Znamy już wszystkich laureatów tegorocznego konkursu Oceń Jakość. Konkurs jest przeznaczony dla zalogowanych użytkowników portalu Jakość Obsługi oraz SecretClient.
Laureaci uzupełnili ankietę, dodali minimum 1 opinię tekstową oraz prawidłowo odpowiedzieli na pytanie konkursowe. Przy typowaniu zwycięzców brany był pod uwagę także czas, w jakim została przesłana ankieta oraz jakość opinii tekstowych – ich rzetelność i prawidłowość.
Oto nasi zwycięzcy
Krzysztof ze Szczecina
Joanna z Połańca
Karolina z Lublina
Mariusz z Torunia
Anna z Opola
Tomasz z Gdowa
Kamil z Bydgoszczy
Paweł z Olsztyna
Anna z Bydgoszczy
Marta z Rusinowa
Każdy z laureatów otrzymuje nagrodę w wysokości 200 zł!
Serdecznie gratulujemy i zapraszamy do dalszego opiniowania na portalu jakoscobslugi.pl!
Regulamin konkursu znajdziesz tutaj.
Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...
Czytaj więcejObsługa klienta odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Niestety, nawet najlepiej prosperujące przedsiębiorstwa popełniają błędy, które mogą zaszkodzić ich reputacji i relacji z klientami. Dowiedz...
Czytaj więcejSerdecznie zapraszamy do udziału w konkursie "Rozbij pisankę"!Aby wziąć udział w konkursie wystarczy:1. Dodać cztery opinie tekstowe na stronie jakoscobslugi.pl do czterech...
Czytaj więcej