Według badań Mind&Roses, większa część osób na wakacje w Polsce wyda 1734zł na osobę - to o 7% więcej niż w 2023 roku. Raport pokazał, że ok. 14% osób nie pojedzie w tym roku nigdzie. Co piąty Polak ma zamiar zmieścić się w budżecie 1500 - 2500 zł, a największa grupa ankietowanych w przedziale 2500 - 5000 zł. Tylko 2% badanych wyda na wakacje powyżej 15000 zł.
Ze względu na zbyt wysokie ceny, 14% Polaków nie pojedzie na wakacje w tym roku.
Portal pollster.pl przedstawił, że 72% Polaków planuje pozostać w Polsce podczas wakacji, z czego najwięcej - aż 48% wybierze się nad Morze Bałtyckie.
Za granicę ma się wybrać około 42%, z czego 7% Polaków wyjedzie poza Europę.
Turcja 25%
Egipt 22%
Tunezja 12%
Tajlandia 12%
USA 10%
Australia 7%
Zjednoczone Emiraty Arabskie 6%
Najwięcej ankietowanych martwiło się o pogodę (42%), na drugim miejscu wykazano problemy zdrowotne (34%), następnie wypadek (33%), kradzież (30%) oraz insekty (25%).
Wskaźnik za lipiec 2024 wyniósł 3,5/5 - czy to dużo?
Jednym z problemów może być nieodpowiednie dostosowanie wielkości obiektów do ilości gości. Nasi użytkownicy nie byli zadowoleni z obłożenia hotelu:
,,[…] Z minusów parking - przed samym hotelem znajduje się bezpłatny parking, niestety bardzo mały, więc ciężko o miejsce. Troszkę dalej jest dużo większy parking należący do hotelu, jednak już płatny (nawet dla gości). Hotel w wakacje i ferie jest bardzo zatłoczony, ludzi jest pełno i tworzą się ogromne kolejki w restauracjach czy na basenie. Ceny za nocleg też są dosyć wysokie. Pokoje jak i cały hotel bardzo czyste, jednak widać, że już trochę zużyte. Obsługa bardzo pomocna i ze świetnym podejściem do dzieciaków. Polecam na pobyt, ale nie w najpopularniejszych terminach, gdy ceny są wyższe i jest pełno ludzi."
Jednak nie zabrakło też pozytywnych opinii o hotelach:
,,Hotel sam w sobie ma urok. Pokoje czyste, prawie w każdym balkon. Obsługa bardzo pomocna, nawet w sprawach, którymi nie muszą się zajmować, Miałam ofertę ze śniadaniami, jedzonko bardzo dobre, jedyny minut to to, że śniadania są od 8 do 10; ja jako miłośniczka gór potrzebuję wychodzić wcześniej - na to hotel ma rozwiązanie. Można do dnia wcześniej do godziny 15 zgłosić, że będzie się wychodzić np. o 6 i suchy prowiant będzie czekał w recepcji. Gorąco polecam."
Oceny naszych użytkowników wykazały, że są oni najbardziej zadowoleni z wiedzy i kompetencji personelu oraz oferty, ceny i asortymentu. Najgorszym wskaźnikiem okazała się organizacja i czas obsługi.
Zakupy w sieci stają się coraz bardziej popularne, oferując wygodę i szeroki wybór produktów. Jednak wraz z rosnącą popularnością zakupów online rośnie także liczba zagrożeń, na które musisz być przygotowany....
Czytaj więcejPolacy ocenili branżę turystyczną. W lipcu przeprowadziliśmy Comiesięczny Monitoring Branż dla biur podróży oraz hoteli. Użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl opisali swoje doświadczenia...
Czytaj więcejObsługa klienta odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Niestety, nawet najlepiej prosperujące przedsiębiorstwa popełniają błędy, które mogą...
Czytaj więcej