Opinie użytkownika (1)

Po wejściu do...
Po wejściu do placówki albo jest się obstąpiony przez dwie osoby, które nie dają złapać oddechu, jeśli się wchodzi samemu lub gdy we dwoje to nie można się doprosić o obsługę. Niedostateczne oświetlenie, zwłaszcza na piętrze w dziale zegarków męskich. Możliwość dokładnego obejrzenia większej liczby zegarków jest nie możliwa gdyż trzeba zajść z nimi na parter a tam od razu jak jest się samemu obsługa nie daje dojść do słowa wymuszając kupno pierwszego z brzegu zegarka, jaki się tylko założy. Bezczelne docinki personelu w przypadku rezygnacji z zakupu przekraczają dobre obyczaje. Towar jest prezentowany w gablotach, w których często szyby są utłuszczone. Słabe oświetlenie skutecznie zniechęca do zakupu towaru. Wyraźna, wśród obsługi, jest selekcja klientów według ubioru, jaki na sobie mają, Problem jest również z punktualnym zamykaniem sklepu. Za zwyczaj jest ok. 10 minut wcześniej zamykany a wszelakie próby wejścia, jeśli obsługa postanawia sobie skrócić czas pracy są skutecznie udaremniane przez ochronę. Nie ma również informacji jak sklep pracuje w dniach nietypowych, przedświątecznych czy w dniach, które ma prawo ustalić możliwość pracy sklepu właściciel. Przy szczegółowych zapytaniach obsługa próbuje zmienić temat ze względu na brak wiedzy, po czym tłumaczą się, że zastępują tu kogoś. Sklep wygląda w środku ładnie, lecz jest bardzo niepraktyczny dla klienta głównie przez słabe oświetlenie. Cena towaru bardzo wysoka w porównaniu z tym samym asortymentem w innych firmach. Głównie nowe modele co zawęża liczbę klientów.

Aleksander_51

11.05.2010

W.Kruk

Placówka

Warszawa, Al.Jerozolimskie 11/19

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi