Opinie użytkownika (1)

Podczas dzisiejszych zakupów...
Podczas dzisiejszych zakupów - typowe zakupy na śniadanie i obiad - zaobserwowałem dobrze przygotowany obiekt do sprzedaży. Alejki były drożne, "wyspy" promocyjne uzupełnione, kosze promocyjne uzupełnione i poprawnie oznakowane cenowo. Stoisko z pieczywem należycie przygotowane - nie było braków na półkach. Stoisko mięsne z obsługą - dobra obsada, niewiele klientów, a do obsługi dwie osoby - to wystarczający poziom. Asortyment dobrze wyeksponowany, ilości także spore, oznakowanie również nie wzbudzało zastrzeżeń. Pani z obsługi doradza w zakupach. U jednej z osób na sali brak identyfikatora, to chyba osoba z zaplecza udająca się z pomocą drugiej osobie w transporcie kartonów na zaplecze - nie mniej nie posiadała oznakowania. Linia kas - towar poprawnie wyeksponowany i dzisiejszego dnia nie zauważyłem braku oznaczeń cenowych, co wcześniej miało miejsce. Kolejki do kasy - po jednej osobie, kasy czynne - dwie. Przy takim ruchu jak ten poranny to wystarczający rezultat. Obsługa używa powitania i odpowiada na podziękowanie i do widzenia. Niestety, nie znam standardu formułki powitania i pożegnania klienta.

Andrzej_289

30.11.2009

Kaufland

Placówka

Kraków, Mieczysławy Ćwiklińskiej 14

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi