Opinie użytkownika (1)

JESTEM TAJEMNICZYM KLIENTEM...
JESTEM TAJEMNICZYM KLIENTEM W MAKRO. OBSERWUJE ZACHOWANIE PRACOWNIKOW NA POSZCZEGOLNYCH DZIAŁACH, BADAM JAKI MAJA STOSUNEK DO KLIENTA, CZY SA POMOCNI CZY DBAJA O UZUPELNIANIE BRAKOW W TOWARZE NA SWOIM STANOWISKU, CZY PANUJE PORZADEK ITD. TYM SPOSOBEM CHCE ZBADAC JAKA JEST JAKOSC USLUGI W HALACH MAKRO. SPISUJE BRAKI TOWAROW, SPRAWDZAM CZY KAZDY TOWAR JEST OZNAKOWANY CENA, CZY W PRZEJSCIACH PANUJE PORZADEK, CZY TOWAR JEST DOBRZE ULOZONY NA POLKACH, SPRAWDZAM TAKZE JAKOSC OBSLUGI PRZY KASACH.

Barbara_58

20.10.2008
Nie zgadzam się (32)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi