Opinie użytkownika (3)

Uczestniczyłam w 5...
Uczestniczyłam w 5 dniowym szkoleniu. Od momentu zgłoszenia do rozpoczęcia szkolenia, firma kilkukrotnie się ze mną kontaktowała (potwierdzenie zakwalifikowania na szkolenie; informacja dot. dojazdu z dworca do hotelu, różnymi środkami komunikacji - tramwaj, autobus, taxi z informacją o koszcie dojazdu; przypomnienie o dostarczeniu niezbędnych dokumentów na szkolenie). Szkolenie rozpoczęło się punktualnie, otrzymałam dokładny harmonogram szkolenia, materiały w formie papierowej. Prowadzący rozpoczynał i prowadził zajęcia zgodnie z harmonogramem - rozpoczynał i kończył punktualnie. Materiał znajdujący się w materiałach został dokładnie omówiony, nic nie zostało pominięte. Został przeprowadzony również wideotrening, każdy uczestnik otrzymywał informację zwrotną od prowadzącego, w formie konstruktywnej - co było dobrze, co można poprawić, bez oceniania osoby i podkreślania jej błędów. Kiedy natrafiliśmy na problemy z obsługą hotelu, pomagał w rozwiązaniu tego problemu z korzyścią dla uczestników szkolenia. Firma szkoleniowa zadbała również o umilenie czasu wolnego - zostaliśmy zaproszeni na sztukę teatralną.

Anna_1585

02.11.2009

Krakowskie Centrum Dialogu Społecznego

Placówka

Kraków, Al. Powstania Warszawskiego 6

Nie zgadzam się (13)
Dokonywałam zakupu pralki...
Dokonywałam zakupu pralki w systemie ratalnym. Miałam kilka wątpliwości związanych z informacjami zawartymi w umowie z instytucją finansującą zakup. Sprzedawca nie potrafił wyjaśnić tych zapisów. Mówił,że nie może skontaktować się z tą instytucją. W czasie załatwiana tych formalności stałam, mimo że było miejsce do obsługiwania tego typu spraw. Z czasem sprzedawca wyraźnie się denerwował (podniósł głos, gestykulował był pobudzony) na samym końcu stwierdził "no czego tu pani nie rozumie?" i odniósł się do kwot, odsetek, mimo, że nie było to związane z moimi obawami i pytaniami. Powiedziałam mu o tym wprost zdecydowanym tonem. Po takiej reakcji sprzedawcy kierownik sprzedawców wtrącił się i dokończył obsługę. Stracili klienta i wielu innych. Całe zdarzenie trwało ok 40 min.

Anna_1585

23.10.2009

Avans.pl

Placówka

Cieszyn, LIBURNIA 28

Nie zgadzam się (28)
Na śniadanie podano...
Na śniadanie podano psującego się pomidora,byłam jedyną osobą przy stoliku, której trafił się nieświeży pomidor. Ponadto osoba obsługująca salę, podająca kawę nie reagowała na sygnały kiedy chciałyśmy zamówić kawę (złapanie wzroku i skinienie głową), musiałyśmy podejść do pani aby nas obsłużyła. To jedyne takie negatywne spostrzeżenia. Poza tym byłam bardzo zadowolona z warunków panujących w hotelu

Anna_1585

23.10.2009

Andel's

Placówka

Nie zgadzam się (12)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi