Opinie użytkownika (15)

Niestety nic dobrego...
Niestety nic dobrego nie mogę powiedzieć o jakości obsługi tego salonu.Zadzwoniłam do sklepu Simple w celu zapytania i płaszcze,który bardzo chciałam zakupić.Pani przez telefon potwierdziła,że mają na stanie dany model oraz określony przeze mnie rozmiar.Niestety kiedy przyjechałam na drugi dzień żeby przymiezyć płaszcz okazało się,że płaszcze jest "wybrakowany" jeden z guzików odpadł oraz szlufki przytymujące pasek były powyrywane.Podeszłam do lady zwracając uwagę na uszkodzenia,Pani odpowiedziała:"No wie Pani tj towar przeceniony więc niestety jest w takim stanie,ale jak Pani chce to ja mam guzik i Pani go sobie przyszyje w domu".Więc od razu chiałabym zapytać właściciela sklepu czy obiżnki posezonowe oznaczają,że towar musi być uszkodzony?Na stronie Simple widnieje informacja obniżki POSEZONOWE,nie obniżki wynikające z uszkodzeń!Więc sama fakt braku zainteresowania ze strony sprzedawczyni ,mogłaby zaoferować naprawę płaszcza( gdzie przypominam wiele sklepów oferuje bezpłatne przeróbki w cenie towaru),niestety TAK BIERNĄ POSTAWĄ tracą tylko klienta.W przebieralniach na podłodze leżał kurz.Ubrania na wieszakach w czarnym kolorze były niewyczyszczone,mnówstwo nitek z innych rodzajów ubrań.Wygląd bardzo niechlujny.Bardzo lubię tę markę,ale po tym co zobaczyłam....mam prośbę do samej firmy.Zadbajcie proszę o jakość świadczonych usług ,ponieważ wiele tracicie.

Gabriela_100

13.03.2013

Simple

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)
Niestety Netto traci...
Niestety Netto traci coraz bardziej w oczach klienta.Cosobotnie zakupy zawsze robilam w Netto w Dąbiu niestety od jakiegoś czasu zaprzestałam jeździeć do sklepu ze względu na nieświeży towar wyłożony na półkachStoisko z owoacami ,warzywami jest bardzo brudne,panuje balagan,z wielu produktów np.kapusta kiszona wylaciekaja soki,co powoduje,ze stoisko staje bardzo zaniedbane.Warzywa i owoce bardzo nieświeże co juz na pierwsyz rzut oka widać.Niestety zmiana wystroju samego wnętrza nie wystarczy na przyciągnięcie klientów.Brakuje wielu warzyw i owoców. Produky,które w danym tygodniu sa promowane wystawione w metalowych koszach-półkach sa niepoukładane,panuje ogólny chaos.Brak produktów w działach nabiały,mięsnym oraz pieczywo.Mimo wystawionych cen są puste półki.Półki z towarami,które można kupić na codzień schludnie poukładane,panuje porządek w działach kawy/herbaty,słodycze,chemia-jest czysto.Wejście do sklepu czyste,bez zbędnych śmieci,jednak wchodząc na sklep dział warzywny jest bardzo brudny,nieuporządkowany,zaniedbany.Co dla klienta,który wchodzi do skleu jest czynnikiem negatywnie wpływającym na opinie sklepu.Od jakiego czasu można zauważyć brak odpwiedniej organizacji pracy pracowników.Przy lodówkach stoja jaka część opakowań z jajkami pozgniatane,wyciekające surowe jajka na czyste opakownia,pokazują jak mało uwagi pracownicy przywiązują na odpowiednią ekzpoycję towarów.Kolejki dość długie (wiecej niż 6 osób),mimo próśb zawołania dodatkowej osoby na kasę nie pojawił się nikt.Lekceważący stosunek do klienta.Pracownicy ubrani zgodnie ze standardami.

Gabriela_100

15.05.2012

NETTO

Placówka

Szczecin, Emilii Gierczak 24

Nie zgadzam się (0)
Postanowiliśmy dokupić meble...
Postanowiliśmy dokupić meble do kuchni.Wybraliśmy się do Centrum Mebolwego Top Shopping.Podchodząc do stoiska informacyjnego Black Red White,poinformowałam Panią,że jesteśmy zainteresowani dokupieniem mebli do kuchni.Podałam poprzednią specyfikację oraz kartkę z wmiarami szafek,które chciałam zamówić.Pani wykonała telefon do pracownika z działu Kuchnie (wcześniej tam byliśmy ale nikogo nie zastaliśmy).Pani w informacji skierowała nas z powrotem na dział kuchni z informajcą,że obsłuzy nas pracownik z działu kuchnie.Po kilku minutach pojawił się pracownik z działu kuchnie,Pani była bardzo zmieszana faktem,że chcemy zamówić jakieś szafki,zaczęła zadawać jakies niezrozumiałe pytania :z jakiego modułu są szafki...itd,mimo że miała wręczona całą specyfikację szafek.Była bardzo zmieszana, nie wiedziała co ma powiedzieć.Próbowała dodzwonić się do działu informacji,z którego przyszliśmy jednak nikt nie odbierał.Po kilku minutach stwierdziła "nie mogę przyjąć zamówienia bo sie tym nie zajmuje,osoba która zajmowała się tym działem- "projektant" już nie pracuje i nie mają już takiego pracownika,który mógłby przyjąc to zamówienie".Pani odesłała nas na drugi koniec Szczecina do drugiej siedziby,zeby zamówić kilka szafek.Samo miejsce i wygląd miejsca jest ok.Uporządkowany,schludny wygląd,podzielony na działy :kuchnie,sypialnie...itd.Niestety przeprowadzka na większe powierzchnie nie zwalnia fimry z zatrudnienia kompetentnych osób do obsługi danego stanowiska.Oferta jak najbardziej atrakcyjna "weekned bez Vatu",tylko niestety ale dany sklep nie spełnia tej promocji przy zakupie mebli modułowych,do tego nikt nie poinformował Nas, że przy zakupie powyżej 6 szafek dana promocja obowiązuje.

Gabriela_100

19.02.2012

Black Red White

Placówka

Szczecin, ul. Hangarowa 13

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w Castoramie...
Wizyta w Castoramie wejscie i parking odśnieżone,wejscie czyste.Stojąc przy panelach podszedł do nas pracownik pytając "Czy można w czymś pomóc?".Byłam zaskoczona,że tak szybko zainteresowano się moją obecnością w sklepie.Personel posiadał dużą wiedzę,potrafi doradzić oraz zaproponować odpowiednie rozwiązania, które mogą być bardzo praktyczne. Sama hala czysta,towar odpowiednio wyłozony,promocje bardziej wyeksponowane.Ceny z promocji widoczne,artykuły na półkach ułożone w sposób uporządkowany.Ceny znajdują się odpowiednio pod danym artykułem. Wygląd pracowników schludny.Hala odpowiednio oświetlona,bez nieprzyjemnych zapachów.Co mnie zaskoczyło najbardziej to duża ilość otwartch kas.Bez kolejek,sprawna obsługa.Ceny przyzwoite.Jest to jeden z sklepów gdzie można zakupic produkty po tańszych cenach w porównaniu z konurencyjnymi sklepami.Polecam.

Gabriela_100

14.02.2012

Castorama

Placówka

Szczecin, Struga 18

Nie zgadzam się (0)
Nowe kolekcje ...
Nowe kolekcje zachęcają by wejśc do danego sklepu i ocenić propozycje na wiosne-lato 2012.Wybrałam się na zakupy do Solar-a, który proponuje dość drogą odzież jednak jest ona bardzo oryginalna oraz kolorowa.Odwiedziłam sklep w Galerii Kaskada.Wchodząc do sklepu duże wrażenie robi wnętrze oraz oświetlenie,które odpowiednio współgra z wielkością oraz kolorystyką pomieszczenia.Bardzo czysto bez zbednych zapachów.Muzyka spokojna-odpowiedni dobór muzyki sprawia,że przebywanie w tym miejscu oraz jednoczesne oglądanie odzieży jest czystą przyjemnością.Przekraczając próg sklepu przywitała mnie bardzo miła Pani-pracownik sklepu.Była uśmiechnięta,schludnie ubrana (czarny kolor jest idealnym standardem dla pracowników),lekki makijaż.Bardzo dobra wizytówka firmy.Osoba bardzo kompetentna,odpowiedni poziom kultury,reakcji na moje uwagi.Zapytała "Czy można pomóc, czy szuka Pani coś konkretnego..??",więc powiedziłam czym jestem zainteresowana,czego konkretnie szukam.Pani bez problemu wyszukała kilka propozycji,konsultując oczywiście ze mną czy mi odpowiada dane zestawienie.Wszystkie sukienki zostały odwieszone do przebieralni.Kiedy juz wybrałyśmy dośc dużą ilość sukienek udałam się do przybieralni gdzie było bardzo czysto i schludnie.Lustra były czyste,bez smóg,podłoga bez kurzu czy błota (mimo zimy).Podczas przymierzania Pani co jakis czas pytała czy wszystko ok,czy może " coś wymienić na inny rozmiar..?" bardzo pozytywna atmosfera.W trakcie przymierzania jednej z sukienek-niestety nie wyglądała dobrze-zapytałam Panią "...jak leży sukienka?", co bardzo zaplusowało, ta delikatna sugestia "...może jednak poszukamy coś w żywszych kolorach???".Bardzo mi się podobała reakcja.Nic na siłę,bez "wciskania"...odpowiednie standardy zostały spełnione.Przy kasie zostałam obsłużona bardzo sprawnie.Przy wyjściu Pani pożegnały mnie zdaniem "Do widzenia".Jestem stałą klientką tego sklepu...jednak myślę,że brakuje "zniżkowych kart dla stałych klientek" myślę,że sklep bardziej by przyciągnął klientki.Czułyby się wyróżnione...i chętniej by odwidzały sklep.Ceny dość wysokie jednak uważam,że jakość produktów oraz wykonanie jest bardzo dobre.Idealnie skrojone rzeczy mimo,że duża ilość rzeczy ma metkę "made in china",co tez jakoś może odstraszać potencjalne klientki.Ciuchy uporządkowane,mała ilość na wieszakachzachęca do oglądania.W gablotach odpowiednio wyeskponowany towar.Dzięki taki miłej obsłudze nabyłam kolejną sukienkę do swojej kolekcji.Ja wyszłam zadowolona z zakupua firma może byc zadowolona ze sprzedaży oraz tylko potwierdziła regułę, że ważny jest dla firmy klient!

Gabriela_100

14.02.2012

Solar

Placówka

Szczecin, Niepodległości 26

Nie zgadzam się (0)
Wygląd sklepu nie...
Wygląd sklepu nie zachęca do wejścia.Sklep jest dość duży jednak na sali panował nieporządek.Duzo nowych rzeczy z nowej kolekcji jednak panujący rozgardiasz powodował,że wszystkie nowe rzeczy "ginęły". Odniosłam wrażenie,że nowe kolekcje sa poprostu wywieszone na wieszaki,bez żadnego uporządkowania. Niestety pod tym względem sklep bardzo dużo traci a tym samym zamiast przyciągać ekspozycją, odstrasza potencjalnych klientów. Obsługa przy kasie dość sprawna jednak wygląd pracowników niekoniecznie odpowiedni.Niestety ale chaos,który dominuje nie daje dobrego wizerunku.Przy tak dużej ilości odzieży sklep powinien zadbać by każdy zainteresowany klient z chęcią oglądał nowe kolekcje.

Gabriela_100

13.02.2012

Reserved

Placówka

Szczecin, Wyzwolenia

Nie zgadzam się (0)
Ostatnie przeceny zachęciły...
Ostatnie przeceny zachęciły mnie do rozejrzenia się za skórzaną torebką. W Galerri Kaskada w Szecinie popstanowiłam wejśc do sklepu Coccinelle gdzie oferują sprzedaż skórzanych torebek wlskiej marki. Ze względu na eksluzywny poziom zachęciła mnie informacja wy;przedaż do 50%. Wchodząc do sklepu duże wrażenie zrobiło na mnie wnętrze oraz wyposażenie.Torebki oraz portfele poukładane w sposób odpowiedni-"przyciągają oko".Czysto schludnie,bez nieprzhyjemnych zapachow. Niestety nie mogę tego powiedzieć tego o obsłudze.W momencie wejścia do sklepu kobieta w bordowym bolerku nawet nie powiedziała "Dzień dobry",była oparta o gablotę-nawet nie zwrociła na mnie uwagi,mimo mojego zainteresowania promocją nie zauważyłam żadnych przecen,przynajmniej przecenionych toreb moje oko nie dostrzegło tego.Pani nawet nie zapytała "Czy można w czymśomoc,doradzić..."potraktowała mnie jak powietrze. Szczerze mówiąc już dawno nie spotkałam sie z tak leceważącym stosunkiem osoby pracującej w tak eksluzywnym sklepie.Nie trzeba przypominać,że jest to wkizytówka firmy! Ceny dość wysokie,mało widoczne,towar odpowiednio wyeskponowany eksluzywny natomiast obsługa na poziomie nagannym.

Gabriela_100

12.02.2012

Coccinelle

Placówka

Szczecin, Niepodległości 26

Nie zgadzam się (1)
Oddalam dzisiaj sukienki...
Oddalam dzisiaj sukienki do czyszczenia.Po podejściu do lady ,ezpedjętka nie zainteresowała się moja osoba,gdy/ż rozmawiaął przez telefon.Po ok 6-7 minutach podeszła pytajac"w czym mogę służyć??Przy sukienakch zostały sprawdzone metki jak prać.Zapłata przebiegła sprawnie.Zaproponowanała mi Pan karte na rok czasu ze zniżkami.Nabyłam ja.Obsługa normalna,konkretna symaptyczna.na terenie pralni czysto,bez obcych zapachów oraz brudu. Pranie odebrałam na drugi dzień.

Gabriela_100

11.02.2012

EBS pralnia (wcześniej jako 5àSec)

Placówka

Szczecin, ul. Wiosenna 32

Nie zgadzam się (2)
Zainteresowana byłam kupnem...
Zainteresowana byłam kupnem ramek na ścianę,ponieważ w sklepie jest obecnie Walentynkowa promocja kup jedną rzecz a drugą dostaniesz za połowę ceny zapytalam Pania czy jak zakupię cztery rzeczy to dostane rabat na dwie rzeczy-bez żadnego zwątpienia odpowiedziala "Tak...tylko obniżenie ceny o 50% obejmuje tańsze rzeczy.." więc zgodziłam sie i porosiłam o 3 ramki.Niestety wszystkie 4 ramki,które były na stanie sklepu były uszkodzone(porysowane).Zakupow nie zrobiłam.Jednak ekzpedjentka wykonała telefor do innej siedziby i sprawdziłą czy maja na magazynie.owteierdziła,że są jednak nie zasugerowała sprawdzić ich stan.Podziękowalam i wyszłam ze sklepu bez zakupów. Wejście czyste,odpowiedni porzadek na "wystawkach" poukładane,postawione w nalezytym porządku.Obsluga miła,chętna do pomocy, posiadająca doświadczenie.Łatwo nawiązała kontakt.Strój schludny,czysty -odpowiedni.

Gabriela_100

11.02.2012

Home&You

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (0)
Auto przyjwiozłam na...
Auto przyjwiozłam na serwis przeduprzednim umówieniem wizyty.Obsługa bardzo profesjonalna,elokwentna oraz kompetentna.Poinformowano mnie co jest powodem usterki,poddano informacje co zostanie zrobione w ramach gwarancji.Wszelkiego rodzaju wątpliwości zostały rozwiane dzięki wiedzy i umiejętności przekazania informacji.Przy odiorze otrzymałam informacje co zostało zrobione, przekazanie auta dokonano w obecności pracownika. Sam serwis bardzo czysty,wszelkiego rodzaju pólki z produktami na sprzedaż odpowiednio ułożone,serwis czysty i schludny. Pracownicy ubrani schuldnie w garniturach-świadczy o dużym szacunku dla klienta. Wykwalifikowana kadra.W sposób sympatyczny i uprzejmy zostałam obsłużona w serwisie.Pracownik wykazał się wysoką kulturą osobostą oraz wiedzą z zakresu napraw i czesci.

Gabriela_100

10.02.2012

Citroen

Placówka

Szczecin, Andre Citroena 1

Nie zgadzam się (0)
Zara dział męski-obsługa...
Zara dział męski-obsługa bardzo miła,bez problemu ekspedientka wskazala miejsce poszukiwanych rzeczy.NA samych sklepie, mimo wyprzedaży i dużych przecen,panował porządek.Rzeczy poukładane,poskładane.Ekspedientka obsłużyła Nas w sposób profesjonalny.Zainteresowanie moją osobą było natychmiastowe i bardzo profesjonalne.Mimo,wykonywania dodatkowych...obowiązków pracownik potrafil doradzić w zakupie."Uniform" sklepów Zara świadczy o dużym szacunku firmy do klienta-schludny,skromny a zarazem elegancki.Zauważalny duży profesjonalizm i kulturę w obsłudze klienta co sprawia,że klient czuje się komfortowo i z chęcią powraca.Obsługa przy kasie była bardzo sprawna.W prymierzalni panował porządek,mimo panujacej zimy nie dostrzegłam kurzu,mokrych podłóg czy tez brudnych (zabłoconych) powierzchni.

Gabriela_100

10.02.2012

Zara

Placówka

Szczecin, Al. Niepodległości 36

Nie zgadzam się (0)
Jestem dość stalym...
Jestem dość stalym klientem tej restauracji niestety ostatnia wizyta byla niezbyt pozytywna.Zarzyczylam sobie specjalne zyczenie co do jednej z sałatek.Kelnerka niestety wykazala brak profesjonalizmu w obsludze,nie sprawdzila czy moje zyczenie moze byc spelnione co do specjalnego zamowienia,od razu zaprzeczyla,ze nie da sie tak zrobic zgodnie z moim zamowieniem-mimo,ze niejednokrotnie składałam to zamówienie i bez prpblemow zostało zrealizowane.Jedzienie w tej restauracji jest smaczne,odpowiednio podane i doprawione.Lokal charakteryzuje sie dość zachodnim klimatem.Toalety czyste. Jednak wiedza pracowników co do obsługi klienta niestety na moziomie dostatecznym a szkoda bo lokal bardzo duzo traci. Kelnerka nie poptrafila rowniez zachowac odpowiedniej odleglosci od klienta w wyjasnieniu braku moznosci realizacji zamowienia,byla zbyt "blisko" ,co w obsłudze klienta jest niedopuszczalne.Naruszyla moj obaszar prywatny,co sowiodowalo,ze czulam sie niekomfortowo. Mimo wszytsko lokal posiada bardzo dobre menu,bardzo czytelne a ceny sa przystepne.

Gabriela_100

14.01.2012

Colorado

Placówka

Szczecin, Wały Chrobrego 1A

Nie zgadzam się (5)
Niestety nie mam...
Niestety nie mam dobrej opinii o tym sklepie.Osoby obsługujące wogole nie zainteresowaly się moja obecnościa w sklepie.Zauważyłam,ze po wejściu do sklepu zostalam odpowiednio oceniona czy należe do grupy osób,które stać na ubrania tej marki.Większości kobiet,które prezentowaly dany status byly obslugiwane.Ogolnie uważam,ze ignorowanie resxty klientów jest nie na miejscu tak znanej marki.brak profesjonalizmu,zaangazowania w prace.ogolnie żenada mimo,że byłam zainteresowana kupnem sukienki nie doszlo do zakupu ze wzgl na obsluge!

Gabriela_100

06.01.2012

Simple

Placówka

Szczecin, Kaszubska

Nie zgadzam się (1)
Obsłużono Nas w...
Obsłużono Nas w bardzo profesjonalny sposób.Osoba obsługująca wykazała dużą kulturę osobistą oraz doświadczenie w obsludze klienta.Prośba zmiany stolika nie stanowiła problemu dla obsługującego. Zamówienie zostaó zrealizowane w szybkim w ciagu 10 minut.Napoje podane były zaraz po złozeniu zamównia. Obsługujący wykazał sie wysoką kulturą osobista oraz posiadał wiedzę o składzie danych potraw.

Gabriela_100

06.01.2012

Sphinx

Placówka

Szczecin, Aleja Wojska Polskiego 25/27

Nie zgadzam się (1)
15.01.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za przekazanie obserwacji dotyczącej wizyty w restauracji Sphinx. Zadowolony Gość to cel działania naszych restauracji, dlatego jest nam niezmiernie miło, że kultura oraz starania naszej obsługi zostały zauważone i docenione. Codziennie dokładamy wszelkich starań, by każda wizyta naszego Gościa była wyjątkowa i pozostawiła miłe wspomnienia. Serdecznie zachęcamy do odwiedzenia restauracji sieci SPHINX. Pozdrawiam Sfinks Polska S.A.
Obsługa bardzo miła,personel...
Obsługa bardzo miła,personel bardzo kompetentny.Zaangażowanie w pracę oraz bezproblemowa wymiana ubrań w większym rozmiarze. Zainteresowanie nowym klientem oraz dobor dodatków w odpowiednim kolorze i stylu. Szybka reakcja na nowe propozycje.Po przymierzeniu ubrań zapytano,czy rozmiar i wybrana rzecz odpowiada.

Gabriela_100

06.01.2012

Solar

Placówka

Szczecin, Ku Słońcu 67

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi