1563 powody do radości!

1563 powody do radości!

W tym roku odbył się już 29. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Fundacja od lat wspiera szpitale, wyposażając je w nowoczesny sprzęt. Tegoroczna zbiórka zostanie przekazana na doposażenie oddziałów dziecięcej laryngologii, otolaryngologii i diagnostyki głowy. Wśród planowanych zakupów znajdują się zestawy endoskopów laryngologicznych, aparaty USG i RTG, nawigacje optyczne otolaryngologiczne i lasery diodowe.

„Te nowoczesne i bardzo specjalistyczne urządzenia w chwili obecnej są niezbędne w nowoczesnej chirurgii laryngologicznej. Stanowią zazwyczaj podstawowe wyposażenie laryngologicznych sal operacyjnych. Praca bez możliwości korzystania z takich sprzętów może powodować wzrost ryzyka powikłań. Wydłużanie zabiegów bezpośrednio wpływa na proces leczenia i rekonwalescencji u małych pacjentów”. - Tomasz Grochowski, Centrum Zdrowia Dziecka.

Z racji panujących w Polsce ograniczeń i obostrzeń, również finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wyglądał w tym roku nieco inaczej. Co prawda wolontariusze w dalszym ciągu byli widoczni w centrum miast i zbierali datki do puszek, rozdając tradycyjne serduszkowe naklejki, a stacjonarne skarbonki znajdowały się m.in. w sklepach Żabka, jednak wiele działań odbyło się tym razem w Internecie. Uruchomiona została eSkarbonka oraz zbiórka na portalu społecznościowym Facebook. Na portalu Allegro.pl odbyły się liczne aukcje, z których dochód zostanie przekazany na konto WOŚP. Wśród najgłośniejszych licytacji znaleźć można książkę Radka Kotarskiego „Inaczej. Jak pracować mniej, ale lepiej i przyjemniej”, do której dołączone jest… Ferrari! Licytacja kończy się w walentynki, a aktualna cena wynosi ponad 450 tysięcy złotych (stan na 03.02.21 godz. 15:42).  

Polski Program Jakości Obsługi również nie pozostał w tyle. Dołączyliśmy do akcji wspierania WOŚP. Użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl oraz SecretClient® zostali poinformowani, że każda zamieszczona na portalu jakoscobslugi.pl (od 26 stycznia) opinia, to złotówka, którą przekażemy na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Zbiórka trwała zaledwie kilka dni, a na naszym portalu uzbieraliśmy aż 1563 nowe opinie! Użytkownicy świetnie się spisali w pracy zespołowej. Dnia 2 lutego 2021 Program Jakości Obsługi wykonał przelew na konto fundacji, w wysokości 1563 zł. 

Wszystkim serdecznie dziękujemy za udział w akcji i zaangażowanie! Razem możemy więcej!

Poniżej znajduje się film, z osobistymi podziękowaniami od Jurka Owsiaka.

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Jak dbałość o środowisko wpływa na postrzeganie firmy przez klientów?

Współczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...

Czytaj więcej

Back to School 2025: Kompleksowy przewodnik dla handlu i e-commerce

Sierpień i wrzesień to dla branży handlowej czas ogromnego ruchu i wzmożonej konkurencji. „Back to School” to nie tylko zakupy szkolne – to także test sprawności...

Czytaj więcej

Znamy już wszystkie Gwiazdy Jakości Obsługi 2025! Poznaj tegorocznych laureatów!

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...

Czytaj więcej