Opinie użytkownika (2)

Klient udał się...
Klient udał się do sklepu w celu zakupu mebli do salonu . Juz po weściu juz ok minuty zainteresował się klientem sprzedawca , który był ubrany w strój firmowy , posiadał także identyfikator. Sprzedawca przywitał się z klientem i zapytał w czym może pomóc. Po otrzymaniu odpowiedzi że klienta interesuje wypoczynkowy komplet . Klient zadał pytania co mnie interesuje , jakie kolory, odcienie, w jakim kolorze są ściany. Po zadaniu tych pytać zaproponował dwa zestawy, podał ich zalety i jakie są dostępne odcienie materałów i kolorystyka drewna. Potrafił odpowiedzieć na zatrzeżnia klienta . Zachecił do skorzystania z rat . Pracownik bardzo zaangażowany w pracę , całą uwagę skupiłna kliencie. Sklep duży , klient mógł swobodnie się poruszać , posiadał bardzo duży wybór towaru, na każdym produkcie cena , nazwa produktu, meble czyste i dobrze zmontowane, sklep też czysty. obok sklepu parking dla klientów. Sklep dobrze oznakowany i dogodne godziny otwarcia

Anna_25

16.10.2009

abra

Placówka

Bielsko-Biała, Żywiecka 95

Nie zgadzam się (27)
Dnia 03.09.2008 o...
Dnia 03.09.2008 o godzinie 11.05 podjechałam na stację benzynową Shell aby zatankować paliwo. Z obserwacji wynikło, że stacja bardzo brudna, na asfalcie dużo papierków, dystrybutory bardzo brudne, brak rękawiczek przy wszystkich dystrybutorach i wody z myjką do umycia szyb. W trakcie tankowania klient zauważył, że pracownicy nie interesują się klientem, rozmawiają między sobą, nie mają właściwego ubioru dla stacji Shell. Po wejściu do środka: puste miejsca na regałach, przy czasopismach bałagan. Sprzedawca przy kasie nie przywitał się z klientem, powiedział tylko cenę za paliwo, nie zaproponował produktów ze stacji, nie wręczył paragonu tylko wydrukował go, wyrwał i wrzucił do kosza. Nie zapytał klienta, czy będzie faktura czy paragon. W trakcie wyjścia nie pożegnał się z klientem, ignorował go.

Anna_25

03.09.2008

Shell

Placówka

Katowice, Cieszyńska 12

Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi