Opinie użytkownika (1)

Kompletnie niepoważne traktowanie...
Kompletnie niepoważne traktowanie klienta. Najpierw po złożeniu dokumentów w Expanderze do kredytu hipotecznego przez 3 tygodnie nie mogłam się doprosić o jakikolwiek kontakt ze strony doradcy, mimo że miałam obiecywane, że dostanę pierwszą wstępną decyzję po ok. tygodniu. Przez 3 tygodnie próbowałam się skontaktować z moim "doradcą" niestety bezskutecznie. W końcu po 4 tygodniach dostałam informację, że nie ma żadnej decyzji banku ponieważ wszystkie dokumenty zdążyły się przeterminować i cały proces muszę zaczynać od nowa. Oczywiście mimo próśb o otrzymanie oficjalnej informacji kiedy złożyli moje dokumenty nadal jestem zbywana... Cóż... Prawdopodobnie dlatego, że przez miesiąc Panowie z Expandera w ogóle ich nigdzie nie wysłali

ADV

29.09.2018

Expander

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi