Opinie użytkownika (2)

Po wejsciu do...
Po wejsciu do lokalu od razu zostałem zauważony przez kelnerkę i dosłownie chwilę po zajęciu miejsca ta sama dziewczyna przyniosła mi menu. Karta była czytelna, zawierała dokładne informacje o składzie produktów, gramaturze i cenie. Po chwili namysłu zamówiłem sałatkę serową i lemoniadę. Czas oczekiwania na produkty wyniósł w sumie 7 minut (napój dostałem trochę wcześniej). Produkty pod względem smaku i wyglądu były ok, ale niestety sałatka była niekompletna (nie było w niej koziego sera). Ponad to rozmiar zamówionego napoju był niezgodny z tym umieszczonym w cenniku. Sytuację zgłosiłem obsłudze przy płaceniu za zamówienie, kelnerka przyznała mi rację, przeprosiła za zamieszanie i obniżyła wartość rachunku. Całą wizytę oceniam dobrze, ale uważam, że Pracownicy powinni lepiej poznać menu, skład i rozmiar oferowanych produktów.

Andrzej_835

11.09.2015

Bordo

Placówka

Kraków, Gołębia

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do kawiarni od razu zostałem zauważony przez Pracowników. Jeden z nich uprzejmie poprosił mnie do kasy i przedstawił obowiązującą ofertę. Z zaproponowanych produktów wybrałem zestaw "kawa z rogalikiem". Na przygotowanie zamówienia musiałem czekać 5 minut mimo braku innych Gości w lokalu (dlatego odejmuję jedną gwiazdkę za obsługę). Otrzymane produkty były gorące, bardzo smaczne i estetycznie podane. Pracownicy byli mili i uśmiechnięci. Całą wizytę oceniam bardzo pozytywnie.

Andrzej_835

11.09.2015

KARMELLO

Placówka

Kraków, Plac Wszystkich Świętych 11

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi