Opinie użytkownika (1)

Próbowałem sprawdzić dostępność...
Próbowałem sprawdzić dostępność leku ewentualnie zamówić z odbiorem w aptece stacjonarnej niedostępnej na liście sklepu internetowego. W ciągu pierwszych 2 minut rozmowy dwukrotnie poinformowano mnie o nagrywaniu rozmowy oraz o tym, kto zarządza moimi danymi osobowymi. Następnie przez 40 minut dziękowano mi za cierpliwość. W trakcie ubrałem się poszedłem do aptek, kupiłem lek, wróciłem do domu - dalej bez połączenia z konsultantem. Jeżeli tak wygląda infolinia to pytam po co w ogóle ją utrzymywać? Chyba uczciwiej napisać nie ma możliwości kontaktu i tyle... Jedna gwiazdka, chciałam dać 0 ale nie można...

Klient_vl92

02.01.2019

ZiKO Apteka

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi