Opinie użytkownika (1)

Po wejściu do...
Po wejściu do oddziału klient został od razu poproszony do stanowiska doradcy.Klient poinformował, że jest zainteresowany informacją na temat konta. Doradca zapytał klienta do czego klient będzie potrzebował rachunku i jakim kontem jest zainteresowany. Podczas prezentacji produktu wskazał na korzyści jakie klient może odnieść wybierając konto właśnie Millennium. Omówił także wszyskie koszty związane z prowadzeniem rachunku. Zaproponował także dodatkowe produkty i usługi np. lokaty, dostęp do konta przez internet. Był badzo sympatyczny i miły, uśmiechał się. Chętnie odpowiadał na pytania klienta.Nie dokonał próby zamknięcia sprzedaży. Ubiór był stosowny do pracy w banku ( biała bluzka i ciemne spodnie), identyfikator był widoczny. Wnętrze oddziału czyste, sala operacyjna przestrzenna, wygodne krzesła ( przy każdym stanowisku były dwa krzesła).Otworzyłabym racunek w tym oddziale, ponieważ doradca był życzliwy, czułam się dla niego ważna i zależało mu na kliencie.

Beata_213

09.07.2009

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi