Wszystkie aktualności

15 marca – Światowy Dzień Konsumenta!

15 marca przypada święto wszystkich konsumentów. Co roku tego dnia, Polski Program Jakości Obsługi występuje w imieniu społeczności zakupowej, która przez...

Czytaj więcej

Co czeka Polaków w 2023 roku?

Nowy rok mogliśmy przywitać pełną parą dzięki rekordowo ciepłej pogodzie, która prezentowała się mocno na plusie. Początek 2023 roku przywitał...

Czytaj więcej

Znamy już prawie wszystkie Gwiazdy Jakości Obsługi 2023!

Wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów. O przyznaniu go, decyduje odpowiednio wysoki wskaźnik jakości obsługi oraz dodatni indeks NPS.  Które firmy...

Czytaj więcej

Zakupy w czasach inflacji. Jakie są aktualne trendy konsumenckie?

Wszystkie branże walczą o klienta kusząc go lepszymi cenami. Tegoroczna edycja badania Grupy Muszkieterów (zarządzającymi sieciami Intermarché i Bricomarché) pokazała, że rosnąca inflacja...

Czytaj więcej

Jak obniżyć rachunki za energię? Poznaj sprawdzone sposoby!

Zbliżająca się zima może być bardzo trudna nie tylko z powodu niskich temperatur. Wiele Polaków już teraz patrzy na szalejącą inflację, zwiększające...

Czytaj więcej

Sztuczna inteligencja w e-commerce! Jak wspiera sklepy internetowe?

Liczba sklepów internetowych z roku na rok rośnie w dynamicznym tempie. Myśląc o przyszłości e-commerce, nie można pominąć bardzo ważniej kwestii...

Czytaj więcej

Konkurs "Zaplanuj nowy rok z jakoscobslugi.pl!" - ZAKOŃCZONY

Konkurs "Zaplanuj nowy rok z jakoscobslugi.pl!" ruszył 28 grudnia 2022 roku. Zadaniem uczestników było dodanie minimum 3 opinii tekstowych na portalu jakoscobslugi.pl. Na zwycięzców czekały aż 23 kalendarze...

Czytaj więcej

Konkurs "Oceń Jakość 2022" zakończony! Oto laureaci

11. grudnia zakończył się konkurs "Oceń Jakość 2022", w którym respondenci oceniali swoje doświadczenia z wybranymi placówkami handlowymi i usługowymi w ciągu 2022 roku.  Zadaniem osób biorących udział...

Czytaj więcej

Czy Polacy pamiętają o bezpieczeństwie podczas e-zakupów?

Czy Polacy pamiętają o bezpieczeństwie podczas e-zakupów? Badanie Santander Consumer Banku pokazało, że blisko 90 proc. Polaków korzysta z Internetu, z czego...

Czytaj więcej

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi