ZNAMY JUŻ WSZYSTKIE GWIAZDY JAKOŚCI OBSŁUGI 2021!
Poziom jakości obsługi w Polsce po raz pierwszy od lat wzrósł – tak wynika z badania satysfakcji konsumentów. Jest to niesamowite i zaskakujące zjawisko, biorąc pod uwagę liczbę obostrzeń i ograniczeń jakie towarzyszyły nam w 2020 roku. Sprawdź, które firmy stanęły w minionym roku na wysokości zadania, osiągając wysokie wskaźniki jakości obsługi i otrzymały Gwiazdę Jakości Obsługi 2021!
Już po raz XIV Polski Program Jakości Obsługi podsumował opinie konsumentów zgromadzone na portalu jakoscobslugi.pl.
Eksperci Programu pomagają firmom doskonalić standardy obsługi, a konsumentom podejmować właściwe wybory. Te marki, które zyskały zaufanie i w najwyższym stopniu spełniły oczekiwania klientów, otrzymują godło Gwiazdy Jakości Obsługi.
GWIAZDY JAKOŚCI OBSŁUGI 2021

Jak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejWspółczesne społeczeństwo coraz bardziej uświadamia sobie, że konsumpcja nie ogranicza się jedynie do nabycia produktów czy usług. Klienci stają...
Czytaj więcejSierpień i wrzesień to dla branży handlowej czas ogromnego ruchu i wzmożonej konkurencji. „Back to School” to nie tylko zakupy szkolne – to także test sprawności...
Czytaj więcej