Opinie użytkownika (4)

Obsługa hotelu jest...
Obsługa hotelu jest bardzo miła, pracownicy posiadają wiedzę począwszy od asortymentu i atrakcji hotelowych, kończąc na podstawach pierwszej pomocy. Pokoje hotelowe są komfortowo urządzone, wyposażone są w TV, telefon, sejf, mini bar, szlafroki, suszarkę oraz mają zapewniony bezpłatny, przewodowy dostęp do Internetu. Nie było problemu z dostawieniem kolejnego łóżka do pokoju. Hotelowa restauracja urządzona jest bardzo elegancko, obsługa jest bardzo przyjazna, a potrawy pyszne. W hotelu znajduje się centrum Wellness & SPA i kryty basen. Dojście do SPA czy basenu nie wiąże się z chodzeniem po schodach, ponieważ z każdego pokoju jest krótka droga do windy. Jedynymi minusami jest brak ratownika na basenie i ostrzeżenia o progach znajdujących sie pod wodą. Sama podczas pierwszego pobytu 'zdarłam' sobie brodę. Podczas naszego pobytu jeden z kolegów płynąc pod wodą rozbił sobie nos. Obsługa hotelowa po takiej informacji zareagowała zgodnie z życzeniem poszkodowanego. Kolejnym niedopatrzeniem były przeterminowane napoje w pokojowych minibarkach. Ostatnim minusem jest długi czas oczekiwania na śniadanie, które zaraz po budzeniu zamówiliśmy do pokoju. Moja ogólna ocena hotelu jest równa z ilością hotelowych gwiazdek. Mój ogólny odbiór hotelu jest dobry. Pani, która nas meldowała była bardzo elokwentna i dowcipna, tak samo jak kelnerzy obsługujący nasz stolik w hotelowej restauracji, co było bardzo miłe. Pokoje bardzo przyjemne i mieliśmy otwarty dostęp do hotelowych atrakcji.

Akasha

27.10.2009

Hotel Lubicz

Placówka

Ustka, Grunwaldzka 14

Nie zgadzam się (21)
Sklep dość przyzwoicie...
Sklep dość przyzwoicie wyposażony. Widoczne były braki na półkach z nabiałem. Poza tym schludnie i czysto. Ruch w sklepie był bardzo mały. Jedna z pracownic zajęta była rozmową z kolegą. Pozostali pracownicy rozkładlai towar, bądź obsługiwali klientów. W sklepie można zaopatrzyć się w róźne produkty w niewysokich cenach. Personel nie poinformował o jesiennej akcji "Punktuj w Groszku".

Akasha

27.10.2009

Groszek

Placówka

Słupsk, 3 Maja 27/2

Nie zgadzam się (20)
Już wchodząc do...
Już wchodząc do sklepu usłyszałam przywitanie. Znajdowało się tam wielu klientów oglądających asortyment. Wizyta zajęła mi ok 30min. Obsługa nie podchodzi do klienta z pytaniem, czy może w czymś pomóc, jednak nie jest to problemem, ponieważ towar jest bardzo przejrzyście rozłożony na półkach, wieszakach w odpowiednich sobie działach. Nie miałam problemu z dostaniem się do przymierzalni, ani dostaniem odpowiedniego rozmiaru ciucha, który mnie zainteresował. Obsługa sklepu z przyjaznym akcentem odpowiadała na moje pytania i chętnie doradzała. Każda osoba z obsługi była czymś zajęta. Nie były to prywatne rozmowy ze współpracownikami czy pisane sms-ów, lecz układnie towaru, bądź doradzanie klientowi. W momencie płacenia Sprzedawczyni zaproponowała mi doładowanie telefonu, co uważam za bardzo dobre, ponieważ przypomniało mi to o braku środków na moim telefonicznym koncie. Skorzystałam z doładowania, akcesoria zakupione w sklepie zostały zapakowane przez sprzedawcę, dalej podziękowanie za zakupy w sieci PEPCO i pożegnanie. Podsumowując: Sklep oferuje niskie ceny i szeroki asortyment, a do tego bardzo miłą i pomocną obsługę. Widok zajętej, pracującej obsługi sklepu tworzył bardzo przyjazną klientowi atmosferę porządku i harmonii. Pytanie o doładowanie konta telefonicznego, przywitanie i pożegnanie klienta odbieram jako troskę o dobro klienta i jego satysfakcję z odbytych zakupów, nawet jeśli są one nieduże.

Akasha

27.10.2009

PEPCO

Placówka

Słupsk, Tuwima 32

Nie zgadzam się (23)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu nie usłyszałam od sprzedającej przywitania, ponieważ prowadziła prywatną rozmowę ze znajomą. Przebywałam w sklepie ponad 10 minut oglądając bieliznę i okazując duże zainteresowanie zakupem. Sprzedawczyni nie zainteresowała się ani mną, ani osobą, która weszła ze mną. Nie zapytała czy może pomóc. Po upływie pewnego czasu zapytałam o cenę jednego z kompletów bielizny, sprzedawczyni krótko odpowiedziała nie okazując zainteresowania. Poprosiłam o pokazanie innego modelu bielizny, co zrobiła, jednak bez entuzjazmu. Bielizna w sklepie wisiała równo, jednak w nieporządku (różne modele i rozmiary na jednym drążku). Kiedy okazało sie, że nie ma odpowiedniego rozmiaru sprzedawczyni nie zaproponowała niczego innego. Podsumowując: Brak rozpoczęcia i zakończenia transakcji (dzień dobry; dowidzenia). Co zaowocowało brakiem samej transakcji, mimo szczerych chęci zakupu. Wizyta przekraczająca 10 minut została "przeoczona" przez sprzedawczynię zajętą prywatną rozmową. Brak zainteresowana klientami, brak dialogu sprzedawca-klient. Nieporządek na wieszakach.

Akasha

27.10.2009

Niobe

Placówka

Słupsk, Tuwima 32-33

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi