Opinie użytkownika (12)

Wczoraj poszedłem na...
Wczoraj poszedłem na zakupy do sklepu Zeta w Raciborzu.W pewnym momencie chciałem zapytać pracownika o jakiś produkt,ale nigdzie go nie było.Jak już znalazłem,to mina wyrażała wszystko,zauważyłem zniecierpliwienie na jej twarzy.Od razu pomyśłałem,że wyjdę z tego sklepu i zrobię zakupy gdzie indziej,ale stwerdziłem,że nie będę się tą osobą przejmował.A wiec zachowanie personelu,akurat w tym przypadku naganne.Kasjerka również wolała plotki niż obsługę klienta. Zakupy tam są dobre,bo jest ogromny asortyment i promocyjne ceny,ale ta obsługa.CO do komeptencji to też krucho,sami nie wiedza co mają.Czas obsługi bardzo długi i niezbyt przyjemny.Sam sklep jest wąski w przejściach,mając wózek ciężko się przecisnąc,ale to jeszcze nie jest aż takie straszne.Idzie wybrnąć z sytuacji.Wkońcu zrobiłem zakupy i trochę podirytowany obsługą personelu wyszedłem ze sklepu.

Marcin_490

23.03.2011

Zeta

Placówka

Racibórz, Opawska

Nie zgadzam się (47)
Dnia 21.03.2011 o...
Dnia 21.03.2011 o godzinie 11,20 wybrałem się z żoną i synkiem do restauracji Mc Donald w Raciborzu.Na początku było dość miło i przyjemnie.Aż do czasu jak dokonałem wyboru i zapłaciłem za produkty.Czas oczekiwania na jedzenie jest stanowczo i to bardzo za długie,i tak jest zawsze.Wygląd i zachowanie personelu jest w porządku,wygląd odnowiony jest rewelacyjny.Wszystko jest dobrze zorganizowane ale ten czas obsługi i organizacja tragicznie.Jak ktoś przyjdzie naprawdę bardzo głodny to musi się uzbroić naprawdę w ogromnąś cierpliwość.Albo zmienić lokal.

Marcin_490

22.03.2011

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (4)
Dnia 01.02.2011 wybrałem...
Dnia 01.02.2011 wybrałem się po zakup żarówek do sklepu elektrycznego.Już na samym początku dość długo musiałem czekac aż zostanę obsłużony.Jak już nikogo nie było w sklepie podszedł do mnie sprzedawca.Zapytał, w czym może pomóc ? Mimo,że wytlumaczyłem czego poszukuję,sprzedawca chciał udowodnić,że sam nie wiem czego chcę.Wymądrzał się, a nawet w pewnych momentach śmiał się.Zamiast pomóc to chciał wcisnąć coś czego nie potrzebowałem.Jestem konkretnym klientem i nie lubię, aby ktoś namawiał mnie na coś co wcale mi się nie przyda.Wiem co chcę i tego oczekuję.Jak idzie się do sklepu po bułki to nie wraca się np. z mlekiem.Sprzedawca jest dość nieuprzejmy i nie da dojść do głosu.Zawsze chce udowodnić,że wie lepiej.

Marcin_490

02.02.2011

Sklep elektryczny

Placówka

Racibórz, ul. Pracy

Nie zgadzam się (2)
Dnia 28 stycznie...
Dnia 28 stycznie podjechałem do firmy, która zajmuje się dostepem do internetu. Niestety osoba,która tam była była niekompetentna.Nie potrafiła mi doradzić ani też pomóc.Czułem,że przeszakdzam jemu w pracy.Był nieuprzejmy,zbył mnie jak tylko znalazł jakieś rozwiązanie.Wróciłem do domu,ale problem został.Dzwoniłem tam wielokrotnie ale bez skutku.A więc ani telefonicznie ani osobiście poprostu olewają klienta.

Marcin_490

02.02.2011

OSTROGNET

Placówka

Racibórz, Rybnicka

Nie zgadzam się (3)
Wczoraj byłem w...
Wczoraj byłem w sklepie Billa w Raciborzu. Ogólnie wydawałoby się że jest wszystko w porządku. Ale jak nie mogłem nikogo znaleźć aby się o coś zapytać,a niby tyle ich tam pracuje. To samo przy kasie tyle kas a obsługuje tylko 1 lub 2,gdzie są Ci pracownicy.Obsługa beznadziejna.Zadnego uśmiechu,pracują bo muszą bo tak trzeba.Co do wyglądu sklepu to jest w porządku.W sklepie jest duży wybór towarów,poukładanych na półkach,ale tylko zastrzeżenia co do personelu.Potrzeba im więcej profesjonalizmu. Aby klient,nie czul się jak zło konieczne.Nie wystarczy strój trzeba troszkę zaakceptować fakt,że klient nasz Pan.I odrobina uśmiechu czy też zadowolenia zpracy jest potrzebne. Ja wiem,że w dzisiejszych czasach pracy nie ma za dużo,ale trzeba sobie ją szanować i przykładać się choć trochę do niej.

Marcin_490

02.07.2010

Billa

Placówka

Racibórz, Opawska 45

Nie zgadzam się (29)
Dnia 22 października...
Dnia 22 października odwiedziłem sklep odzieżowy aby zakupić garnitur i dodatki bio wybierałem się akurat na wesele. Sprzedawczynie bardzo miłe i doradziły mi co do czego pasuje itd. Uśmiechniete,a to bardzo wazne w dzisiejszych czasach,bo ponuraków i takich które uważają klienta za zło konieczne nikt nie lubi. Rzadko robię zakupy gdyż nie jestem ich zwolennikiem,ale zakupy w tym sklepie to czysta przyjemność.Personel wie co w danym momencie jest na topie,doradzi.Sklep jest dość exkluzywny.Asortyment różnorodny ,co do cen to dla kazdego coś się znajdzie.Ale ceny czasem są naprawdę bardzo wysokie,ale za jakość i markę się płaci. Obsługa dość szybka,widać że zależy im na klientach.Wchodząc do tego sklepu po konkretną odzeż zawsze coś kupisz i będziesz zadowolony z zakupów.Polecam ten sklep,bo zakupy w tym sklepie to sama przyjemność.

Marcin_490

30.10.2009

Sklep odzieżowy

Placówka

Racibórz, Mickiewicza

Nie zgadzam się (25)
Według moich obserwacji...
Według moich obserwacji widać różnicę.Poprawili swoją obsługę klienta.Z czystym sumieniem mogę dać im ocenę +1. Ale daleko im jeszcze żeby klient był w 100% zadowolny za jakość obsługi.narazie jest poprawa,połowa klientów chyba jest w miarę zadowolona.Tak mi się wydaje.Sam to mogę stwierdzić po sobie.Tylko tak dalej.

Marcin_490

30.10.2009

PZU

Placówka

Racibórz, Karola Miarki 3

Nie zgadzam się (22)
W ubiegły czwartek...
W ubiegły czwartek czyli 20.08.09 r. poszedłem do PZU S.A.w Raciborzu,w celu zawarcia ubezpieczenia mieszkania. Na początku wszystko wydawałoby się w miarę ok.Ale oczekiwanie na konkretną osobę, która miała mnie obsłużyć trwała bardzo długo,co już spowodowało,że stwierdziłem,że nie zależy im na klientach. Po pół godziny dowiedziałem się pewnych rzeczy na temat tego ubezpieczenia.Ale niestety,warunki umowy nie za bardzo mi się spodobały,ceny za wysokie. Ogólnie wygląd personelu nie był najgorszy,ale zachowanie i podejście do klienta to już gorsza sprawa. Ponadtoten długi czas obsługi,a zarazem długie oczekiwanie,przecież klient nasz pan.Powinniśmy się dla nich liczyć,a oni nas traktują jak zło konieczne.No jak już Pan przyszedł,no to Pana obsłużę. Co do wiedzy i kompetencji personelu,to naprawdę nie mogę mieć zastrzeżeń.Oczywiście zdarzają się osoby,które wiedzą więcej i są bardziej kompetentni,ale akurat udzielone mi tam odpowiedzi na moje pytania były wystarczajace. Sama placówka wygląda bardzo ładnie,ale to czasem nie wystarcza,a w dzisiejszych czasach to nie aż tak ważne jak wygląda placówka,tylko jakie są ceny i ciekawe oferty ubezpieczeń,bo firm ubezpeczających obecnie na rynku jest bardzo,bardzo dużo.Wiadomo firma PZU S.A. jest firmą długoletnią,ale nie za bardzą atrakcyjną,czy pewną,też nie byłbym tego pewny.Gdyż rok temu już dokładnie nie pamiętam,ale ubiegałem sie o odszkodowanie,odszkodowanie miało być wypłacone do miesiąca czasu,nie dość że trwało to pół roku,to Pan,który zajmował moją wypłatą odszkodowania,był dla mnie dość opryskliwy i gdy dzwoniłem zapytać jak to długo będzie jeszcze trwało,zawsze mnie zbywał,że muszę czekać,bo sprawa wypłaty odszkodwania jest w toku.Wiadomo,że każdy poszkodowany,chce jak najszybciej naprawić straty,a jeśli termin wypłaty odszkodowań jest do miesiąca czasu,to taki referent do spraw ubezpieczeń powinien się z tego wywiązywać,a jeśli już powstanie jakiś problem,że wypłata ma się przedłużyć w terminie,to poinformować klienta o tym,a nie zbywać go jakimiś nieuzasadnionymi argumentami. Dlatego wiadomo,że w każdej placówce są lepsi i gorsi pracownicy.Czasem trzeba mieć poprostu szczęście,a jeśli nie to można wybrać inną ubezpieczalnię,w której będą bardziej przyjemni i mile nastawieni do klientów pracownicy. To,że firma jest już na rynku wiele,wiele lat,to i tak za dużo nie znaczy. Bo pracownicy w takich firmach,często się zmieniają. A PRZECIEŻ NAJWAŻNIEJSZA JEST JAKOŚĆ OBSŁUGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marcin_490

30.08.2009

PZU

Placówka

Racibórz, Karola Miarki 3

Nie zgadzam się (23)
Obsługa nie za...
Obsługa nie za bardzo miła.Owszem kompetentna,ale traktują ludzi jak zło konieczne,jak juz jesteś poczekaj sobie chwilkę,ja tu jestem a najwazniejszy,a przeciez najwazniejszy jest klient.

Marcin_490

23.07.2009

CEWE Fotojoker

Placówka

Racibórz, Opawska 45

Nie zgadzam się (22)
Obsługa nie kompetentna...
Obsługa nie kompetentna i niemiła.Personel pracuje tak jakby na siłę.Jak już jest klient no to trzeba chwilę poczekać aby dotarła ekspedientka. Uśmiechu na ustach nie widać.Klient się czuję jakby był jakimś złem koniecznym.

Marcin_490

23.07.2009

PSS Społem

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Wczoraj byłem w...
Wczoraj byłem w Banku załatwić parę spraw.Obsługa była naprawde kompetentna i uprzejma.Poinformowała mnie o wszystkich możliwościach jakie mnie interesowały.Naprawdę wygląd banku też jest interesujący.

Marcin_490

23.07.2009
Nie zgadzam się (21)
Obsługa pół na...
Obsługa pół na pół.Jedna ekspedientka miła i uprzejma,natomiast niektóre nie za bardzo.A że zakupy można robić na samoobsłudze i na mięsnym to na samoobsłudze są miłe panie i kompetentne,natomiast na mięsnym nieuprzejme.

Marcin_490

23.07.2009

Biedronka

Placówka

Zelów, Kościuszki 2

Nie zgadzam się (19)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi