Opinie użytkownika (2)

Po wejściu osób...
Po wejściu osób do apteki personel od razu zwraca uwagę kto wchodzi. Po podejściu do kasy, farmaceutka pierwsza się ze mną przywitała i zapytała w czym może mi pomóc. Po przedstawieniu jej problemu, chciałam by poleciła mi leki bez recepty. Wybrała kilka preparatów, przyniosła je do stanowiska przy którym stałam i przedstawiła mi je, wraz z informacją o cenach. Gdy zadawałam dodatkowe pytania chętnie mi na nie odpowiadała a gdy wykazywałam niezdecydowanie, starała mi doradzić co najprawdopodobniej byłoby dla mnie lepsze. Nie nalegała na to bym zrealizowała zakup ale gdy się zdecydowałam, bardzo szybko dokonała transakcji. Dodatkowo zapytałam o ceny innych leków, wtedy ona bardzo szybko sprawdziła to w systemie. Farmaceutka była uśmiechnięta i bardzo mile nastawiona do klientów.

Agnieszka_2599

19.08.2011

Dom Leków

Placówka

Poznań, Gwarna 5/2

Nie zgadzam się (1)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu, jedna z pracownik zauważyła mnie po około minucie i układała wtedy ubrania. Obok niej zaczęłam oglądać bluzki i szukałam odpowiedniego dla mnie rozmiaru. Nie zaproponowała mi pomocy. Gdy ją zapytałam czy jest dany rozmiar, odpowiedziała że jeśli tam nie leży to nie ma takiego. Zapytałam więc czy może są podobne fasony bluzek, odpowiedniego rozmiaru i jeżeli tak to czy mogłaby mi je pokazać. Ekspedientka wskazała mi jedynie miejsce, gdzie mogę podobne bluzki obejrzeć i układała dalej ubrania.Inną widoczną osobą, była kobieta pracująca na stanowisku kasowym. Gdy wybrałam bluzki do przymierzenia, nikt nie zainteresowała się czy jakąkolwiek kupuję i są one na mnie dobre. Kupując jedną z nich, sprzedawczyni była obojętna wobec mnie. Cała wizyta w sklepie trwała około 20 minut.

Agnieszka_2599

19.08.2011

House

Placówka

Poznań, Półwiejska 32

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi