Wybieramy najlepsze firmy 2021 roku! Dnia 06.10.2021 ruszył konkurs pod nazwą "Oceń Jakość 2021". Konkurs był skierowany do aktywnych użytkowników portalu jakoscobslugi.pl oraz platformy SecretClient®. Zadaniem w konkursie była subiektywna ocena firm z wielu branż, m.in. bankowej, kosmetycznej, ubezpieczeniowej, odzieżowej czy spożywczej. Respondenci zostali także poproszeni o określenie stopnia prawdopodobieństwa, z jakim polecą daną firmę swoim znajomym lub rodzinie w 2022 roku. Na tej podstawie typowane są firmy, które otrzymają Gwiazdę Jakości Obsługi 2022. W ostatnim zadaniu użytkownicy zostali poproszeni o wymienienie trzech firm, do których powędrowała Gwiazda Jakości Obsługi 2021.
Spośród uczestników zostało wyłonionych 40 zwycięzców, którzy otrzymają jedną z nagród rzeczowych! W puli nagród znajdują się kubki termiczne, plecaki i parasole.
W dniu 21.10.2021 zostali wyłonieni pierwsi zwycięzcy. Trafiło do nich łącznie 20 nagród!
Edit: Kolejne losowanie odbyło się 08.11.2021 roku. Zostało wyłonionych kolejne 20 osób!
NASI ZWYCIĘZCY
Adam, Bielsko-Biała
Agnieszka, Chmielów
Agnieszka, Kraków
Alicja, Szczecin
Anna, Osie
Anna, Tarnów
Bartosz, Grabów nad Prosną
Bogdan, Warszawa
Bożena, Kraków
Bożena, Suwałki
Dominika, Legnica
Dorota, Grodków
Edyta, Piątkowisko
Jarosław, Gdańsk
Joanna, Gać
Leszek, Świebodzice
Magdalena, Skierniewice
Martyna, Nowogard
Mateusz, Poznań
Paweł, Wysoka
Piotr, Płock
Rajisa, Warszawa
Regina, Solec Kujawski
Stanisław, Bielsko-Biala
Teresa, Chojnów
Tomasz, Gdynia
Tomasz, Zielona Góra
Wiktoria, Jelcz-Laskowice
Włodzimierz, Turek
GRATULUJEMY!
I etap konkursu rozpoczął się 6.10.2021 i trwał do 20.10.2021r.
W dn. 21.10.2021 rozpoczął się II etap. Trwał on do 07.11.2021r.
Regulamin konkursu CAWI - Oceń Jakość 2021
Ty również możesz podzielić się opinią!
Gwiazdy Jakości Obsługi to jeden z najważniejszych tytułów, jakie może zdobyć firma. Dlaczego? Ponieważ wyróżnienie przyznawane jest co roku w wyniku badania satysfakcji konsumentów i to Klienci decydują...
Czytaj więcejJak co roku, Polski Program Jakości Obsługi rusza z badaniem satysfakcji Polaków i jakości obsługi w placówkach handlowych i usługowych w Polsce. Od kilku lat ocenie podlegają także sklepy i serwisy online....
Czytaj więcejWybór firmy hostingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej obecności w internecie. W dzisiejszym zalewie ofert, jakość obsługi...
Czytaj więcej