Firmy, które od 10 lat skutecznie dbają o klientów. Przedstawiamy GWIAZDY DEKADY 2010-2020!

Codziennie mamy do czynienia z jakością obsługi. Sprawdzamy nowe marki, testujemy produkty i usługi. Najczęściej porównujemy je do znanych nam firm, które od lat mają ugruntowaną pozycję na polskim rynku. Mamy już swoje przyzwyczajenia, ulubione miejsca, w których robimy zakupy, gdzie spotykamy znajome twarze pracowników, z którymi zdążyliśmy już nawiązać relacje. Klienci doceniają niesłabnącą  jakoś obsługi i mimo upływu lat, wciąż chętnie wracają do tych firm. Marki, które na przestrzeni ostatnich 10 lat skutecznie potrafiły dostosować się do wymagań klientów i utrzymywały wysoką jakość obsługi. Za swoje podejście i prokliencką postawę, zostały nagrodzone Gwiazdą Dekady 2010-2020. Co wpływa na tak wysoki poziom zadowolenia klientów, które trwa nieprzewanie od tylu lat? Opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.p mówią same za siebie!

„Od wielu lat jestem klientką tej drogerii. Wiem, że zawsze znajdę coś dla siebie i mam pewność, że to będzie dobry wybór. Lubię testować nowe produkty, ale nigdzie nie mam takiego zaufania jak do tej marki. Do tego fantastyczna obsługa - Panie zawsze staną na wysokości zadania, doradzą, wytłumaczą, poświęcą tyle czasu ile klient potrzebuje. Wszystko w miłej atmosferze. Oby tak dalej!” ~AnZam

"Często korzystam z oddziałów Ing na terenie Śląska. Ostatnio miałam przyjemność być obsługiwana w oddziale na Kościuszki w Katowicach. Wysoka kultura osobista, zaangażowanie w moją sprawę(nie sprzedażową) utwierdziły mnie w przekonaniu, że jestem dla banku ważnym klientem bez względu z czym przychodzę. Uśmiech na twarzy wszystkich pracowników i chęć pomocy. Najlepszy bank, polecam :)" ~ Klaudia_389

Konsumenci oczywiście przywiązują uwagę do cen czy rabatów jakie otrzymują na wybrany produkt, ale przede wszystkim dokladnie obserowują personel - zachowanie i podejście do klientów. Zaangażowanie, wiedza, którą pracownicy chętnie dzielą się kupującymi, otwarta postawa i szeroki uśmiech najmocniej wpływają na odczucia kupujących. To właśnie te elementy zapadają nam w pamięć na długi czas. Pragniemy nawiązać relację i tego szukamy podczas wizyty w sklepie czy punkcie obsługi.

Sprawdź w Onet.pl - Kto z Gwiazdą Jakości Obsługi 2020? Zobacz, które firmy zostały najbardziej docenione przez konsumentów!

Nasze Gwiazdy Dekady doskonale zdają sobie sprawę z konieczności rozwoju i dopasowawania standardów do potrzeb swoich klientów. Modernizacja technologii, wzrost sprzedaży online, wielokanałowa forma komunikacji firm z klientami - wszystko to wpływa na konsumentów. Z roku na rok rosną ich oczekiwania wobec obsługi, wymagają konkretnego, profesjonalnego zachowania pracowników, a także zminimalizowania czasu obsługi. Wobec tego, firmy muszą być bardziej elastyczne i przygotowane do wyzwań jakie stawiają przed nimi sami kupujący.

Gwiazdy Dekady 2010-2020 to wyróżnienie właśnie dla tych firm, które przez minioną dekadę wsłuchiwały się w głos konsumentów. Przez lata realizowały działania mające na celu poprawę standardów i jakości obsługi, co przekładało się na wzrost satysfakcji klientów. To marki, które uważnie monitorowały zachowania i opinie kupujących, analizowały wszelki uwagi oraz pochwały, aby doskonalić świadczoną obsługę. Otrzymując wyróżnienie uzyskują także rekomendacje swoich klientów co również jest wyrazem ich zaufania. Godło Gwiazdy Dekady 2010-2020 otrzymały m.in.: Biedronka, Deichmann, DPD Polska, Hebe, ING Bank Śląski, internetowykantor.pl, Lidl, OleOle.pl, Pepco, Play, RTV EURO AGD, Samsung, Sephora, Sprzęt Gospodarstwa Domowego Bosch Siemens Gaggenau Zelmer, T-mobile, UPC, Vivus.pl.

 

Gwiazda_Dekady_wyborcza_WWW

 

Pełną listę Gwiazd Jakości Obsługi Dekady 2010-2020 znajdziesz tutaj

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja - dołącz do programu

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem