Witaj,
co dzisiaj oceniasz?

Oceniaj i rekomenduj – Twoje doświadczenia mogą wpłynąć na decyzje zakupowe innych konsumentów oraz przyczynić się do poprawy jakości obsługi w całej Polsce.

Najnowsze opinie

E.Leclerc

Zakupy z wczoraj , jajka wszystkie zepsute smród w domu okropny dziadostwo termin niby do 3.12.25 producen top-jaj Bieżuń, więcej nie będę robił zak...

MatiNowy_pzwA

20.11.2025

ORLEN

Strzelin, Jana Pawła II 27

Ta placówka Orlen-u w Strzelinie, zawsze "stoi" na wysokości swoich zadań w społeczeństwie. Mili, grzeczni i uprzejmi pracownicy dbają o sprawną obsłu...

DORA_1

19.11.2025

MZK Toruń

Bardzo chciałabym podziękować Panu Kierowcy wieczornej ( około godziny 20, Aleja Sokidarnosci ) linii 115. Pojazd nr 636. Dzięki Niemu nie musiałam cz...

Klient_6WxQp

19.11.2025

UPS

Poziom obsługi w drastycznym stopniu zależną od tego na kogo idą ci się “trafić” niekiedy trudne sprawy załatwiane są od ręki a niekiedy błachostka po...

Klient_ij7c

19.11.2025

McDonald's

Lipno, Jastrzębska 17

Bardzo pozytywne zaskoczenie. Obsługa na wysokim poziomie. Jedzenie wydawane szybko. Czystość również na bardzo wysokim poziomie. Czego chcieć więcej?

Klient_ij7c

19.11.2025

Bel-Pol

Moje doświadczenia ze sklepem Bel-Pol w Kutnie są zdecydowanie negatywne. Przede wszystkim brakuje tam jakiegokolwiek profesjonalizmu — zarówno w obsł...

LIDL

Bardzo miła obsługa, duży asortyment, przystępne ceny, możliwość płacenia za równo gotówką jak i kartą dostępne ona rodzaje kas.

dorotafilar_CB35

19.11.2025

Biedronka

Nie jestem zadowolona z mojej ostatniej wizyty w Biedronce, ponieważ nie miałam możliwości za zakupy zapłacić gotówką bo wszystkie kasy były zamknięte...

dorotafilar_CB35

19.11.2025

wakacje.pl

Bardzo kompletny pracownik, po upewnieniu się o moich preferencjach pracownik pokazał kilka opcji w przystępnych cenach, zwiazku z brakiem płynnego ...

martaskowron_WZnp

19.11.2025

Play

Personel bardzo życzliwy. Pani z należytą dbałością wyjaśniła składniki na fakturze, upewniając że wszystko jest dla mnie zrozumiałe, pomogła dobrać ...

martaskowron_WZnp

19.11.2025

Żabka

Sklepy Żabka zazwyczaj oferują szybkie i wygodne zakupy, posiadają dużą dostępność produktów codziennego użytku, personel zawsze miły i uprzejmy. Obsł...

Klient_lbJIc

19.11.2025

ORLEN

Prawie zawsze jestem zadowolony z wizyt na ORLEN-ie. Stacje zawsze są czyste, obsługa zainteresowana klientem. Toalety są utrzymane w należytym stanie...

Sagaru

18.11.2025

Biedronka

Ogólny brak ładu i brud na sklepie, pracownicy najczęściej są kompletnie obojętni głównie z powodu rażąco małej ilości pracowników na sklepie. Jeronim...

Sagaru

18.11.2025

Media Expert

Nie polecam Media expert sklepu internetowego. Zakup odkurzacza sprawił wiele trudności mianowicie kupując odkurzacz na raty w internecie zamówienie n...

PS_PKSC

18.11.2025

zooplus.pl

Korzystam ze sklepu internetowego Zooplus regularnie. Bardzo łatwe składanie zamówień, dostawy są bezpłatne i pod same drzwi, co ma ogromne znaczenie,...

KlientNaTopie

18.11.2025

Żabka

Sklep jak sklep — ogólnie w porządku, czysty i z podstawowym asortymentem. Natomiast na półkach było dość mało towaru, co od razu rzucało się w oczy i...

PiotrGluz_BAmp

18.11.2025

Dołącz do jury przyznającego Gwiazdy

Kondysdan

91 opinii

Średnia ocen: 2.3

Zopiniowana Gwiazda: Bank Millennium

Data: 06.11.2025

Klient_F9dak

1 opinii

Średnia ocen: 2

Zopiniowana Gwiazda: Orange

Data: 08.11.2025

Ernest_23

192 opinii

Średnia ocen: 4.7

Zopiniowana Gwiazda: Amic Energy

Data: 22.10.2025

joannawes

9 opinii

Średnia ocen: 4.4

Zopiniowana Gwiazda: OLX.pl

Data: 16.11.2025

dorotafilar_CB35

2 opinii

Średnia ocen: 3.3

Zopiniowana Gwiazda: LIDL

Data: 19.11.2025

Dołącz do jury Dołącz do prestiżowego grona i decyduj kto otrzyma Gwiazdy.

Rankingi Jakości Obsługi


Sport i turystyka

Przygotuj się na wiosenne wyjście - te firmy Ci w tym pomogą

Czytaj więcej

Fitness, Siłownie

TOP 5 SIŁOWNI W POLSCE

Czytaj więcej

Aktualności

Jak nie dać się nabrać w Black Friday? 7 prostych zasad dla kupujących

Black Friday to święto zakupów, które co roku przyciąga miliony klientów — w sklepach i online. Kuszące zniżki, błyskające banery „-70%...

Czytaj więcej

Rusza ogólnopolskie badanie jakości obsługi!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie...

Czytaj więcej

Jak dbałość o środowisko wpływa na postrzeganie firmy przez klientów?

Współczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...

Czytaj więcej