Opinie użytkownika (1)

Restauracja jest mała,...
Restauracja jest mała, ale z klimatem, świetny wystrój, stylizacja, bardzo ciekawe obrazy na ścianie. Po wejściu do restauracji miło przywitała mnie Pani z obsługi. Sami odszukaliśmy miejsca przy stoliku, stały na nim naczynia po poprzednim kliencie, w ciągu 2 minut stolik został uprzątnięty. Podeszła do nas Pani z obsługi, przywitała nas ponownie i podała nam kartę. Długo nie mogliśmy się zdecydować, Pani cierpliwie wyczekiwała aż złożymy zamówienie. Porcje były małe, ale przepyszne. W lokalu było bardzo ciasno, przez co tracił swój kameralny klimat. Ciasto ustawione stoliki sprawiały, że lepiej słyszałam głosy osób siedzących za moimi plecami, niż własnego męża, siedzącego naprzeciw mnie. Panie z obsługi sprytnie lawirowały między stolikami. Każda ubrana w biało czarny strój. Wprost z sali konsumpcyjnej było wejście do toalety, aby ktoś mógł z niej skorzystać, osoba siedząca przy drzwiach WC musiała wstać, wsunąć krzesło i przepuścić osobę udającą się własnie do WC. Zależało nam na czasie, więc nie czekaliśmy aż ktoś z obsługi podejdzie do stolika, sami udaliśmy się do lady. Poinformowaliśmy, stojącą tam Panią, że chcemy zapłacić rachunek. Ta głośno zaczęła nawoływać swoją koleżankę po imieniu, pytając czy 'przyjmie pieniądze'. Pod ladą w widocznym dla klientów miejscu leżał katalog z biżuterią, który Pani nawołująca własnie oglądała. Przywołana koleżanka przyjęła od nas należność. Kiedy wychodziliśmy z lokalu, w drzwiach musiałam przepuścić inną Panią z obsługi, która szła zdenerwowana narzekając na klientów, którzy zmienili stoli, a ona nie umiała ich znaleźć. 1. Do poprawy jakość obsługi - słyszeliśmy jak obsługa narzeka na klientów, Pani z obsługi ie przerwała wykonywanej czynności(przeglądanie prasy), aby przyjąć od nas należność, głośne nawoływanie współpracownika - brak profesjonalizmu. 2. Wystrój lokalu: zdecydowanie należałoby oddzielić parawanem wejście do WC.

Aneta_477

26.10.2010

A.Blikle

Placówka

Warszawa, Pl. Wilsona

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi