Opinie użytkownika (1)

W czwartek dzwoniłam...
W czwartek dzwoniłam do gabinetu dermatologicznego aby umówić wizytę. Pani w recepcji poinformowała mnie że wolne miejsca są w połowie kwietnia, sprawa była pilna pomimo leczenia wysypka na dłoni u mojego synka zaczęła rozlewać się na całą rączkę, swędziało go i rączka była czerwona. Zapytałam więc czy można przyjść jutro na konsultację do Pani doktor. W takiej sytuacji Pani w recepcji stwierdziła że "jest taka możliwość, a Pani doktor przyjmuje jutro od 10, podejść wcześniej i zarejestrować dziecko, rejestracja jest czynna od 8". Więc w piątek wraz z dzieckiem byliśmy na 9 pod gabinetem, a tu zamknięte. Całkowicie nawet nie można było wejść na korytarz czy poczekalnie. Czekało już kilka osób dużo wcześniej zarejestrowanych, nikt nic nie wiedział dlaczego zamknięte rejestracja powinna być czynna w każdy dzień od 8, nie było żadnej informacji dla pacjentów, telefonu nikt nie odbierał. Więc staliśmy tak wszyscy pod drzwiami a ciągle osób przybywało. po godzinie 11 wróciłam z dzieckiem do domu. Sądzę że wywieszenie informacji dla pacjentów o tym że gabinet nie będzie czynny, lub będzie ale w późniejszych godzinach nie jest sprawą trudną. Jak się później dowiedziałam w tym gabinecie tak jest Pani Doktor często się spóźnia, a Pani z recepcji rzadko przychodzi do pracy, informacje dla klientów są czasami wywieszane ale na poczekalni. Trudno więc przeczytać co wisi w środku, jeśli nie można wejść na tą poczekalnie bo stoi się pod drzwiami. W poniedziałek byliśmy w gabinecie jeszcze raz tym razem ok 12 godziny,(rejestracja powinna być czynna od 8, a Doktor miał przyjmować od 10. Pani Doktor przyjmowała pacjentów niestety recepcja nie była czynna, więc nie było kartoteki mojego synka. Czekaliśmy, w końcu nasza kolejka weszliśmy do gabinetu Pani doktor bez kartoteki nas nie przyjęła i poleciła abyśmy się zarejestrowali w recepcji w inny dzień bo dziś w recepcji nie ma nikogo, bo owszem można podejść z ulicy i może się tak trafi że będzie możliwość i nas Pani doktor przyjmie ale potrzebna jest kartoteka. Niech Państwo sami ocenią tą sytuację

Bernadetta_12

23.03.2011

DER-MED

Placówka

Katowice, Al. W. Korfantego 70/7

Nie zgadzam się (12)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi