Opinie użytkownika (1)

Pierwsze wrażenie: Pani...
Pierwsze wrażenie: Pani w średnim wieku przez telefon rozmawia z kimś. Nie mówi dzień dobry ani tym bardziej nie nawiązuje kontaktu wzrokowego. Prowadzi rozmowę prywatną. Stoję przed gablota i spędzam tak około dwóch, trzech minut. W międzyczasie słyszę historię o poprzednim kliencie, który został nazwanym czubkiem przez tę Panią.Kiedy Pani łaskawie kończy rozmowę podpierając się łokciami na ladzie pyta w czym pomóc. Wygląda przy tym jakby opierała się o bar. Mówię, ze oglądam aparaty (stałem przy Nikonie). Na co pani dyskretnie wskazuje mi półkę z Sony mówiąc, że aparaty są tam "na dziś i na jutro". Odparłem, że wolę Nikona na co Pani z obrażoną miną, że "jak Pan sobie chce".Kilka chwil potem jednak podeszła do mnie z łaską, i sztucznym uśmiechem i zaczęła się spoufalać. Kiedy zapytałem o cenę aparatu (który na stronie tej sieci jest sporo tańszy) Pani odparła, że "sprzedawcy tutaj nie zarabiają dużo". Nie wiem w takim razie czy ceny to wymysł sprzedawców czy sprawa odgórna - wydawało mi się, ze sieci mają ceny wspólne. Ale po słowach tej Pani zastanawiam się czy rzeczywiście tak jest - być może sprzedawcy zarabiają niedużo dlatego podnoszą cenę i dorabiają do premii.Wywiązała się rozmowa, która potoczyła się dość dziwnym torem - bo dowiedziałem się z niej o tym jakie seriale i programy ogląda moja rozmówczyni, a nie dowiedziałem się absolutnie NIC o aparacie. Nie dano mi też dojść do słowa.Podziękowałem więc i powiedziałem do widzenia. Na co Pani odezwała się dość wyniosłym tonem próbując jednak obrócić wszystko w żart, powiedziała, że "to nie jest tak, że sprzedawca jest upierdliwy".Jestem zniesmaczony - zwłaszcza, że chciałem wydać kilka (tysięcy) złotych, a wcześniej miałem pozytywne doświadczenia z Fotojokerem w innych miastach.Na koniec zdziwiłem się, bo wg plakietki owa pani była kierownikiem tego sklepu.Podsumowanie: pierwsze wrażenie - fatalne.Badanie potrzeb klienta - brakRozwiązanie i przedstawiona oferta - brakWygląd salonu - czysto i schludnie - chociaż przy części asortymentu brak cen.Czas trwania wizyty - około 15 minut podczas których poznałem preferencje telewizyjne kierownika sklepu.Nie polecam. przynajmniej nie tę panią. Sama sieć godna uwagi.

AdamG.

08.03.2013

CEWE Fotojoker

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8b

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi