Opinie użytkownika (2)

Finalizowanie zakupu samochodu...
Finalizowanie zakupu samochodu u dealera przez kobietę to niełatwe zadanie. Większość sprzedawców traktuje przedstawicielki płci pięknej jak bezmózgie idiotki, które nie za bardzo wiedzą co chcą, stąd można im wcisnąć cokolwiek - byle było ładne. Jednak w moim przypadku było inaczej. Sprzedawca (w grę wchodził zakup samochodu rocznego - używanego) dokładnie wypytał mnie w jaki sposób chce użytkować auto - czy ma to być środek lokomocji miejskiej czy samochód na wycieczki, czym do tej pory jeździłam i jak jeżdżę, tzn. czy potrzebuje czegoś szybkiego czy ważny jest dla przede wszystkim komfort i bezpieczeństwo poruszania się. Dopiero po zebraniu tych danych przedstawił kilka propozycji, z których wybrałam dwie. Razem porównaliśmy wady i zalety tych aut. Sprzedawca nie naciskał żebym kupiła droższy samochód. Kiedy już wybrałam, przystał na moją propozycje rabatu. Jedynym minusem obsługi w tym salonie był ich doradca bankowy, który dość długo przygotowywał umowę. NA szczęście sprzedawca zaopiekował się nami w czasie kiedy liczone były raty mojego przyszłego kredytu, zaproponowano nam nawet coś do picia.

Anna_4153

04.09.2012

Peugeot

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pani z infolinii...
Pani z infolinii złapała mnie podczas drogi do pracy. Po krótkim przedstawieniu się nie dała mi dojść do słowa, tylko szybko, połykając końcówki słów recytowała ofertę. Próbowałam jej przerwać - z tego co mówiła wynikało, że chce abym kupiła w Orange kolejny telefon - czym nie byłam zainteresowana. Kiedy już skończyła, powiedziałam: "Nie jestem zainteresowana Państwa ofertą, dopiero co wymieniłam aparat". "Ale zawsze może mieć pani drugi" - wykrzyknęła radośnie pani. "Jak to drugi?" -zapytałam kolejny nowy?, "Tak", "Ale przecież już mam podpisałam z wami umowę na dwa lata..." W tym momencie pani zorientowała się, że chyba coś się jej pomyliło (nie wiedziała co tak naprawdę ma mi zaproponować - nowy aparat czy zupełnie nowy numer z nowym aparatem. Powiedziałam, że nie jestem zainteresowana i rozłączyłam się. Rozmowa z tą niekompetentną panią z call center była kompletną stratą czasu.

Anna_4153

04.09.2012

Orange

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi