Opinie użytkownika (7)

Super. Kompetentna obsługa...
Super. Kompetentna obsługa klienta przy kontakcie telefonicznym, pracownik chętny do pomocy, pomimo, że nie na wszystkie moje pytania znał odpowiedź. Polecam Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1157

04.07.2017

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Przy...
Tak sobie. Przy kontakcie telefonicznym, pracownik trochę próbował mnie naciągnąć i wmówić pewne rzeczy - pułapka dla klientów, którzy mają mniejszą wiedzę. Nie do końca jasne i korzystne zasady współpracy. Poza tym wyciągają podstępnie dane od odchodzących klientów na temat potencjalnych klientów!!! Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1157

04.07.2017

mtu24.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Ogólnie...
Bardzo dobrze. Ogólnie jestem zadowolona, chociaż uważam, że wkradło się małe oszustwo dotyczące przydzielanych miejsc w samolocie. Przy rezerwacji dwóch biletów, pomimo, że miejsca w rzędzie obok siebie były wolne, Ryanair przydzielił oddzielne miejsca, jedno na tyle, drugie na przodzie, ważne bo leciałam z dzieckiem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Beata_1157

04.07.2017

Ryanair

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Zdecydowanie jestem...
Rewelacyjnie. Zdecydowanie jestem bardzo zadowolona, wszystko przebiegło sprawnie i bezproblemowo Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1157

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Beata_1157

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Beata_1157

04.07.2017

Arriva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do Oddziału nikt się mną nie zainteresował, pomimo, że były dwa wolne stanowiska. Podeszłam do jednego ze stanowisk i zapytałam czy mogę, doradca zapytał w jakiej sprawie, nie prosząc nawet abym usiadła, potem ruchem głowy wskazał mi innego doradcę i poprosił, abym podeszła do stanowiska obok, ponieważ on nie zajmuje się moim probleme. Przy stanowisku obok, siedział doradca, który rozmawiał przez telefon. nie zainteresował się mną, pomimo, ze stałam dokładnie przed nim. Czekałam około 5 minut. Kiedy skończył rozmawiać, ja sama podeszłam, ponownie zadając pytanie czy można. Doradca zapytał w jakiej sprawie. Opowiedziałam, ze chciałabym uzyskać zaświadczenie o kredycie. Ważne jednak dla mnie było, aby zawierało konkretną informację. Doradca już na początku powiedział, ze nie wie, czy jest to możliwe, poprosiłam, żeby się dowiedział, stwierdził, że na pewno nie, poza tym, takimi zaświadczeniami zajmuje się inny dział i nikt z jego współpracowników również nie będzie wiedział. Poprosiłam zatem, aby zadzwonił i się dowiedział, ponieważ bardzo mi na tym zależy. Doradca bardzo niechętnie, wykonał telefon, po czym już po dwóch sygnałach rozłączył sie twierdząc, że nikt nie odbiera. W miedzy czasie podał mi białą kartkę i powiedział, że mam napisać o co mi chodzi...dziwne jest, ze taka instytucja, nie ma gotowych formularzy??? Napisałam podanie, sama upomniałam się o kopię złożonego dokumentu. Poprosiłam doradcę, aby skoro sam nie wie, a telefonu nikt nie odbiera, żeby w takim razie uprzejmię dowiedział się w dniu kolejnym i poprostu zadzwonił do mnie z informacją, zwłaszcza, ze za dokument ponosi się bardzo wysoką opłatę, bo aż 150 zł, a mi zależy na konkretnej informacji. Doradca ponownie niechętnie odpowiedział, ze zadzwoni. Do dnia dzisiejszego, mając kopię dokumentu, nie otrzymałam ani telefonu, ani zaświadczenia.Biorąc pod uwagę sam Oddział, czysty, Pani sprzątająca, kiedy stałam w kolejce, wręcz przejechała mi mopem po butach.Na biurku doradcy, który mnie obsługiwał leżał stos dokumentów zawierających dane klientów...osobiście nigdy nie chciałabym, aby takie dokumenty z moimi danymi były widoczne dla innych klientów.Doradcy schludnie ubrani, nie mniej jednak jakość obsługi oceniam na niskim poziomie.Podczas całej obsługi nie usłyszałam o jakiejkolwiek ofercie dla mnie...dodam, ze jestem klientem od ponad dwóch lat, mam tam kredyt i rachunek z przelewem wynagrodzenia. Nikt nie zainteresował się nawet, czy wszystko jest w porządku z moimi rachunkami, czy nie mam problemów.Dodać tylko mogę, ze około 2 tygodni wcześniej również byłam w tym Oddziale, również musiałam czekać i sama zadbać o to, zeby doradca mnie obsłużył, a dyspozycje, które złożyłam, pomimo informacji od doradcy, ze bedą dostępne od następnego dnia, nie zadziały się. Czekałam 3 dni.

Beata_1157

26.03.2014

Bank Ochrony Środowiska

Placówka

Warszawa, Al. Jana Pawła II 12

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi