Opinie użytkownika (1)

O godzinie 11:25...
O godzinie 11:25 po 3 próbie połączenia nareszcie udało mi się uzyskać połączenie z infolinią HP w celu zgłoszenia reklamacji na laptop firmy HP. Przed połączeniem lektor wymienia dostępne opcje bardzo cicho trzeba się naprawdę uważnie wsłuchiwać, po wyborze odpowiedniej opcji czekałem chwilę na zgłoszenie się pracownika infolinii. Moje zadowolenie jednak zostało bardzo szybko ukrócone gdy po zebraniu kilku informacji odnośnie sprzętu (model, nr seryjny oraz usterka) zostałem poinformowany iż będę przełączony do odpowiedniej osoby, która przyjmie dokładne zgłoszenie. Tu się zaczęły problemy, ponieważ łącznie podczas wszystkich dzisiejszych prób połączenia czas oczekiwania wynosił ponad 1,5 godziny. W konkretnym ostatnim połączeniu, które opisuję, czas oczekiwania wynosił około 20 minut. Gdy nareszcie połączyłem się z konkretną osobą, która przyjmie zgłoszenie, zostałem obsłużony bardzo profesjonalnie. Uzyskałem wszystkie informacje odnośnie dostarczenia sprzętu do serwisu.

Borys

01.10.2008
Nie zgadzam się (20)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi