Wszystkie aktualności

Gwiazdy Jakości Obsługi rozdane po raz 17. – podsumowujemy rok 2023

Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 – firmy, które właściwie dbają o KonsumentówJak co roku, ze wszystkich firm ocenianych na portalu jakoscobslugi.pl, wyróżnione...

Czytaj więcej

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez firmy przy obsłudze klienta? Sprawdź, jak ich unikać!

Obsługa klienta odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Niestety, nawet najlepiej prosperujące przedsiębiorstwa popełniają błędy, które mogą...

Czytaj więcej

Gala Gwiazd Jakości Obsługi 2024. Najlepsze firmy otrzymają statuetki!

Z przyjemnością ogłaszamy, że najlepsze firmy w Polsce zostaną nagrodzone prestiżowymi statuetkami Gwiazdy Jakości Obsługi 2024. Ceremonia wręczenia, odbędzie się już 23 maja 2024 w Narodowym Forum Muzyki...

Czytaj więcej

Znamy już wszystkie Gwiazdy Jakości Obsługi 2024! [AKTUALIZACJA]

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...

Czytaj więcej

Konkurs Wielkanocny ,,Rozbij pisankę" - Regulamin

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "Rozbij pisankę"!Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:1. Dodać cztery opinie tekstowe na stronie jakoscobslugi.pl do czterech...

Czytaj więcej

Czy konsument jest ważny? Świętujemy Europejski Dzień Praw Konsumenta

W dzisiejszym świecie, kiedy globalna gospodarka wydaje się być w centrum uwagi, niezwykle istotne jest zrozumienie roli konsumentów. Ich decyzje, wybory i prawa kształtują...

Czytaj więcej

Jak sklepy przystosowują się do różnorodnych potrzeb klientów?

W dzisiejszym społeczeństwie dążymy do tego, aby miejsca publiczne były bardziej dostępne dla wszystkich, niezależnie od ich indywidualnych potrzeb i ograniczeń....

Czytaj więcej

Jak najlepsze firmy komunikują się z klientami? Sprawdź, czy robisz to dobrze!

Komunikacja z klientem to nie tylko umiejętność, ale kluczowy element skutecznego funkcjonowania każdej firmy. W czasach tak dużej konkurencji i dynamicznych...

Czytaj więcej

Poczta Polska: opóźnienia, braki kadrowe i transformacja

Poczta Polska, z 465-letnią historią, zmaga się z krytyką klientów dotyczącą opóźnień w dostawach, notorycznych problemów z awizami i braków kadrowych. Wiceprezes Andrzej Bodziony broni firmy, podkreślając...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi