Opinie użytkownika (3)

Gabinet stomatologiczny standardowo...
Gabinet stomatologiczny standardowo urządzony. Fachowa obsługa - duża wiedza zarówno stomatologa jak i asystentki. Obsługa również bardzo uprzejma (za wyjątkiem jednej z asystentek i jej komentarzy). Stomatolog informuje na początku o planowanych czynnościach, wszystko za zgodą Klienta, potrafi sobie radzic w trudnych sytuacjach. Standard usługi jak i oferta na wysokim poziomie. Minusy: - mimo wcześniejszych rezerwacji i umawianiu na konkretną godzinę, pacjent i tak musi czekać około godziny, do półtorej, - jedna z asystentek jest dosyć oschła i wypowiada różne komentarze, niezbyt pochlebne - w gabinecie prywatnym i o dobrym standardzie nigdy dotychczas sie z tym nie spotkałam, a komentowanie w niezbyt przyjemy sposób ewentualnych zaniedbań pacjenta, uważam za niestosowne.

Anna_1636

29.10.2009

gabinet stomatologiczny

Placówka

Kraków, oświecenia

Nie zgadzam się (13)
Plusem salonu jest...
Plusem salonu jest miła obsługa. Fryzjerka w najdrobniejszych szczegółach dopytuje się o efekt oczekwiany przez Klienta. Bardzo miło zaskoczyło mnie również to, iż fryzjerka zapamiętała mnie, mimo iż byłam dopiero drugi raz w tym salonie, pamiętała również jak mnie obcinała - mimo że salon jest w galerii handlowej i cieszy się bardzo dużą popularnością. Efekt końcowy pozytywny. Plus za poinformowanie mnie, że od następnego miesiąca moja fryzjerka będzie pracowała w innym salonie, tej samej sieci, i podanie numeru telefonu. Minusem jest sam początek wizyty (zarówno za pierwszym jak i drugim razem), kiedy to fryzjerka proponuje zakup przeróżnych kosmetyków do włosów -zanim zapyta się o preferowane cięcie. Moim zdaniem przedstawienie oferty kosmetyków powinno byc na końcu albo wcale - jest specjalna gablota z kosmetykami i jeżeli jestem zainteresowana to sama pytam. Czułam się wtedy jakby moja fryzjerka była akwizytorem. Minus dla salonu również za to , że umówić na konkretną godzinę można się dopiero w dniu wizyty - dzwoniąc dzień wcześniej zostałam poproszona o telefon w dniu następnym.

Anna_1636

29.10.2009

Simply Fine

Placówka

Kraków, Pawia 5

Nie zgadzam się (21)
Wizyta dotyczyła podpisania...
Wizyta dotyczyła podpisania nowej umowy abonamentowej, z uwagi na kończący się termin obowiązywania poprzedniej umowy. Pracownik obsługujący posiadał ogólną wiedzę na temat oferty operatora, aczkolwiek nie starał sie jej zaprezentować. "Bonus" dla pracownika to sprzedanie nowej aktywacji i na tym głównie skupiał się przedstawiciel sieci - na namówieniu kupującego do zakupu nowego numeru telefonu komórkowego. Wiedza na temat szczegółów oferty nie była jednak zgłębiona. Jako pracownik banku, zwracam uwagę na przepisy. Pracownik nie był w stanie wskazać w regulaminie ani rzeczowo potwierdzić, iż po upływie 12 miesięcy będą mogła zrezygnować z oferty, mimo iż wcześniej tak reklamował ofertę. Pracownika w moich oczach dyskwalifikował łupież na klapie garnituru. Ponadto o niskich kwalifikacjach personelu, do pracy w bezpośredniej opbsłudze klienta, świadczył fakt, iż dwie wolne pracownice, głosem dającym się usłyszeć , komentowały prośby poprzedniego konsumenta - rzecz jasna niezbyt pozytywnie. Z usług operatora nadal korzystam, z uwagi na ofertę, ceny i przywiązanie.

Anna_1636

29.10.2009

T-Mobile

Placówka

Kraków, Rynek Kleparski 9

Nie zgadzam się (34)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi