Ogólnopolskie badanie jakości obsługi zakończone! Wyłoniono laureatów konkursu Oceń Jakość.


Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online. Zadowolenie klientów z procesu obsługi oraz ich skłonność do poleceń firmy, będą miały wpływ na wybór Gwiazd Jakości Obsługi 2026.


Podczas badania użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl oraz Audytorzy serwisu SecretClient® ocenią m.in. branżę bankową, ubezpieczeniową, telekomunikacyjną, spożywczą czy e-commerce. Każda marka, która zakwalifikowała się do badania jest oceniana przez respondentów za ogólną jakość obsługi, w skali 1-10. Dla każdej marki respondent wybiera także stopień, w jakim jest skłonny polecić markę znajomym lub rodzinie na 2025 rok (NPS), na skali 0-10. Firmy, których ponadprzeciętne wyniki zostaną potwierdzone w badaniu i otrzymają dodatni indeks NPS, zostaną Gwiazdami Jakości Obsługi 2026 ⭐


Biorąc udział w ankiecie respondenci mogą także wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest łącznie 2000 zł! Zadaniem osób biorących udział w konkursie, jest umieszczenie w ankiecie badawczej minimum 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe.


Badanie rusza 4. listopada i będzie trwało do końca miesiąca.


Które firmy zasilą elitarne grono Gwiazd Jakości Obsługi 2026?

Dowiemy się już niebawem!


Ed. 03.12.2025

Laureaci konkursu Oceń Jakość 2025 zostali wyłonieni!

Są to:

1. Mariusz A.

2. Jakub K.

3. Klaudia B.

4. Dorota W.

5. Patrycja Sz.

6. Ewa M.

7.

8.

9.

10.

 

Każdy z laureatów otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 200 zł! Gratulujemy! 



Regulamin konkursu znajduje się pod tym linkiem > REGULAMIN - OCEŃ JAKOŚĆ 2025

Twoja opinia się liczy!

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Nie czekaj, aż wyprzedzi Cię konkurencja!

Aktualności

Ogólnopolskie badanie jakości obsługi zakończone! Wyłoniono laureatów konkursu Oceń Jakość.

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....

Czytaj więcej

Jak nie dać się nabrać w Black Friday? 7 prostych zasad dla kupujących

Black Friday to święto zakupów, które co roku przyciąga miliony klientów — w sklepach i online. Kuszące zniżki, błyskające banery „-70%...

Czytaj więcej

Jak dbałość o środowisko wpływa na postrzeganie firmy przez klientów?

Współczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...

Czytaj więcej