Opinie użytkownika (3)

Zawitałem do salonu...
Zawitałem do salonu NordGlass aby wymienić szybę przednią w moim sachodzie. Obsługiwało mnie 2 panów którzy usługę wykonali w ciągu 2 godzin w sposób perfekcyjny. Co ważne obsługa była bardzo miła i chętna do pomocy. Służyli swoimi radami jak również usunęli mi nieodpłatnie pewną wadę polegającą na nieprzyleganiu podszybia co nie było przeze mnie zlecone a finansowo nie obciążyło mojego porfela. Myśle że gdybym ponownie musiał wymieniać szybę, pewnie skorzystałbym z ich własnie pomocy.

Bartosz_6

07.05.2011

NordGlass

Placówka

Bytom, Strzelców Bytomskich 55

Nie zgadzam się (6)
Korzystając z okazji,...
Korzystając z okazji, że zbliża się okres zimowy a moja 3 letnia pociecha potrzebuje bucików, postanowiłem skorzystać z okazji i udałem się wraz z małżonką i synkiem do sklepu BARTEK w C.H.Plejada Bytom. Sklepik usytuowany jest naprzeciw kas wiec ruch wokoło jest dość spory. Hałas też doskwiera dość mocno. Jednak nie przeszkadza to personelowi sklepu by w sposób fantastyczny zadbać o klienta. Gdy weszliśmy wszyscy do sklepu przywitała nas z uśmiechem młoda pani, która na widok mojego synka uśmiechnęła się jeszcze bardziej (co zwróciło moją pozytywną uwagę). Od razu zapytała w czym może pomóc i tak już pozostało do samego końca. Biorąc pod uwagę, że mój syn jest dość ruchliwy a w przypadku przymierzania obuwia trzeba się namęczyć aby go zainteresować, ani przez chwile nie odczułem, że sprawiamy jakiś kłopot. Pracownica pokazała nam z 5 par bucików, jednocześnie informując mnie o ich największych zaletach. Faktem jest, że obuwie marki BARTEK nie jest najtańsze ale w przypadku mojego syna nie mam zamiaru oszczędzać, wiec cierpliwie słuchaliśmy wszystkich informacji a syn w międzyczasie zaczął biegać jak oszalały po całym sklepie. Doszło nawet do tego, że sam zdejmował z półek pojedyncze buty, czym tworzył mały bałagan. Przeprosiliśmy za to panią ale ona powiedziała, że to żaden problem, by syn sam sobie pooglądał buciki. To było bardzo miłe. Na koniec wycieczki zapytaliśmy czy możemy się jeszcze zastanowić i ewentualnie przyjść w przyszłym tygodniu, na co odpowiedziała, że zaprasza nas serdecznie.

Bartosz_6

24.09.2008

BARTEK

Placówka

Bytom, Dolnośląska 25

Nie zgadzam się (22)
W sklepie do...
W sklepie do dyspozycji było dwóch pracowników, którzy ubrani byli w sposób elegancki i odpowiedni. Ma to oczywiście dla klienta ogromne znaczenie ponieważ w handlu bardzo często obowiązuje zasada "pierwszego wrażenia". Po wejściu do sklepu nie czekałem długo na to, by pracownik sam zaoferował swoją pomoc w wyborze produktu. Na uwagę zasługuje fakt, iż mimo moich licznych pytań zawsze otrzymywałem zrozumiałą odpowiedź i nie odczułem ani przez moment, że staję się powoli klientem denerwującym. Nawet gdy ostatecznie zdecydowałem się jeszcze zastanowić nad zakupem, pracownik i tak zaoferował na przyszłość swoją pomoc i zaprosił do salonu ponownie w dogodnym dla mnie terminie.

Bartosz_6

17.09.2008

Vobis

Placówka

Bytom, Dolnośląska 25

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi