieniem)Nie mniej jednak do tej pory jakoś tolerowałem ten poziom – w końcu jak często wchodzimy w interakcje z dostawców usług teleinformatycznych.Mój poziom irytacji wzrósł jednak, kiedy się zorientowałem, że przepłacam za swój pakiet względem oferty kierowanej do nowych klientów. W końcu w swej naiwności oczekiwałem, że skoro firma pozyskuje nowych klientów poprzez atrakcyjną ofertę, zrobi to samo (a może więcej?) dla stałego klienta... Jakże się pomyliłem (!) Moje pierwsze zdziwienie to wizyta w BOK, gdzie szybko wyprowadzono mnie z błędnego toku myślenia. Wyjaśniono mi, iż co prawda okres zobowiązania już minął, ale skoro „przegapiłem” moment wypowiedzenia, umowa obowiązuje przez kolejne 6-mcy (!) - ciekawe co na taki zapis UOKiK.... Faktem jest, że taka umowę jednak podpisałem. Na nic się zdały moje wyjaśnienia, że nie chcę kończyć współpracy a jedynie zmienić warunki obecnej umowy – byłem wręcz zainteresowany zwiększeniem pakietu.Aby nie opisywać całej historii, a było by co.... (kontakty z infolinią, Centrum Obsługi Klienta, etc....) w końcu wyczekałem moment kiedy mogę wypowiedzieć umowę, co uczyniłem – i nadal wykazując wolę utrzymania usług, jednak na nowych warunkach. I po raz kolejny odbiłem się od ściany... oczywiście otrzymałem deklaracje kontaktu i odpowiedzi, minął jednak już ponad miesiąc i cisza... a na infolinii... cyt:„tak oczywiście, ale to nie my inny dział,... 48 godz. i kontakt na pewno nastąpi,.... „ nie nastąpił. I to już chyba koniec, każda cierpliwość kiedyś się kończy. No cóż, dzięki Bogu czasy monopolu minęły a konkurencja... Szanowna Vectro nie śpi... i wcale nie dajecie więcej....

BP_1

26.04.2012

Vectra

Placówka

Nie zgadzam się (1)
11.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.Z uwagą analizujemy opinie klientów i staramy się wyciągać z nich wnioski.Aby szybko i sprawie wyjaśnić opisaną przez Państwa sytuację, przesłaliśmy Państwu prywatną wiadomość. Po analizie zgłoszonego zagadnienia udzielimy szerszej odpowiedzi

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi