Witaj,
co dzisiaj oceniasz?

Oceniaj i rekomenduj – Twoje doświadczenia mogą wpłynąć na decyzje zakupowe innych konsumentów oraz przyczynić się do poprawy jakości obsługi w całej Polsce.

Najnowsze opinie

Biedronka

Poznań, Książęca 1

Niestety ale kolejna wizyta i kolejne rozczarowanie. Ta Biedronka nie jest zbyt duża ale chaos tam panujący to coś okropnego. Straszny bałagan na skle...

Klient_deIW1

16.12.2025

DPD Polska

To jest koszmar.... żona czeka na kuriera, a on wpisuje że nikogo nie zastał i przekierował paczkę do paczkomatu.... Może nie wie jak korzystać z domo...

PZU

Oczywiście nie mam tu dużej pretensji do pracowników infolinii, bo wiem jak to działa, ponieważ sama pracuje w innej dużej firmie, ale mam tutaj prete...

Tatrzański Park Narodowy

Piękne widoki i wspaniała przyroda nie są w stanie przykryć skandalicznych zaniedbań. Codziennie miejsce to odwiedza ponad 1000 osób, parking kosztuje...

SMKovorotnii_yFcx

14.12.2025

Biedronka

Lubomia, Graniczna 10a

Sklep bardzo schludny brak palet w przejściu niestety dość często popołudniu półki stoją puste. Bardzo mała liczba obsługi jak na tak duży sklep na ca...

Klient_0e3Uh

13.12.2025

Delikatesy Centrum

Hażlach, Długa 23a

Bardzo duży wybór towaru. Półki zawsze są zapełnione lub są rozszerzone facy innego produktu tak aby zachować wrażenie pełności. Obsługa na dziale mię...

Klient_0e3Uh

13.12.2025

Reserved

Mimo mojego ostatniego zamówienia złożonego w black friday produkty doszły do mnie bardzo szybko, zostały podzielone na 2 paczki ponieważ ubrania znaj...

Żabka

Personel w Żabce był miły i pomocny, a obsługa przebiegała szybko i sprawnie. Czas oczekiwania przy kasie był krótki, dodatkowo była dostępna kasa sam...

Klient_auPJp

13.12.2025

Biedronka

Zawiercie, Bohaterów Westerplatte 33

Bardzo długi czas oczekiwania w kolekcjach gdy podchodzić do pracowników z jakimś pytaniem to albo mówią że nie widzą albo strasznie chamsko odpowiada...

Biedronka

Wrocław, Królewiecka 68

Personel w Biedronce był uprzejmy i kompetentny, a obsługa przebiegała sprawnie. Czas oczekiwania przy kasie był akceptowalny. Oferta sklepu była szer...

Klient_auPJp

13.12.2025

Żabka

Zawiercie, Wierzbowa 16

Będąc w Żabce pani nie zapytała mnie o aplikację żabki również nie poleciła produktu podeszła do mnie lekceważąco natomiast jest chodzi o sklep był cz...

Dino

Żmigród, Wojska Polskiego 4

Byłam w Dino w mojej okolicy. Przy kasie była kolejka, bo jedna osoba musiała robić kilka rzeczy naraz, więc trochę się czekało. W sklepie było widać,...

Action

Rawicz, Stanisława Kamińskiego 2a

Byłam w Action w mojej okolicy. Pani kasjerka była miła i sprawnie obsługiwała klientów. Sklep był w porządku, choć niektóre półki wyglądały chaotyczn...

McDonald's

Obsługa była miła i sprawnie przyjęła zamówienie, a jedzenie przyszło w normalnym czasie. Lokal był w większości czysty, choć przy niektórych stolikac...

Biedronka

Byłam ostatnio w Biedronce w mojej okolicy. Pani Kasjerka była w porządku i szybko mnie obsłużyła. Sklep trochę nie był uporządkowany, zabrakło kilku ...

Centrum Spotkania Kultur

Lublin, plac Teatralny 1

Centrum Spotkania Kultur to bardzo ładne i nowoczesne miejsce z wyjątkową architekturą, które robi duże wrażenie już od pierwszego spojrzenia. Budynek...

Klient_kKPIj

13.12.2025

Dołącz do jury przyznającego Gwiazdy

Niutektakmimow

222 opinii

Średnia ocen: 4.3

Zopiniowana Gwiazda: Kaufland

Data: 04.12.2025

krzysiaaa12

164 opinii

Średnia ocen: 4.3

Zopiniowana Gwiazda: Pepco

Data: 04.12.2025

Jarosław_570

266 opinii

Średnia ocen: 4.2

Zopiniowana Gwiazda: ORLEN

Data: 11.12.2025

PawełKowalski_eM7Y

3 opinii

Średnia ocen: 5

Zopiniowana Gwiazda: LIDL

Data: 10.12.2025

Gustaw_60000

1169 opinii

Średnia ocen: 4.5

Zopiniowana Gwiazda: RTV EURO AGD

Data: 05.12.2025

Dołącz do jury Dołącz do prestiżowego grona i decyduj kto otrzyma Gwiazdy.

Rankingi Jakości Obsługi


Przychodnie i gabinety lekarskie

Pacjenci Wybierają: Top 3 Przychodnie

Czytaj więcej

Inne sklepy

Prezent na ostatnią chwilę? Zajrzyj do tych sklepów!

Czytaj więcej

Aktualności

Ogólnopolskie badanie jakości obsługi zakończone! Wyłoniono laureatów konkursu Oceń Jakość.

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....

Czytaj więcej

Jak nie dać się nabrać w Black Friday? 7 prostych zasad dla kupujących

Black Friday to święto zakupów, które co roku przyciąga miliony klientów — w sklepach i online. Kuszące zniżki, błyskające banery „-70%...

Czytaj więcej

Jak dbałość o środowisko wpływa na postrzeganie firmy przez klientów?

Współczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...

Czytaj więcej