Podczas badania użytkownicy portalu jakoscobslugi.pl oraz Audytorzy serwisu SecretClient® ocenią m.in. branżę bankową, ubezpieczeniową, telekomunikacyjną, spożywczą czy e-commerce. Każda marka, która zakwalifikowała się do badania jest oceniana przez respondentów za ogólną jakość obsługi, w skali 1-10. Dla każdej marki respondent wybiera także stopień, w jakim jest skłonny polecić markę znajomym lub rodzinie na 2025 rok (NPS), na skali 0-10. Firmy, których ponadprzeciętne wyniki zostaną potwierdzone w badaniu i otrzymają dodatni indeks NPS, zostaną Gwiazdami Jakości Obsługi 2026 ⭐
Biorąc udział w ankiecie respondenci mogą także wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest łącznie 2000 zł! Zadaniem osób biorących udział w konkursie, jest umieszczenie w ankiecie badawczej minimum 3 ocen tekstowych oraz odpowiedź na pytanie konkursowe.
Badanie rusza 4. listopada i będzie trwało do końca miesiąca.
Które firmy zasilą elitarne grono Gwiazd Jakości Obsługi 2026?
Dowiemy się już niebawem!
Ed. 03.12.2025
Są to:
1. Mariusz A.
2. Jakub K.
3. Klaudia B.
4. Dorota W.
5. Patrycja Sz.
6. Ewa M.
7.
8.
9.
10.
Każdy z laureatów otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 200 zł! Gratulujemy!
Regulamin konkursu znajduje się pod tym linkiem > REGULAMIN - OCEŃ JAKOŚĆ 2025
Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejBlack Friday to święto zakupów, które co roku przyciąga miliony klientów — w sklepach i online. Kuszące zniżki, błyskające banery „-70%...
Czytaj więcejWspółczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...
Czytaj więcej