Opinie użytkownika (4)

Byłam jedną z...
Byłam jedną z pierwszych klientek w restauracji Sakana tego dnia, także po raz pierwszy odwiedziłam to miejsce. Bardzo miła obsługa powitała mnie przy wejściu i wskazała mi salę. Pomieszczenia były przytulne, bardzo czyste, obsługa bardzo schludna i uśmiechnięta. W sali głównej, gdzie odbywa się przygotowywanie posiłków, od razu po zajęciu miejsca otrzymałam menu, a przemiły sushi master nawiązał ze mną rozmowę i zapytał o moje ulubione składniki i rodzaj sushi. Po złożeniu zamówienia od razu zajął się jego realizacją, mogłam obserwować jego pracę, dokonać oceny składników, jakie wykorzystywał. Bardzo szybko otrzymałam moje zamówienie, w skali od 1 do 5 oceniam wygląd, jakoś, sposób i szybkość podania na 5. Spędziłam w restauracji prawie półtorej godziny, ponieważ czekałam na otwarcie pobliskiej winiarni, więc siedziałam przy stoliku i czytałam gazety, które były do użytku dla klientów restauracji. To bardzo dobry pomysł, zwłaszcza, że znajdowały się tam gazety przeznaczone tak samo dla pań jak i dla panów, a więc Sukces i Twój Styl obok Wprost i Newsweeka. Nie niepokojono mnie podczas czytania, usiłując wymusić na mnie kolejne zamówienie, co często zdarza się w różnych lokalach, ale nie czułam się również zaniedbywana, ponieważ przemiłe kelnerki spytały czy nie mam ochoty na coś do picia, a sushi master po pewnym czasie zapytał, czy może coś dorobić. Jedzenie było tak smaczne, że zdecydowałam się na kolejną porcję a sushi master namówił mnie na sushi z grzybami i serkiem Filadelfia, przy czym nie przepadam za grzybami w sushi, więc można sobie wyobrazić, jak bardzo mi smakowało, skoro się zdecydowałam. Co ciekawe, podczas mojego pobytu przyszły dwie klientki anglojęzyczne, sushi master szybko znalazł z nimi wspólny język i zauważyłam, że były bardzo zadowolone z obsługi oraz z zamówienia. Na pewno odwiedzę Sakanę jeszcze wielokrotnie i polecę ją moim znajomym.

Agnieszka_100

26.09.2008

Sakana Sushi Bar

Placówka

Kraków, ul. Sławkowska 5-7

Nie zgadzam się (17)
Obsługa McDrive'a działa...
Obsługa McDrive'a działa bardzo sprawnie, jest bardzo miła i kompetentna. Działają trzy okienka, w pierwszym składa się zamówienie, w drugim uiszcza należność, w trzecim odbiera zamówienie. Nawet przy długiej kolejce samochodów w ciągu kilku minut można z powodzeniem odjechać z zamówionymi produktami. Jakość obsługi jest na najwyższym poziomie.

Agnieszka_100

01.09.2008

McDonald's

Placówka

Kraków, Aleja Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 41

Nie zgadzam się (12)
Po raz kolejny...
Po raz kolejny podczas zakupów w hipermarkecie Carrefour przeraża mnie obsługa kas i horrendalne kolejki, jakie się do nich ustawiają, szczególnie w weekendy. Trzeba w takiej kolejce spędzić nieraz i pół godziny, aby wyjść z marketu z zakupami. Warto przy tym podkreślić, że z niezrozumiałych powodów spora część kas stoi nieczynna, a ludzie tłoczą się w kolejkach do tych działających. Według mnie Carrefour nie powinien pozwalać na tak niski poziom obsługi swoich klientów.

Agnieszka_100

01.09.2008

Carrefour

Placówka

Kraków, Medweckiego 2

Nie zgadzam się (21)
W sklepie poszukiwałam...
W sklepie poszukiwałam płyt meblowych, które miały być użyte jako materiał na półkę oraz części do deski wc (metalowe zaczepy). Spędziłam dłuższą chwilę na poszukiwaniu odpowiedniego działu i materiałów, potrzebowałam fachowej porady i pomocy. Niestety, na dziale meblowym, jak również na dziale łazienkowym nie było nikogo z obsługi. Wyszłam ze sklepu bez materiałów, które chciałam zakupić i z dobrze umotywowaną chęcią udania się do konkurencji.

Agnieszka_100

01.09.2008

Praktiker

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 67

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi