Witaj,
co dzisiaj oceniasz?

Oceniaj i rekomenduj – Twoje doświadczenia mogą wpłynąć na decyzje zakupowe innych konsumentów oraz przyczynić się do poprawy jakości obsługi w całej Polsce.

Najnowsze opinie

Castorama

Polecam współpracę z Panią Eleną . Grochowiecką. Zaprojektowała dla mnie kuchnię, która jest funkcjonalna, estetyczna i dobrze przemyślana. W trakcie ...

Chata Polska

Gorzów Wielkopolski, Górczyńska 23

Ciekawy sklep, duży wybór, ale niemiła niespodzianka przy kasie a potem w domu. Przy kasie - tylko karta plastikowa, brak aplikacji, aby zbierać punk...

PeZU

27.11.2025

Dino

Personel odznaczający się manią wyższości. Żenujące podejście do klienta. W ten sposób można tylko obniżać noty sklepów tej sieci.

Pavel

27.11.2025

Media Expert

Nie polecam pod żadnym względem. Zakupiona pralka ,opłacona w sklepie stacjonarnym.Miala przyjść następnego dnia.Bez rezultatu .okazało sie ze płatnoś...

Biedronka

Opatów, 1 Maja 48

Personel jest bardzo uprzejmy. Gdy nie mogę znaleźć rzeczy na sklepie zawsze otrzymuję pomóc. Na sklepie zazwyczaj panuje czystość, zależności od waru...

Klient_s1Ea7

26.11.2025

Biedronka

W sieci biedronka personel jest bardzo uprzejmy, gdy pytam o produkt, którego nie mogę znaleźć zawsze otrzymuję pomóc. Przy kasach dostaję dodatkowe i...

Klient_s1Ea7

26.11.2025

24opony.pl

Witam nie polecam tej firmy w żadnym wypadku zamówiłam opony 20 na początku listopada było fajnie przyszły po dwóch dniach ale.......18 i tu zaczął si...

Klient_Lo5zx

26.11.2025

Nike

jakość ubrań i butów super obsługa w sklepach bardzo miła jeśli jest konieczność zwrócenia czegoś jest to bezproblemowo a do tego nie ma problemów z p...

Zuzanna Wojtasik

26.11.2025

Loft Grudziądzu

Niestety moja wizyta w restauracji Loft w Grudziądzu pozostawiła wyjątkowo negatywne wrażenie. Chociaż menedżerka lokalu zasługuje na pochwałę – jest...

ConceptsPRO_sSDw

26.11.2025

Change

Gorzów wielkopolski, Przemysłowa 2

Byłam w tym sklepie kilka razy i za każdym razem wychodziłam bardzo zadowolona. Świetna obsługa – pracownicy są uprzejmi i pomocni, a sama atmosfera w...

Klient_Wisienka

26.11.2025

iSpot

Gorzów wielkopolski, Przemyślowa 2

Byłam w placówce ISpot w Gorzowie wielkopolskim na centrum handlowym NovaPark. Miałam konkretne pytania apropo produktu i Pani konsultantka na imię Zu...

Klient_Wisienka

26.11.2025

Sinsay

Jelenia Góra, Podwale 25

Często oblsuga jest arogancka i nie odpowiada na pytania i potrzeby klienta. Salon bardzo często jest nieuporządkowany i wiele rzeczy nie jest na swoi...

AsiaLipnicka_TLbo

26.11.2025

Vilandy

Jestem bardzo zadowolona z zakupionej sofy dla dziecka. Produkt jest solidnie wykonany, wygodny i prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach. Dost...

Klient_oKbrZ

26.11.2025

Pepco

Zle wydrukowane promocje na sklepie i wprowadzają klienta w bład. Panie sprzedające, wogole nie ogarniające młode bez wigoru nic nie wiedzą.

Monika_3288

26.11.2025

Pepco

Zle wydrukowane promocje na sklepie i wprowadzają klienta w bład. Panie sprzedające, wogole nie ogarniające młode bez wigoru nic nie wiedzą.

Monika_3288

26.11.2025

Santander Bank Polska

Warszawa, Zwycięzców 28

Wizyta bardzo miła i przyjemna. Od wejścia czuć zaopiekowanie się klientem przez pracowników oddziału. Na wstępie zapytanie o cel wizyty i moje potrze...

Madur

26.11.2025

Dołącz do jury przyznającego Gwiazdy

AdrianAtos_fFlx

16 opinii

Średnia ocen: 3.1

Zopiniowana Gwiazda: MEDICOVER

Data: 04.11.2025

Klient_kUt8

601 opinii

Średnia ocen: 4

Zopiniowana Gwiazda: Bank Millennium

Data: 06.11.2025

MaciejRaduchowski_aZZK

2 opinii

Średnia ocen: 4

Zopiniowana Gwiazda: LIDL

Data: 06.11.2025

Klient_mtITk

3 opinii

Średnia ocen: 3.8

Zopiniowana Gwiazda: MEDICOVER

Data: 04.11.2025

Klient_X28Z

88 opinii

Średnia ocen: 4.8

Zopiniowana Gwiazda: Bank Millennium

Data: 06.11.2025

Dołącz do jury Dołącz do prestiżowego grona i decyduj kto otrzyma Gwiazdy.

Rankingi Jakości Obsługi


Sport i turystyka

Przygotuj się na wiosenne wyjście - te firmy Ci w tym pomogą

Czytaj więcej

Fitness, Siłownie

TOP 5 SIŁOWNI W POLSCE

Czytaj więcej

Aktualności

Jak nie dać się nabrać w Black Friday? 7 prostych zasad dla kupujących

Black Friday to święto zakupów, które co roku przyciąga miliony klientów — w sklepach i online. Kuszące zniżki, błyskające banery „-70%...

Czytaj więcej

Rusza ogólnopolskie badanie jakości obsługi!

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie...

Czytaj więcej

Jak dbałość o środowisko wpływa na postrzeganie firmy przez klientów?

Współczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...

Czytaj więcej