Ceremonia Ogłoszenia Laureatów Gwiazd Jakości Obsługi 2020!

Ceremonia Ogłoszenia Laureatów Gwiazd Jakości Obsługi 2020!

Tegoroczna gala Gwiazd Jakości Obsługi przybrała nieco inną formę. Zmiany te wymusiła na nas trwająca pandemia i wprowadzone ograniczenia dotyczące organizacji imprez masowych. Nie mogliśmy jednak zrezygnować z corocznej tradycji, dlatego nieco ją zmodyfikowaliśmy. Jaki jest efekt?

        W tym roku nie było nam dane, zgodnie z tradycją, spotkać się na uroczystej gali w Business Centre Club w Warszawie, na której zostają wręczone statuetki Gwiazd Jakości Obsługi. Tegoroczna gala miała być jeszcze bardziej wyjątkowa, ponieważ poza konkursem głównym, do rozdania były nagrody specjalne. W tym roku firmy ukoronowane zostały także Gwiazdami Dekady 2010-2020. To ekskluzywna nagroda dla tych, którzy nieprzerwanie dbają o jakość obsługi w swoich firmach i cieszą się uznaniem klientów. Wśród laureatów Gwiazd Dekady spotykamy m.in.: DPD Polska, Hebe, PKN Orlen i T-Mobile.

Tradycyjna forma gali nie była możliwa do zrealizowania, a więc trzeba było stawić czoła przeciwnościom losu i zorganizować alternatywną wersję. Dzięki zaangażowaniu Prezesa grupy VSC – organizatora Programu Jakość Obsługi - Mirosława Bartonia, zespołu badawczego, na czele z dr Krystyną Jendrzej-Gawlicz oraz z pomocą charyzmatycznego prowadzącego – Marcina Prokopa,  powstał pierwszy w historii Polskiego Programu Jakości Obsługi film, z uroczystą Ceremonią ogłoszenia Laureatów Gwiazd Jakości Obsługi oraz Gwiazd Dekady. Było to niezwykle cenne i ciekawe doświadczenie, którego owoc możecie obejrzeć poniżej.

 

Serdecznie zapraszamy do obejrzenia 
Ceremonii Ogłoszenia Laureatów XIII edycji Gwiazd Jakości Obsługi!

 

 

Zachęcamy również do obejrzenia wypowiedzi kilku naszych laureatów:

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Jak dbałość o środowisko wpływa na postrzeganie firmy przez klientów?

Współczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...

Czytaj więcej

Back to School 2025: Kompleksowy przewodnik dla handlu i e-commerce

Sierpień i wrzesień to dla branży handlowej czas ogromnego ruchu i wzmożonej konkurencji. „Back to School” to nie tylko zakupy szkolne – to także test sprawności...

Czytaj więcej

Znamy już wszystkie Gwiazdy Jakości Obsługi 2025! Poznaj tegorocznych laureatów!

Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...

Czytaj więcej