Opinie użytkownika (2)

Pracownik Biura Obsługi...
Pracownik Biura Obsługi Klienta nie potrafił udzielić jasnych i konkretnych odpowiedzi na zadawane pytania. Sprawiał wrażenie osoby zagubionej. Próbował mówić o ofercie, jednak bez wskazywania korzyści w odniesieniu do mojej obecnej sytuacji. Otrzymał aktualną fakturę, więc miał taką możliwość. W danej sytuacji pracownik wypadł niekorzystnie, jednak dało się odczuć, że ma braki w wiedzy, stąd wrażenie, że był zagubiony. Brakowało mu również pewności siebie, która pozwoliłaby ukryć te braki, i która cechuje dobrego sprzedawcę.Pracownik, mimo słabego przygotowania merytorycznego, był uprzejmy i kulturalny. Jego wygląd również nie budził żadnych zastrzeżeń. Nie przełożyło się to jednak na moją ogólną, dość niską ocenę jakości obsługi z jego strony.Wizyta w Biurze Obsługi Klienta w żaden sposób nie przyczyniła się do rozwiania moich wątpliwości.

Agata_1206

01.09.2017

Energa

Placówka

Gdańsk, Towarowa 38

Nie zgadzam się (0)
Pracownik sklepu był...
Pracownik sklepu był bardzo zaangażowany w wykonywanie swoich obowiązków. Nie tylko, w sposób rzeczowy i wyczerpujący, odpowiadał na zadawane przeze mnie pytania ale także próbował jak najlepiej zareklamować sprzedawany towar, żeby zachęcić do jego zakupu. Sprawiał wrażenie osoby dobrze przygotowanej i kompetentnej. Był bardzo kulturalny,uprzejmy i uśmiechnięty. Wygląd pracownika również sprawiał pozytywne wrażenie. Był schludny i elegancki. Uważam, że pracownik salonu potrafi nawiązać bardzo dobry kontakt z potencjalnym klientem. Jest również bardzo dobrze przygotowany merytorycznie do wykonywania swoich obowiązków, dzięki czemu potrafi przekształcić obiekcje klienta związane z zakupem w korzyści.

Agata_1206

01.09.2017

Yes

Placówka

Gdańsk, Rajska 10

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi