Opinie użytkownika (2)

Sklep bardzo duży,...
Sklep bardzo duży, asortyment poukładany według mebli (kanapy, stoły, łóżka) oraz według zasobu kieszeni, dwu piętrowy a na każdej strefie przynajmniej 2-3 pracowników posiadających wiedzę dotyczącą danego produktu. Pierwsze wrażanie dot. obsługi klienta - złe, a to dlatego, że z 20 min krążyłam w danej strefie, przypatrując się kanapom i obserwując czy któryś z pracowników do mnie podejdzie. Nawet zatrzymywałam wzrok, żeby się zorientowali, że nie do końca wiem co szukam i żeby podeszli z pomocą. Niestety tak się nie stało, więc sama poprosiłam o nią. Od tego momentu wszystko jest na plus. Pracownik dokładnie wypytał o rodzaj kanapy, do czego ma służyć, jakie ma mieć wymiary. Poświęcił mi około 30 min, oprowadzając mnie i pokazując asortyment, który byłby dla mnie odpowiedni. Dzięki jego pomocy, dowiedziałam się o innych funkcjach produktu którego szukałam i tak naprawdę dzięki niemu produkt wybrałam i zakupiłam. Gdyby nie pierwsze negatywne wrażenie, byłoby 5 gwiazdek.

Anyao

18.01.2023

Agata

Placówka

Łódź, Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 94

Nie zgadzam się (0)
LUX MED -...
LUX MED - pierwszy kontakt telefoniczny - odebrany za 1 razem, miły głos, słychać było, że Pani będąca po drugiej stronie słuchawki nie jest tu tylko po to, żeby przeżyć zmianę. Zapisałam się bez problemu i udałam się do wyznaczonej placówki. Kolejka szybko przeszła (3 okienka otworzone), Pani z uśmiechem mnie przywitała, poprosiła o dowód jak również poprosiła o wypełnienie dokumentu. Po wpisaniu danych, wszystko dokładnie wytłumaczyła - w którym kierunku iść, ilu pacjentów jest przede mną i, że lekarz ma male opóźnienie. Tak naprawdę, weszłam 10 min po czasie do lekarza, który również był uprzejmy, empatyczny, cierpliwy i wytłumaczył jak dalej będziemy postępować. Placówka - czysta, schludna, miła obsługa, na pewno wrócę do niej.

Anyao

18.01.2023

LUX MED

Placówka

Łódź, ul. Milionowa 2G

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi